לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Yrichler

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Hanay בנושא התמונות בערך בנימין ריצ'לר
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yrichler, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:47, 31 ביולי 2013 (IDT)תגובה

בנימין ריצ'לר[עריכת קוד מקור]

שלום Yrichler, כל עוד אתה עובד על הערך מומלץ שתניח עליו תבנית {{בעבודה}}. חשוב שתרחיב את הערך כדי שחשיבותו האנציקלופדית תהיה ברורה. בנוסף יש להביא מקור לכך שהוא מומחה בעל שם עולמי. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:47, 31 ביולי 2013 (IDT)תגובה

התמונות בערך בנימין ריצ'לר[עריכת קוד מקור]

שלום לך, אני מניחה שאתה בנו של בנימין ריצ'לר ורוצה לכתוב ערך אודותיו. העלית תמונות רבות לויקיפדיה חלקן ברישיון חופשי, חלקן ברישיון בשימוש הוגן וחלקן ללא רישיון כלל, רק ציינת שהן מאוסף פרטי. אתה חדש בויקיפדיה ואינך מכיר את נושא הרישיונות שבהם ניתן להשתמש להעלות תמונות לויקיפדיה. קרא בבקשה את הדף ויקיפדיה:רישוי תמונות. להלן מספר נקודות מתוך מה שנכתב שם:

  1. לא ניתן להעלות תמונות לאדם בחיים ברישיון בשימוש הוגן. ניתן לעשות זאת רק לגבי אנשים שנפטרו. וגם לגביהם לא ניתן לעלות תמונות רבות בשימוש הוגן, כי זה כבר לא הוגן. לכן, כל התמונות שהעלית ברישיון זה, יש להחליף לרישיון חופשי ומומלץ להשתמש ברישיון {{Cc-by-sa-3.0}}. תמונות שלא עומדות בתנאים נמחקות.
  2. תמונות שצולמו בישראל עד וכולל שנת 1962 אין להן זכויות יוצרים יותר לכן הרישיון נכון הוא {{PD-Israel}}
  3. בכל תמונה חייב להיות רישיון, ציון אוסף פרטי במקום רישיון, אינו מספיק. תמונות ללא רישיון נמחקות.
  4. ראיתי תמונה שהעלית מתוך סרט ביו-טיוב, אם זכויות היוצרים של התמונה לא שייכות למשפחתך, אז זו הפרה של זכויות יוצרים וגם תמונה זו תימחק.
  5. לגבי עטיפות הספרים - אם הספרים יצאו בהוצאת ספרים ולא על ידי המשפחה, אז גם כאן יש הפרה של זכויות יוצרים. עטיפה של ספר ניתן להעלות בשימוש הוגן בערך על הספר בלבד, או בערך שבה יש הרחבה על הספר לא רק ציון שמו.

צר לי, אבל יש ויקיפדיה הוא מיזם של תוכן חופשי שומר על זכויות היוצרים ולכן יש להקפיד על כך. בשלב זה אני מסמנת את כל התמונות בתבנית המציינת שיש בעיה ברישיון, אני מקווה שתטפל במהירות בשינויים הנדרשים. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:10, 1 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה