שיחת משתמש:Guy12

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף מפלצת הספגטי המעופפת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Assayas שיחה 21:14, 3 בינואר 2014 (IST)[תגובה]

?

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

לדעתי העריכה שעשיתי הייתה נאותה[עריכת קוד מקור]

זה ערך שהומצא על דת פארודית שזה אומר שזה לא אמיתי וכל מה שכתוב שם זה לא מציאותי אז אני רק מוסיף משהו לא מציאותי Guy12 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אתה טועה. חצי חציל 21:51, 3 בינואר 2014 (IST)[תגובה]

כן... אני לא חושב איך בכלל משתמשים עושים הרחקות למשתמשים אחרים?

נחסמת מעריכה בשל התעקשותך לנהל מלחמת עריכה. עם שחרור החסימה את מוזמן לקיים דיון בדף שיחת הערך על התכנים אותם אתה מעוניין לערוך ואופן עריכתם. במידה ותמשיך באותה המתכונת החסימה תוארך באופן משמעותי. לילה טוב. Assayas שיחה 22:54, 3 בינואר 2014 (IST)[תגובה]

גיא שלום, אנסה להבהיר את הנושא. אתה חושב ש"זה לא אמיתי" ולכן מותר לך להשחית. אני מניח שלעקרונות הדת היהודית (או לפחות לחלקם) אתה מתייחס כאמיתיים. אנשים אחרים שכותבים כמוך בויקיפדיה מתייחסים כ"אמיתי" ו-"לא אמיתי" לדברים כמו דת (יהדות או כל דת אחרת: נצרות, איסלאם, בודהיזם, שאמאניזם), אבולוציה (או בריאת העולם על פי ספר בראשית), התחממות עולמית, וביקורי חייזרים. אם כל אחד יוכל להשחית מה שנראה לו כ"לא אמיתי", מהר מאוד לא יישאר אף דף בוויקיפדיה.

לעצם העניין, הכותרת "פארודית" היא חלק מהתיאור שניתן בוויקיפדיה, ואיננה חלק מהדת הרשמית. הטענה של תומכי "דת מפלצת הספגטי המעופפת" (כן, יש כאלה) היא שהדת הזו אמיתית בדיוק כמו כל דת אחרת. הערך מדגים כמה הקבלות שאפשר למצוא בין הדת לבין דתות אחרות. אם זה מרגיז אותך, אתה מוזמן לדבר על כך בדפי שיחה (של הערך או של כותביו); אבל כמו שאסור לרסס כתובות נאצה על מסגדים (או בתי כנסת) כך אסור להשחית את הערך, ועוד יותר אסור להילחם במי שמתקן את ההשחתות שלך. במלחמות כאלה אתה תפסיד ובגדול. ויקיפדיה איננה אנרכיה, יש כללי התנהגות ומי שמתעלם מהם לא יוכל להמשיך לתרום. מומלץ לקרוא את ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד, לפחות מדף 5 והלאה.

בהצלחה בהמשך. Laugh Tough - שיחה 01:06, 4 בינואר 2014 (IST)[תגובה]