שיחת משתמש:LightBringer/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אהלן, תודה על הנכונות.
הנה פרויקט שאשמח אם תעשה: בדף פורטל:גאוגרפיה/גאוגרפיה פיזית - אתרים ותופעות יש תתי-דפים שצריך למלא בפרטים.
לדעתי כדאי למלא כל רובריקה בדפים כלליים ודפים ספציפיים. כלומר, אם ניקח לדוגמה את הדף שעוסק באקלים, כדאי למלא אותו בערכים שעוסקים בתופעות אקלימיות כלליות (כמו סופה, תחזית וכדו') וגם בערכים שעוסקים בתופעות אקלימיות ספציפיות (הוריקן קתרינה, נגיד). מה אתה חושב? Nachy שיחה 23:19, 1 במאי 2012 (IDT)

שלום וברכה, נשמע סביר ביותר, אך מכיוון שידיעותי בג"ג אינם מן המעלה הראשונה, יתכן ואתקשה בקביעת החשיבות והרלבנטיות בבחירת דפים ספציפיים להצבה בתבנית. בעניין הצבת נושאים כלליים, לא נראה לי שתהיה לי בעיה. בכל מקרה, אני מאמין שאתפנה לכך כבר ביום-יומיים הקרובים. :) ‏LightBringer‏ • שיחה 00:50, 2 במאי 2012 (IDT)
תודה ובהצלחה. גם אני לא מומחה לגאוגרפיה, אבל יהיה שת"פ ויהיה בסדר. Nachy שיחה 00:53, 2 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כתום[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כתום. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 5 במאי 2012 (IDT)

הסרת קישורים בערך דניאל רוגוב[עריכת קוד מקור]

בתשובה לשאלתך, אנא עיין בשיחה שמתקיימת כעת בדך הערך דניאל רוגוב.

רחל נאמן רחל נאמן - שיחה 22:59, 8 במאי 2012 (IDT)

תודה על הקישור. אשמח להערותיך על אופן הצגת המשחק הראשון. --Yoavd - שיחה 21:38, 11 במאי 2012 (IDT)

