סוניק - הסרט – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Yaronos (שיחה | תרומות)
ככה כותבים בן שוורץ.
AniShalev (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 31: שורה 31:
| תרגום לעברית =
| תרגום לעברית =
| קישור = 3794354
| קישור = 3794354
}}'''סוניק - הסרט''' (ב[[אנגלית]]: '''Sonic The Hedgehog'''; ב[[תרגום חופשי]], "'''סוניק הקיפוד'''") הוא סרט [[לייב אקשן]] ו[[הנפשה]] עתידי המבוסס על זיכיון [[משחק וידאו|משחקי הווידאו]] [[סוניק הקיפוד|בעל אותו השם]] של חברת [[סגה (חברה)|סגה]]. הסרט נכתב על ידי [[פטריק קייסי]], [[ג'וש מילר]] ו[[אורן עוזיאל]], עלילתו נכתבה על ידי [[ואן רוביצ'אוקס]] ו[[איוון סאסר]], ובויים על ידי [[ג'ף פאולר]] (בהופעת הבכורה שלו). בסרט מככבים [[בן שווארטץ|בן שוורץ]] בתפקיד סוניק הקיפוד ו[[ג'ים קארי]] בתור הנבל הראשי, דוקטור "אגמן" רובוטניק, לצד [[ג'יימס מרסדן]] בתפקיד טום ווזובסקי, [[טיקה סומפטר]], [[נטשה רות'וול]], [[אדם פלי]] ו[[ניל מקדונו]]. הסרט מתוכנן לצאת ב[[ארצות הברית]] ב-[[8 בנובמבר]] [[2019]] על ידי [[פראמאונט]].
}}'''סוניק - הסרט''' (ב[[אנגלית]]: '''Sonic The Hedgehog'''; ב[[תרגום חופשי]], "'''סוניק הקיפוד'''") הוא סרט [[לייב אקשן]] ו[[הנפשה]] עתידי המבוסס על זיכיון [[משחק וידאו|משחקי הווידאו]] [[סוניק הקיפוד|בעל אותו השם]] של חברת [[סגה (חברה)|סגה]]. הסרט נכתב על ידי [[פטריק קייסי]], [[ג'וש מילר]] ו[[אורן עוזיאל]], עלילתו נכתבה על ידי [[ואן רוביצ'אוקס]] ו[[איוון סאסר]], ובויים על ידי [[ג'ף פאולר]] (בהופעת הבכורה שלו). בסרט מככבים [[בן שוורץ]] בתפקיד סוניק הקיפוד ו[[ג'ים קארי]] בתור הנבל הראשי, דוקטור "אגמן" רובוטניק, לצד [[ג'יימס מרסדן]] בתפקיד טום ווזובסקי, [[טיקה סומפטר]], [[נטשה רות'וול]], [[אדם פלי]] ו[[ניל מקדונו]]. הסרט מתוכנן לצאת ב[[ארצות הברית]] ב-[[8 בנובמבר]] [[2019]] על ידי [[פראמאונט]].


== תקציר העלילה ==
== תקציר העלילה ==

גרסה מ־17:00, 13 בפברואר 2019

ערך זה עוסק בסרט שטרם יצא לאקרנים
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסרט.
ערך זה עוסק בסרט שטרם יצא לאקרנים
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסרט.


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ קישור, מפיץ, הפקה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ אולפן ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

