שיחת משתמש:Reouel

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת OfekBot בנושא עדכון בנוגע לערכים בעבודה
כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

 יוסישיחה 21:16, 3 בנובמבר 2010 (IST)תגובה


הפנתאון ברומא[עריכת קוד מקור]

כדי לבצע שינויים בערכים כמו פיצול קודם פותחים דיון למשך שבוע בדף שיחת הערך, ואם אין מתנגדים מפצלים. O * שיחה 21:44, 3 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נחסמת לשבוע[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
אם תמשיך בהשחתות לאחר מכן, תיחסם לצמיתות. תומר - שיחה 17:29, 23 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

באטמן ארקהם אסיילום[עריכת קוד מקור]

חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.

באסה[עריכת קוד מקור]

היי, אין הגיון בקישור לדף בו נמצאים.. האם התכוונת לקשר לדף אחר? Neuköln - ש 19:19, 9 ביוני 2011 (IDT)תגובה

שכחת את העבודה על החוף המזרחי (ארצות הברית)[עריכת קוד מקור]

בס"ד

שלום Reouel,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "החוף המזרחי (ארצות הברית)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 20:09, 27 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

עדכון בנוגע לערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום Reouel,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערכים החוף המזרחי (ארצות הברית), וזמן מה לא ערכת אותם.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה. ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה 19:44, 29 באוקטובר 2011 (IST)תגובה