כמעט מלאכים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף גאסטון דלמהאו)
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
כמעט מלאכים
Casi Angeles
מצילומי העונה הרביעית של "כמעט מלאכים"
מצילומי העונה הרביעית של "כמעט מלאכים"
סוגה טלנובלה, דרמה קומית
יוצרים כריס מורנה עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים ליאנדרו קלדרון
בימוי מריאנו דה מריה
שחקנים ניקולס ואסקס
אמיליה אטיאס
מריאנו טורה
חימנה ברון
מריאנה אספוסיטו
חואן פדרו לנסאני
גסטון דלמאו
אאוחניה סוארס
ניקולאס ריירה
אגוסטין סיירה
סטפנו דה גרגוריו
קנדלה וטראנו
פאבלו מרטינס
רוסיו איגרזבל
מריה דל סרו
ויקטוריו ד'אלסנדרו
בנחמין אמדאו
מרסדס פונס
פרסים

זכו בפרס המרטין פיירו לסדרת הילדים והנוער הטובה ביותר לשנים 2008–2011

זכו בפרס סדרת השנה מחו"ל בטקס נבחרי הילדים 2010
ארץ מקור ארגנטינה
שפות ספרדית
מספר עונות 4
מספר פרקים 579
הפקה
חברת הפקה כריס מורנה גרופ עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה כריס מורנה, פרננדו לופז רוסי, פבלו דורנד
אורך פרק 40-60 דקות
שידור
רשת שידור Telefe
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני,ערוץ הילדים, ערוץ ניקלודאון ערוץ 10 וערוץ 2
תקופת שידור מקורית 21 במרץ 200729 בנובמבר 2010 (3 שנים ו־36 שבועות)
קישורים חיצוניים
www.casiangeles.com.ar
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

כמעט מלאכיםספרדית: Casi ángeles) היא טלנובלה ארגנטינאית מצליחה לנוער, אשר הופקה ושודרה ברחבי העולם בין השנים 20072010. הסדרה הופקה על ידי כריס מורנה עבור רשת הטלוויזיה הארגנטינאית Telefe. בישראל, העונה הראשונה של הסדרה שודרה בערוץ ניקלודיאון ובערוץ דיסני והעונה השנייה, השלישית והרביעית בערוץ הילדים. בנוסף, החל מאמצע שנת 2008, ערוץ 2 שידר שידורים חוזרים של העונה הראשונה של הסדרה.

בעקבות מותה של רומינה ז'אן בתה של כריס מורנה ב-28 בספטמבר 2010, החליטה מורנה לא להמשיך עם "כמעט מלאכים" לעונה חמישית, כך שהסדרה הסתיימה מוקדם מהצפוי.

בסדרה מופיעים מספר אלמנטים של מדע בדיוני, כגון נסיעה בזמן לעתיד, "שאיבה אל מימד אחר" ו-"אאודמון"(מימד אחר שנקרא אי הילדים המאושרים מקום ללא צרות ובעיות, ולכן חיים בו רק מאושרים).

במסגרת הסדרה הוקמה להקה בשם "Teen Angels" והיו חברים בה מריאנה אספוסיטו, אאוחניה סוארס, פיטר לנסאני, גאסטון דלמאו וניקולס ריירה. ללהקה יצאו ארבעה דיסקים עם שירים שונים ומגוונים והיו להם הופעות בארצות רבות כמו ספרד, ישראל, ארגנטינה, איטליה, פרו ועוד. לאחר סיום הסדרה אאוחניה סוארס פרשה מהלהקה ובמקומה הצטרפה ללהקה רוסיו איגרזבל. בשנת 2012 הלהקה התפרקה. בשנת 2013 יצא ללהקה סרט בשם "Teen Angels: el Adios 3D".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה הראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 1–166 (166 פרקים)