היי יואב, שיניתי במעט את הסגנון. מה דעתך? חוץ מזה, הוספתי מעט פרטים נוספים על מהלך המשחק.
אני תוהה האם הערך לא יהיה ארוך מדי (זאת סדרה של 12 משחקים, אחרי הכל). במידה והערך יצא ארוך, אני מציע לפצל את המשחקים בלבד לערך אחר.
בכל מקרה, האם ניתן לערוך את פסקת הפתיחה? הנחת שם את התבנית {{בעבודה}}, אז לא רציתי להתערב. בברכה, ‏LightBringer‏ • שיחה 02:10, 12 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה! שיפרת מאוד. אנא ערוך כרצונך, אני אעדכן את הערך עם סיום המשחק השני, ואז אעשה את זה רק בפסקה הרלבנטית ולא את כל הערך. אני מתייחס לערך גם כ-test case לסובלנות הקהילה הויקיפדית. אם לא תהיה סובלנות למקסימום 12 משחקים מנותחים אז אין בכך טעם. אם כן, אני חושב שזה יפה שניתן - אמנם במאמץ קטן - לעבור בראש על המשחקים שכן הדיאגרמות שאני שותל מקלות מאוד על העיון במשחק, ואין צורך להוציא כלים או להתאמץ לראות את כולו בראש ויש עמדות ביניים. נראה מה תהיה הדעה בקהיליה שלנו. --Yoavd - שיחה 09:31, 12 במאי 2012 (IDT)
אני כותב כאן ולא עורך בערך כי הוא עם תבנית עבודה. ראשית יש לשקול את מבנה הערך. אני לא מסכים עם יואב שזה שאלה של סבלנות, אלא של הנגשת מידע. הערך צריך לכלול פרטים רבים נוספים מלבד ניתוח המשחקים. למשל פרקי רקע על שני השחקנים, פרק על התואר ועוד. ערכי המשחקים ינפחו מאוד את הערך וערכים גדולים מאוד מתקשים להמריא. יתכן שיהיה טעם לעשות 13 ערכים (ערך על הדו קרב ועוד 12 ערכי משחקים) שם ניתן להמציא מידע שלם על המשחק. מה הפתיחה שבה השתמשו, מה המלהכים העיקריים של הפתיחה, מה ההפתעה שבה נקטו הצדדים וכיוצא באלה. בכל אופן, אלא רק רעיונות כלליים.
מה שכן, כל פעם שכתוב "הפתעה" ו"המהלך המקובל הוא X" - צריך הערת שוליים כי זה הערכה והיא צריכה להתבסס על משהו. גילגמש שיחה 09:43, 12 במאי 2012 (IDT)
אני נוטה להסכים עם גיגלמש. הניתוח שניתן למשחקים (באדיבותו של יואב) הוא מצוין, והשימוש במספר דיאגרמות לאורכו בהחלט משפר את חווית הקריאה של העמדות, אך אני חושב שפיצול המשחקים לערך נפרד יהיה נוח יותר לקוראים ויאפשר רמת פירוט גבוהה יותר. אינני יודע אם יש צורך בערך נפרד לכל משחק (אני חושב שגם ערך אחד שירכז את 12 המשחקים יהיה טוב מספיק). בכל מקרה, אני חושב שצריך לגבש כבר מעכשיו קווים מנחים לערכים מסוג זה, על מנת שכל הערכים העתידיים יכתבו בפורמט מקביל ויקלו על ההתמצאות של הקוראים.
בנוגע להערתך עם הסימוכין, אני חשבתי על זה בעריכת המשחק הראשון, וזה מעט בעייתי. רוב התוספות שלי מבוססות על חישובי מנוע שחמט, לכן אני לא חושב שניתן לקרוא לזה "הערכה" בלבד. כמו כן, גם המשפטים בהם הוצג המהלך המקובל לעמדה זו מתבססים על הצלבות של אלפי משחקים קודמים שנערכו והגיעו לעמדה זו בדיוק, וה"הפתעה" נובעת מעצם הסטייה מהמהלך המקובל לעמדה זו, ולכן שוב אני חושב שזה בעייתי במעט לספק מקור למשפטים אלו. אני אשתדל להוסיף כמה references למשחקים הקודמים המוזכרים בגוף המשחק, אך מעבר לכך אינני חושב שיש עוד משהו שניתן לעשות. בברכה, ‏LightBringer‏ • שיחה 10:13, 12 במאי 2012 (IDT)
יש עיתונות מקצועית לשחמט וספרי תאוריה. אני בטוח שיואב חשוף למידע זה ויוכל להוסיף את הערות השוליים. לגבי מספר הערכים: אפשר כמו שהציע יואב להשתמש במשחק זה כמקרה בוחן: נראה מה יהיה עם שני ערכים ואולי נשאיר בשני ערכים ואם נראה שערך המשחקים הוא ארוך מדי יתכן שכדאי לפצל. כרגע אין לי עמדה מגובשת בקשר לכך, אך אני די בטוח שכדאי לפחות 2 ערכים. גילגמש שיחה 10:28, 12 במאי 2012 (IDT)
ועוד דבר: עברתי על כמה ערכי השחמט והשחמטאים והמצב לא משהו. יתכן שכדאי להשתמש במומנטום שיוצרת התחרות כדי לגייס כותבים בתחומים אלה. הגנת גרינפלד למשל זה קצרמר. חלק מערכי השחמטאים החשובים אינם קיימים והאחרים במצב רע. גילגמש שיחה 11:32, 12 במאי 2012 (IDT)
אני יכול להוסיף נתונים סטטיסטיים ולציין כי מתוך 5 מיליון משחקים ב-DB הגיעו 47 למסע ה-12 ובאף אחד מהם לא בחר השחקן במסע XX כמסע ה-13, מכאן שזה חידוש. אני יכול להפנות למאמר באנגלית שמציין את כל מה שכתבתי (בקיצור נמרץ) שכן באנגלית יש כמות גדולה של ניתוחים על כל משחק ובחרתי רק בעמדות המענינות ביותר ושם הוספתי מעט חומר מתוך המאמר באנגלית. לא הייתי רוצה לכתוב ערך נפרד על כל משחק, אבל אם אתם חושבים שזה מוצדק אין מניעה לפצל לשני ערכים - כללי על הדו-קרב ומפורט על המשחקים. --Yoavd - שיחה 21:44, 12 במאי 2012 (IDT)
הרפרנסים שהצעת הם מצוינים. לגבי הפיצול: בגלל מספר המשחקים, אני חושב שיש לזה מקום, אם כי אפשר לחכות עם זה. גילגמש שיחה 21:55, 12 במאי 2012 (IDT)
היום ראיתי שהויקיפדיה האנגלית "חיקתה" אותנו במקצת. היא מציינת את כל המסעים, אם כי הקישורים עושים אותו דבר. באנגלית לא צרפו ניתוחים אבל בכל אופן זה שינוי ביחס למצב הקודם. --Yoavd - שיחה 18:53, 16 במאי 2012 (IDT)
אף על פי שהגרסה שלנו "כבדה" יותר, לטעמי היא עדיפה. בשביל פירוט המהלכים גרידא ניתן לקשר לכל כתבה שעוסקת בזה כמעט מכל אתר שחמט. אנחנו מספקים ניתוח עם תרשימי העמדות. יישר כח על כל העבודה בערך, דרך אגב. LightBringer‏ • שיחה 20:21, 16 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ורוד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ורוד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 12 במאי 2012 (IDT)

