שיחת משתמש:Mataninio

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mataninio, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

ערןב 20:43, 11 יוני 2005 (UTC)

ברכות לילדון אסונות הטבע להצתרפותו למיזם הראשון בעל ערך בחייו! למה שלא תוסיף כמה פרטים מחייך הפיקנטיים, כפי שעשיתי אני. התרומה שלך לצלילה בהחלט מבורכת אבל לא הירידה שלך על מה שהיה פה לפניך. בברכת כתיבה מעכבת תואר, אורי מוסנזון 08:10, 12 יוני 2005 (UTC)

שמח להיות פה[עריכת קוד מקור]

יש לי רק איזה חוסר הבנה בסיסי ועקרוני לגבי מה מקובל ומה לא מקובל לכתוב ב"שיחה" שצמודה לערכים. מה, בעצם, לא בסדר עם מה שכתבתי? בכל אופן, אני אנסה לקדם את האיזור של הצלילה - ואנסה לארגן חברים נוספים

(לא בטוח לגבי הפרטים מהחיים שלי - some things are better left unsaid)

Mataninio 19:21, 15 יוני 2005 (UTC)

יקירי, כתבת בסדר גמור. בדף השיחה אפשר להתבטא חופשי לגמרי. בערכים עצמם מנסים לשמור על רמה של נטרליות, אמינות והגינות. דפי השיחה הם המקום לגלות את פרצופך האמיתי. מה שאמרתי על ירידות על דברים שהיו פה לפניך מתייחס למייל שלך ובכל מקרה זה היה בצחוק. דרך אגב, אתה מוזמן להשתתף במיזם לא שימושי בעליל שנפתח לאחרונה: מותחן הנכתב ע"י כלל הויקיפדים. אורי מוסנזון 19:28, 15 יוני 2005 (UTC)
מייל? אני שלחתי מייל? אולי איימתי להרביץ לך, אבל זה היה מסיבות מקצועיות (ובכלל אני מפחד ממך, כל שזה לא היה יותר מדי ברצינות).Mataninio 19:48, 15 יוני 2005 (UTC)
אם כבר סיבות מקצועיות, אז מה עם קצת ביקורת בונה על זה (הוא עדיין בעבודה)?

לא תאמין, אבל בדיוק אתמול חשבתי על איפה אתה היום, והאם A.S.R עדיין חי ומזמזם.אורנה - ladypine 21:17, 17 דצמבר 2005 (UTC)

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף [[: מה יש]]. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך ב[[|דף השיחה]], או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, odedeeשיחה‏ 00:34, 8 מרץ 2006 (UTC)