אינפיניט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אינפיניט
מקום הקמה סיאול עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתסיאול, קוריאה הדרומית
תקופת הפעילות מ-2010
סוגה קיי-פופ, דאנס-פופ,R&B, אלקטרוניק
חברת תקליטים וולים אנטרטיינמנט Universal D
שיתופי פעולה בולטים אינפיניט H - אינפיניט F - לאבליז
http://ifnt7.com/#1
חברים
סונג-קיו
ג'אנג דונג-וו
וו-יון
הו-יא
סונג-יאול
אל
סונג-ג'ונג
חברים לשעבר
לי הו-ואן עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אינפיניטקוריאנית: 인피니트, באנגלית: Infinite) היא להקת בנים מקוריאה הדרומית. הקבוצה נוסדה על ידי וולים אנטרטיינמנט בשנת 2010. הלהקה מורכבת משישה חברים: סונג-קיו, ג'אנג דונג-וו, וו-יון, סונג-יאול, אל, וסונג-ג'ונג, (במקור שבעה חברים עם הו-יא שעזב את הלהקה באוגוסט 2017). המיני-אלבום שלהם "New Challenge" מכר מעל 160,000 עותקים בקוריאה בלבד והיה אחד האלבומים הנמכרים ביותר של 2013. האלבום השני שלהם, "Season 2", יצא לאור במאי 2014. הם חזרו עם המיני-אלבום החמישי שלהם "Reality" ביולי 2015.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2010-2011: הופעת בכורה, האלבומים Over the Top, Evoulution והופעת הבכורה ביפן[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני הופעת הבכורה שלהם, להקת אינפיניט הופיעו לראשונה בתוכנית ריאליטי של ערוץ Mnet בתוכנית הנקראת You Are My Oppa. התוכנית תיעדה את חברי הלהקה שחיו במשך חודשיים עם נערה בשם יו-ג'י-הא שבאותו זמן הייתה בת 18. התוכנית נוצרה בעקבות הגילוי כי לאף אחד מחברי הלהקה אין אחות קטנה במשפחה. התוכנית נועדה ללמד אותם כיצד לנהוג עם אחיות קטנות, שכן רוב המעריצות של להקות הבנים הן תלמידות בית ספר. בתוכנית ניתן לראות את חברי הלהקה Epik High, האחד הוא Tablo והשני Mithra Jin שבאותה עת היו חתומים תחת וולים אנטרטיינמנט, וכיצד הם מדריכים את חברי הלהקה. לאחר סיום התוכנית יו ג'י-הא תיכנס לתוכנית ההכשרה של וולים אנטרטיינמנט ותעשה את הופעת הבכורה שלה כזמרת ב-12 בנובמבר 2014 עם חברות הלהקה שלה לאבליז.

הלהקה באוגוסט 2011

את הופעת הבכורה הלהקה עשתה ב-9 ביוני 2010 עם ביצוע של הסינגלים שלהם "Come Back Again" ו-"She's Back" מתוך אלבום הבכורה שלהם First Invasion.

ב-7 בינואר 2011 הלהקה חזרה עם הסינגל "Before the Dawn (BTD)" מתוך האלבום Evoulution. ב-20 בינואר וולים אנטרטיינמנט הודיעה על השם הרשמי של המעריצים של הלהקה. השם שהמעריצים קיבלו הוא "Inspirit". השם התקבל לאחר סקר שכלל שמות שונים, אך השם הזה גרף 70% מכלל ההצבעות ולכן הוחלט שזה יהיה השם. אינפיניט חדרו לשוק היפני באופן לא רשמי עם הסינגל היפני הראשון שלהם "Come Back Again" ב-26 בינואר 2011. מיד לאחר השקתו, האלבום שלהם Evoulution הופיע במקום ה-3 בדוחות המכירה בזמן אמת בקוריאה. השיר "Come Back Again" היה הרינגטון הנבחר ביותר להורדה במצעדים היומיים של חלק הקייפופ, באתר סלולרי יפני מאוד פופולרי. אינפיניט השיקו סינגלים רבים ביפן לפני הופעת הבכורה הרשמית שלהם. בין הסינגלים ניתן לראות את "She's Back", "Nothing's Over", "Before the Dawn (BTD)".

ב-17 במרץ 2011 הם הוציאו לאור את האלבום Inspirit על שם המעריצים שלהם שכלל שלושה סינגלים. אחד מהם "Can U Smile" היה חידוש של הסינגל שהופיע באלבום Evoulution.

ב-21 ביולי 2011, הלהקה הוציאה לאור את האלבום Over the Top עם הסינגל "Be Mine" יחד עם קליפ וידאו לשיר זה בערוץ היוטיוב שלהם . עד כה אינפיניט לא זכו במקום הראשון בתוכניות המוזיקה השונות בטלוויזיה. ב-1 בספטמבר 2011 הם קיבלו את הפרס הראשון שלהם אי פעם בתוכנית הטלוויזיה M!Countdown. בסרטונים שונים בערוצי היוטיוב ניתן לראות את ההתרגשות העצומה שהייתה להם בעת הזכייה. חברי הלהקה סיפרו בתוכניות טלוויזיה שונות על הסיבה לכך. בנוסף לזכייתם במקום הראשון חברי הלהקה התרגשו מאוד בעקבות ההבטחה של המנכ"ל של וולים אנטרטיינמנט כי אם הלהקה תזכה במקום הראשון, הוא יקנה להם בית מגורים חדש. בתוכניות הריאליטי השונות ניתן לראות את מצב המגורים של חברי הלהקה שחיים בבית קטן וצפוף. חבר הלהקה וו-יון סיפר על כך בתוכנית הטלוויזיה Strong Heart בפרק מספר 96. הוא סיפר כי הבית מגורים שלהם הוא בעצם ביתו של המנכ"ל וכי בימי האימונים שלהם מספר הדיירים בבית הגיע אף ל־13 אנשים. בעקבות הזכייה ועל מנת לקיים את ההבטחה, המנכ"ל מכר את ביתו וקנה להם בית מגורים חדש ומרווח שאותו ניתן לראות לראשונה בתוכנית הריאליטי שבה השתתפו Birth Of A Family. ב-8 בספטמבר הם זכו בפרס "Double Crown" על כך שזכו במקום הראשון בתוכנית שבועיים ברציפות.

לאחר ההצלחה של "Be Mine" הלהקה הוציאה לאור את האלבום Paradise ב-26 בספטמבר 2011. ב-9 באוקטובר אינפיניט זכו במקום הראשון עם השיר "Paradis".

אינפיניט ביצעו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם ביפן עם ביצוע של הסינגל "Before the Dawn (BTD)" ב-19 בנובמבר 2011.

ב-5 בדצמבר 2011 הם הוציאו לאור באופן רשמי סינגל לכבוד חג המולד ושמו "White Confeesion" והעלו לערוץ היוטיוב הרשמי שלהם וידאו קליפ.

2012: סיבוב הופעות, פעילויות סולו של חברי הלהקה בתחומים שונים והאלבום Infinitize[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-11 וב-12 בפברואר 2012, אינפיניט ערכו את המופע היחידני הראשון בקוריאה בפני בערך 8,000 מעריצים בפארק האולימפי בסיאול.[1] שם המופע היה "Second Invasion", שם המשך לאלבום הבכורה של הלהקה שהיה First Invasion. הכרטיסים למופע נמכרו תוך 10 דקות לאחר תחילת המכירה ב-14 בדצמבר 2012.[2]

הלהקה התמקדה בפעילויות סולו של חברי הלהקה. דונג-וו השתתף בביצוע סינגל יחד עם בייבי סול ו- יו ג'י-יה. שתי הבנות היו באותו זמן מתאמנות של וולים אנטרטיינמנט.[3] המתאמנת יו ג'י-יה איננה אותה ילדה שהופיעה בתוכנית יחד עם אינפיניט. לאחר מספר שנים של אימונים היא תעזוב את תעשיית המוזיקה. בייבי סול לאחר מספר שנים תעשה הופעת בכורה עם הלהקה שלה לאבליז יחד עם יו ג'י-הא הילדה מהתוכנית. הסינגל של השלושה נקרא "She's a Flirt" והוא יצא לאור ב-18 בינואר 2012.

אל לוהק לשחק בדרמה של ערוץ tvN TV ששמה היה Shut Up Flower Boy Band שהחלה את שידוריה ב-30 בינואר 2012.

הו-יא לוהק לשחק בדרמה Reply 1997 אשר שודרה מ-24 ביולי 2012.[4]

וו-יון לוהק לשחק בדרמה The Thousandth Man שהחלה את שידוריה ב-17 באוגוסט 2012.[5]

אל לוהק לשחק בדרמה What is Mom שהחלה את שידוריה ב-8 באוקטובר 2012. אינפיניט כלהקה שרו את השיר "Fantasy" שהיה חלק מהפסקול של הסדרה.[6][7]

ב-19 בנובמבר 2012 יצא לאור אלבום הסולו הראשון של מנהיג הלהקה סונג-קיו תחת השם Another Me. האלבום כולל בתוכו 6 שירים, ושיר הנושא הוא "60 Secondes". השירים מציעים מוזיקה בסגנון הנוטה יותר לכיוון רוק. סגנון מוזיקה ההולם מאוד לקולו של סונג-קיו שעוד לפני הופעת הבכורה שלו היה חבר בלהקת רוק בתיכון. יום לפני השקת האלבום פורסם הווידאו קליפ לשיר הנושא של האלבום, ובו ניתן לראות בתפקיד הראשי את חבר הלהקה אל. קליפ נוסף פורסם לשיר "I Need You" מהאלבום ב-17 בדצמבר 2012 בערוץ היוטיוב הרשמי של הלהקה.

