שיחת משתמש:Milk.exposed

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת חיים 7 בנושא חלב

חלב[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "חלב" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 09:23, 31 בינואר 2013 (IST)תגובה

חלב[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "חלב". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום חיים 7 אני מוכן לעבור על כל העריכות שביצעתי ולהסביר בדיוק מדוע הן לא רק שאינן השחתה אלא העשרה של הערך במידע מאוזן מדויק מדעי וחשוב לערך החלב. הערך כפי שהוא נראה כרגע, נדמה כאילו הוא נכתב על ידי מנהל השיווק של מועצת החלב. לדוגמא זה מגוחך שיש שם מקום לכל מחקר איזוטרי וחסר ערך מדעי כאסמכתה ליתרונות של חלב, ואין מקום להבאת עמדה מאזנת לגבי החסרונות של חלב (חלב גורם אקנה... הרי ברור שזה נועד ללעוג ולא באמת להביא מידע מאוזן) בחלק הקישורים המצב הוא פשוט מגוחך. לינק לטור אישי של רועי צזנה מופיע תחת ערך החלב, תלוש מכל הקשר, בהיותו טור שעונה בצורה צינית לסרטון ויראלי שהסתובב ברשת. הכל עובר אם זה מחזק את החלב משפטים כמו 3 ביום (חלב גבינה יוגורט) לקוחים מקמפיין לקידום חלב של מועצת החלב. אין להם מקום בערך חלב בויקיפדיה (אולי יש להם מקום בערך מועצת החלב?) מעבר לכך חלקים שלמים שתרגמתי בעמל רב כולל לינקים מהערך באנגלית נמחקו. מה ההסבר לזה? מדוע מחיקה ללא שום דיון עוברת (יידעתי בדף השיחה של חלב על רצוני להרתם לתרגום תוכן מהדף באנגלית) אני מבקש לקיים דיון ענייני בכל אחד מהצעות העריכה שהבאתי. אשמח גם לדון בחלקים אחרים (חלב תורם להרזיה? בואו נבדוק יחד את מהימנות המקור, כאשר משרד החקלאות האמריקאי כבר הודיע שאין שום בסיס לטענה הזו)

שלום וברכה, אשמח לדון איתך בדף השיחה של הערך, העריכות שהבאתי הטו את הערך לצד מסויים תפקידנו כעורכים באנציקלופדיה היא להביא את שני הצדדים במידה שווה, ואתה לצערי לא השכלת לעשות זאת. יש מקום לטענות שני הצדדים אך לא למחיקת טענות צד אחד, כמו"כ האריכות הרבה מיותרת. המשך דיון בדף השיחה של הערך • חיים 7 • (שיחה) • א' באדר ה'תשע"ג • 08:16, 11 בפברואר 2013 (IST)תגובה