העונה הראשונה מספרת את הסיפור של חבורת נערים - מריאנלה "מר" רינלדי (מריאנה אספוסיטו), רמירו "רמה" אורדונייז (גאסטון דלמהאו), חואן "טצ'ו" מוראלס (ניקולס ריירה), חסמין רומרו (אאוחניה סוארס) מוניטו/מתאו (נזרנו אנטון), אללי אורדונייז (גואדלופה אנטון) ז'קה\לאון בניטז (סטפנו דה גרגוריו). הילדים גרים בבית יתומים שממוקם באחוזת אינצ׳אוסטי ומנוהל על ידי ברטולומה בדוז'ה אגווארו (אלחו גרסיה פינטוס) ומנהלת הבית שלו - חוסטינה מררדה גרסיה (חוליה קלאבו) אשר מנצלים ומכריחים את הילדים על מנת שיגנבו ויעבדו בעבורם. לברטולומה יש אחות מפונקת ורעה בשם מלווינה (חימנה אקרדי). הכל משתנה כאשר מגיעים סיילו מחיקו (אמיליה אטיאס), לוליינית הקרקס, וניקולס באוור (ניקולס וסקאס) ארכאולוג שמחפש במשך שנים את האי אאודמון (אי האושר) אשר בא עם חברו הטוב מוגלי (חררדו צ'אנדו) ובנו כריסטובל (תומאס רוס), שיסייעו לילדים של הקרן. וסנטיאגו\טיאגו בדוז'ה אגווארו (חואן פדרו לנסאני), בנו של ברטלומה, אשר בהמשך יגלה את כל האמת על אביו, על הקרן של בית יתומים, יתאהב במר ויהפוך להיות בן זוגה.

בהמשך העונה מתגלים מספר דברים: סיילו מתגלה כאנחלס אינצ׳אוסטי, היורשת של אחוזת אינצ'אוסטי ושל הכסף הרב וכל הנכסים והרכוש של משפחת אינצ'אוסטי ובגלל זה חוסטינה, ברטולומה ומלווינה עושים הכול כדי שסיילו לא תזכור את עברה וגם כדי לזכות בירושה לעצמם, סיילו תגלה את זהותה האמיתית ובנוסף תמצא את אחותה, לוס אינצ'אוסטי: יתגלה שחוסטינה החביאה במשך שנים את לוס במרתף. היא סיפרה לה שהיא הבת שלה וגם שיש מלחמה ובגללה היא לא יכולה לצאת החוצה. מטרתה של חוסטינה הוא להסתיר את לוס מפני ברטולומה ולהסתיר מסיילו את אחותה. בהמשך מלווינה נכנסת להריון אך לא יודעים מי האב מאחר שהיה לה רומן עם מרכוס איברלוסיה (לוקאס פריירו). כריסטובל מגלה שניקו הוא לא אביו הביולוגי ושאביו הביולוגי הוא מרכוס איברלוסיה, אויבו הגדול של אביו (ניקולס באוור).

בין האירועים בעונה הראשונה: ניקו מגלה שמרכוס הוא אביו הביולוגי של כריסטובל. מר מוצאת את אמה, חוליה, ומגלה שאסטפניה "טפי" שמתעללת בה היא אחותה המאומצת. האחים אללי ורמה ינסו לחפש את הוריהם, אך כאשר הם מוצאים את אמם היא אומרת להם שהיא לא רוצה אותם ושנטשה אותם בגלל בעלה החדש. טצ׳ו וחסמין מתאהבים, אך נצ׳ו עושה הכל כדי להפריד ביניהם. טיאגו יתעמת עם אביו. בנוסף לכך, בעזרתה של סיילו, טיאגו, מר, רמה, חסמין וטצ'ו מקימים להקה. מלווינה בהריון מלא אחר מאשר ניקו, ובגלל זה הם מתחתנים. ניקולס וסיילו שולחים את ברטולומה וחוסטינה לכלא עקב ההתעללות בילדים.

מלווינה מתחזה לאמו של כריסטובל כדי למצוא חן בעיני כריסטובל, אך זהו שקר שהמציא ניקו כדי שכריסטובל לא ידע שאמו נטשה אותו. מלווינה מגלה בסופו של דבר לניקו שהיא זו שהתחזתה לאמו של כריסטובל והם מתגרשים. טיאגו נוסע לחווה הישנה של סבא שלו וכשהוא חוזר הוא מספר למר שהוא בגד בה עם מלודי פס (מריה דל סרו), ובעקבות כך נהיה לה קשה לה לסמוך עליו והם נפרדים. סיילו וניקולס מתחתנים, וביום החתונה ברטולומה בורח מהכלא, מצליח לחטוף את סיילו ומאיים להרוג אותה. חוסטינה מתקשרת לניקולס שמחכה לסיילו בכנסייה ומודיעה לו שברטולומה רוצה להרוג את סיילו. הוא מגיע לאחוזה כאשר ברטולומה יורה בסיילו, ניקולס מציל אותה ונפגע בעצמו, ברטולומה יורה בסיילו שוב על מנת להרוג אותה, אבל השעון-השער של אאודמון נפתח, לוקח את סיילו לאאודמון ומציל אותה. מרכוס חוטף את כריסטובל ואת מלווינה ויוצא איתם במטוס מהמדינה, ובמהלך הטיסה מלווינה וכריסטובל מוצאים מצנחים וקופצים מהמטוס שנייה לפני שהמטוס מתרסק. כריסטובל ומלווינה ההרה מוצאים את עצמם בג'ונגל וכל זה קורה בזמן ש"טין אנג'לס" מגשימים את החלום בהופעה מרגשת.

העונה השנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 167–326 (160 פרקים)

[כעת כשהילדים תחת חסותם של סיילו וניקו]: והם יכולה לנהל חיים נורמליים בבית הקסום. אליהם מצטרפים גם לוקה פרנצ'ני (ויקטוריו ד'אלסנדרו), ולריה גוטיירס (רוסיו איגרזבל), קרידד מרטינה קואסטה (דניאלה איטה), אסטפניה "טפי" אלורדי (קנדלה וטראנו), ברונו סימון רודריגז ארצ'בלטה (פאבלו מרטינס), איגנסיו "נצ'ו" פרס אלסמנדי (אגוסטין סיירה) ומלודי פס (מריה דל סרו). עקב האירועים בעונה הקודמת ניקו מחפש את כריסטובל ומלווינה ובעזרת סלבדור (ניקולאס פאולס) חברו הוותיק מוצא אותן, עוזר למלווינה ללדת את בתם והם קוראים לה אספרנסה (תקווה).

בזמן הזה סיילו נמצאת באאודמון ושם מגלה מי השליח - אספרנסה באוור בתם של מלווינה וניקו. סיילו רוכשת ידע רב ונפגשת את טיק טק (פטו מנחם), יצור קסום שמדריך אותה עד לקבלת המשימה שלה. כדי שזה יקרה הוא גורם לה לאבד את כל הזכרונות שלה מלבד המשימה שלה שהיא ״לעקוב אחרי השפן הלבן״ ומחזיר אותה לעולם האמיתי, כאשר היא חוזרת היא לא זוכרת דבר, התאגיד ברשות חואן קרוס יורק (מריאנו טורה) רודף אחריה כדי לתפוס אותה ושתושבי הבית הקסום לא יגלו שהיא חזרה, אך סלבדור מציל אותה ולוקח אותה תחת חסותו.

סיילו\לינדה (השם שהמציא לה סלוודור מאחר שהיא לא זכרה כלום) וסלבדור מתחילים להתאהב אחד בשני והם הופכים להיות חברים. החבורה מוצאת ספר בעל 7 מנעולים ומאבדת אותו כמה פעמים ובדרכי קסם הספר חוזר אליהם שוב ושוב. סיילו לא זוכרת את ניקו ומתחתנת עם סלבדור וכאשר ניקו מוצא את סיילו הנעדרת סלבדור לא מוכן לוותר על סיילו ונוצר משולש ביניהם. בעונה זאת הרשעים הם התאגיד בראשות חואן קרוס יורק (מריאנו טורה), הנבל הראשי של העונה שהוא למעשה רוח טפיל שנכנס לאנשים שעושים דברים רעים אך לאט לאט הורג אותם. הוא מעוניין בתעלומות של אאודמון ובעיקר בסיילו, שנבחרה בדיוק כמוהו להגיע למימד האחר (אאודמון), כך שזה אומר שגם לו יש כוחות וידע עצום. חואן קרוס, כדי להשלים את משימתו - להשליט טרור על החיים בבית הקסום (בעזרתם של טינה ולוקה הנשלטים על ידי פרנקה מאיירהולד (מנואלה פאל) ולמנוע בכל דרך את לידתה של פס, ביתם הקסומה של סיילו וניקו.

חואן קרוס כמעט והצליח לעשות לעבור לאאודמון שוב אך ניקו הצליח למנוע זאת ונשאב אל תוך השעון. בסוף העונה ניקו חוזר והוא וסיילו מתחתנים. בעונה זאת ילדים חדשים מצטרפים, מר מוצאת את אביה, זוגות מתחלפים, שקרים נחשפים, להקה חדשה נוצרת המורכבת מנצ'ו, טפי, סימון, ולריה ומלודי. חואן קרוס משפיע על טיאגו וגורם לו לחשוב שחואן קרוס נמצא בתוך מר והוא צריך להרוג אותה, אך המניע הסודי היה שאם הוא יהרוג את מר, חואן קרוס יוכל להיכנס לגוף של טיאגו וכך יהיה בלתי מנוצח, אך ברטולומה נחלץ לעזרתם ומגן על מר והוא מת בזרועות טיאגו.

בעונה זאת נוצרו אהבות חדשות, מלודי הגיעה לבית ספר והיא הייתה הבחורה שאיתה טיאגו בגד במר בעונה הראשונה ובגלל זה נפרדו והם התחילו לצאת. מר התאהבה בסימון, חבר ילדות של טיאגו. היא, סיימון וטיאגו נקלעים למשולש אהבים בעל כורחם, אך לבסוף מר וטיאגו חוזרים זה לזה לאחר שמתגלה סוד אפל של מלודי. מלודי וסימון התחילו לצאת. בין טצ׳ו לחסמין היו לא מעט ריבים והוא התאמן באיגרוף והוא הפך ל"מלאך האדום", מין גיבור על שהמציא לעצמו. לבסוף הם חוזרים להיות ביחד. רמה מציל את ולריה מהרחובות, ולריה נאלצה לבחור בין חבר לשעבר או רמה. היא בוחרת ברמה. נצ׳ו וקרידד הופכים לזוג וכך גם טפי ולוקה.

טיק טק (פטו מנחם) מתגלה בפני הילדים ומסביר להם על כל הדברים הקסומים שקרו במהלך העונה. טיק טק מסביר לילדים שהם ״כמעט מלאכים״ וסיילו היא מלאך וניקו הוא השומר של אאודמון, ושחואן קרוס מנסה להחליש אותם והוא גרם להוריהם לנטוש אותם ובכך הפך אותם ליתומים. טיק טק גם מגלה שגם לילדים החדשים יש חלק משמעותי ושלא סתם הם הגיעו לבית הקסום. הילדים מוצאים מפתחות לאחר אירועים משמעותיים שקרו לכל אחד ואחד מהם, שהם פותרים משהו בחייהם האישיים. את המפתח האחרון הם מקבלים במהלך אירועי הפרקים האחרונים. העונה מסתיימת בכך שהילדים פותחים את הספר בעל שבעת המנעולים והכל רועד, בסצנה האחרונה הילדים וחוסטינה נשאבים לתוך המזרקה שנמצאת ממול השעון. שיא העונה השנייה מגיע אל תחרות להקה בתוכנית "בהמת פופ" בין טין אנג'לס (בו חברים מר, רמה טצ'ו טיאגו וחסמין) לבין "מאן" (Man) בו חברים נצ'ו, טפי, סימון, ולריה ומלודי.

העונה השלישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 327–466 (140 פרקים)

העונה השלישית החלה בארגנטינה ב-20 באפריל 2009 ובישראל ב-1 בספטמבר 2009.

הפרק הראשון ממשיך מנקודת הסיום של העונה השנייה ובו מצטרפים מספר דמויות חדשות: פדרו ולונה - זוג אחים, קיקה, לוס יושבת ראש השרים (מרסדס פונס), תאו גורקי (בנחמין אמדאו) אריאל (רומינה ז'אן), אספרנסה/הופ (חימנה ברון), פס באוור (אמיליה אטיאס) וקמילו אסטרז'ה(מריאנו טורה). הילדים פותחים את הספר בעל שבעת המנעולים ומגלים שהספר הוא למעשה מפתח מאאודמון לעתיד; הספר מתחבר לשער החיצוני של אאודמון, שהוא למעשה השעון של עליית הגג בבית, ואילו המזרקה שימשה כשער כניסה אל העתיד. כל החברים נשאבים לעתיד ויוצאים למסע, כל אחד בדרכו. הם פוגשים את פס באוור (אמליה אטיאס), בתם של סיילו וניקולס, נערה צעירה וקופצנית הדומה בבירור לסיילו. בנוסף הם פוגשים את אספרנסה באוור (חימנה ברון), בתם של מלווינה וניקולס, נערה הדומה לאמה בדרך החשיבה ובהתנהגות. הילדים מגלים כי נסעו 22 שנה לעתיד. הבנות מסייעות לילדים לגלות את משימתם - עליהם לשנות את העתיד כדי שהעבר שלהם בשנת 2009 ושעתיד העולם יהיה טוב יותר.

הם מתחילים ללמוד בבית ספר חדש, שנקרא מנדליי - מהמילה מנדלה (במקום המזרקה ניצבת מנדלה וסמל בית הספר גם הוא מנדלה), ומתמודדים כל אחד בדרכו עם מצבי קנאה, אהבה, אחווה ועוד.

