שיחת משתמש:Mythos

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת אנדר-ויק בנושא עירוני ספורט חדרה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mythos, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:06, 6 בדצמבר 2009 (IST)תגובה

עירוני ספורט חדרה[עריכת קוד מקור]

שלום,

נאלצתי לשחזר את תוספותיך לערך משום שהן לא עומדות בקנה אחד עם צורת הכתיבה המקובלת בוויקיפדיה. אתה מוזמן להסתכל במספר ערכים מומלצים כדי ללמוד כיצד נראים הערכים הטובים ביותר שלנו. גם המדריכים שבהודעה בראש דף זה יסייעו לך. כמו כן, תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:06, 6 בדצמבר 2009 (IST)תגובה

אתה מתבקש לא לחזור על עריכות לא-אנציקלופדיות כגון זאת. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:13, 6 בדצמבר 2009 (IST)תגובה
שלום רב. העריכות שביצעת אינן מתאימות לוויקיפדיה. הן מורחבות הרבה מעבר למידה המקובלת ועוסקות בפרטי פרטים שאין טעם לעסוק בהם במסגרת ערך אנציקלופדי. גם הניסוח הוא מאוד אוהד ולא נייטרלי. על כן - העריכות הוסרו. אם תרצה, אשמח לנסות ולסייע לך להתאים את הטקסט שאתה רוצה להכניס לערך. זהר דרוקמן - שלום עולמי17:50, 6 בדצמבר 2009 (IST)תגובה

עירוני ספורט חדרה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עירוני ספורט חדרה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אנדר-ויק17:58, 6 בדצמבר 2009 (IST)תגובה