שיחת משתמש:Yigala1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Shannen בנושא הלוואות עמית לעמית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yigala1, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:37, 26 במאי 2013 (IDT)תגובה

Eloan[עריכת קוד מקור]

שלום יגאל. במידה, וכפי שנכתב, אתה היזם שמאחורי הערך Eloan, אני מעתיק פה את מה שכתבתי בעניין בדף השיחה של הערך:

שלום וצהריים טובים. אישית אני מבין לחלוטין את הגישה שלך, ואני בהחלט מעריך את רצונך להרחיב ולקדם את המיזם שברשותך. עם זאת, חשוב להבין שבניגוד לתפיסה הנפוצה, לפיה ויקיפדיה היא בין היתר "המקום בו רעיונות, גדולים כקטנים, מקבלים כנפיים" כדבריך, הרי שהדבר אינו כך כלל, שכן ויקיפדיה היא אנציקלופדיה לכל דבר, גם אם על גבי האינטרנט, וככזו, היא מדווחת רק על נושאים אשר יש להם חשיבות אנציקלופדית מלכתחילה. מסיבה זו, ובדיוק כפי שלא ניתן לבקש ממחברי האנציקלופדיה העברית להכליל באנציקלופדיה שלהם ערך שכזה, כך גם בוויקיפדיה לא ניתן לעשות כן.

כפי שאמרתי, אני מבין בהחלט את רצונך לקדם את המיזם שלך, ואני מאחל לך הרבה הצלחה בכך, מקרב לב. עם זאת, ויקיפדיה אינה המקום לעשות כך, וישנן פלטפורמות אינטרנטיות מרובות המשמשות לצורך כך, כפי שאני בטוח שאתה מכיר. ולבסוף, אציין כי מטבע הדברים, בטוחני שהחוויה של הזמנת ערך בוויקיפדיה תמורת תשלום חדשה לך, ולא הייתה לך כל כוונה רעה. חשוב להבין עם זאת, כי נושא העריכה בתשלום מצוי במחלוקת חמורה בקהילה, והרוב מתנגד לו בתוקף. מסיבה זו, אציע לך בעתיד, ובמידה והחברה בבעלותך אכן תזכה בהכרה ציבורית המזכה בחשיבות אנציקלופדית (מה שאני מאחל לך שיקרה במהרה), כי פשוט תפנה אלינו ישירות, ללא צורך במתווכים. במידה ואכן קיימת חשיבות אנציקלופדית, בטוחני שיהיה מי מבין העורכים שישמח לסייע לך, בהתנדבות, וללא צורך בתמורה כספית. ככה אנחנו המתנדבים, אוהבים לסייע כשאפשר :)

אני מקווה שהבהרתי את העניין, ולכל שאלה נוספת אתה מוזמן לפנות אלי ישירות כאן או בדף שיחתי. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 18:03, 10 באפריל 2014 (IDT)תגובה

הלוואות עמית לעמית[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "הלוואות עמית לעמית" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

Lionster‏ • שיחה 06:11, 22 ביולי 2014 (IDT)תגובה

דרושים מקורות לכל המספרים שאתה מציב בערך. אם המספרים היו נכונים ליולי 2015 כיצד זה אתה משנה מספר אחד (לטובת חברה אחת) באוקטובר? Shannen - שיחה 11:25, 22 באוקטובר 2015 (IDT)תגובה