Revolution (2022)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Revolution (2022)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של מגוון מתאבקים
מידע
ארגון All Elite Wrestling
תאריך 6 במרץ 2022
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם אדישן פיננשייל ארנה
מספר צופים 8,300
סדרת אירועי שלם וצפה של AEW
Full Gear Revolution
(2022)
Double or Nothing
סדרת אירועי Revolution
2021 Revolution
(2022)

Revolution (2022) היה אירוע היאבקות מקצועית בשיטת שלם וצפה של ארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW). האירוע נערך ב-6 במרץ 2022 באדישן פיננשייל ארנה שבאורלנדו, פלורידה והוא היה האירוע השלישי בסדרת אירועי Revolution.

תריסר קרבות התנהלו באירוע, כולל שלושה שהתקיימו במופע המקדים לאירוע. בקרב המרכזי, "האנגמן" אדם פייג' ניצח את אדם קול ושמר על אליפות העולם של AEW. עוד ברשימת הקרבות, CM פאנק ניצח את MJF בקרב קולר כלבים, ג'ון מוקסלי ניצח את בריאן דניאלסון, וורדלו ניצח בקרב סולם פני המהפכה וכתוצאה מכך השיג לעצמו קרב עתידי על אליפות TNT של AEW. רגעים בולטים באירוע היו ההופעות המפתיעות של שיין "סוורב" סטריקלנד, וויליאם ריגל אשר רשמו את הבכורה שלהם ב-AEW.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

Revolution הוא אירוע שלם וצפה שנתי של ארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW), הנערך בשלהי חודש פברואר-תחילת חודש מרץ. הוא נחשב לאחד מארבעת אירועי השלם וצפה הגדולים של הארגון, לצד Double or Nothing,‏ All Out ו-Full Gear. האירוע של שנת 2022 היה השלישי בסדרת אירועי Revolution. ב-8 בדצמבר 2021 בפרק של התוכנית Dynamite, הארגון הודיע שהאירוע Revolution יתקיים ב-6 במרץ 2022 באדישן פיננשייל ארנה שבאורלנדו, פלורידה. כרטיסים לאירוע הוצאו למכירה ב-17 בדצמבר 2021.

מיד לאחר שידור פרק התוכנית השבועית Rampage ב-4 במרץ, רשת הטלוויזיה TNT שידרה תוכנית של חצי שעה אשר נקראה Countdown to Revolution.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות במהלך התקופה שעד לקיום האירוע. העלילות הופקו דרך סדרת היוטיוב, Being The Elite אשר משודרת בערוץ הרשמי של היאנג באקס ובתוכניות השבועיות Dynamite,‏ Rampage,‏ Dark ו-Elevation.

ב-9 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, לאחר הגנה מוצלחת של "האנגמן" אדם פייג' על אליפות העולם של AEW, הוא נקלע לעימות עם אדם קול, שהצהיר על כוונותיו לאתגר את האלוף לקרב על תוארו, מכיוון שהגיע לפסגת הדירוג אשר הפכה אותו לטוען לכתר הבלעדי. שבוע לאחר מכן, הקרב הוכרז באופן רשמי לאירוע Revolution.

במהלך פרק הבכורה של התוכנית Dynamite ברשת הטלוויזיה TBS ב-5 בינואר 2022, ג'וראסיק אקספרס (ג'ונגל בוי ולוצ'סאורוס) ניצחו את הלוצ'ה בראדרס (פנטה אל זרו מיידו וריי פיניקס) וזכו באליפות הזוגות של AEW. לאחר מספר הגנות מוצלחות על חגורות האליפות, ב-16 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, נודע שג'וראסיק אקספרס יגנו על חגורות האליפות בקרב זוגות משולש באירוע Revolution. יריביהם נקבעו על ידי קיום קרב באטל רויאל זוגות בפרק של השבוע לאחר מכן וקרב קזינו באטל רויאל זוגות ב-2 במרץ. reDRagon (בובי פיש וקייל אוריילי) והיאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) היו המנצחים בקרבות אלה, בהתאמה.

