שיחת משתמש:Yossit

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yossit, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, מתניה שיחה 21:46, 8 ספטמבר 2005 (UTC)

סרטים ישראליים[עריכת קוד מקור]

שלום,
אני ראיתי שאתה כותב ערכים על סרטים ישראלים וזה נפלא, אך אתה כותב אותם בשורה אחת וחבל. צריך להרחיב על העלילה של כל סרט וכד'. חפש באינטרנט, אל תעתיק אך תערוך את זה כך שזה יהיה כתיבה "שלך". ראה למשל תיקונים שהוספתי על הסרט "הבית ברחוב שלוש". בברכה, אבירם 21:02, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 22:47, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Rabon.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, Yonidebest Ω Talk 23:22, 27 אוקטובר 2005 (UTC)

מקור התמונה הוא מ- http://shakti.trincoll.edu/~mendele/bilder3.htm . ניסיתי לחפש שם באתר אם קיימת איזו שהיא התיחסות לזכויות יוצרים, אבל לא מצאתי. ניראה לי שהשימוש בתמונה עומד בקרטריונים של שימוש הוגן. מה עוד אני צריך לעשות? תודה יוסי 15:58, 28 אוקטובר 2005 (UTC)

אם לדעתך מדובר בשימוש הוגן, היה עליך להוסיף את תבנית {{שימוש הוגן|http://shakti.trincoll.edu/~mendele/bilder3.htm}} לדף התמונה. אני כבר עשיתי זאת בשבילך ולהבא אתה תוכל. רשימה של תבניות נוספות תוכל למצוא כאן. בברכה, Yonidebest Ω Talk 16:04, 28 אוקטובר 2005 (UTC)

תודה יוסי 16:13, 28 אוקטובר 2005 (UTC)

סלחו לי שאני מתערב, אך אם לא מצאת התייחסות לגבי מצב זכויות היוצרים, סימן שהתמונה מוגנת. צריכה להיות הודעה מפורשת שאפשר להשתמש בתמונה. גילגמש שיחה 16:15, 28 אוקטובר 2005 (UTC)
מסכים יוסי 16:46, 28 אוקטובר 2005 (UTC)

מתקפת האיכות[עריכת קוד מקור]

היי יוסי. אנא סייע לי להציל את מתקפת האיכות, זרוק לנו ערך או שניים או כמה עריכות. המתקפה זקוקה להתנעה מחדש (ואתה ברשימה של המתנדבים...). אל תדאג, אני פונה לכולם. מסתבר שבשביל להנהיג מתקפה בויקיפדיה צריך להיות קודם כל נודניק! אלמוג 19:36, 9 מאי 2006 (IDT)

Shababo_new.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום. במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.‏Gridge ۩ שיחה 03:09, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שלום, הוספתי את מקור התמונה. אני מקווה שזה בסדר עכשיו. יוסי 22:12, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה

עודד הנודד[עריכת קוד מקור]

כמי שתרם לערך רציתי לעדכנך כי הסרט יוצג לרגל 80 שנה לבכורת סרט העלילה העברי הראשון בא"י ביום א' 30.12.2012 בשעה 18:30 בסינמטק תל אביב.

עודד הנודד, 1932 לפי ספרו של צבי ליברמן ובנוסף סרט קצר: "ויהי בימי" זו הזמנה להקרנה מיוחדת בסינמטק תל-אביב של הסרט המחודש: "עודד הנודד"

במאי: חיים הלחמי צלם: נתן אקסלרוד מעצב: צבי גולדין השחקנים: משה חורגל, שמעון פינקל, מנחם גנסין, שפרה אשמן, דבורה הלחמי, הילדים: שמעון פובזנר, משה טוויל, מיכאל קלינגר שיחזור ושימור דיגיטלי: יעקב גרוס

יש לאשר השתתפות בטלפון: 6950407 ומקבלים הזמנה זוגית - ללא תשלום.

--Yoavd - שיחה 15:58, 26 בנובמבר 2012 (IST)תגובה

הזמנה למפגש עורכים[עריכת קוד מקור]

שלום, האם שמעת על המפגש האנטישמיות ברומניה – מאמינסקו ועד שואת יהודי רומניה? יכול להיות שהוא יעניין אותך Chenspec-WMIL - שיחה 22:35, 1 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

תזכורת להצביע עכשיו לבחירת חברי ועדת התיאום (U4C) הראשונה[עריכת קוד מקור]

הודעה זו מתורגמת לשפות נוספות במטא־ויקי. אנא סייעו בתרגום הדף

ויקימדים יקרים, ויקימדיות יקרות,

אתם מקבלים את ההודעה הזאת מכיוון שהשתתפתם בעבר בתהליך קוד ההתנהגות האוניברסלי (UCoC).

אנחנו מזכירים לכם שזמן ההצבעה לבחירת ועדת התיאום של קוד ההתנהגות האוניברסלי (U4C) יסתיים ב־30 באפריל 2024. מידע על הליכי ההצבעה ועל זכות ההצבעה אפשר למצוא בדף ההצבעה במטא־ויקי.

ועדת התיאום של קוד ההתנהגות האוניברסלי (U4C) היא קבוצה גלובלית שתפקידה להבטיח יישום הוגן ועקבי של קוד ההתנהגות האוניברסלי. חברי הקהילה הוזמנו להציג את מועמדותם לוועדת התיאום. מידע על תחומי האחריות של ועדת התיאום ומידע נוסף אפשר למצוא בדף עיון במגילת ועדת התיאום.

אנא שתפו את ההודעה הזאת עם חברי הקהילה שלכם, כדי שגם הם ישתתפו.

בשם צוות הפרויקט של קוד ההתנהגות האוניברסלי,

RamzyM (WMF) 02:11, 3 במאי 2024 (IDT)תגובה