לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Emms12

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת שונרא בנושא צור קשר
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Emms12, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

מתניה 19:10, 13 אפר' 2005 (UTC)

EMMS12 מה קורה? תקשיב נכון הפרשה וההפטרה? אז אם אתה עורך את זה קצת ושם בויקי זה יוצא מגניב. יאללה בהצלחה(LOL)מ-NansekD_N_A 19:29, 7 פברואר 2006 (UTC)

ערכי המטוסים[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:06, 3 מרץ 2006 (UTC)

שאלה[עריכת קוד מקור]

תודה על הקישורים, אך אשמח לדעת בדיוק מה עלי לשפר בנוגע לכתיבת הערכים שלי. --The Psycho Lord 15:14, 3 מרץ 2006 (UTC)

בערך בואינג 717 שים לב לכך שברשימה התוכנות השתמשתי ביצירת רשימת-נקודות (תו * לפני כל שורה, ללחוץ ENTER בסוף כל שורה). כמו כן, הערך נראה יותר כמו רשימת מכולת ופחות כמו תיאור המטוס, הדגם, ההיסטוריה שלו, מסקנות על השימוש בו והערכתו ("הדגם נחשב לכשלון/הצלחה..." או "הבקורות על הדגם היו מעורבות" למשל). קרא עוד במדריכים לעיל כדי ללמוד את מגוון היכולות הרבות שמציע העורך של ויקיפדיה. אני מציא שתקרא ערכי שונים בנושאי מטוסים ומטוסי קרב (כגון F-15 או DC-3 דקוטה כדי לראות דוגמאות לכיצד ערכי מטוסים צריכים להראות. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:19, 3 מרץ 2006 (UTC)
לקחתי לתשומת ליבי, אני עורך מחדש את הערך.

צור קשר[עריכת קוד מקור]

אני לא יכול להשתמש כרגע במסן, הוסף אותי בבקשה. אני מחפש מישהו לתרגל איתו את הצרפתית שלי. שונרא 13:28, 7 ביולי 2007 (IDT)תגובה