ב-17 בנובמבר 2021 בפרק של התוכנית Dynamite,‏ CM פאנק החל פיוד עם MJF. לאחר שפאנק ניצח את כל חברי קבוצת The Pinnacle, שבה MJF משמש כמנהיג, השניים התמודדו לבסוף זה מול זה ב-2 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite בקרב שבו MJF ניצח לאחר עזרה מצד וורדלו. זהו היה ההפסד הראשון של פאנק ב-AEW, הפסד שהיה על אדמת עיר הולדתו של פאנק, שיקגו. שבוע לאחר מכן בתוכנית, פאנק דרש קרב חוזר, אך MJF אמר שיעניק לו את מבוקשו רק אם הוא ימצא שותף לנצח בקרב זוגות את FTR (קאש וילר ודקס הרווד) מאוחר יותר באותו הערב. ג'ון מוקסלי נחשף כשותפו של פאנק, כשהשניים גברו על FTR וניצחו בקרב. ב-16 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, פאנק חשף שהקרב החוזר בינו לבין MJF יהיה קרב קולר כלבים.

לאחר שנותרה בלתי מנוצחת במשך חודשים, ת'אנדר רוזה הפכה לטוענת לכתר לאליפות הנשים של AEW של ד"ר בריט בייקר, דבר שהצית פיוד ישן בין השתיים. קרב על תואר זה הוכרז באופן רשמי לאירוע Revolution ב-16 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite.

ב-23 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, לאחר שג'ייד קרגיל הגנה בהצלחה על אליפות TBS מול הבאני, היא התגאתה במאזן המושלם שלה של 28 ניצחונות ו-0 הפסדים והציבה אתגר פתוח על תוארה. טיי קונטי הייתה זו שנענתה בחיוב לאתגר זה והקרב בין השתיים הפך רשמי לאירוע Revolution.

באירוע של שנת 2021, הארגון קיים את קרב סולם פני המהפכה הראשון, כשהמנצח בקרב השיג לעצמו קרב עתידי על אליפות TNT של AEW. קרב שני בסדרה הוכרז לאירוע של שנת 2022, צעד שהפך את הקרב למסורת שנתית. קית' לי, שערך את הבכורה שלו בארגון, העפיל לקרב זה לאחר שניצח את אייזיאה קאסידי ב-9 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite. המקומות הנותרים התמלאו במהלך השבועות שבאו לאחר מכן, כשוורדלו, פאוורהאוס הובס, ריקי סטארקס, אורנג' קאסידי וכריסטיאן קייג' העפילו לקרב זה אחר זה לאחר שניצחו את מקס קאסטר, דאנטה מרטין, פרסטון "10" ואנס מקבוצת הדארק אורדר, אנתוני בואנס ואית'ן פייג', בהתאמה.

כריס ג'ריקו ואדי קינגסטון החלו בפיוד ביניהם לאחר שקינגסטון אמר לחבריו (ושותפיו של ג'ריקו לקבוצת The Inner Circle), הצמד Proud and Powerful (סנטנה ואורטיז), שהם נעצרו מלהגיע לשיא הפוטנציאל שלהם עקב היותם בקבוצה עם ג'ריקו ועל מנת להגיע לפסגה הם חייבים לעזוב את קבוצה זו, רעיון שג'ריקו דחה. לאחר שהשניים התעמתו ב-23 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, קרב רשמי ביניהם נקבע לאירוע Revolution.

ב-19 בינואר בפרק של התוכנית Dynamite, ג'ון מוקסלי חזר לארגון לאחר שנעדר עקב מאבקו באלכוהוליזם. במהלך השבועות שבאו לאחר מכן, מוקסלי נקלע לסדרת קטעים עם בריאן דניאלסון בנושא ציוות אפשרי ביניהם ואימון דור העתיד של המתאבקים. ב-16 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, מוקסלי השיב בכך שהוא אף פעם לא הצליח לנצח את דניאלסון בכל ארגון שבו השניים היו והוא יסכים להצעתו של דניאלסון רק אם הם "ידממו יחדיו" תחילה, רמז לקיום קרב עתידי בין השניים. שבוע לאחר מכן, לאחר שמוקסלי נחלץ לעזרת דניאלסון מתקיפה בידי 2point0 (ג'ף פארקר ומאט לי) ודניאל גרסיה, דניאלסון הסכים לקיום קרב יחידים ביניהם באירוע Revolution.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית ג'ים רוס (אירוע)
טוני שיבאני (מופע מקדים + אירוע)
אקסקליבר (מופע מקדים + אירוע)
טאז (הוק נגד QT מרשל וקרב סולם)
צוות השידור בספרדית אלכס אבראנטס
דאשה גונזלס
ג'ון קרוז
צוות השידור בצרפתית אלן מיסטרנגלו
נורברט פיילן
צוות השידור בגרמנית גונטר זאפף
מייק ריטר
כרוז ג'סטין רוברטס
שופטים אובריי אדוארדס
ברייס רמסבורג
פול טרנר
ריק קנוקס
סטפון סמית'

מופע מקדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלושה קרבות התקיימו במהלך המופע המקדים אשר נודע בשם "The Buy In". בקרב הפותח, ליילה הירש התמודדה מול קריס סטטלנדר. הקרב הסתיים לאחר שללא ידיעתו של השופט, הירש הכתה את סטטלנדר בראשה בעזרת חפץ זר מתחת לזירה ולאחר מכן ביצעה עליה את מהלך המונסולט פרס.

אז, השדרן טוני שיבאני הודיע שיש לו אורח מיוחד. שיבאני היה בדרכו להציג את קני אומגה, אך במקומו, דון קאליס יצא והצהיר שזהו הולך להיות ערב ענק עבור קבוצת The Elite כאשר הוא אמר שאדם קול יהיה "אלוף חליפי מצוין" עד שאומגה יבצע את חזרתו.

לאחר מכן, הוק התמודד מול QT מרשל. הוק יצא עם ידו על העליונה לאחר שבזמן ניסיון ביצוע מהלך הדיאמונד קאטר מצד מרשל, הוא הפך זאת למהלך ה-Redrum, שלא הותיר למרשל דבר מלבד להיכנע.

בקרב האחרון של המופע המקדים, House of Black (מלאקאי בלאק, ברודי קינג ובאדי מת'יוס) התמודדו מול Death Triangle (פאק ופנטה אוסקורו) ואריק רדבירד (שלוו לקרב על ידי אלכס אברהאנטס) בקרב שלושה נגד שלושה. בסיום, רדבירד ניסה לבצע את מהלך הדאבל צ'וקסלאם, אך בלאק בלם זאת והתיז בעיניו חומר שחור, כשלאחר מכן מת'יוס בעט בו עם הברך וקינג ביצע עליו את מהלך הפיילדרייבר, מהלכים שאיפשרו לבלאק להצמיד אותו לניצחון.

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב בין כריס ג'ריקו לאדי קינגסטון. כבר בתחילת הקרב, קינגסטון ביצע על ג'ריקו את מהלך ה-half and half סופלקס. מנגד, ג'ריקו השיב במהלך סופלקס משלו על דופן הזירה. בחזרה בזירה, ג'ריקו ביצע על יריבו את מהלך ההכנעה שלו, חומות יריחו, שבתגובה הגיע לחבלים על מנת לשבור את המהלך. בזמן שג'ריקו היה בדרכו לבצע על קינגסטון את מהלך הג'ודאס אפקט, קינגסטון חמק וביצע את מהלך הספינינג באק פיסט ואז את מהלך ההכנעה שלו, ה-Stretch Plum, שגרם לג'ריקו להיכנע. לאחר הקרב, קינגסטון הושיט את ידו כדי ללחוץ את ידו של ג'ריקו (כשאמר זאת לפני הקרב שיעשה זאת אם ינצח), אך ג'ריקו סירב ועזב את הזירה.

אז, ג'וראסיק אקספרס (ג'ונגל בוי ולוצ'סאורוס) (א) הגנו על אליפות הזוגות של AEW נגד reDRagon (בובי פיש וקייל אוריילי) והיאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) (שלוו לקרב על ידי ברנדון קאטלר) בקרב זוגות משולש. במהלך הקרב, אוריילי הכה את ג'ונגל בוי בעזרת חגורת האליפות. הצמד reDRagon ביצע על אותו ג'ונגל בוי את המהלך המשולב high-low, אך לוצ'סאורוס היה שם על מנת לבלום את ניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן. היאנג באקס ביצעו על ג'ונגל בוי את מהלך ה-BTE Trigger, אך אוריילי הצליח לעצור בזמן את ניסיון ההצמדה. בסיום, ג'ונגל בוי ולוצ'סאורוס ביצעו על מאט את מהלך ה-Thoracic Express, כשלאחר מכן ג'ונגל בוי הצמיד את מאט לניצחון לפני שניק הצליח להגיע למתרחש, ניצחון שהקנה להם הגנה מוצלחת על חגורות האליפות.

הקרב הבא היה קרב סולם פני המהפכה אשר קבע את הטוען לכתר הבא לאליפות TNT של AEW ב-16 במרץ בפרק של התוכנית השבועית Dynamite. המשתתפים בקרב היו כריסטיאן קייג', קית' לי, אורנג' קאסידי, פאוורהאוס הובס, ריקי סטארקס וורדלו. לקראת סוף הקרב, דנהאוסן הופיע ו"כישף" את סטארקס. בזמן שכריסטיאן טיפס במעלה הסולם, וורדלו בלם אותו וביצע עליו את מהלך הפאוורבומב. כשסטארקס עשה את דרכו במעלה הסולם, וורדלו קפץ על סולם ששכב במאונך ובמקביל לחבל הזירה האמצעי ולאחר מכן ביצע על סטארקס את מהלך הפאוורבומב על סולם זה. לאחר מכן, וורדלו הסיר את הטבעת שהייתה תלויה על וו התלייה וכתוצאה מכך קיבל קרב עתידי על אליפות TNT.

לאחר קרב זה, טוני שיבאני עמד על רמפת הכניסה לאולם עם חוזה בידו, כששיין "סוורב" סטריקלנד ערך את הבכורה שלו ב-AEW וחתם על חוזה בארגון.

בקרב הרביעי, ג'ייד קרגיל (שלוותה לקרב על ידי מארק סטרלינג) הגנה על אליפות TBS נגד טיי קונטי (שלוותה לקרב על ידי אנה ג'יי). על מנת להתגרות בטוענת לכתר, קארגיל נישקה את קונטי בשפתיה כבר בתחילת הקרב. מאוחר יותר, קונטי השיבה ונישקה את האלופה ולאחר מכן ביצעה עליה את מהלך ה-DDTay שלא הספיק לה כדי לזכות בתואר. בסיום, קארגיל ביצעה על קונטי את מהלך ה-Jaded על מנת לשמור על התואר ולהעלות את מאזנה בקרבות יחידים ל-29 ניצחונות ו-0 הפסדים.

אז, CM פאנק התמודד מול MJF בקרב קולר כלבים. MJF נכנס ראשון לצלילי מוזיקת הכניסה של פאנק, "פולחן האישיות" ופאנק נכנס לקרב עם מוזיקת הכניסה מימיו בארגון ההיאבקות Ring of Honor‏ (ROH), "Miseria Cantare" של להקת AFI. במהלך הקרב, MJF ליפף את השרשרת המחברת בין השניים מסביב לאגרופו והחל לתקוף את פאנק, שבתגובה החל לדמם. פאנק היה בדרכו לבצע את מהלך הסיום שלו, ה-Go to Sleep, אבל MJF מנע זאת כשהכניס את אצבעותיו לעיניו של פאנק ובמקום זאת ביצע את מהלך הבריח שלו, "מלח הארץ". פאנק הצליח לחמוק מכך, כשהכניס אותו למהלך הכנעה משלו, האנקונדה וייס. MJF שבר את מהלך זה לאחר שאחז בחוזקה בשיערו של פאנק. MJF ניסה לבצע את מהלך הטומבסטון פיילדרייבר על דופן הזירה, אך פאנק לא איפשר לכך להתבצע, כשביצע את אותו המהלך על MJF. בחזרה בזירה, MJF ביצע על פאנק את מהלך הסופלקס על נעצים. MJF סימן לוורדלו להגיע על מנת למסור לו את טבעת היהלום של דינאמייט. וורדלו חיפש בכיסיו והעמיד פנים שלא מצא את הטבעת, דבר שאיפשר לפאנק לבצע על MJF את מהלך ה-GTS. לבסוף, וורדלו הוציא את הטבעת והניח אותה על מפתן הזירה, צעד שאותת על מעברו לדמות הטובה. פאנק השתמש בטבעת זו והכה את MJF כדי לנצח בקרב.

