CNCO

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
CNCO
מקום הקמה מיאמי עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות מיאמי, פלורידה, ארצות הברית
תקופת הפעילות מ-2015
עיסוק שירה
סוגה פופ לטינירגאטון
כלי נגינה קול
חברת תקליטים Sony Music Latin
שיתופי פעולה בולטים ליטל מיקס, אנריקה איגלסיאס, ינדל, אנה מנה, בקי ג'י, קרול ג'י, ריו רומה, לאלי אספוסיטו, prettymuch
http://www.cncomusic.com/
חברים
כריסטופר ולז
זבדיאל דה- חסוס
ריצ'רד קאמצ'ו
אריק בריאן קולון
חברים לשעבר
ג'ואל פימנטל
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

CNCO היא להקת בנים לטינית- אמריקאית שהוקמה ב-13 בדצמבר 2015, המורכבת מכריסטופר ולז, ריצ'רד קאמצ'ו, סבדיאל דה חסוס, ג'ואל פימנטל (חבר לשעבר) ואריק-בריאן קולון. הלהקה זכתה בחוזה הקלטה של חמש שנים עם סוני מיוזיק לטין, לאחר שהפכו למתחרים הזוכים בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "La Banda" (בעברית: הלהקה). לאחר הניצחון, הלהקה הצטרפה לסיבוב ההופעות של ריקי מרטין בדרום אמריקה כהופעת חימום. הם הוציאו את האלבום הראשון שלהם Primera Cita, ב-26 באוגוסט 2016. בחודש אוגוסט 2017, הם הפכו להיות להקת הבנים הראשונה שהגיע למיליארד צפיות ביוטיוב, עם הסינגל שלהם "Reggaetón Lento (Bailemos)".

מנהל הלהקה ראשי הוא ריקי מרטין ומנהלת הלהקה האישית היא אלי גרבר. למעריצי הלהקה קוראים CNCOwners (ביחיד: CNCOwner), שילוב של CNCO והמילה האנגלית Owner (בעלים).

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2015: לה בנדה ו-"Devuélveme Mi Corazón"

CNCO מורכבת מהזוכים של "לה בנדה", ריאליטי שירה שהחלה ב-Univision בספטמבר 2015 ונוצרה על- ידי סיימון קאוול והופקה על- ידי ריקי מרטין. הלהקה הוקמה בגמר התוכנית ב-13 בדצמבר 2015 וקיבלה את שמה המרמז על המילה הספרדית עבור חמישה "cinco" והוא מבוטא באנגלית כמו שהוא מאוית "C-N-C-O". חברי הלהקה התחרו בנפרד עם מתחרים אחרים מאמריקה הלטינית וארצות הברית לפני שופטי התוכנית: ריקי מרטין, אלחנדרו סאנס ולאורה פאוזיני. הם הוחתמו בחוזה הקלטה של חמש שנים עם סוני מיוזיק לטין, הראפר ויסין הפיק את האלבום הראשון שלהם וריקי מרטין הפך לנציגם.

הם ביצעו את השיר "Devuélveme Mi Corazón" בגמר, שכלל הופעות אורח של: פיטבול, פיפת' הרמוני, ויסין וסרטון ברכה על הזכייה מוואן דיירקשן, סיימון קאוול, בקי ג'יי, מארק אנתוני, חנטה דה סונה ועוד. הם ביצעו את השיר שוב בכיכר טיימס במנהטן, ניו-יורק בחגיגות השנה האזרחית החדשה ביוניברסל פליס 2016.

חברי הלהקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כריסטופר ולז (בספרדית: Christopher Bryant Vélez Muñoz) נולד ב-23 בנובמבר 1995, בניו ג'רזי, ארצות הברית וכשהיה בן שלוש עבר עם משפחתו ללוחה, אקוודור. בגיל 18 הוא חזר לניו ג'רזי, בחיפוש אחר חיים טובים יותר עבור משפחתו שקיווה שיצטרפו אליו. עבודתו בניו ג'רזי כללה צחצוח נעליים. הוא חבר הלהקה המבוגר ביותר.

