שיחת משתמש:Havivam

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Botend בנושא ויצו גן ונוף
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Havivam, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ravit - שיחה 16:54, 3 במרץ 2010 (IST)תגובה

שמתי לב שהתחלת לכתוב על כפר הנוער ויצ"ו גן ונוף. תודה רבה לך על כך! תוכלי לעיין בערכים נוספים בקטגוריה:כפרי נוער, למשל כפר הנוער מנוף או כפר ילדים ונוער אהבה, כדי שתוכלי להכיר את הסטנדרטים הנהוגים בוויקיפדיה לגבי כתיבת ערכים באופן כללי ועל כפרי נוער בפרט.

חשוב לזכור כי לא ניתן להעתיק ולהדביק מידע מאתר הכפר כלשונו, אלא אם כן את עצמך כתבת אותו באתר וזכויות היוצרים שייכות לך - אחרת הדבר ייחשב כהפרת זכויות יוצרים ונאלץ למחוק את המידע; נסי לשכתב אותו לסגנון אנציקלופדי ולהצליב מספר מקורות מידע. כנ"ל לגבי התמונה הנאה של הכפר - האם אכן את עצמך צילמת את תצלום האוויר של הכפר, וזכויות היוצרים שייכות לך?

אשמח לעזור בכל שאלה או בעיה טכנית בכתיבה, תוכלי לפנות אליי כאן או בדף השיחה שלי. תודה והמשך תרומה נעימה בוויקיפדיה, Ravit - שיחה 16:54, 3 במרץ 2010 (IST)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

בדיקה.
בדיקה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. העלית את התמונה הנ"ל אך נדרשת הבהרה נוספת לגבי מעמדה.

הבעיות ופתרונן:

  • נראה כי לא ציינת את שם חשבונך בתבנית הרישיון שבחרת. כדי לתקן את המעוות, יש לגשת לדף התמונה שהעלית, ללחוץ על לשונית "עריכה" ולציין את שם החשבון שלך.
    • אם אתם צילמתם או יצרתם את התמונה ואתם מתירים שימוש חופשי, רישיון התבנית צריך להיראות כך: {{שימוש חופשי|שם-החשבון-שלכם}}. את הכיתוב "שם-החשבון-שלכם" החליפו בשם החשבון שלכם. לידיעתך, שם החשבון מופיע בפינה השמאלית העליונה של כל דף.
    • אם אינכם מצלמי או יוצרי התמונה, ייתכן שיש הפרה של זכויות יוצרים. יש לסמן את התמונה למחיקה באמצעות תבנית {{למחוק|סיבה=לא יצרתי את התמונה}}.

למידע נוסף כיצד יש להעלות תמונות לוויקיפדיה ראו:

ניתן לגשת לדפי עזרה אלו בכל עת דרך תפריט העזרה שבתיבת הקהילה שבצד ימין של כל דף: עזרה -> תמונות וקבצים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.

בברכה, איתי פ.שיחה 17:04, 3 במרץ 2010 (IST)תגובה

ויצו גן ונוף[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך ויצו גן ונוף שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Botend - שיחה 00:24, 24 במרץ 2014 (IST)תגובה