יצירת הפניות מהמונח הלטיני[עריכת קוד מקור]

אין ליצור הפניה מהמונח הלטיני כי אין לכך סוף. קורא שיכתוב בתיבת החיפוש את המונח הלטיני יגיע לערך. תודה שנילי - שיחה 12:20, 18 במאי 2012 (IDT)

אני ממש לא מסכים איתך. בשום מקום בשפה המקצועית בישראל אין אזכור של השמות העבריים של השרירים. השמות המקובלים הם השמות הלטיניים, ובוודאי שיש לכך סוף (כמספר המונחים האנטומיים). אינני רואה שום פסול ביצירת הפניה מהשמות השגורים בפי כל האנטומיסטים וכל העוסקים ברפואה, הרי לשם כך נוצרה הפונקציה של ההפנייה. זה יקל מאוד על החיפוש של כל מי שלומד על המונחים מכל ספר אנטומיה שנכתב במאה השנים האחרונות. לפי הגישה שלך, אין שום טעם ביצירת הפניות, אם יש ולו האזכור הקטן ביותר בגוף הערך של השם הנוסף. ‏LightBringer‏ • שיחה 12:40, 18 במאי 2012 (IDT)
ב"אין לכך סוף" כוונתי גם למונחים מדעיים אחרים בגיאולוגיה, בבוטיניקה, בזיאולוגיה ובכימיה. ואם מונחים אז למה לא גם לשמות להקות, סרטים (כידוע יש נטיה בישראל לשנות שמות סרטים) וכדומה. שנילי - שיחה 12:56, 18 במאי 2012 (IDT)
מדובר במקרה נפרד מתרגום פשוט לשפה העברית. הבעיה עם המונחים האנטומיים העבריים היא שמדובר במינוח שאינו בשימוש כלל בקהילה המדעית. לא תמצא חוקר אחד שיכנה את ה-Abductor pollicis longus m. בתור "השריר מצדיד האגודל הארוך". הטרמינולוגיה הרווחת בקרב כל הקהילות המדעיות היא שימוש במונחים האנטומיים הלטיניים, ומכיוון שאנחנו מנסים להוות גם מקור מידע עבור הקהילה האקדמית בישראל, אני רואה לנכון ליצור הפניות אלו. כמובן שבסופו של דבר כל סטודנט יוכל למצוא את הערך הנכון גם ללא ההפנייה, אך זה יסרבל את החיפוש שלו ויפגע בהנגשת המידע למשתמש. ‏LightBringer‏ • שיחה 13:55, 18 במאי 2012 (IDT)