ריצ'רד קאמצ'ו (בספרדית: Richard Yashel Camacho Puello) נולד ב-22 בינואר 1997, בניו יורק, ארצות הברית, ממוצא דומיניקני. הוא חי את עשר השנים הראשונות שלו ברפובליקה הדומיניקנית ויש לו שני אחים צעירים שאחד מהם, ישוע גם זמר. הוא נבחן לאודישנים של "לה בנדה" עם אחיו ישוע שניהם התקבלו בסיבוב הראשון של האודישנים אבל בסיבוב השני אחיו לא עבר והוא המשיך בלעדיו. הוריו גם עובדים בתחום המוזיקה והריקוד. באוגוסט 2016 הוא הפך לאב, יש לו בת בשם אליה סופיה קאמצ'ו (בספרדית: Aaliyah Sofía Camacho).

זבדיאל דה חסוס (בספרדית: Zabdiel de Jesús Cólon) נולד ב-13 בדצמבר 1997, בביימון, פוארטו ריקו. מגיל צעיר החל להתעניין במוזיקה, שר עם קבוצת ההיפ הופ והסלסה שלו ולמד לנגן בכלי נגינה כגון: פסנתר, מנדולינה, תופים, גיטרה, אוקוליי ועוד. בבית הספר התאמן במשחק ובבלט.

חואל פימנטל (בספרדית: Joel Pimentel de León) נולד ב-28 בפברואר 1999, בהאספריה, קליפורניה, ארצות הברית, ממוצא מקסיקני. בהשראת סבו המנוח החל ללמוד תיאטרון והמשיך בשירתו. בגיל 16 הוא השתתף בתוכנית "La Banda" (בעברית "הלהקה") סבו המנוח שלו נפטר שנה לפני התוכנית הטלוויזיה, חואל החליט ללכת לתוכנית בשביל סבו. בחודש מאי 2021 נודע כי פימנטל עוזב את הלהקה.[1]

אריק בריאן קולון (בספרדית: Erick Brian Colón Arista) נולד ב-3 בינואר 2001, בהוואנה, קובה. שלוש שנים לפני הצטרפותו ללהקה עבר מקובה לטמפה, פלורידה עם אמו ואחותו. שם הוא שיחק כדורגל, רקד והשתתף בפעילויות מוזיקליות בבית ספרו. הוא חבר הלהקה הצעיר ביותר.

התחלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיד לאחר זכייתם, חברי הלהקה החלו לעבוד על האלבום הראשון שלהם: Primera Cita מפיקו המוזיקלי של האלבום היה הראפר ויסין. הדיסק כולל 14 שירים ביניהם ניתן למצוא את הלהיט הבינלאומי "Reggaetón Lento (Bailemos)", הרמיקס שעשו עם ויסין לשיר "Tan Facil" והרמיקס שעשו עם אברהם מתאו לשיר "Quisiera". בסמוך לכך, יצאו לסיבוב ההופעות הראשון שלהם, "Más Allá Tour".

באפריל 2017 יצא הסינגל הראשון "Hey DJ", מאלבומם השני CNCO, שיצא במרץ 2018, ובעקבותיו יצא הסינגל השני "Mamita" באוקטובר 2017. לשיר "Reggaetón Lento (Bailemos)", יצאה גרסת רמיקס המכילה בתוכה גם את השפה האנגלית, ובה השתתפה להקת הבנות הבריטית, ליטל מיקס.

בשנת 2018 יצאה הלהקה לסיבוב ההופעות השני שלה, "CNCO World Tour", שבהמשך נחשב לסיבוב ההופעות העולמי הראשון שלה. בשנת 2020, הוציאו עם נאטי נטשה את השיר "Honey Boo".

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבומי אולפן[עריכת קוד מקור | עריכה]

que quìnes somos *2019*

  • 2021: Deja vú

סיבובי הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא CNCO בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ By Celebretainment, Joel Pimentel leaving CNCO, Crow River Media (באנגלית)