עיונים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מאין תקציר עריכה
מ קטנות
שורה 1: שורה 1:
{{אין תמונה}}
'''עיונים בתקומות ישראל''' הוא [[כתב עת מדעי]] רב תחומי, המתפרסם מאז 1992 מדי שנה על ידי מכון בן גוריון לחקר [[ישראל]] וה[[ציונות]].
'''עיונים בתקומת ישראל''' הוא [[כתב עת מדעי]] רב-תחומי, המתפרסם מאז 1992 מדי שנה על ידי [[המכון למורשת בן-גוריון|מכון בן-גוריון]] לחקר [[ישראל]] וה[[ציונות]].


כתב העת מחולק לשתי סדרות: הראשונה היא מאסף שנתי של מאמרי מחקר המתמקדים בחברה היהודית המודרנית, ב[[החברה הישראלית|חברה הישראלית]] ובמדינת ישראל. המאמרים בגיליונות אלה עוסקים בממגוון רחב של תחומים, כגון [[היסטוריה]], [[סוציולוגיה]], [[פילוסופיה]], [[מדע המדינה]], [[כלכלה]], [[תרבות]], [[גיאוגרפיה]], [[אמנות]], [[מגדר]] ועוד. הסדרה השנייה היא [[נושא]]ית. כל אחד מהגיליונות של סדרה זו מוקדש לנושא אקטואלי משמעותי, בתוך תחומי העניין של כתב העת.
כתב העת מחולק לשתי סדרות: הראשונה היא מאסף שנתי של מאמרי מחקר המתמקדים בחברה היהודית המודרנית, ב{{ה|חברה הישראלית}} ובמדינת ישראל. המאמרים בגיליונות אלה עוסקים בממגוון רחב של תחומים, כגון [[היסטוריה]], [[סוציולוגיה]], [[פילוסופיה]], [[מדע המדינה]], [[כלכלה]], [[תרבות]], [[גיאוגרפיה]], [[אמנות]], [[מגדר]] ועוד. הסדרה השנייה היא [[נושא]]ית. כל אחד מהגיליונות של סדרה זו מוקדש לנושא [[אקטואליה|אקטואלי]] משמעותי, בתוך תחומי העניין של כתב העת.


את כתב העת ייסד ה[[עורך]] ד"ר [[פנחס גינוסר]], ועורכים אותו גם ד"ר [[אבי בראלי]], ד"ר גדעון כץ ואורנה מילר. בין חברי המערכת נמנים ה[[פרופסור]]ים [[דניאל גוטוויין]], [[אביבה חלמיש]], [[משה ליסק]], זכי שלום, אביגד וונשאק וד"ר אסתר מאיר. בתחילת שנת 2010 הועלו מאמרי כתב העת במלואם לרשת.
את כתב העת ייסד ה[[עורך]] ד"ר [[פנחס גינוסר]], ועורכים אותו גם ד"ר [[אבי בראלי]], ד"ר גדעון כץ ואורנה מילר. עם חברי המערכת נמנים ה[[פרופסור]]ים [[דניאל גוטוויין]], [[אביבה חלמיש]], [[משה ליסק]], זכי שלום, אביגד וונשאק וד"ר אסתר מאיר. בראשית שנת 2010 הועלו מאמרי כתב העת במלואם ל[[אינטרנט]].


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==
*[http://web.bgu.ac.il/Centers/iyunim/topic_series/ לעיון בגיליונות הסדרה הנושאית], באתר [[אוניברסיטת בן גוריון]]
*[http://web.bgu.ac.il/Centers/iyunim/topic_series/ לעיון בגיליונות הסדרה הנושאית], באתר [[אוניברסיטת בן גוריון]]
*[http://web.bgu.ac.il/Centers/iyunim/issues/ לעיון בכרכי המאסף השנתי], באתר [[אוניברסיטת בן גוריון]]
*[http://web.bgu.ac.il/Centers/iyunim/issues/ לעיון בכרכי המאסף השנתי], באתר [[אוניברסיטת בן גוריון]]


{{קצרמר}}


[[קטגוריה:כתבי עת מדעיים בישראל]]
[[קטגוריה:כתבי עת מדעיים בישראל]]

גרסה מ־04:46, 5 ביוני 2011

אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

עיונים בתקומת ישראל הוא כתב עת מדעי רב-תחומי, המתפרסם מאז 1992 מדי שנה על ידי מכון בן-גוריון לחקר ישראל והציונות.

כתב העת מחולק לשתי סדרות: הראשונה היא מאסף שנתי של מאמרי מחקר המתמקדים בחברה היהודית המודרנית, בחברה הישראלית ובמדינת ישראל. המאמרים בגיליונות אלה עוסקים בממגוון רחב של תחומים, כגון היסטוריה, סוציולוגיה, פילוסופיה, מדע המדינה, כלכלה, תרבות, גיאוגרפיה, אמנות, מגדר ועוד. הסדרה השנייה היא נושאית. כל אחד מהגיליונות של סדרה זו מוקדש לנושא אקטואלי משמעותי, בתוך תחומי העניין של כתב העת.

את כתב העת ייסד העורך ד"ר פנחס גינוסר, ועורכים אותו גם ד"ר אבי בראלי, ד"ר גדעון כץ ואורנה מילר. עם חברי המערכת נמנים הפרופסורים דניאל גוטוויין, אביבה חלמיש, משה ליסק, זכי שלום, אביגד וונשאק וד"ר אסתר מאיר. בראשית שנת 2010 הועלו מאמרי כתב העת במלואם לאינטרנט.

קישורים חיצוניים



שגיאות פרמטריות בתבנית:קצרמר

פרמטרי חובה [ 1 ] חסרים

ערך זה הוא קצרמר. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.