בקרב שבא לאחר מכן, ד"ר בריט בייקר (שלוותה לקרב על ידי ג'יימי הייטר ורבל) הגנה על אליפות הנשים של AEW נגד ת'אנדר רוזה. בייקר הגיעה ביחד עם עיצוב חדש לחגורת אליפות הנשים. בקרב עצמו, רוזה ביצעה על האלופה את מהלך הטומבסטון פיילדרייבר, אך דעתו של השופט הוסחה על ידי רבל. הייטר הושיטה לבייקר את חגורת האליפות, כשהיא השתמשה בה על מנת לבצע על רוזה את מהלך הקורב סטומפ, שלא הספיק לה על מנת להשיג את הניצחון בקרב. בייקר ביצעה על רוזה את מהלך נעילת הלסת שלה, המכונה "Lockjaw", אך רוזה הצליחה לחמוק מכך ולבצע את אותו המהלך על האלופה; בייקר נכנעה, אך דעתו של השופט הוסחה פעם נוספת על ידי רבל. רוזה השיבה במתן מהלך הספיר לאותה רבל על דופן הזירה, כשלאחר מכן ביצעה על הייטר את מהלך הקלוזליין. כשרוזה נכנסה בחזרה לזירה, בייקר ביצעה עליה פעם נוספת את מהלך הקורב סטומפ, שהספיק לה הפעם כדי לשמור על התואר.

הבא בתור היה הקרב בין בריאן דניאלסון לג'ון מוקסלי. השניים דיממו במהלך הקרב, כאשר דניאלסון ביצע על מוקסלי את מהלך הבלי טו באק סופלקס מהחבל העליון. דניאלסון המשיך וביצע את מהלך ההכנעה שלו, הדרגון סליפר, אך מוקסלי הניח את רגלו על החבל התחתון במטרה למנוע את המשך המהלך. ברגעי הסיום של הקרב, דניאלסון ביצע את מהלך החניקה המשולשת, כשמוקסלי הפך זאת למהלך הצמדה פשוט, שהיה מוצלח ואיפשר לו להשיג את הניצחון בקרב בעוד שדניאלסון היה נמצא במהלך ההכנעה שלו. לאחר הקרב, דניאלסון זעם על הפסדו ובעט במוקסלי, דבר שהוביל לתיגרה בין השניים. הם נקטעו על ידי בכיר הנהלת NXT לשעבר, ויליאם ריגל, שערך את הבכורה שלו בארגון והכריח את השניים ללחוץ ידיים. לאחר שסטר לשניהם, דניאלסון ומוקסלי נשמעו להוראתו ולחצו את היד אחד של השני לעיני ריגל.