במהלך העונה נפרדים כל הזוגות מהעונות הקודמות. טיאגו ולונה יוצאים, מר ופדרו יוצאים, חסמין וטצ׳ו נפרדים וכך גם לוקה וטפי, ולריה נדלקת על המורה חואן וקיקה מנסה להתקרב לרמה ובסוף מצליחה. בעונה מתרחשים אירועים שונים, בהם מותה של קרידד לאחר שרוחו של חואן קרוס משתכנת בגופה וכתוצאה מכך קרידד חוזרת לשנת 2009; רמה מתעוור; לבר של הטין-אנג'לס יש בעלים חדשים; וחסמין בהריון ולא יודעת מי האב (לבסוף מתגלה שהיא לא באמת בהריון מאחר שחואן קרוס חטף אותה,את טצ׳ו,מר וטיאגו וההורמונים שלהם השתנו),והריגתה של פס על ידי קמילו עקב ההשפעה של חואן קרוס. העונה מקדישה תשומת לב לנושא איכות הסביבה.

במהלך העונה מצטרף דמות חדשה, סבסטיאן, אחיהם המאומץ של פס, אספרנסה, כריסטובל ומוניטו. לסבסטיאן יש כוחות מיוחדים ובאמצעותם הוא מרפא את רמה מעיוורונו. סבסטיאן השובב מבצע מספר תעלולים, למשל הוא לא מרוצה מהיחס של טיאגו ומר אחד לשני והוא נועל את מר וטיאגו במקלחת ומעלה את הטמפרטורה ובכך מאלץ אותם להתפשט מרוב חום וגורם לאי נעימות ביניהם, כי לשניהם יש בני זוג.

במהלך העונה על גיבורי הסדרה למנוע את מותה של פס, מפני שביום שבו פס תמות חואן קרוס יצליח לחזור לאאודמון ואז העולם ייחרב. שתי דמויות חוזרות ל-2009 - קרידד וחוסטינה. קמילו מגשים את הנבואה והורג את פס. טיאגו ההרוס ולא יכול להשלים עם העובדה חוזר לעבר ומשנה את הדברים כדי שפס לא תמות וכשהוא חוזר הוא מגלה מציאות חדשה. באותו זמן חסמין מתחילה לראות חיזיון נורא שבסופו היא רואה את עצמה מתה. לוס, ראש מועצת השרים, מתנכלת למנדליי וגורמת לקשיים, ואנו מגלים למה לוס נטפלת למנדליי. ב-2009 חטפו את לוס וביימו את מותה, ובנוסף השתילו לה צ'יפ למוח, ועשו לה אימונים קשים ושטיפת מוח נגד תושבי הבית הקסום שגרמו לה להיות רעה. חוסטינה חוזרת לעבר ושם מגלה את הדבר, ונחטפת גם היא. שתיהן נחטפות למקום שנקרא מפרץ "הנסיך הקטן". חוסטינה יולדת שם את חואן ולמרות זאת היא לא מתה בלידה כמו שכולם חשבו, אלא נהרגת על ידי החוטפים.

העונה הייתה מלאת אהבות, מלודי ותאו התאהבו וגם פס וקמילו, מר וטיאגו, חסמין וטצ׳ו, רמה וקיקה נהיו זוג. במהלך העונה גילו טפי ונצ׳ו שיש להם ילד משותף בשם נרדיטו שדומה לנצ׳ו. ולריה וסימון מתאהבים גם כן אך לא מוכנים לקבל זאת משום שכל אחד מהם חושב על אהבות אחרות ולה על רמה וסימון על סול אך לאחר שולה נחטפת וסימון מציל אותה מטביעה הם מתנשקים ומודים על רגשותיהם אחד לשני, טפי ונצ'ו נהיים חברים אף על פי שאף פעם לא היו מאוהבים נצ'ו מתגעגע לקרידד שנמצאת ב-2009.

