לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Strangeland~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Strangeland בנושא גבריאל נייט
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Strangeland~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 03:19, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה

גבריאל נייט[עריכת קוד מקור]

שלום Strangeland~hewiki,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "גבריאל נייט" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Strangeland~hewiki/‏גבריאל נייט". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

הערך נראה כמו תרגום מכונה, ובכל מקרה לא בשל. ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 03:19, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה

ערב טוב לך . זה ממש לא נכון , הערך בכלל לא נראה כמו תרגום מכונה .עבדתי על הערך הזה באמצעות הערך האנגלי ואני חושב שהעברית שלי דיי טובה בשביל שהערך לא יראה כאילו נכתב על ידי תוכי. ביקורת בונה אני מוכן לקבל. אבל לכתוב שהערך לא בשל , בעוד שהוא מאוד דומה לערך באנגלית זה קצת מוזר. {משתמש:Strangeland Strangeland - שיחה 03:38, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה

אני מעריך מאוד את תרומתך ועמלך שהושקע כדי לתרום לוויקיפדיה. עם זאת אני מצטער, אבל הערך סובל מבעיות רבות ביניהן ניסוח, תרגמת ועוד. הערך בהחלט לא בשל, וכדאי שתעיין בערך מומלץ או שניים, כדי לקבל מושג איך ערך אמור להיראות בוויקיפדיה. אל דאגה, אני מוכן אפילו לעזור לך לערוך מעט את הערך, אבל כשהוא יהיה מעט בשל יותר (לא רק מבחינה תוכנית אלא גם) מבחינה עיצובית, סגנונית וכו' אהיה הראשון לשמוח על הערך. סליחה על ההשערה שהעליתי בענין תרגום המכונה. ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 03:53, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה

בכיף , מעריך מאוד את ביקורת שלך ואת הרצון לעזרה . מבחינת עיצוב וסגנון אני ממש טרי פה , אז אני יודע רק ממה שאני רואה. איך לעצב כותרות , תוכן עניינים וכו' לבינתיים :) . מבחינת תוכן , אני אשמח להרחיב על הערך , אבל אם הערך האנגלי בנוי בצורה דומה , זה לא אומר שזה מספיק?

בברכה Strangeland - שיחה 11:26, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

04:09, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:54, 19 באפריל 2015 (IDT)