לא מסכים איתך אבל זה לא משהו שאלחם עליו. שנילי - שיחה 21:16, 18 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: איזופוס ומשליו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא איזופוס ומשליו. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 19 במאי 2012 (IDT)

הועבר לדף שיחת תבנית:הידעת? 6 בספטמבר - סדרה 2

תודה רבה. העברתי לדף השיחה של הקטע, למען הדורות הבאים :) • בברכה, אמיר (שיחה) 19:00, 26 במאי 2012 (IDT)
הדיונים קצת התקררו בימים האחרונים. אתה מוזמן לבקר ולהביע דעה על הקטעים השונים בדיונים. • בברכה, אמיר (שיחה) 21:46, 5 ביוני 2012 (IDT)
אין בעיה יש התקדמות עם {{קיים הידעת}}? ‏LightBringer‏ • שיחה 01:52, 6 ביוני 2012 (IDT)
הבוט רץ על כל הקטעים והציב בדפי השיחה של הערכים את התבנית. אבל זה ערך אחד לכל קטע. אם יש יותר מושא אחד בקטע, יש להוסיף אותו ידנית. • בברכה, אמיר (שיחה) 14:48, 6 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: זכויות האדם - ג'[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זכויות האדם - ג'. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 26 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: מלוכה-02[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מלוכה-02. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 9 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ברווז גרעיני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ברווז גרעיני. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:02, 16 ביוני 2012 (IDT)

ויקירפואה[עריכת קוד מקור]

היי, הייתי רוצה לעניין אותך בשיתוף פעולה בפרויקט הויקירפואה. אשמח אם נוכל ליצור קשר.

בשמחה. אתה מוזמן ליצור איתי קשר דרך המייל (ניתן לעשות זאת דרך הטופס מיוחד:שליחת דואר למשתמש/LightBringer). ‏LightBringer‏ • שיחה 19:45, 18 ביוני 2012 (IDT)

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/LightBringer. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:40, 23 ביוני 2012 (IDT

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/LightBringer. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:41, 7 ביולי 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/LightBringer. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:40, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/LightBringer. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:40, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

)

המקבץ השבועי: אחת, שתיים, שלוש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אחת, שתיים, שלוש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 23 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: שלום וברכה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שלום וברכה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 30 ביוני 2012 (IDT)

הבנתי שאתה מבין בנושא הציטוזול[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוכל להתייחס לבקשות ההבהרה שהכנסתי בערך: א) מה זה "הנוזל התאי" שנאמר שבציטוזול יש ריכוז אחר של מלחים ממנו. ב) האם הנוזל שבתוך האברונים נקרא ציטוזול או לא? נראה שיש פה סתירה בין הפסקה הראשונה בערך ציטוזול להתייחסות לציטוזול ערך ציטופלזמה.

אריק1111 - שיחה 16:57, 6 ביולי 2012 (IDT)

היי אריק, ותודה שהפנית את תשומת לבי. ניסוח המשפט היה קלוקל (תרגום גרוע מהערך האנגלי), ושיניתי אותו כך שיהיה מובן יותר. הנוזל שבתוך האברונים אינו מוגדר כציטוזול. בברכה, ‏LightBringer‏ • שיחה 01:25, 7 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אחים ואחיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אחים ואחיות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 7 ביולי 2012 (IDT)

אליפות העולם בשח מהיר 2012[עריכת קוד מקור]

קיבלתי הצעתך לשינוי השם. --Yoavd - שיחה 08:47, 8 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כהה וחשוך[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כהה וחשוך. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 14 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: בלונים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בלונים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:02, 21 ביולי 2012 (IDT)

הודעה על תרגום: Wikimedia Highlights, June 2012[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Highlights, June 2012 זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-09-15.

This is the first large-scale notification from the system you signed up to a little while ago (thank you!). If you are experiencing any trouble with the notification system at all, please post it on [1], or post a bug in Bugzilla if you are familiar with it.

