שיחת משתמש:TimerF

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה פשר העריכות שלך שם? --המלך הכחולשלח לי הודעה! 21:14, 7 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

עכשיו זה יותר מובן...

אז לכן:

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום TimerF, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,--המלך הכחולשלח לי הודעה! 21:34, 7 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם ELegend. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, eli - שיחה 23:02, 7 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

יובל שמלא - תמונה[עריכת קוד מקור]

הי TimerF, העלת תמונה שהיא צילום מסך מנינג'ה ישראל של יובל שמלא. כיוון שזה צילום מסך, הרי שזה לא יכול להיות עבודה שלך, כמו שהצהרת ברישיון, ויש חשד שהתמונה אינה חופשיה ועלולה להפר זכויות יוצרים. תמונה כזו תמחק משרתי ויקיפדיה. באם אתה חושב שהתמונה כן חופשית, ואתה מכיר את מי שהזכויות שייכות לו, צריך למלא את הטפסים בויקיפדיה:OTRS. המשך עריכה נעימה. אמא של גולן - שיחה 17:34, 27 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "הפועל תל אביב (כדורגל)". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.