אהוד גולדווסר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
הגדרת הערך
שורה 1: שורה 1:
[[תמונה:Ehud Goldwasser.jpg|שמאל|ממוזער|250px|גולדווסר]]
#הפניה [[חטיפת חיילי צה"ל בגבול לבנון (2006)]]

'''אהוד (אודי) גולדווסר''' נולד ב[[נהריה]], ב-[[18 ביולי]] [[1975]] (י' באב תשל"ה).

בוגר תיכון "[[עמל|מקיף עמל]]" [[נהריה]] במגמה ריאלית. את שירותו הצבאי העביר כחייל קרבי בגדוד "צבר" ב[[חטיבת גבעתי]]. התחיל תואר ראשון ב[[הנדסת הסביבה]] ב[[טכניון]]. עסק גם ב[[צילום]], בהתחלה כתחביב ולאחר מכן כמקצוע, כאשר השתתף בפרוייקטים שונים כצלם. התחתן עם קרנית ועבר להתגורר ב[[נשר (עיר)|נשר]].

במהלך שירותו ב[[מילואים]] ב[[12 ביולי]] [[2006]] (ט"ז בתמוז תשס"ו) נחטף גולדווסר ב[[אירוע זרעית]] ל[[לבנון]] יחד עם [[אלדד רגב]], לאחר שה[[סיור]] בו נסע הותקף ע"י ארגון ה[[חיזבאללה]].

בדצמבר [[2006]] הוצגו צילומיו של גולדווסר במסגרת תערוכת הצילום הבינלאומית "במבט חטוף", שכללה עבודות של כ-80 צלמים ונועדה להזדהות ולתמיכה בחיילים החטופים, פרי יוזמתם של משפחת גולדווסר ושל האמנים [[יצחק דה-לנגה]] ו[[לי רימון]].


== ראו גם ==
* [[חטיפת חיילי צה"ל בגבול לבנון (2006)]]

== קישורים חיצוניים ==
* [http://www.habanim.org/udi.html אהוד גולדווסר] באתר "הבנים".
* [http://www.f64.co.il/udigold גלרייה לצילומיו של אהוד גולדווסר].
* [http://www.habanim.org/milestone_mabat.html אתר התערוכה "במבט חטוף"] באתר "הבנים".

[[קטגוריה:שבויי צה"ל|גולדווסר, אהוד]]
[[קטגוריה:שבויי צה"ל|גולדווסר, אהוד]]

גרסה מ־13:41, 1 במרץ 2008

קובץ:Ehud Goldwasser.jpg
גולדווסר

אהוד (אודי) גולדווסר נולד בנהריה, ב-18 ביולי 1975 (י' באב תשל"ה).

בוגר תיכון "מקיף עמל" נהריה במגמה ריאלית. את שירותו הצבאי העביר כחייל קרבי בגדוד "צבר" בחטיבת גבעתי. התחיל תואר ראשון בהנדסת הסביבה בטכניון. עסק גם בצילום, בהתחלה כתחביב ולאחר מכן כמקצוע, כאשר השתתף בפרוייקטים שונים כצלם. התחתן עם קרנית ועבר להתגורר בנשר.

במהלך שירותו במילואים ב12 ביולי 2006 (ט"ז בתמוז תשס"ו) נחטף גולדווסר באירוע זרעית ללבנון יחד עם אלדד רגב, לאחר שהסיור בו נסע הותקף ע"י ארגון החיזבאללה.

בדצמבר 2006 הוצגו צילומיו של גולדווסר במסגרת תערוכת הצילום הבינלאומית "במבט חטוף", שכללה עבודות של כ-80 צלמים ונועדה להזדהות ולתמיכה בחיילים החטופים, פרי יוזמתם של משפחת גולדווסר ושל האמנים יצחק דה-לנגה ולי רימון.


ראו גם

קישורים חיצוניים