תודה!

מנהלי תרגום באתר Meta‏, 16:13, 26 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: פיראטים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פיראטים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 28 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: צהוב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא צהוב. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 4 באוגוסט 2012 (IDT)

הודעה על תרגום: Mobile Projects/WLM App Fact Sheet[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Mobile Projects/WLM App Fact Sheet זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-08-13.

This is a description of the "Wiki Loves Monuments" mobile app. The app is in the final stages of development and its distribution will start mid-August.

תודה!

מנהלי תרגום באתר Meta‏, 13:34, 8 באוגוסט 2012 (IDT)
פאדיחה, הקישור יוצא אדום. אני צריך לתקן את זה :) --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 18:59, 8 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: 7[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא 7. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: תינוקות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תינוקות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 18 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: הידעת?[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הידעת?. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:02, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: הו קנדה![עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הו קנדה!. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

הודעה על תרגום: Wikimedia Highlights, July 2012[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Highlights, July 2012 זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית.


Note: This time, the "Wikimedia Foundation highlights" section does not include the usual coverage of the most notable work of Foundation staff during that month. Instead, it contains a list of talks given by Foundation staff at Wikimania, summarizing their most important work the year over. It looks like a lot of text, but only the talk titles will need to be translated. The intention is that these titles alone can already give readers a good overview of what the Foundation is working on in general.

You are receiving this message because you signed up to the new translation notification system. Questions about this system can be asked at [2], and you can manage your subscription at [3].

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 03:22, 3 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: עבדות וחירות - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא עבדות וחירות - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:30, 15 בספטמבר 2012 (IDT)

הודעה על תרגום: Wikimedia Highlights, August 2012[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Highlights, August 2012 זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית.


As every month, translations are wanted for the new edition of the "Wikimedia Highlights", consisting of the most relevant information from the Foundation's general and technical monthly reports for August, with a short selection of other important news from the Wikimedia movement.

Please consider helping non-English-language Wikimedia communities to stay updated on the most important WMF activities, MediaWiki development work and other international news from the past month.

You are receiving this message because you signed up to the translation notification system. Questions about this system can be asked at [4], and you can manage your subscription at [5].

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 19:02, 18 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אישה אישה אישה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אישה אישה אישה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:46, 22 בספטמבר 2012 (IDT)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Jimmy Appeal[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Jimmy Appeal זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-10-31.

https://meta.wikimedia.org/wiki/Fundraising_2011/Jimmy_Letter_002/en

Last years translation/El año pasado, traducción/العام الماضي ترجمة/Прошлогодний перевод

This letter is a new translation request, but re-uses large parts of the 2011 Jimmy Appeal, with slight modifications in the second version.

If the 2011 Jimmy Letter has been translated into your language, you can probably re-use much of it for this translation. :-)

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 20:44, 27 בספטמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: ממציאים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ממציאים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:39, 29 בספטמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: עגול[עריכת קוד מקור]

   שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא עגול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 23:18, 6 באוקטובר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Landing Page and Banner messages[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Landing Page and Banner messages זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-10-10.

UPDATE - URGENT

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 16:20, 7 באוקטובר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: קיבוץ[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קיבוץ. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:28, 13 באוקטובר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Launch email[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Launch email זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-10-19.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 16:06, 15 באוקטובר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: דיסני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דיסני. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:12, 20 באוקטובר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/AdrianneW Appeal[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/AdrianneW Appeal זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-10-31.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 19:11, 23 באוקטובר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: קרקס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קרקס. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 27 באוקטובר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Wikimedia Highlights, September 2012[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Highlights, September 2012 זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:



Please consider helping non-English-language Wikimedia communities to stay updated on the most important Wikimedia Foundation activities, MediaWiki development work and other international Wikimedia news from September. You are receiving this message because you signed up to the translation notification system. Questions about this system can be asked at [6], and you can manage your subscription at [7].

