Y בערב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Y בערב
Y בערב
Y בערב
סוגה בידור
יוצרים לי ירדני
אבירם בוכריס
בימוי זיו שמש
מנחים הילה נחשון
ארץ מקור ישראל
מספר עונות 6
הפקה
חברת הפקה My TV
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור yes stars Next
רשת שידור בישראל yes
תקופת שידור מקורית 20052010 (30 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
http://yes.walla.co.il/?w=1/9450

Y בעשר – חדשות הבידור של ישראל הייתה תוכנית טלוויזיה יומית בהנחיית הילה נחשון ומיכאל הנגבי ששודרה בערוץ yes stars Next. החל מה- 17 בינואר 2010 עלתה לאוויר העונה האחרונה תחת השם Y בערב בערוץ הסדרות החדש, yes stars Next, לאחר שערוץ yes stars ישראלי נסגר.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית עלתה לאוויר בפברואר 2005 בערוץ YTV. את העונה הראשונה, ששודרה ב-22:00 בערוץ YTV (ומכאן גם שמה – "Y בעשר") הנחו מיכאל הנגבי (שגם ערך את התוכנית) והילה נחשון, והפיקה חברת ההפקות סינרגיה. לאחר מס' עונות עברה התוכנית לערוץ yes stars ישראלי.

התוכנית צברה תאוצה ועד מהרה הפכה לתוכנית מובילה בתחום חדשות הבידור, ואחת מתוכניות הדגל של yes. בעונה השנייה החליף אביעד קיסוס את מיכאל הנגבי, והצטרף להילה נחשון בהנחיית התוכנית. במהלך 2008, בעונה הרביעית של התוכנית, יצאה הילה נחשון לחופשת לידה ומאז מנחה אותה אביעד קיסוס. החל מהעונה השלישית מפיקה את התוכנית חברת My TV, בבעלותם של לי ירדני ואבירם בוכריס, שמשמשים גם כעורכים האחראיים שלה.

פירוט כללי[עריכת קוד מקור | עריכה]

Y בערב בעונה הראשונה של התוכנית הייתה בנויה כך שכל פרק מורכב מכמה פינות שביניהן מבזק חדשות, והתוכנית הייתה גם תוכנית אירוח בכך שבכל תוכנית התראיין ידוען אחר ובזמן האירוח הייתה פינה שנקראה "סלב לסלב סלב" בו היו מוצאים קשר בין האורח שמתראיין בתוכנית לאורח בתוכנית הקודמת. החל מהעונה השנייה התוכנית שינתה את הפורמט ואת עיצוב האולפן והחלה להגיש מבזקים של חדשות הבידור מהארץ ומחו"ל, פינות אולפן וכתבות שטח. תחומי הסיקור של התוכנית נעים בין הבידור לרכילות, ועוסקים בקולנוע, מוזיקה, אופנה, טלוויזיה, תיאטרון ועוד. כתבות מאחורי הקלעים, סקופים מעולם הזוהר, סקירה של אירועי התרבות, והצצות בלעדיות למה שקורה בעולם הבידור, בעונהנ הראשונה שימשה גם כתוכנית אירוח ואירחו בה ידוענים שונים.

כתבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יניב ברק – כתב.
אורלי מירקין – כתבת.
אוריה בן ניסן – כתב.
עדי עזרוני – כתבת בניו יורק.

כתבים ומנחים לשעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

אביעד קיסוס – מנחה.
הילה נחשון – מנחה
מיכאל הנגבי – מנחה
דודו ארז - כתב
דודי מליץ – כתב
ליאת בלו – כתבת
יעל דואני – כתבת, מבזקנית.
נועה מימן – כתבת
סיון קליין- כתבת
יעל נצר – כתבת
שחר חסון - כתב
עמית בחובר - כתב
יפעת הללי וליהי שלו - כתבות "צמד הבלונדיניות"
רוני אורון – מגישת פינת הקולנוע.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]