K collection in seoul 인피니트 내꺼하자 B.T.D. (1)

ב-18 באפריל 2012 אינפיניט הוציאו לאור את הסינגל היפני השני שלהם הגרסה היפנית של השיר "Be Mine" וכן גרסה יפנית של השיר "Julia". השיר הופיע במקום ה-2 בשני מצעדים, האחד Oricon Daily והשני Weekly Charts. כמות הסינגלים הדיגיטליים שנמכרו הגיעו בערך ל-54,218.[8]

המיני אלבום השלישי של אינפיניט היה Infinitize והוא יצא לאור ב-15 במאי 2012. אלבום זה העניק להם את הפרס "Triple Crown" בשל זכייתם במקום הראשון בכל תוכניות המוזיקה של אותו שבוע עם השיר "The Chaser". ב-14 ביוני, אינפיניט זכו בפרס "Triple Crown" הראשון שלהם בתוכנית M!Countdown עם השיר "The Chaser" אשר זכה במקום ראשון במצעדים במשך שלושה שבועות ברציפות.[9] בסוף השנה, בילבורד העניקו לשיר את התואר שיר הקיי-פופ מספר אחד של השנה.[10]

2013: תת-להקה, האלבום היפני Koi ni Ochiru Toki,וסיבוב הופעות עולמי[עריכת קוד מקור | עריכה]

דונג-וו ו-הו-יא ביצעו את הופעת הבכורה שלהם כתת-להקה כ-אינפיניט H ב-10 בינואר 2013 עם המיני אלבום שלהם Fly High.

במרץ 21 2013, איפיניט הוציאה לאור את המיני אלבום הרביעי שלהם שנקראSeason 2 עם הסינגל הראשי שנקרא "Man in Love". השיר זכה בפרס הראשון ב־7 תוכניות מוזיקה שונות בעת תקופת הקידום של האלבום.

הלהקה הוציאה לאור את האלבום בכורה היפני שלהם Koi ni Ochiru Toki ב-6 ביוני 2013. האלבום לקח את המקום הראשון במצעד Oricon בתואר האלבום הנמכר ביותר לשבוע שבין ה-3 ל-9 ביוני עם מכירות של 69,647 עותקים.

Korea KPOP World Festival 44

ב-16 ביולי 2013 הלהקה הוציאה לאור את האלבום הקוריאני Destiny הכולל 4 שירים. הקבוצה ביצעה לראשונה את שיר הנושא של האלבום, שנקרא גם הוא "Destiny", ב-18 ביולי בתוכנית Mnet 20's Choice Awards והחלה את תקופת הקידום של השיר ב-20 ביולי בתוכנית המוזיקה Show! Music Core ולאחר מכן בתוכניות מוזיקה שונות. את הווידאו קליפ לשיר הנושא של האלבום הלהקה צילמה ב-לוס אנג'לס. הם צילמו שתי גרסאות, אך פרסמו רק גרסה אחת מכיוון שבגרסה השנייה הצילומים נערכו לצד שברי מטוסים. בתקופה שבה היה אמור הקליפ להתפרסם התרחשה התרסקות המטוס של חברת אסייאנס שהתרסק בים עם כל נוסעיו. מתוך כבוד למתים, הלהקה בחרה שלא לפרסם את הגרסה השנייה.

אינפיניט החלו בסיבוב מסע הופעות עולמי תחת השם One Great Step ב-9 באוגוסט 2013 בסאול. בעת מופע הדרן של ההופעה בסאול, חברי הלהקה פנו לקהל המעריצים שלהם והתייחסו לנושא של המיזוג בין חברת התקליטים וולים אנטרטיינמנט וחברת הבת של S.M Entertainment. חברי הלהקה הרגישו צורך להתייחס לנושא שכן מעריצים רבים הביעו את החשש שלהם שבעקבות המיזוג, אופייה של הלהקה ישתנה וכך גם הסגנון המוזיקלי שלה. סונג-קיו פנה למעריצים ואמר כי הסיבה לכך שאינפיניט יכלו להגיע למעמד שבו הם נמצאים היום מהתחתית כאשר הם עשו את הופעת הבכורה שלהם לפני שלוש שנים הייתה בזכות המעריצים שלהם. הוא אמר שהוא מרגיש כל כך חסר יכולת שהוא מצטער כלפי שאר חברי הלהקה, גם כן. הוא המשיך ואמר "הרבה אנשים לא מבינים. קבוצת אינפיניט לא תשתנה. אנחנו נציג לכם מוזיקה טובה וניתן לכם לשמוע מוזיקה נהדרת. אני פגוע בגלל שהרבה אנשים לא מבינים. אינפיניט לא תשתנה". שאר חברי הקבוצה גם הוסיפו בדבריהם כי הם סומכים על המהלך שהמנכ"ל של החברה שלהם עשה וכי הם מבקשים את התמיכה של המעריצים שלהם כדי להמשיך ולהעניק להם מוזיקה טובה בהמשך. תוך כדי אמירת הדברים חברי הלהקה נראו מזילים דמעות שכן ההחלטה הזו השפיעה רבות גם עליהם.

הסיבוב הופעות כלל 31 מופעים באסיה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה ודובאי. הלהקה חתמה את סיבוב ההופעות עם מופע הדרן תחת השם One Great Step Returns בסיאול בפברואר 2014.

ב-22 בנובמבר 2013 אינפיניט זכו בתואר להקת הבנים הטובה ביותר ב־MAMA(Mnet Asian Music Awards) 2013 וכן זכו בפרס "Sony MDR Worldwide Performer" על סיבוב ההופעות העולמי הראשון שלהם.