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 13:34, 1 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: באר שבע[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא באר שבע. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 3 בנובמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Srikeit&Noopur Appeal[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Srikeit&Noopur Appeal זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-11-14.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 13:54, 9 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: יד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 10 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: ניקיון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ניקיון. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 17 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בריחה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בריחה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 11:09, 25 בנובמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 20:13, 27 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: זהב - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זהב - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:04, 1 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 02:50, 4 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 19:54, 4 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Impact Of Wikipedia Video (subtitles) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 21:11, 4 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Poongothai video (captions)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Poongothai video (captions) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 01:59, 5 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Poongothai video (captions)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Poongothai video (captions) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 08:36, 5 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Poongothai video (captions)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Poongothai video (captions) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-12.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 02:14, 6 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: אוסקר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אוסקר. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 8 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Wikimedia Highlights, November 2012[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Highlights, November 2012 זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: בינונית.


Please consider helping non-English-language Wikimedia communities to stay updated about the most important Wikimedia Foundation activities, MediaWiki development work and other international Wikimedia news from last month. Completed translations will be announced on Facebook, Twitter, Identi.ca and project village pumps. If you have questions about the translation notifications system, you can ask them at [8]. You can manage your subscription at [9].

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 18:46, 12 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: אופנה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אופנה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:05, 15 בדצמבר 2012 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/WEB documentary clip (captions)[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/WEB documentary clip (captions) זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2012-12-26.

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 15:58, 20 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: רשתות חברתיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא רשתות חברתיות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 22 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בורסה וכלכלה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בורסה וכלכלה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:04, 29 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: חדש, חדיש ומחודש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חדש, חדיש ומחודש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:04, 5 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: טלוויזיה ישראלית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא טלוויזיה ישראלית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 12 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: סוד והפתעה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סוד והפתעה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 19 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: ארצות הברית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ארצות הברית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 26 בינואר 2013 (IST)

הודעה על תרגום: Fundraising 2012/Translation/Drop down banner[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Fundraising 2012/Translation/Drop down banner זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:

העדיפות של הדף הזה: גבוהה. התאריך הסופי לתרגום הדף הזה הוא 2013-02-08.

Testing for the 2012/13 international fundraiser will be picking back up again towards the end of January as part of the Foundations new all-year round fundraising strategy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Euro?banner=B12_5C_Control_BU

This request will help us use a new style banner that we want to test in the top twenty/thirty languages.

If you have any question you can send an email to jseddonwikimedia.org or go to my user talk page:

https://meta.wikimedia.org/wiki/User_talk:Jseddon_(WMF)

Thank you all for your ongoing support :)

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 19:03, 28 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: אפל[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אפל. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 2 בפברואר 2013 (IST)

הודעה על תרגום: Wikimedia Blog/Drafts/Wikipeidia Education Program: Walaa post[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Blog/Drafts/Wikipeidia Education Program: Walaa post זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:



This is the text for a blog post that will be published (together with the translation) at https://blog.wikimedia.org/ . If you have questions about the translation notifications system, you can ask them at [10]. You can manage your subscription at [11].

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 02:04, 13 בפברואר 2013 (IST)

הודעה על תרגום: Wikimedia Blog/Drafts/Wikipeidia Education Program: Walaa post[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

קיבלת את ההודעה הזאת מכיוון שנרשמת בתור מתרגם לעברית באתר Meta. דף חדש בשם Wikimedia Blog/Drafts/Wikipeidia Education Program: Walaa post זמין לתרגום. אנו מבקשים ממך לתרגם אותו בקישור הבא:



This is the text for a blog post that will be published (together with the translation) at https://blog.wikimedia.org/ . If you have questions about the translation notifications system, you can ask them at [12]. You can manage your subscription at [13].

אנחנו מעריכים מאוד את עזרתך. מתרגמים כמוך עוזרים לאתר Meta לתפקד כמו קהילה רב־לשונית אמתית.

תודה!

רכזי תרגום באתר Meta‏, 15:39, 13 בפברואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: תקווה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תקווה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 16 בפברואר 2013 (IST)