שיחת משתמש:IM159.XD

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום IM159.XD, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, eli - שיחה 18:44, 26 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

תמונה שהעלת[עריכת קוד מקור]

היי, העלת תמונה קובץ:סיכת הכומתה הישנה.jpg שהיא כבר קיימת בוויקי, באיכות הרבה יותר טובה. ראה: קובץ:Adjutant Corps IDF Cap Badge.png. ועוד משהו, כדאי לתת שמות קבצים באנגלית או לפחות באותיות אנגלית, אחרת קשה להשתמש בהם בוויקי בספות אחרות.McKaby - שיחה 22:05, 15 ביולי 2021 (IDT)[תגובה]

כתוב על עצמך? 🙂[עריכת קוד מקור]

שלום IM159.XD,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:IM159.XD". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, איתן ברוך - שיחה 22:45, 2 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

העלת תמונות של סמלים.[עריכת קוד מקור]

היי IM159.XD. תודה על תרומתך לויקיפדיה. הייתי רוצה להסב את תשומת לבך לכמה נקודות חשובות.

  1. העלת מספר קבצי סמלים של טייסות תחזוקה, הסמלים האלה כבר קיימים בוויקיפדיה, ולרוב באיכות יותר טובה מאשר תמונות שהעלת. בפעם הבא שתרצה להעלות סמל אתה מוזמן להסתכל בערך: סמלים ואותות בחיל האוויר הישראלי ולבדוק, האם הסמל כבר קיים.
  2. כאשר אתה מעלה קבצים של סמלי צה"ל, חייבים לכתוב אישורים מתאימים של דובר צה"ל כי זכויות יוצרים של הסמלים של יחידות צה"ל שייכים לצה"ל. אחרת קבצים ימחקו בגלל הפרת זכויות יוצרים.
  3. רצוי לתת שמות הקבצים באנגלית או לפחות באותיות לטיניות, כי כאשר קובץ נמצא בוויקישיתוף זה מייצר בילבול , כי למפעילים שם אין תמיכה בעברית.
  4. חשוב להוסיף קטגוריה, לפחות אחת, כאשר מעלים קבצים לויקישיתוף.

McKaby - שיחה 20:05, 11 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

מחזק את דבריו של McKaby ומוסיף: העלת תמונות סמלים לערכים בפורמט תמונה ובגודל לא מקובלים, מה שאילץ אותי לעבור ולתקן. אנא השתמש בפעמים הבאות בפורמט:
[[קובץ:FileName|ממוזער|200px|שמאל|כיתוב התמונה]] , ראה עמוד עזרה לעיצוב תמונות.
ככלל, חשיבות טייסות תמיכה־תפעול וסמליהן (תעופה, תחזוקה, מנהלה) היא נמוכה ואין לה ערך אנציקלופדי ממשי, אז על אחת כמה וכמה שאין צורך בסמלים כפולים שכאלה והם ימחקו.
בבקשה בדוק בעמוד הזה בפעמים הבאות, לפני העלאת סמלים נוספים. בברכת שבת שלום, ירונש שיחה 17:11, 12 בינואר 2024 (IST)[תגובה]