בסוף העונה חברי מנדליי יוצאים לטיול סוף הלימודים במפרץ "הנסיך הקטן". הם יוצאים מבית הספר "מנדליי" בזריזות כי התאגיד רודף אחריהם. תאו מתנדב להישאר בבית הספר ולעכב את לוס והתאגיד. במפרץ "הנסיך הקטן" חסמין מוצאת פתק שטינה השאירה מ-2009 ותגלה שיו"ר השרים היא לוס, אחותה של סיילו. היא תחפש את פס בשביל לספר לה את האמת. יו"ר מועצת השרים מוציאה את משימתה לדרך ומשתמשת בתאו ושותלת את תאו גורקי בתור סוכן. תאו מגיע אל מפרץ "הנסיך הקטן" ואף אחד לא מצליח להבין למה הוא מתנהג מוזר. תאו מוצא את פס לבדה, לוס מפעילה את הצ'יפ שבמוחו של תאו ותאו מרדים את פס ואת מלודי שהייתה עדה לחטיפה של פס. הוא מעביר את פס לידי אנשי התאגיד שיורים בתאו ומשאירים אותו לדמם למוות. בסופו של דבר הכל קורה כמו חזיונה של חסמין, פס נחטפת, פצצת אטום אשר לוס מפעילה מתפוצצת ומפזרת עשן, ומהומה גדולה מתרחשת, חסמין נמצאת ללא רוח חיים, קמילו ופס מוצאים את תאו ומנסים לעזור לו, חוטפים את ולריה אך סימון מציל אותה, קיקה מחפשת את רמה שיצא להציל את מינה, הכלבה שלו מתקופתו כעיוור, והמצלמה של ולריה מצלמת הכל. חלק מהילדים נחטפים על ידי לוס וחלק מצליחים לברוח.

העונה הרביעית[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 467–579 (113 פרקים)

אל העונה מצטרפים מספר דמויות חדשות: אליי, בתה של לוס, נינה, פלומה, ג'וני, כריסטובל ורנה.

העונה הרביעית מתרחשת שישה חודשים אחרי הפיצוץ בסוף העונה השלישית. הצופים מגלים כי לוס מחקה לאנשים שחטפה את הזיכרון והשתילה להם זיכרונות אחרים. בעזרת צ'יפ שבעזרתו היא יכולה אפילו להרוג אותם - מר, חסמין, רמה, נצ'ו, ליאון (ז'קה), אספרנסה ותאו. הם לא זוכרים את עברם ובטוחים שהם גרים בעיר החדשה ולומדים בבית הספר "נה" אשר את כל העיר מקיפה חומה. זוהי התחלתו של "עידן חדש" לפי לוס, יו"ר השרים. בזכרונות החדשים שנתנו להם הושתלו זכרונות רעים על "המתנגדים" שהם חבריהם. שאר החברים שניצלו מהפצצה - טיאגו, טצ'ו, מלודי, טפי, לוקה, ולריה, סימון וג'וני (דמות חדשה), הם מקימים תנועת מחתרת שנקראת "תנועת ההתנגדות". הם גרים בבית של הסבים של ג'וני באמצע היער והם היחידים שיכולים להגיע אליו. וכל זאת בזמן שבעיר מציגים אותם בתור "פראים", כלומר מסוכנים מאוד.

במהלך העונה, קבוצת ה"תנועת התתנגדות" (ה"פראים") תנסה למצוא את חבריהם שנמצאים בתוך העיר, שלא זוכרים אותם, ותנסה להתקרב אליהם בשביל להזכיר להם את הזיכרונות שנמחקו, בזמן שבעיר יש את המשמר האזרחי העוסק בלתפוס את המתנגדים ("פראים"), למחוק להם את הזיכרונות ואז לשים אותם בעיר כמו את השאר. גם מי שעובד במשמר האזרחי עבר "שטיפת מוח". במהלך העונה מגלים שהתהליך ל"שטיפת מוח" שעשו לאספרנסה נכשל והיא היחידה מ"עידן חדש" שזוכרת הכל, לבדה היא מנסה להזכיר לחברים את האמת ואף חופרת תעלה בשביל לצאת מהעיר, היא מצליחה לשכנע את רמה שהם עברו "שטיפת מוח" ושעליו לעזור לה. רמה שעדיין לא "התעורר" מחליט לעזור לה בכל מקרה. לאחר שהוא רואה את התהליך מתבצע על "פראית" שנתפסה בידי המשמר האזרחי.

הפראים מנסים לפרוץ לעיר ומנסים "להעיר" את החברים שלהם, לאט לאט ה"פראים" מתחילים להאמין שהחברים שלהם בוגדים ושהם משתפים פעולה עם לוס, וזאת לאחר שהצליחו לחדור לעיר והתעמתו עם חבריהם. לאחר הרבה ניסיונות, אספרנסה, בעזרתו של רמה, מצליחה לצאת מהעיר ומוצאת את החברים (ה"פראים") ומספרת להם את כל האמת, שחלק מהילדים עברו "שטיפת מוח" והכניסו להם סיפור אחר ושונה מהמציאות.

