הדר מרקס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדר מרקס
לידה 13 ביוני 1985 (בת 38)
פארן, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הדר מרקס (נולדה ב-13 ביוני 1985) היא שדרנית רדיו וקריינית פרסומות ישראלית, המשדרת בתחנת הרדיו גלגלצ. בעבר שידרה ברדיו תל אביב.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרקס נולדה וגדלה במושב פארן שבערבה. עברה ליישוב הקהילתי להבים, כדי ללמוד במגמת התקשורת בכפר הנוער "אשל הנשיא" שבנגב.[1] מרקס עברה קורס קריינות והוכשרה להנחות תוכנית צעירים ברדיו אשל הנשיא.

בשירותה הצבאי התקבלה לגלי צה"ל, ושירתה כקריינית. הנחתה את הגרסה המלאה של "אחד אחד", מצעד הפזמונים השבועי של גלגלצ, וכן תוכנית משלה בשם "סינגלס", במשך 4 שנים. לאחר פרישתו של עמרי רונן מגלגלצ עברה מרקס לשדר את תוכנית "הבחירות", המשודרת בשעות הצהריים ואת המצעד "אחד אחד".

בשנת 2008 זכתה מרקס בפרס "תגלית לדור הבא" של הרדיו הישראלי.[2]

במאי 2011 פורסם כי מרקס תעזוב את גלי צה"ל לאחר שמונה שנים, ותעבור לרדיו תל אביב שם תגיש תוכנית מוזיקה ובידור יומית ותקבל תפקידים נוספים בתחומי הניו מדיה, התוכן והמוזיקה.[3] ב-19 במאי הגישה את תוכניתה האחרונה בגלגלצ עד שובה לתחנה בשנת 2016.

בינואר 2016 שבה מרקס לגלגלצ לתוכנית "מדינה בדרך", המשודרת כל בוקר בשעות 07:00–10:00.[4] מרקס משדרת את התוכנית בימים א'–ד', ורואי שריקי משדר אותה ביום ה'. בשנים האחרונות צורף להגשה בני כבודי כמגיש נוסף. כבודי הוא עורך התנועה הראשי של גלגלצ המשלב בתוכנית את עדכון מצב התנועה בכבישים בשעות הבוקר. לפני מרקס ושריקי הגיש את התכנית ערן אליקים.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרקס גרושה[5] ואם לשלושה ילדים. מתגוררים במושב גבעת שפירא.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא הדר מרקס בוויקישיתוף
קובץ קול זה הוא הקראה של הערך כפי שהופיע בתאריך 2017-02-16, שינויים בטקסט שבוצעו לאחר מכן אינם מופיעים בהקלטה. (עזרה)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים ובנושא תקשורת. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.