סוניק - הסרט
Sonic The Hedgehog
כרזת הסרט בישראל
כרזת הסרט בישראל
מבוסס על "סוניק הקיפוד" של סגה
בימוי ג'ף פאולר
הופק בידי ניל מוריץ, מי אונישי, טקשי איטו, טורו נקהרה עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט פטריק קייסי
ג'וש מילר
אורן עוזיאל
עריכה סטייסי סכרודר
שחקנים ראשיים בן שוורץ
ג'יימס מרסדן
טיקה סומפטר
ג'ים קארי
מדבבים בן שוורץ (סוניק הקיפוד)
קולין אושונסי (מיילס "טיילס" פראוור)
Donna J. Fulks עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה Junkie XL עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום סטיבן פ' וינדון
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
יפןיפן יפן
חברת הפקה פרמאונט, סטודיו Blur, Marza Animation Planet, סגה, Original Film, DJ2 Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה UIP Duna, פרמאונט, Microsoft Store עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 8 בנובמבר 2019
משך הקרנה 99 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית
סוגה אנימציה
לייב אקשן
תקציב 90 מיליון דולר
הכנסות באתר מוג'ו sonicthehedgehog
סרט הבא סוניק הקיפוד 2: הסרט עריכת הנתון בוויקינתונים
https://sonic-movie.jp/ האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סוניק - הסרטאנגלית: Sonic The Hedgehog; בתרגום חופשי, "סוניק הקיפוד") הוא סרט לייב אקשן והנפשה עתידי המבוסס על זיכיון משחקי הווידאו בעל אותו השם של חברת סגה. הסרט נכתב על ידי פטריק קייסי, ג'וש מילר ואורן עוזיאל, עלילתו נכתבה על ידי ואן רוביצ'אוקס ואיוון סאסר, ובויים על ידי ג'ף פאולר (בהופעת הבכורה שלו). בסרט מככבים בן שוורץ בתפקיד סוניק הקיפוד וג'ים קארי בתור הנבל הראשי, דוקטור "אגמן" רובוטניק, לצד ג'יימס מרסדן בתפקיד טום ווזובסקי, טיקה סומפטר, נטשה רות'וול, אדם פלי וניל מקדונו. הסרט מתוכנן לצאת בארצות הברית ב-8 בנובמבר 2019 על ידי פראמאונט.

תקציר העלילה

שריף בשם טום ווזובסקי יוצא למסע לסן פרנסיסקו כדי לסייע לסוניק, קיפוד כחול דמוי אדם, להילחם בנבל בשם דוקטור אגמן ולהחזיר את הטבעות שלו.

שחקנים

הפקה

סוני רכשו את הזכויות להפיץ סרט על סוניק הקיפוד בשנת 2013. ב-10 ביוני 2014 הוכרז הסרט כמיזם משותף בין סוני ל-Marza Animation Planet, וכי הוא יופק על ידי ניל ה' מוריץ, טקשי איטו, מי אונישי וטורו נקהרה, ועלילתו תיכתב על ידי ואן רוביצ'אוקס ואיוון סאסר. בפברואר 2016 הכריז האג'ים סאטומי, מנכ"ל סגה, כי הסרט יצא ב-2018. טים מילר וג'ף פאולר נשכרו בשנת 2016 כדי לפתח את הסרט. פטריק קייסי, ג'וש מילר ואורן עוזיאל כתבו את התסריט.

ב-2 באוקטובר 2017 פראמאונט הודיעו כי רכשו את הזכויות לסרט מסוני. עם זאת, רוב צוות ההפקה נשאר ללא שינוי. בפברואר 2018 הוכרז כי הסרט ישוחרר בנובמבר 2019.

שיווק

כרזת הסרט שוחררה ב-10 בדצמבר 2018, בה רואים את העיצוב המחודש של סוניק. מעריצים רבים הגיבו בשלילה לעיצוב במדיה החברתית. חברים לשעבר מ-Sonic Team, שיצרו את משחקי סוניק המקוריים, הביעו הפתעה על העיצוב.

כרזה שנייה הודלפה באינטרנט זמן קצר לאחר שחרורה של הראשונה. כמה מהמעריצים ציינו כי רגליו של סוניק ממוקמות באופן לא טבעי, ויצרו מם אינטרנט שבו הם משנים את המיקום של סוניק עם תוצאות הומוריסטיות.

הפצה

הסרט היה אמור לצאת ב-2018 על ידי סרטי קולומביה. חברת פראמאונט הכריזה שעקב תפנית הסרט יצא ב-15 בנובמבר 2019, לפני שישתנה שוב. נכון לעכשיו, הסרט עתיד לצאת ב-8 בנובמבר 2019.

קישורים חיצוניים