דודי בלסר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 37: שורה 37:
ב[[אוגוסט]] [[2002]] עמד בלסר במרכזו של רעש תקשורתי, כאשר [[מועצת הרשות השנייה]] פסלה את סרטון הפרסומת של "קסטרו מן", בו נראה בלסר בחוף נודיסטים יוצא מהמים בעירום מלא, ואיש אינו מתייחס, והוא מקבל תשומת לב מהאנשים בחוף רק לאחר שהוא מתלבש בבגדי החברה. הסרטון נפסל בטענה כי הוא כולל רמיזות מיניות בוטות, אולם הפופולריות של בלסר רק התעצמה מאירוע תקשורתי זה. בלסר שימש כדוגמן הבית של "קסטרו מן" במשך ארבע וחצי שנים, עד אשר ב- [[5 בינואר]] [[2005]] החליטה החברה על הפסקת חוזה ההתקשרות עמו, זאת לאחר שבלסר הפך להיות מזוהה באופן מוחלט עם החברה.
ב[[אוגוסט]] [[2002]] עמד בלסר במרכזו של רעש תקשורתי, כאשר [[מועצת הרשות השנייה]] פסלה את סרטון הפרסומת של "קסטרו מן", בו נראה בלסר בחוף נודיסטים יוצא מהמים בעירום מלא, ואיש אינו מתייחס, והוא מקבל תשומת לב מהאנשים בחוף רק לאחר שהוא מתלבש בבגדי החברה. הסרטון נפסל בטענה כי הוא כולל רמיזות מיניות בוטות, אולם הפופולריות של בלסר רק התעצמה מאירוע תקשורתי זה. בלסר שימש כדוגמן הבית של "קסטרו מן" במשך ארבע וחצי שנים, עד אשר ב- [[5 בינואר]] [[2005]] החליטה החברה על הפסקת חוזה ההתקשרות עמו, זאת לאחר שבלסר הפך להיות מזוהה באופן מוחלט עם החברה.


במקביל לקריירת הדוגמנות, למד בלסר ב[[אוניברסיטת תל אביב]] [[משפטים]] ו[[כלכלה]], ולאחר שלוש שנות לימוד, יחד עם התמחות, קיבל את התואר [[עורך דין]] מוסמך, ב[[דצמבר]] [[2005]]. אולם בלסר זנח את הקריירה המשפטית, לאחר קבלת התואר, והמשיך לככב בקמפיינים, זאת לצד התנדבות בפרויקטים חברתיים מטעם ה[[או"ם]]. לאחר "קסטרו מן" שימש בלסר כדוגמן הבית של רשת משקפי השמש [[אירוקה]] במשך שתי עונות, ולאחריו היה לדוגמן הבית של [[בגיר]] - רשת אופנה לחליפות מחוייטות. בקיץ [[2007]] דיגמן ל"[[מגה ספורט]]"{{הערה|{{נענע10||דודי בלסר בלאי|424668|12 ביוני 2007||lifestyle}}}}.
במקביל לקריירת הדוגמנות, למד בלסר ב[[אוניברסיטת תל אביב]] [[משפטים]] ו[[כלכלה]] והוסמך כ[[עורך דין]] ב[[דצמבר]] [[2005]]. הוא בחר שלא לעסוק בעריכת דין והמשיך לככב בקמפיינים, ובד בבד התנדב לפרויקטים חברתיים מטעם ה[[או"ם]]. לאחר "קסטרו מן" שימש בלסר כדוגמן הבית של רשת משקפי השמש [[אירוקה]] במשך שתי עונות, ואחריו היה לדוגמן הבית של [[בגיר]] - רשת אופנה לחליפות מחוייטות. בקיץ [[2007]] דיגמן ל"[[מגה ספורט]]"{{הערה|{{נענע10||דודי בלסר בלאי|424668|12 ביוני 2007||lifestyle}}}}.([[2009]]) ב-[[2009]] עבר להתגורר ולעבוד ב[[לונדון]], כמנהל פיתוח עסקי של ערוץ הטלוויזיה לפעוטות [[Baby TV]]{{הערה|ענת באלינט, '''ביזנסמן''', TheMarker Week, 12.2.2009}}. ב-[[2012]] חזר לישראל והקים בשותפות עם [[בר רפאלי]] מיזם אינטרנטי להלבשה תחתונה.



בלסר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים בבית הספר "אינסיאד" שבעיר [[פונטנבלו]] שבצרפת. כיום ([[2009]]) הוא חי ועובד ב[[לונדון]], כמנהל פיתוח עסקי של ערוץ הטלוויזיה לפעוטות [[Baby TV]]{{הערה|ענת באלינט, '''ביזנסמן''', TheMarker Week, 12.2.2009}}.
בלסר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם מכון "[[אינסיאד]]" שליד [[פריז]] ([[פונטנבלו]]). הוא מאורס לטלי גרנות.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־13:57, 3 באוגוסט 2013


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים ריקים [ שנות הפעילות, מפלגה פוליטית, שותפה, שותף ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ חינוך ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דודי בלסר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 22 ביולי 1977 (בן 46)
ירושלים, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום מגורים לונדון, הממלכה המאוחדת
ידוע בשל שחקן כדוריד, דוגמן
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דודי בלסר (נולד ב-22 ביולי 1977 בראשון לציון), דוגמן ושחקן כדוריד לשעבר. משפטן בהשכלתו.

