דודי בלסר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דודי בלסר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 22 ביולי 1977 (בן 46)
ירושלים, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום מגורים ראשון לציון
ידוע בשל שחקן כדוריד, דוגמן
השכלה עורך דין
מפלגה יש עתיד
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דודי בלסר (נולד ב-22 ביולי 1977 בירושלים) הוא כלכלן ועורך דין שהיה בעברו דוגמן ושחקן כדוריד מצטיין בהפועל ראשון לציון ובנבחרת ישראל.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דודי (דוד) בלסר היה שחקן כדוריד מצטיין, שגדל ושיחק במדי הפועל ראשון לציון בשנים שבהן הייתה הקבוצה המובילה בכדוריד. ב-1995 התגייס לצה"ל במעמד של ספורטאי מצטיין ושירת בחיל ההנדסה. בלסר היה שחקן בולט[דרוש מקור] בנבחרת ישראל והגיע עמה להישגים משמעותיים במחצית השנייה של שנות התשעים.

בלסר החל לדגמן בשנת 1998, עבור רשת האופנה "פוקס". שנתיים מאוחר יותר נבחר להיות דוגמן הבית הראשון של רשת האופנה לגברים "קסטרו". הוא הופיע בשורה ארוכה של קמפיינים ופרסומות, כגון: "מי עדן", "קוקה-קולה", "נקה 7", "המשביר לצרכן", "קרוקר" ועוד. בנוסף, זכה להצלחה גם ברחבי העולם, כשהוא צועד על מסלולי התצוגות של קלווין קליין, ולנטינו, ג'אן פרנקו פרה, קנזו ופול סמית. כמו כן כיכב בקמפיינים עולמיים, בהם קמפיינים לוורסצ'ה, נינה ריצ'י, ז'אן פול גוטייה וארמני ג'ינס. בלסר היה כדוגמן הבית של רשת משקפי השמש אירוקה במשך שתי עונות, ואחריו היה לדוגמן הבית של בגיר. בקיץ 2007 דגמן ל"מגה ספורט"[1].

במקביל לקריירת הדוגמנות שלו המשיך בלסר גם בקריירה הספורטיבית כשחקן כדוריד. זכה באליפות העולם לתיכונים עם תיכון העמית בגרמניה 1994. כשחקן הפועל ראשון לציון זכה באליפויות רבות כאשר ההישג הגדול ביותר של הקבוצה היה העפלה לרבע גמר גביע אירופה לאלופות (2000). בשנת 2002 העפילה נבחרת ישראל לאליפות אירופה בשוודיה בפעם הראשונה בתולדותיה. בלסר הבקיע 10 שערים מול נבחרת דנמרק במסגרת הבתים[דרוש מקור]. ב-18 בספטמבר 2014 בלסר חזר לשחק כדוריד והצטרף להפועל תל אביב.

כשחקן הופיע ב-2003 במחזמר "ספיד וגלגלי הקסם".

במקביל לקריירת הדוגמנות, למד בלסר באוניברסיטת תל אביב תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאינסיאד (פונטנבלו) והוסמך כעורך דין בדצמבר 2005 כשאת התמחותו ביצע במשרד גורניצקי ושות'.[2] הוא בחר שלא לעסוק בעריכת דין והמשיך לככב בקמפיינים, ובד בבד התקבל להתמחות במטה האו"ם בניו יורק והמשיך לאחר מכן להתנדב לפרויקטים חברתיים מטעם ארגון המזון העולמי בקונגו[דרוש מקור].

ב-2009 עבר להתגורר ולעבוד בלונדון, כמנהל פיתוח עסקי של ערוץ הטלוויזיה לפעוטות Baby TV[3]. בהמשך, מונה למנהל פיתוח עסקי בחברת Endemol ושימש כיועץ בחברת Perform Media הבריטית. ב-2012 חזר לישראל והקים בשותפות עם בר רפאלי חברת מסחר אלקטרוני בשם "under.me" (או Undeez) למכירת הלבשה תחתונה מעוצבת. עד נובמבר 2011 החברה הספיקה לגייס מיליון דולר מקרנות הון סיכון[4].

נכון ל-2015, ניהל וייסד חברת סטארטאפ בעולמות התוכן והמדיה הדיגיטלית.

ב-2018 השתתף בפרסומות של מקדונלד'ס ישראל.

ביוני 2019 מונה בלסר לראש חממת טכנולוגיות מים של חברת מקורות, שמטרתה פיתוח יוזמות חדשניות לניהול משק המים.

משמש גם כדירקטור בעמותת מגרש ביתי, שעוזרת לחסרי בית לחזור למעגל החברתי.

חיים פרטיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוקטובר 2013 נישא לטלי גרנות.

מתגורר בתל אביב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ דודי בלסר בלאי, באתר nana10‏, 12 ביוני 2007
  2. ^ איתי גודר, ‏ודודי בלסר בא להוכיח שהוא קצת יותר מפנים יפות, באתר גלובס, 23 באוקטובר 2005
  3. ^ ענת באלינט, ביזנסמן, TheMarker Week, 12.2.2009
  4. ^ בתיה פלדמן, ‏סטארט-אפ חדש לבר רפאלי ודודי בלסר: אתר לבגדים תחתונים, באתר גלובס, 23 באוקטובר 2011