לוקה בוגד בטפי פעמים רבות עם טרה ובעקבות כך הם נפרדים. תאו, כעת ראש המשמר האזרחי, תופס את סימון לאחר שהתחתן עם ולריה ומכניס אותו לעיר. לאחר שטיפת המוח, סימון מתאהב במר. שסימון מתאהב במר טיאגו מתאהב בנינה הבת של לוס אבל טיאגו לא שוכח ממר ומנסה להחזיר אותה. נינה שומעת שיחה בין מר לטיאגו בה טיאגו אומר למר שהוא אוהב אותה ומחכה לה, נינה מתעלפת ומגיעה לבית החולים. כריסטובל מגיע אביה של נינה. הוא נכלא על ידי לוס והתאגיד כדי שלא יספר את מה שיודע. הוא עדיין מאוהב בלוס ומגיע כדי לראות את נינה ואליי ולהציל את לוס. סימון מצטרף למשמר האזרחי ובהמשך הוא תופס את חברתו לשעבר, את ולריה. ומתפתח ביניהם ריב, ולריה מעלפת את סימון אך לאחר מכן סימון תופס אותה והיא עוברת שטיפת מוח. תיאו גם חוטף את אמאדו (בנה של מלודי ושלו). לוס גורמת לטיאגו ולכולם להאמין שמר מתה בשביל לתפוס אותו. לוס מתעוררת. כדי להעיר את אנשי העיר בשביל להפיל את החומה לוס מקיימת משפט בו מספרת את הכל. החומה נופלת. כאשר הממשלה מנסה לתפוס את הילדים, פס יוצאת משער השעון של אאודמון ועוצרת את הזמן כדי להגן עליהם. כשפס חוזרת היא אומרת למר וטיאגו שהמשימה שלה היא לשמור על העובר שבבטן של מר.

"שטיפת המוח" של סימון בעונה הרביעית לא עברה בצורה 'חלקה', וזאת מאחר שהוא כבר עבר "שטיפת מוח" בעונה השלישית. וכתוצאה מכך סימון סובל מכאבי ראש חדים, אך לאחר ש"תנועת ההתנגדות" מגלה שחבריהם הנמצאים בעיר הם לא בוגדים, "תנועת ההתנגדות" לא נכנעת ומאלצת את קנט, אחד מהרופאים, שאחראי לתכנות מחדש לבטל לסימון את ה"שטיפת מוח" שלו כדי שהוא יבריא. מה שהם לא יודעים שבעתיד זה יגרום רק נזק. וזאת מכיוון שכל מה שקורה לסימון מתוכנן מראש על ידי מר ג'יי. מר ג'יי ידע שסימון כבר עבר "שטיפת מוח" בעבר, ולכן עשה לו "שטיפת מוח" נוספת. הוא ידע שזה יגרום לכאבי ראש ולבעיות אצל סימון. הוא גם מאפשר לקנט לבטל לסימון את "שטיפת המוח" שהוא עבר מכיוון שהוא ידע שאז כל הזיכרונות הישנים של סימון, והחדשים (בתור "צייד" במשמר האזרחי) יתערבבו אחד עם השני וסימון לא יוכל להישאר נאמן לחבריו בתנועת ה"התנגדות". וכך פעמים רבות אנו רואים את המאבק של סימון בין הטוב לרע, בין חבריו בתנועת ה"התנגדות" ליו"ר השרים והבוס שלה, מר ג'יי. בנוסף לכך מר ג'יי גם מעוור את סימון. מטרתו הסופית של מר ג'יי הוא לגרום לסיימון להפוך למר ג'יי עצמו ואכן אנו רואים איך סימון מתחיל להפוך לג'יי כאשר הוא הורג את קיקה, בוגד בחבריו מ"תנועת ההתנגדות" פעם אחרי פעם, כאשר ג'יי הוא זה שמשפיע עליו לעשות זאת.