בקרב הלפני אחרון, דארבי אלין, סמי גווארה וסטינג התמודדו מול The Andrade-Hardy Family Office (אנדרדה אל אידולו, מאט הארדי ואייזיאה קאסידי) בקרב טורנדו שלשות. במהלך הקרב, גווארה ביצע על קאסידי את מהלך הספאניש פליי מפלטפורמה גבוהה אל תוך מספר שולחנות על רמפת הכניסה לאולם. סטינג קפץ מהיציע על אנדרדה שהיה שכוב על מספר שולחנות וכתוצאה מכך שבר שלושה מהם. בסיום, אלין ביצע על הארדי את מהלך ה-Scorpion Death Drop על כיסא ולאחר מכן ביצע את מהלך הסיום שלו, ה-Coffin Drop על מנת להשיג עבור קבוצתו את הניצחון בקרב.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי, "האנגמן" אדם פייג' הגן על אליפות העולם של AEW נגד אדם קול. במהלך הקרב, פייג' ניסה לבצע את מהלך המונסולט, אך קול הפך זאת למהלך סופרקיק משלו. קול ניסה לבצע פעם נוספת את מהלך הסופרקיק, אך הפעם פייג' חמק מכך וביצע במקום את מהלך ה-Dead Eye. הצמד reDRagon (בובי פיש וקייל אוריילי) הגיעו והפריעו לטובתו של קול, דבר שאיפשר לאחרון לבצע על פייג' את מהלך הפנמה סאנרייס על דופן הזירה. בחזרה בזירה, הצמד הסיח את דעתו של פייג' שוב, כשהפעם קול הכה את האלוף עם מכה מתחת לחגורה. לאחר מכן, קול ביצע פעם נוספת את מהלך הפנמה סאנרייס ואז את מהלך הבום, שלא הספיקו לו כדי לזכות בתואר. מנגד, פייג' ביצע על קול פעם נוספת את מהלך ה-Dead Eye מדופן הזירה אל תוך שולחן. בסיום, פייג' ביצע על הטוען לכתר את מהלך הסיום שלו, ה-Buckshot Lariat, אך קול הניח את ידו על החבל התחתון. לאחר מכן, פייג' ביצע על קול את מהלך הבום ואז פעם נוספת את מהלך הסיום שלו כדי לשמור על התואר בהצלחה.

תוצאה לאורך זמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

אורנג' קאסידי ספג פציעה בידו במהלך קרב הסולם לאחר שהושלך על ידי קית' לי מחוץ לזירה מעל החבל העליון אל הרמפה המובילה לזירה.[1]

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
P1 ליילה הירש ניצחה את קריס סטטלנדר קרב יחידים 09:50
P2 הוק ניצח את QT מרשל בהכנעה קרב יחידים 05:00
P3 House of Black (מלאקאי בלאק, ברודי קינג ובאדי מת'יוס) ניצחו את Death Triangle (פאק ופנטה אוסקורו) ואריק רדבירד (עם אלכס אברהאנטס) קרב שלושה נגד שלושה 17:20
4 אדי קינגסטון ניצח את כריס ג'ריקו בהכנעה קרב יחידים 13:40
5 ג'וראסיק אקספרס (ג'ונגל בוי ולוצ'סאורוס) (א) ניצחו את reDRagon (בובי פיש וקייל אוריילי) ואת היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) (עם ברנדון קאטלר) קרב זוגות משולש על אליפות הזוגות של AEW 18:55
6 וורדלו ניצח את כריסטיאן קייג', קית' לי, אורנג' קאסידי, פאוורהאוס הובס וריקי סטארקס קרב סולם פני המהפכה אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות TNT של AEW 17:20
7 ג'ייד קרגיל (א) (עם מארק סטרלינג) ניצחה את טיי קונטי (עם אנה ג'יי) קרב יחידים על אליפות TBS של AEW 06:50
8 CM פאנק ניצח את MJF קרב קולר כלבים 26:45
9 ד"ר בריט בייקר (א) (עם ג'יימי הייטר ורבל) ניצחה את ת'אנדר רוזה קרב יחידים על אליפות הנשים של AEW 17:25
10 ג'ון מוקסלי ניצח את בריאן דניאלסון קרב יחידים 21:05
11 דארבי אלין, סמי גווארה וסטינג ניצחו את The Andrade-Hardy Family Office (אנדרדה אל אידולו, מאט הארדי ואייזיאה קאסידי) (עם חוסה האסיסטנט) קרב טורנדו שלשות 13:20
12 "האנגמן" אדם פייג' (א) ניצח את אדם קול קרב יחידים על אליפות העולם של AEW 25:45
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב יתקיים במופע המקדים לאירוע

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]