ביוגרפיה

דודי בלסר היה שחקן כדוריד מצטיין, שגדל ושיחק במדי הפועל ראשון לציון בשנים שבהן הייתה הקבוצה המובילה בכדוריד. ב-1995 התגייס לצה"ל במעמד של ספורטאי מצטיין ושירת בחיל ההנדסה. בלסר היה שחקן בולט בנבחרת ישראל והגיע עמה להישגים משמעותיים במחצית השנייה של שנות התשעים.

כדוגמן התגלה על ידי בטי רוקאווי טרם גיוסו, ובשנת 1998, החתימה אותו על חוזה דוגמנות בסוכנות "אימאג'", שבבעלותה, כשהוא מדגמן לרשת האופנה "פוקס". שנתיים אחר כך בלסר קיבל את הפריצה הגדולה לאחר שנבחר להיות דוגמן הבית הראשון של רשת האופנה לגברים "קסטרו", באוגוסט 2000. בלסר זכה לפופולריות עצומה ולהערצה שטרם נראתה בארץ לדוגמן. הוא הופיע בשורה ארוכה של קמפיינים ופרסומות, כגון: "מי עדן", "קוקה קולה", "נקה 7", "המשביר לצרכן", "קרוקר" ועוד. בנוסף, זכה להצלחה גם ברחבי העולם, כשהוא צועד על מסלולי התצוגות של קלווין קליין, ולנטינו, ג'אן פרנקו פרה, קנזו ופול סמית. כמו כן כיכב בקמפיינים עולמיים, בהם קמפיינים לוורסצ'ה, נינה ריצ'י, ז'אן פול גוטייה וארמני ג'ינס.

במקביל לקריירת הדוגמנות שלו המשיך בלסר כל השנים האלה גם בקריירה הספורטיבית כשחקן כדוריד. ב-2003 החליט להפסיק את פעילותו כשחקן בהפועל ראשון לציון בשל קריירת הדוגמנות ולימודיו באוניברסיטה. ב-2005 החליט לחזור למגרש הכדוריד, הפעם במסגרת אס"א תל אביב (כדוריד), אך חזר בו כעבור זמן, אחרי שנפצע בפניו בזמן משחק בינלאומי של אס"א תל אביב בטורקיה, ופרש סופית.

באוגוסט 2002 עמד בלסר במרכזו של רעש תקשורתי, כאשר מועצת הרשות השנייה פסלה את סרטון הפרסומת של "קסטרו מן", בו נראה בלסר בחוף נודיסטים יוצא מהמים בעירום מלא, ואיש אינו מתייחס, והוא מקבל תשומת לב מהאנשים בחוף רק לאחר שהוא מתלבש בבגדי החברה. הסרטון נפסל בטענה כי הוא כולל רמיזות מיניות בוטות, אולם הפופולריות של בלסר רק התעצמה מאירוע תקשורתי זה. בלסר שימש כדוגמן הבית של "קסטרו מן" במשך ארבע וחצי שנים, עד אשר ב- 5 בינואר 2005 החליטה החברה על הפסקת חוזה ההתקשרות עמו, זאת לאחר שבלסר הפך להיות מזוהה באופן מוחלט עם החברה.

במקביל לקריירת הדוגמנות, למד בלסר באוניברסיטת תל אביב משפטים וכלכלה והוסמך כעורך דין בדצמבר 2005. הוא בחר שלא לעסוק בעריכת דין והמשיך לככב בקמפיינים, ובד בבד התנדב לפרויקטים חברתיים מטעם האו"ם. לאחר "קסטרו מן" שימש בלסר כדוגמן הבית של רשת משקפי השמש אירוקה במשך שתי עונות, ואחריו היה לדוגמן הבית של בגיר - רשת אופנה לחליפות מחוייטות. בקיץ 2007 דיגמן ל"מגה ספורט"[1].(2009) ב-2009 עבר להתגורר ולעבוד בלונדון, כמנהל פיתוח עסקי של ערוץ הטלוויזיה לפעוטות Baby TV[2]. ב-2012 חזר לישראל והקים בשותפות עם בר רפאלי מיזם אינטרנטי להלבשה תחתונה.


בלסר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם מכון "אינסיאד" שליד פריז (פונטנבלו). הוא מאורס לטלי גרנות.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ דודי בלסר בלאי, באתר nana10‏, 12 ביוני 2007
  2. ^ ענת באלינט, ביזנסמן, TheMarker Week, 12.2.2009