בסוף העונה יש לילדים כמה מטרות: הילדים צריכים לשנות את העתיד כדי שלא ייקחו לחסמין וטצ'ו את התינוקת שתהיה להם ששמה יהיה אליי, ושסימון לא יהפוך לאדם רע שנקרא מר ג'יי. טיאגו וסימון רוקמים תוכנית בשביל למנוע את היהפכות סימון לג'יי. הם עוברים לזמן אחר, שנת 2068. הם מודעים לכך שג'יי עוקב אחריהם וטומנים לו מלכודת. ולריה, ללא ידיעתה, מצליחה גם היא לנסוע אל אותה שנה, וכאשר היא מגיעה אל המקום שבו סימון וטיאגו נמצאים, היא רואה את טיאגו וסימון הולכים מכות. במהלך ה"קרב" בין סימון לטיאגו, טיאגו מזריק את החומר "המיוחד" שלקח מלוס, ומעלף את סיימון. מר ג'יי רואה את סימון ללא סימני חיים. ג'יי נעלם. ולריה בוחרת להישאר עם אהובה, סימון, בשנת 2068. טיאגו חוזר לשנת 2031, מספר לחבריו מה קרה עם התוכנית ולאחר מכן נאלצים כל החברים לחזור הביתה משום שסיימו את המשימה שלהם. בפרק האחרון כולם חוזרים ומתאחדים עם עצמם, החברים פוגשים את כל מי שנשאר בשנת 2009 והם מלאי התרגשות לאחר שלא ראו אותם שנתיים. מראים את פס והופ התינוקות ומראים שהלהקה יחד עם קיקה יוצאת לסיבוב הופעות בינלאומי. בשנת 2031 בקו זמן החדש מתגלה שקמילו בחיים כי הילדים הצליחו לשנות את ההיסטוריה, מראים את לוס שלא הפכה לראש השרים, היא מספרת לפס ואליי שכריסטובל הציע לה נישואין, כריסטובל מודיע לפס שקמילו למטה ושהוא מחכה לה.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – כמעט מלאכים - דמויות

פסקול הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – טין אנג'לס

כמו הפקות אחרות של כריס מורנה, הסדרה מלווה להקה בשם טין אנג'לס, אשר התפרקה בשנת 2012. חברי הלהקה הם טיאגו בדוז'ה אגווארו (חואן פדרו לנסאני), מר (מריאנלה) טלריקו רינלדי (מריאנה אספוסיטו) חסמין רומרו (אאוחניה סוארס), רמה (רמירו) אורדונייז (גסטון דלמהאו) וטצ'ו (חואן) מורלס (ניקולאס ריירה).

מהעונה השנייה של הסדרה הלהקה לקחה חלק משמעותי בפסקול הסדרה, וארבעת אלבומי הפסקול רשומים על שמה.

כשנגמרה הסדרה אאוחניה סוארס פרשה גם מהלהקה.

מלבד האלבומים שהוציאו כחלק מהסדרה, בשנת 2011 הוציאו את האלבום החמישי מחוץ לסדרה ויצאו איתו לסיבוב הופעות.

באלבום החמישי רוסיו איגרזבל שרה במקום אאוחניה סוארס וכן גם הצטרפה ללהקה ולסיבוב ההופעות.

לצד להקת טין אנג'לס התקיימה להקת MAN, אשר חבריה היו אסטפניה (טפי) אלורדי רינלדי (קנדלה וטראנו), איגנסיו נצ'ו פרס אלסמנדי (אגוסטין סיירה), סימון ארצ'בלטה (פאבלו מרטינס), ולריה (ולה/ולרי) גוטיירז (רוסיו איגרסבל ) ומלודי פס (מריה דל סרו). להקה זו התקיימה רק בסדרה ולא קיימה סיבובי הופעות עצמאיים.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה טקס קטגוריה עבור התוצאה
2010 טקס נבחרי הילדים הסדרה הטובה ביותר מחו"ל זכייה
2008 פרסי מרטין פיירו סדרת הנוער הטובה ביותר מועמדות
2008 שחקנית ראשית בקומדיה אמיליה אטיאס מועמדות
2009 סדרת הנוער הטובה ביותר זכייה
2009 שחקן ראשי בקומדיה ניקולס וסקאס מועמדות
2010 סדרת הנוער הטובה ביותר זכייה
2011 סדרת הנוער הטובה ביותר זכייה
2008 פרסי קלרין הפסקול הטוב ביותר זכייה
2009 הדרמה היומית הטובה ביותר זכייה
2009 סדרת הנוער הטובה ביותר זכייה
2011 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון ארגנטינה השחקן הטוב ביותר ניקולאס ריירה מועמדות
2011 סדרה לטינית אהובה זכייה
2011 הרשע הטוב ביותר בנחמין אמדאו מועמדות
2011 תגלית השנה בטלוויזיה אאוחניה סוארס מועמדות
2011 השחקנית הטובה ביותר זכייה
2011 האמן הלטיני הטוב ביותר טין אנג'לס זכייה
2011 פרס הישג יוצא דופן כריס מורנה זכייה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]