Teen Angels: el Adios 3D

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Teen Angels: el Adios 3D
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי חואן מנואל חימנס
הופק בידי גוסטבו ז'אנקלביץ'
שחקנים ראשיים גסטון דלמאו
לאלי אספוסיטו
רוסיו איגרסבל
חואן פדרו לנסאני
ניקולאס ריירה
מדינה ארגנטינהארגנטינה ארגנטינה
חברת הפקה Cris Morena Group
RGB Entertainment
ערוץ Yups
חברה מפיצה Buena Vista
הקרנת בכורה ארגנטינהארגנטינה 30 במאי 2013
משך הקרנה כ-92 דקות
שפת הסרט ספרדית
סוגה סרט תיעודי, סרט מוזיקלי
דף הסרט ב־IMDb

Teen Angels: el Adios 3D (בתרגום חופשי לעברית: טין אנג'לס: להתראות 3D, ידוע גם בשם: טין אנג'לס: הפרידה) הוא סרט תיעודי ארגנטינאי המתעד את הפרידה של להקת "טין אנג'לס", אשר הוקמה לאחר שידור הסדרה "כמעט מלאכים". הסרט בוים על ידי חואן מנואל חימנס, והופק על ידי גוסטבו ז'אנקלביץ'. חברות ההפקה שהפיקו את הסרט הן Cris Morena Group ,RGB Entertainment וערוץ Yups.

הסרט הוקרן לראשונה בבתי הקולנוע בארגנטינה ב-30 במאי 2013 בתלת־ממד, בהפצת Buena Vista. בישראל הסרט היה אמור להיות מוקרן בתרגום עברי, אך בסופו של דבר זה לא קרה. אורך הסרט הוא כ-92 דקות, ושפת המקור שלו היא ספרדית.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מוקדש להופעה האחרונה של הטין אנג'לס בתיאטרון גראן רקס שבבואנוס איירס, שם הלהקה ביצעה הופעות רבות משנת 2007 במסגרת הסדרה "כמעט מלאכים". לרגל הפרידה מהלהקה, הלהקה התחילה סדרת הופעות בתיאטרון גראן רקס מיוני 2012 עד ההופעה האחרונה ב-27 ביולי 2012. בחודש ספטמבר של אותה שנה, ערוץ Yups הקרין את ההופעה האחרונה של הלהקה בקולנוע בלימה, עיר הבירה של פרו.

זמן קצר לאחר מכן, בתחילת שנת 2013, הוכרז על ידי ערוץ Yups שיצא סרט פרידה על הלהקה. הטריילר לסרט הופץ ב-10 בפברואר 2013. לאחר הפרידה, חברי הלהקה חזרו לאולם בשביל להקליט ראיון על ההיסטוריה של הלהקה במהלך שש השנים שהם הופיעו.

הסרט הוקרן לראשונה בבתי הקולנוע בארגנטינה ב-30 במאי 2013 בתלת־ממד, כאשר זהו בין הסרטים הראשונים שהוקרנו בארגנטינה בטכנולוגיה זו. בהקרנת הבכורה של הסרט היו מעריצים רבים, חברים, בני משפחה, עיתונאים וארבעה מחברי הלהקה. גאסטון דלמהאו, חבר הלהקה שלא הגיע, נאלץ לא לבוא בגלל שהיה בארצות הברית.

משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסרט השתתפו חמשת חברי להקת טין אנג'לס:

אאוחניה סוארס, שפרשה מהלהקה והוחלפה ברוסיו איגרסבל, לא השתתפה בסרט.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביום הבכורה של הסרט, הסרט הגיע למקום השישי עם יותר מ-2,259 צופים בבואנוס איירס בלבד. זמן קצר לאחר מכן, הסרט הגיע למקום התשיעי לאחר שצפו בו 12,000 צופים. באותה שנה שהסרט הופץ, הסרט היה מועמד לפרס בטקס פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון ארגנטינה, שם הוא זכה בקטגוריית "הסרט הטוב ביותר". הפרס הוענק ללאלי אספוסיטו וחואן פדרו לנסאני, שהיו מועמדים לפרסים בקטגוריות אחרות.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

תאריך טקס קטגוריה תוצאה
18 באוקטובר 2013 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון ארגנטינה הסרט הטוב ביותר זכייה

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]