2014: תוכנית ריאליטי, תת-להקות חדשות, והאלבומים Season 2, Be Back[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-16 בינואר 2014, ערוץ הטלוויזיה Mnet פרסם קטע הקדמה לתוכנית הריאליטי החדשה של הלהקה הנקראת This is INFINITE. ב-6 בפברואר הפרק הראשון בתוכנית עלה לשידור. זוהי הייתה התוכנית ריאליטי הראשונה של כל הקבוצה ביחד מאז התוכנית Ranking King ב-2012.

לאחר סיבוב ההופעות העולמי שלהם ב-15 מדינות שונות, הלהקה הופיעה במופע הדרן תחת השם One Great Step Returns כמופע החותם את הסיבוב הופעות. מופע ההדרן התקיים במהלך שני ימים, האחד ב-28 בפברואר והשני ב-1 במרץ. במהלך המופע, הודיעו על השקת תת-להקה חדשה של הקבוצה תחת השם אינפיניט F. תת-הלהקה כוללת את החברים סונג-יאול, אל ו- סונג-ג'ונג. במהלך המופע הם אף ביצעו שירים חדשים של הקבוצה כמו "Alone" שאותו ביצעו Infinite F וכן השיר "When I Close My Eyes" שאותו הלחין חבר הלהקה וו-יון ואף בוצע על ידו.

תת להקה חדשה הוכרזה ב-10 במרץ 2014 העונה לשם טוהארט, זהו בעצם פרויקט משותף של שתי חברות התקליטים וולים אנטרטיינמנט ו-S.M Entertainment. חברי הלהקה מורכבים מ- וו-יון חבר הלהקה אינפיניט ומ-קי חבר הלהקה שייני. ב -20 בפברואר פורסם סרטון הקדמה בערוץ היוטיוב הרשמי של S.M Entertainment ובו רואים את שני הבנים. בראיונות שונים הם ציינו כי זה היה הרעיון שלהם ליצור את הפרויקט הזה, שכן שניהם חברים מאוד טובים והיה להם רצון לעבוד אחד עם השני. שיתוף הפעולה שהם ציפו לו היה של פרויקט צילום או כל פרויקט אחר, אך הם לא חשבו על האפשרות ליצור מוזיקה ביחד.

Toheart at the Yeouido in March 2014

ב-10 במרץ 2014 יצא לאור המיני אלבום שלהם ששמו Delicious וזה גם שמו של שיר הנושא שלו. בנוסף לכך פורסם קליפ וידאו לשיר הנושא בערוץ היוטיוב הרשמי. באותו היום הם ערכו מופע, שאותו הנחו חברי הלהקה של כל אחד מהם, מין-הו מ-שייני ו-סונג-קיו מאניפיניט.

ב-10 באפריל 2014 הוציאה לאור הלהקה את האלבום האינסטרומנטלי שלהם בשם The Origin. האלבום כלל את השירים הכי מפורסמים של הלהקה, וזהו היה הישג שלהם מכיוון שאלבום זה היה הראשון מסוגו שנעשה על ידי אומן קוריאני. לפני השקתו של האלבום, הלהקה פרסמה וידאו קליפ בערוץ היוטיוב הרשמי שלהם של השיר "Before the Dawn (BTD)" בגרסה האינסטרומנטלית שבו הוצגו קטעי וידאו מהקליפ המקורי של השיר שלא הוצגו לפני כן.

ב-12 במאי 2014, וולים אנטרטיינמנט אישרו בראיון את הוצאתו לאור של אלבום חדש של הלהקה תחת השם Season 2 שיושק ב-21 במאי. לפני הוצאתו לאור של האלבום, הלהקה ערכה מופעים בקוריאה הדרומית, יפן וטאיוואן תחת השם 1.2.3. הלהקה הופיעה תחילה ביפן ב-19 במאי ובטאיוואן ב-20 במאי, לפני ההופעה בקוריאה הדרומית ב-21 במאי. ב-21 במאי הווידאו קליפ לשיר הנושא של האלבום בשם "Last Romeo" הועלה בערוץ היוטיוב הרשמי של הלהקה. לאחר פרסום הקליפ, התגלה כי הקליפ המקורי לא פורסם וכי נערכו צילומים חדשים. הסיבה לכך שהקליפ המקורי לא פורסם היה שהאלמנט המרכזי בו היה מים, ובאותו זמן התרחש אסון טביעת המעבורת סיול שבה טבעו למוות 304 אנשי צוות, תלמידי בית ספר ומוריהם שנסעו לטיול והיו על המעבורת. מתוך כבוד למתים הוחלט לצלם מחדש את הקליפ.

ב-22 ביולי 2014 הלהקה חזרה עם האלבום Be Back עם שיר הנושא "Back". הם ביצעו את ההופעה הראשונה של השיר ב-18 ביולי בתוכנית המוזיקה Music Bank.

ב-11 בספטמבר 2014 השיגו אינפיניט את המקום הראשון בפעם הראשונה כלהקה במצעד המוזיקה בילבורד עם השיר "Last Romeo". זאת כשהם נמצאים במקום הראשון במצעד האומנים העולים בטוויטר, והופכים להיות האומנים הקוריאנים הראשונים שעושים זאת. בנוסף לכך הם זכו במקום ה-33 במצעד הבילבורד של הסינגלים הטובים ביותר בטוויטר.

ב-30 בנובמבר 2014 תת-הלהקה אינפיניט F ביצעו את הופעת הבכורה שלהם עם האלבום הראשון שלהם והשיר הראשי, ששניהם נקראים Heartbeat. שיר זה היה השיר המרכזי בפסקול של הדרמה Hi! School- Love On. בדרמה שיחקו שלשה מחברי הלהקה והם וו-יון סונג-יאול והו-יא.

ב-18 בדצמבר 2014 פרסמה הלהקה בערוץ היוטיוב שלה את הווידאו קליפ לסינגל היפני החדש שלהם ששמו "Dilemma", אשר הולחן על ידי מוזיקאי וגיטריסט יפני ידוע בשם Tomoyasu Hotei. השיר יצא לאור ב-24 בדצמבר, והוא שימש כנושא לסיבוב ההופעות שלהם ביפן בתחילת 2015 תחת השם Dilemma Tour.

2015: אלבום הסולו 27, סיבוב הופעות ביפן, האלבום Reality וסיבוב הופעות עולמי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-24 בינואר 2015, הלהקה העלתה קטע וידאו של הקדמה למסע ההופעות שלהם ביפן תחת השם Dilemma Tour. המסע החל ב-1 בפברואר בפוקויה, עם מופעים מתוכננים בערים כמו טוקיו, אוסקה ואאיצ'י.

ב-26 בינואר 2015, תת-הלהקה אינפיניט H חזרה לאחר שנתיים עם הוצאתו לאור של האלבום החדש שלהם Fly Again עם שיר הנושא שלהם בשם "Pretty". הם ערכו ישיבת עיתונאים ומופע באותו יום. תקופת הקידום של האלבום החלה ב-31 בינואר בתוכניות המוזיקה M!Countdown ו- Music Bank.

ב-11 במאי 2015 מנהיג הלהקה סונג-קיו הוציא לאור את אלבום הסולו השני שלו תחת השם 27. האלבום כולו הופק על ידי האומן Kim Jong Wan שהוא הסולן הראשי של הלהקה Nell. במספר ראיונות לקידום האלבום שלו ציין סונג-קיו כי עוד לפני הופעת הבכורה שלו כזמר הוא היה מעריץ גדול של הלהקה Nell שגם הם נמצאים תחת חברת התקליטים וולים אנטרטיינמנט. הוא הביע את ההתרגשות שלו על כך שזכה לעבוד על האלבום סולו שלו יחד עם האומן שהוא הכי מעריץ. תקופת הקידום של האלבום החלה ב-11 במאי כאשר לאלבום יש שני שירי נושא, האחד הוא "The Answer" והשני הוא "Kontrol". בעת הקידום של האלבום זכה סונג-קיו במקום הראשון בתוכניות מוזיקה בפעם הראשונה כאומן סולו ולא בקבוצה. הזכייה שלו עם השיר "The Answer" ב-19 במאי בתוכנית The Show וזכייה נוספת ב-23 במאי בתוכנית Show! Music Core.

ב-30 ביוני 2015, הלהקה פרסמה תמונות מקדימות לקראת הוצאתו לאור של האלבום החדש שלהם Reality. ב-2 ביולי הם הכריזו כי שיר הנושא של האלבום הוא "Bad". הקטע וידאו המקדים הראשון פורסם ב-6 ביולי, והווידאו קליפ לשיר כולו פורסם ב-12 ביולי. השקת האלבום נעשתה ב-13 ביולי. בעת צילומי הווידאו קליפ לשיר "Bad" הלהקה עשתה שימוש בטכנולוגית צילום חדשה של 360 מעלות, והם האומנים הקוריאנים הראשונים לעשות זאת. בעת הקרנה של הקליפ במכשיר הפלאפון או במחשב ניתן להזיז את הווידאו עצמו ולראות זוויות חדשות של חברי הלהקה בעת שהם שרים ורוקדים.

ב-21 ביולי 2015, הלהקה פרסמה את הסרטון המקדים לסיבוב ההופעות העולמי השני שלהם תחת השם Infinite Effect World Tour. בסרטון ניתן לראות את המנהיג סונג-קיו אוחז בדגל ועליו הסמל לאינסופי (כמו השם של הלהקה), כשהוא מוביל את חברי הלהקה שלו דרך שתי דלתות. הדבר מסמל את הפלישה שלהם למדינות אחרות באמצעות הסרטון. בשימוש של אש כרקע, קלפי טארוט, ארונות קבורה ואיפור של זומבים, נראה כי הלהקה עושה שימוש בתדמית אפלה. תדמית זו של הקבוצה היווה את החוזק שלהם בעת ההופעות והקידומים שלהם.

Infinite Effect World Tour יהיה סיבוב ההופעות העולמי השני של הלהקה. הסיבוב החל במופע אשר התקיים בסיאול ב-8 וב-9 באוגוסט,[11] וזאת אף על פי שהמקומות למופעים בעולם עוד לא נקבעו. במהלך המופע הראשון שלהם ב-8 באוגוסט, חבר הלהקה הו-יא לקח חלק בריקוד של הלהקה רק בחלק מהשירים שבוצעו וזאת בעקבות פציעה ברגלו.[12] במהלך המופע הלהקה חשפה את הקליפ המקורי של השיר שלהם "Last Romeo" שלא פורסם מתוך כבוד לקורבנות אסון המעבורת סיול. בקליפ וידאו התגלה כי הדמויות המככבות בקליפ המקורי היו אל וג'יסו מלאבליז. בקליפ הרשמי שפורסם הדמויות המככבות הן וו-יון ומיג'ו מלאבליז.

ב-24 באוגוסט, הלהקה הודיעה רשמית על מספר ערים שבהן הם יופיעו במהלך הסיבוב.[13] ב-5 בספטמבר הלהקה הופיעה בטאיפיי כחלק מסיבוב ההופעות.

בנוסף לסיבוב ההופעות חברי הלהקה לוקחים חלק בפעילויות בתחומים נוספים.

ב-18 באוגוסט נודע כי אל לוהק לשחק בתפקיד הראשי בסרט "Mr. Shark".[14]

ב-8 ביולי נודע סונג-קיו ודונג-וו לוהקו לשחק במחזמר "In The Heights" לצד זמרים מלהקות אחרות כמו קי מ־שייני, צ'אן מ־Exo ולונה מF(x).[15] המחזמר הזה יציין את הופעת הבכורה של דונג-וו כשחקן מחזמר. ההופעות למחזמר יוצגו בין התאריכים ה-4 בספטמבר ועד 22 בנובמבר.

ב-22 ביולי נודע כי סונג-יאול לוהק לשחק בדרמה החדשה "D-Day".[16]

ב-14 בספטמבר חבר הלהקה הו-יא פתח ערוץ יוטיוב אישי תחת שם המשתמש "REAL HOYA".[17]

ב-23 בנובמבר הלהקה פרסמה את רשימת המדינות והערים בהן ייערכו המופעים שלה בחלק השני של סיבוב ההופעות העולמי שלה לאחר שחלקו הראשון, באסיה ואירופה, הסתיים בהצלחה.[18] לפי הרשימה הלהקה צפויה להופיע בלוס אנג'לס, מקסיקו סיטי, ניו יורק ולסיים את סיבוב ההופעות ב-31 בינואר במופע סיום בהונג קונג.

ב-25 בנובמבר, ערוץ הטלוויזיה MBC Every1 פרסם מספר סרטונים מקדימים לתוכנית הראליטי החדשה של הלהקה, "INFINITE ShowTime" הכוללת 12 פרקים. ב-10 בדצמבר, שודר הפרק הראשון בתוכנית. זוהי התוכנית ראליטי הראשונה של הקבוצה כמכלול לאחר התוכנית "This Is INFINITE" ששודרה בשנת 2014.[19]

סונג-קיו השתתף בתוכנית "Weekly Idol" כמנחה אורח וכמחליף של המנחה הקבוע, Jung Hyung Don, שנאלץ לפרוש באופן זמני בשל התקפי חרדה. סונג-קיו לקח חלק בתוכניות ששודרו ב-2 בדצמבר יחד עם הלהקה VIXX וב-9 בדצמבר יחד עם הלהקה טווייס.[20]

ב-5 בדצמבר הלהקה זכתה במהלך טקס הפרסים של המוזיקה הסיני, "2016 iQIYI Night" בתואר "Best Asian Performance"[21]

ב-10 בדצמבר הלהקה פתחה את חשבון האינסטגרם הרשמי של הלהקה (בנוסף לחשבונות האישיים של כל אחד מחברי הלהקה).[22]

בסוף דצמבר הלהקה הופיעה בטקסי המוזיקה של סוף השנה, של ערוצי הטלוויזיה השונים, SBS, MBC ו-KBS כשהם מבצעים את השיר, "Bad" מתוך האלבום האחרון שהם הוציאו לאור.

2017: פרישת הו-יא[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-9 ביוני, וולים אנטרטיינמנט הודיעו שאינפיניט דנה לגבי חידוש חוזים. ב-28 ביוני דיווחה התקשורת הקוריאנית שרק 6 מתוך 7 החברים חידשו את חוזם. ב-14 ביולי אל גילה בראיון שהחברים עדיין דנים בחיוב על החוזה. ב-30 באוגוסט וולים הודיעו שמי שעזב הוא הו-יא, וגם ציינו שעמדתו בחוזה לא השתנתה, וכתוצאה מכך יציאתו מן הקבוצה.

2018: האלבום השלישי Top Seed[עריכת קוד מקור | עריכה]

בינואר[23] הוציאה הלהקה שמונה כעת שישה חברים את האלבום השלישי שלה Top Seed שמכיל 12 רצועות שמע כאשר שיר הכותרת Tell Me[24].

חברי הלהקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סונג-קיו[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Sungkyu
  • שם לידה: Kim Sung-kyu (בקוראנית: 김성규)
  • שם בעברית: קים סונג-קיו
  • תאריך לידה: 28 באפריל 1989
  • עמדה: זמר ראשי ומנהיג

דונג-וו[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Dongwoo
  • שם לידה: Jang Dong-woo (בקוריאנית: 장동우)
  • שם בעברית: גאנג דונג-וו
  • תאריך לידה: 22 בנובמבר 1990
  • עמדה: ראפר ראשי, רקדן ראשי וזמר

וו-יון[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Woohyun
  • שם לידה: Nam Woo-hyun (בקוריאנית: 남우현)
  • שם בעברית: נאם וו-יון
  • תאריך לידה: 8 בפברואר 1991
  • עמדה: זמר ראשי

סונג-יאול[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Sungyeol
  • שם לידה: Lee Sung-yeol (בקוריאנית: 이성열)
  • שם בעברית: לי סונג-יאול
  • תאריך לידה: 27 באוגוסט 1991
  • עמדה: זמר משנה

אל[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: L
  • שם לידה: Kim Myung-soo (בקוריאנית: 김명수)
  • שם בעברית: קים מיונג-סו
  • תאריך לידה: 13 במרץ 1992
  • עמדה: זמר משנה

סונג-ג'ונג[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Sungjong
  • שם לידה: Lee Sung-jong (בקוריאנית: 이성종)
  • שם בעברית: לי סונג-ג'ונג
  • תאריך לידה: 3 בספטמבר 1993
  • עמדה: זמר משנה ומאקנה (הצעיר ביותר בלהקה)

חברים לשעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

הו-יא[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Hoya
  • שם לידה: Lee Ho-won (בקוריאנית: 이호동)
  • שם בעברית: לי הו-ואן
  • תאריך לידה: 28 במרץ 1991
  • עמדה: ראפר ראשי, רקדן ראשי וזמר

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – דיסקורגפיה של אינפיניט
  • Over the Top ‏(2011)
  • Koi ni Ochiru Toki ‏(2013)
  • Season 2 ‏(2014)

זכיות ופרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Golden Disk Awards[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה קטגוריה היצירה/ היוצרים
2012 Disk Bonsang Award Over the Top
Hallyu Icon Award אינפיניט
2013 Disk Bonsang Award Infinitize
Best Group Performance אינפיניט
2014 Disk Bonsang Award New Challenge
2015 Disk Bonsang Award Season 2
2017 Disc Bonsang Award Infinite Only

Seoul Music Awards[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה קטגוריה היצירה/ היוצרים
2014 Bonsang Award Destiny
2015 Bonsang Award Season 2
Special Hallyu Award אינפיניט

Mnet Asian Music Awards (MAMA)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה היצירה/ היוצרים קטגוריה
2013 אינפיניט Best Male Group
Infinite 1st World Tour - One Great Step Sony MDR World Wide Performer
2014 "Last Romeo" Best Dance Performance – Male Group
אינפיניט K-pop Fan's Choice - Male

Korean Music Awards[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה היצירה/ היוצרים קטגוריה
2012 Over the Top Group Musician of the Year by Netizens
2015 Season 2 Group Musician of the Year by Netizens

Melon Music Awards[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה היצירה/ היוצרים פרס
2012 אינפיניט 2012 Top 10

Mnet 20's Choice Awards[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה היצירה/ היוצרים הפרס
2013 אינפיניט Best Global Touring Artist

זכיות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה היצירה/ היוצרים
2010 18th Korean Culture Entertainment Awards New Generation Popular Music Teen Singer Award אינפיניט
2011 Mnet M! Countdown Idol Dance Competition הו-יא דונג-וו
The Seoul Foreign Correspondents’ Club (SFCC) PR Awards Performance Group אינפיניט
Mnet M! Countdown Awards Best Action Performance "Before The Dawn (BTD)"
"Scorpion Dance
OBS Idol Stars Awards Idol Growth No.1 אינפיניט
2012 Billboard Korea Best K-Pop Song of 2012 "The Chaser"
SBS MTV Best of the Best Awards Best Dance Music Video
2013 Best Unit אינפיניט H
13th Republic of Korea National Assembly Awards Popular Music of the Year אינפיניט
SBS Inkigayo Half-Year Wrap Up Special Viewer's Choice Award (Popularity) "Man In Love"
SBS Gayo Daejun SOTY Poll #1 Group People Want to Meet אינפיניט
2014 SBS Gayo Daejun Best Performance Chosen by Viewers
Top 10 award
2015 21st Republic of Korea Entertainment Art Awards Best Male Group

זכיות בתוכניות מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

להלן אוסף של הניצחונות של הלהקה בתוכניות המוזיקה הטלוויזיונית של קוריאה הדרומית. M!Countdown המשודרת בערוץ כבלים קוריאני M.net, התוכנית Music Bank המשודרת בערוץ KBS, התוכנית Inkigayo המשודרת בערוץ SBS, התוכניות Show Champion ו- Music Core המשודרות בערוץ MBC והתוכנית Ths Show המשודרת בערוץ SBS MTV.

Inkigayo[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תאריך שם השיר
2011 9 באוקטובר "Paradise"
2012 3 ביוני "The Chaser"
10 ביוני
2013 31 במרץ "Man In Love"
7 באפריל
28 ביולי "Destiny"[25]

M! Countdown[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תאריך שם השיר
2011 1 בספטמבר "Be MIne"
8 בספטמבר
13 באוקטובר "Paradise"
2012 31 במאי "The Chaser"
7 ביוני
14 ביוני
2013 4 באפריל "Man In Love"
25 ביולי "Destiny"
2014 29 במאי "Last Romeo"
5 ביוני
2015 23 ביולי "Bad"

Music Bank[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תאריך שם השיר
2012 1 ביוני[26] "The Chaser"
2013 5 באפריל "Man In Love"[27]
12 באפריל
2014 30 במאי "Last Romeo"
13 ביוני
2015 24 ביולי "Bad"

Show Champion[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תאריך שם השיר
2012 5 ביוני "The Chaser"
2013 3 באפריל "Man In Love"
31 ביולי "Destiny"
2014 28 במאי "Last Romeo"
4 ביוני
2015 22 ביולי "Bad"

The Show[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תאריך שם השיר
2015 21 ביולי[28] "Bad"
28 ביולי

Show! Music Core[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תאריך שם השיר
2013 20 באפריל "Man In Love"
27 ביולי "Destiny"
2014 2 באוגוסט[29] "Back"
2015 25 ביולי "Bad"

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אינפיניט בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "INFINITE 1st CONCERT TEASER".
  2. ^ "Infinite tickets sell out in ten minutes" (באנגלית). Korea JoongAng Daily By Carla Sunwoo. 15 בדצמבר 2011. {{cite web}}: (עזרה) Retrieved January 11, 2012.
  3. ^ "Dongwoo featured on Baby Soul/Yoo Jia's new single" (בקוריאנית). allkpop. 19 ינו' 2012. {{cite web}}: (עזרה) Retrieved January 9, 2012.
  4. ^ "INFINITE's Hoya & A Pink's Eunji to join cast of new tvN sitcom?". allkpop.com.
  5. ^ "INFINITE's Woohyun cast in Hyomin's upcoming drama 'The Thousandth Man'". allkpop.com.
  6. ^ "INFINITE's L confirmed for role in upcoming sitcom, 'What Is Mom'". allkpop.com.
  7. ^ "INFINITE shows their support for L with a new OST for 'What is Mom'". allkpop.com.
  8. ^ "INFINITE & FT Island place in Top 10 on Oricon Weekly Chart". allkpop. 25 באפריל 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  9. ^ "INFINITE wins #1 triple crown + performances from June 14th's 'M! Countdown'!". allkpop. 14 ביוני 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  10. ^ 20 Best K-Pop Songs of 2012: BIGBANG, PSY, 2NE1 & More בילבורד (December 21, 2012). Retrieved on December 12, 2014.
  11. ^ http://www.koreaboo.com/concert/infinite-makes-zombie-transformation-in-new-teaser-for-infinite-effect-world-tour/
  12. ^ http://www.kpopstarz.com/articles/229511/20150811/infinite-effect-world-tour-hoya.htm
  13. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/08/infinite-announce-the-dates-for-their-world-tour-infinite-effect
  14. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/08/infinites-l-scores-the-leading-role-in-upcoming-film-mr-shark
  15. ^ http://www.soompi.com/2015/07/08/shinee-infinite-exo-and-fx-members-cast-in-musical-in-the-heights/
  16. ^ http://www.soompi.com/2015/05/22/infinites-sungyeol-cast-in-jtbcs-new-drama-d-day/
  17. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/09/infinites-hoya-opens-up-his-own-youtube-channel-with-a-cover-of-ziont
  18. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/11/infinite-to-kick-off-the-second-round-of-their-world-tour-starting-next-year
  19. ^ ""INFINITE Showtime" Teasers Released". Soompi (באנגלית). נבדק ב-2015-12-30.
  20. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/12/infinites-sunggyu-joins-defconn-in-place-of-jung-hyung-don-on-weekly-idol
  21. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/12/sm-entertainment-artists-sweeps-awards-at-chinas-2016-iqiyi-night
  22. ^ http://www.allkpop.com/article/2015/12/infinite-welcome-inspirit-to-official-instagram
  23. ^ After long break, Infinite revamps as six-piece with ‘Top Seed’
  24. ^ http://m.newsfreezone.co.kr/news/articleView.html?idxno=34191#07hq [종합] 6인조로 컴백한 인피니트(INFINITE) "가요계 탑시드 되겠다"]
  25. ^ "SBS Inkigayo 07.28.13 – Infinite's "Destiny" Wins"".
  26. ^ "INFINITE Wins 1st Place on 'Music Bank,' Triple Crown is Only an Arm's-Reach Away".
  27. ^ http://www.soompi.com/2013/04/12/kbs-music-bank-04-12-13-infinites-man-in-love-second-win/
  28. ^ "INFINITE's new album tops weekly charts and 'Bad' wins first trophy on 'The Show'!". allkpop. 2015-07-21. נבדק ב-2015-07-22.
  29. ^ "infinite wins on music core with back". נבדק ב-22 ביולי 2015. {{cite web}}: (עזרה)