Break the Silence: The Movie

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


Break the Silence: The Movie
בימוי פארק ג'ון-סו
שחקנים ראשיים RM
ג'ין
שוגה
ג'יי-הופ
ג'ימין
V
ג'ונגקוק
מוזיקה BTS
מדינה קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית קוריאה הדרומית
חברת הפקה ביג היט סרי סיקסטי
חברה מפיצה טרפלגר רילייזינג
שיטת הפצה הפצה לאולמות הקולנוע עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 10 בספטמבר 2020 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 90 דקות
שפת הסרט קוריאנית
אנגלית
פורטוגזית
הולנדית
סוגה סרט תיעודי, סרט מוזיקלי עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות 9 מיליון דולר
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Break the Silence: The Movieעברית: לשבור את הדממה: הסרט; בקוריאנית: 브레이크 더 사일런스: 더 무비) הוא סרט דוקומנטרי דרום קוריאני משנת 2020 על להקת הבנים BTS בבימויו של פארק ג'ון-סו ובהפקת ביג היט סרי סיקסטי, הכולל את מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות העולמי השלישי שלהם, Love Yourself World Tour (אנ'), שהתקיים בשנים 2018–2019. Break the Silence: The Movie מקודם כסרט ההמשך לסרט Bring the Soul: The Movie (אנ') של הלהקה משנת 2019, הוא פורסם ב-10 בספטמבר 2020, במדינות נבחרות, כשההפצה נעשתה על ידי טרפלגר רילייזינג. הסרט הוא עיבוד לסדרה הדוקומנטרית השלישית של הלהקה, Break the Silence: Docu-Series, שפורסמה בפלטפורמת המעריצים ויורס (אנ') במאי.

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

Break the Silence: The Movie עוקב אחר הלהקה על הבמה ומחוצה לה במשך 14 חודשים במהלך סיבוב ההופעות העולמי שלהם, Love Yourself World Tour (אנ'), הוא מציג עוד יותר את הצד הרגשי הפגיע שלהם, וממחיש כיצד הם מפרידים את עצמם מהפרסונות הבימתיות שלהם. הסרט כולל גם צילומי מלאי (אנ') של הלהקה.

רקע ופרסום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הוכרז לראשונה ב-7 באוגוסט 2020. כמו כן, הוכרז כי הסרט השלישי של BTS, Bring the Soul: The Movie (אנ') יפורסם בבתי הקולנוע ב-28–30 באוגוסט וכי תוקרן תצוגה מקדימה של Break the Silence.

מכירת הכרטיסים החלה ב-13 באוגוסט 2020, היום שבו פורסם הטריילר של הסרט. הסרט יצא לאקרנים ב-10 בספטמבר ב-70 מדינות, עם השקה מדורגת ביותר מ-40 טריטוריות אחרות החל מ-24 בספטמבר. במדינות נבחרות הוקרן הקליפ של "Dynamite" לפני תחילת הסרט.

הצלחה מסחרית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הרוויח 8,954,345 דולר בקופות העולמיות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]