שיחת משתמש:Wesal.a.d

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת Dovno בנושא סיבת מחיקת הדף
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Wesal.a.d, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Dovno - שיחה 20:54, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

יוכי דנחי[עריכת קוד מקור]

שלום Wesal.a.d,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יוכי דנחי" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Wesal.a.d/‏יוכי דנחי". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 20:54, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

נא לא ליצור את הערך מחדש. יש לשפר את הטיוטה, וכאשר תהיה לדעתך מוכנה, יש לבקש את העברה בדף ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה. ץודה Dovno - שיחה 21:32, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

סיבת מחיקת הדף[עריכת קוד מקור]

תוכלו בבקשה להגיד לי מה בדיוק לא עובר, כדי להוסיף/להורי או לערוך את הדף? הדף נכבת בבקשתה של יוכי דנחי עצמה אשמח לדעת מה צריך לשפר Wesal.a.d - שיחה 21:37, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

שלום. לצורך העניין, לא משנה אם הערך נכתב לפי בקשת נושאת הערך או לא. קודם כל, הערך לא במבנה מתאים לערך אנציקלופדי. מומלץ לבחון ערכים דומים קיימים וללמוד מהם, וכן לקרוא את ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/ביוגרפיות. כמה נקודות ספציפיות:
  1. הפתיח לא כתוב נכון. יש להבהיר מיהי נשואת הערך בכמה משפטים. השאר שייך לפרק הביוגרפיה.
  2. כמה ספרים כתבה? הכלל הוא שיש צורך בהוצאת לפחות שני ספרים בהוצאה מוכרת כדי להיקרא "סופר/סופרת".
  3. פרק "השכלה" מרגיש כמו מתוך דף קורות חיים ולא ערך אנציקלופדי. אין צורך לפרט שעות הכשרה אלו ואחרות, וכן לא כל מיני קורסים ושיטות שלמדה "באופן עצמאי ולא רשמי".
  4. הפרק על שיטת "אימהות מודעת הדרך הקלה" לא מנוסח באופן אנציקלופדי. באנציקלופדיה לא שואלים את הקורא שאלות רטוריות ("איך השטיה עובדת?"), והניסוח לא אמור להיות קולגיאלי ("בקצרה השיטה עובדת דרך...").
  5. צריך להסיר סופרלטיבים לא רלוונטיים ("בין הקוראים והממליצים על סיפרה...", "הדי פעילותה של יוכי דנחי הגיעו אף לסלבריטאים..." וכו').
  6. זה שרואיינה למגזינים זה לא פרט רלוונטי לביוגרפיה שלה. אם באותם ראיונות עלו פרטים רלוונטיים, יש להוסיף את הפרטים לתוכן הערך, ולקשר לראיון בהערת שוליים.
Dovno - שיחה 21:50, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה