הדבר הגדול הבא

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדבר הגדול הבא
סמליל התוכנית
סמליל התוכנית
מבוסס על America's Got Talent, Britain's Got Talent
סוגה תוכנית מציאות
יוצרים סיימון קאוול עריכת הנתון בוויקינתונים
מנחים נועה תשבי
משתתפים יהורם גאון, יעל בר זוהר, מוטי רייף
זוכים קרן אלנקוה ויניב סוויסה
פרסים 500,000 ש"ח
ארץ מקור ארצות הברית
הממלכה המאוחדת
מספר עונות 1
מספר פרקים 10
הפקה
חברת הפקה ריאליטי
הפצה פרימנטל עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק כ-105 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ 2 (רשת)
תקופת שידור מקורית יוני 2007 – ספטמבר 2007
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הדבר הגדול הבא הייתה תוכנית מציאות טלוויזיונית ישראלית שבמרכזה תחרות כישרונות. היא עלתה לשידור לראשונה ב-26 ביוני 2007 במסגרת זכיינית השידור של ערוץ 2, "רשת".

פירוט כללי[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית מבוססת על תחרות כישרונות מכל תחומי הבמה הקיימים: ריקוד, סטנד-אפ, שירה, קוסמות, משחק, להטוטנות, לוליינות, אקרובטיקה ואף כישרונות מיוחדים שאינם מוגדרים כמקצוע במה. המשתתפים השונים רשאים להגיע בכל גיל, בכל רמת כישרון ובכל מסגרת – כיחיד וכקבוצה.

התוכנית בוימה על ידי חנוך רוזן שחיפש כישרונות ורעיונות מיוחדים למופע השנתי המתקיים כל שנה בחנוכה בבימויו ה"פסטיגל". האודישנים של המתמודדים השונים התקיימו על במת-ענק (בדרך כלל במרכז הקונגרסים שבחיפה) מול קהל רחב ומול שלושה שופטים: יעל בר זוהר, יהורם גאון ומוטי רייף. מנחת התוכנית הייתה נועה תשבי. עורך התוכנית היה יוסי אליאס.

התוכנית כשלה מבחינת אחוזי הצפייה ולכן היא לא המשיכה לעונה שנייה. זוכי העונה הראשונה היו זוג האקרובטים האוויריים קרן אלנקווה ויניב סוויסה (אודישן מספר 40), שזכו בפרס של חצי מיליון שקלים, במהלך העונה שודרו 67 אודישנים. בשנת 2018 הפיקה הזכיינית רשת מחדש את התוכנית בשם גוט טאלנט ישראל, ושידרה אותה בערוץ 13. בפעם הזאת, השם ומיתוג התוכנית תאמו לגרסאות המשודרות בעולם.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]