שיחת משתמש:Guy blau

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Eldad בנושא הערך שהעלית תוקן

סלונה סטפאנק[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. הערך הנ"ל שהעלית אינו בשל לאנציקלופדיה, מסיבות שונות (שגיאות תעתיק, ניסוח לא אנציקלופדי, ועוד). אני מעתיק לך את תוכנו להלן, למקרה שתרצה לעבוד עליו:

סלונה סטפאנק באנגלית (Sloane Stephens נולדה ב- 20 במרץ 1993). היא שחקנית טניס מקצועית מארצות הברית. מדורגת במקום ה-17 בדירוג WTA דירוג השיא שלה. הישגי השיא של סטפאנק הם הגעה לחצי הגמר ב-4 טורנירי סבב ה-WTA והגעה לשלב חצי הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה בשנת 2013. מגרש החימר הוא המגרש האהוב עליה.

חיים אישיים סטפאנק נולדה בפלנשטיין, פלורידה לסיביל סמית וג'ון סטפאנק שהיה שחקן פוטבול מקצועי. אביה נהרג בתאונת דרכים ב-1 בספטמבר 2009, ממש לפני תחילת אליפות ארצות הברית הפתוחה. סטפאנק השתתפה בהלווייתו של אביה בלואיזיאנה, והשתתפה באליפות ארצות הברית הפתוחה. אמה משכה אותה לשחק טניס בגיל 9, ובגלי 12 הפסיקה ללמוד בבית הספר והחלה ללמוד בביתה. ב- 2011 סטפאנק סיימה את בית הספר התיכון. סטפאנק מעריצה את סרינה ויליאמס, ונוס ויליאמס ווקים קלייסטרס שבשבילה הם מקור להשראה .

אלדדשיחה 11:22, 9 בפברואר 2013 (IST)תגובה

הערך שהעלית תוקן[עריכת קוד מקור]

תיקנתי את השם: סלואן סטיבנס, וערכתי אותו מעט. מקווה שיוסיפו לערוך אותו. אלדדשיחה 11:41, 9 בפברואר 2013 (IST)תגובה

סלואן סטיבנס[עריכת קוד מקור]

שלום Guy blau,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "סלואן סטיבנס" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Guy blau/‏סלואן סטיבנס". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

הערך מכיל פרטים רבים של טניסאית בילורוסית, ולא של סלואן סטיבנס. יש לתקן, להוסיף בינוויקי קטגוריות ועוד, ורק אז להעביר למרחב הערכים.dMy‏ • שיחה • 12:26‏, 09/02/2013 • כ"ט בשבט ה'תשע"ג