סוף סוף וגאס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סוף סוף וגאס
Last Vegas
בימוי ג'ון טורטלטאב עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי לורנס מארק, נתן כהנא עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט אדם ברוקס, דן פוגלמן עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה דוד רניי עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים מייקל דאגלס
ג'ונה גליסון
רומאני מלכו
רוג'ר בארט
ורוניקה רואסטי
רדפו
50 סנט
Ric Reitz
LMFAO
ג'רי פררה
קווין קליין
רוברט דה נירו
מייקל אילי
מורגן פרימן
Bre Blair
מרי סטינבורגן
Dan Hewitt Owens עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה מארק מות'רסבו עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום דוד הניגס עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה CBS Films עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה ProVideo, CBS Films, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 31 באוקטובר 2013 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 105 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה, סרט חבר'ה, קומדיה רומנטית עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו lastvegas
סרט הבא Last Vegas 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
www.lastvegasmovie.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סוף סוף וגאסאנגלית: Last Vegas; נקרא גם לאסט וגאס) הוא סרט קומדיה אמריקאי מ-2013, בבימויו של ג'ון טרטלטאוב, שנכתב על ידי דן פוגלמן בכיכובם של מייקל דאגלס, רוברט דה נירו, מורגן פרימן, קווין קליין ומרי סטינבורגן.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארבעה חברי ילדות מברוקלין ; סם, ארצ'י, פאדי ובילי, הם עכשיו קשישים. סם ואשתו מרים גרים בנאפולי. ארצ'י, ותיק וייטנאם גרוש פעמיים, חי בניו ג'רזי. פאדי גר לבד בדירתו בברוקלין, מר מאז מותה של אשתו האהובה, סופי. בילי הוא מוצלח יזם ב Malibu, שגר עם חברתו 31 הבן שלו ליסה. זמן קצר לאחר שהציע ליסה, בילי מוצא בקבוק ויסקי ישן שהוא וחבריו גנבו בימי ילדותם, ומתקשר לסם וארצ'י, שמציעים מיד מסיבת רווקים לבילי בלאס וגאס.. לאחר שניתנה אישור מאת מרים לרמות אותה, סם אוסף את ארצ'י, אשר בעיות בריאותיות מתמשכות גורמות לבנו להיות מודאג. הם משכנעים את פאדי בעל כורחו להצטרף אליהם והם טסים למפגש עם בילי בווגאס.

בילי ופאדי נכנסים לוויכוח סוער מפני שבילי לא השתתף בהלוויה של סופי. הם פונים לבניון, אך המלון סגור לרגל שיפוצים. הם מבקרים באריה בה תתקיים החתונה ונמשכים לטרקלין על ידי שירה של דיאנה. החמישה חולקים משקה והם משכנעים את דיאנה להצטרף אליהם לחגיגות.

בזמן שהוא ממתין לקבל חדרים, ארצ'י ניגש לשולחן בלאק ג'ק וקונה צ'יפס בשווי 15,000 דולר מכספי הפנסיה שלו. כשפאדי וסם חוזרים, הם מגלים שארצ'י עולה 102,000 דולר. הם עוזבים במהירות את השולחן מחשש שיואשמו בספירת כרטיסים. בילי מסייר בקפלת החתונה עם דיאנה. בהמשך הופכת הרביעייה לשופטים בתחרות בגדי ים. לאחר מכן מתמודד מול מנהל הקזינו, המציע לפצות את הקבוצה בסוויטת הפנטהאוז הגדולה ביותר שלו בתקווה שארצ'י יישאר ויבזבז את זכיותיו במלון. בילי מציע להם לפתוח את בקבוק הסקוטש הישן כדי לחגוג, אבל פאדי מסתער. באותו לילה, שלושת הנותרים הולכים למועדון הלילה של המלון שם הם נהנים מלילה של שתייה וריקודים. סם פוגש רווקה צעירה שמביעה את משיכתה אליו.

למחרת, בזמן שהאחרים מתאוששים, פאדי מבקר את דיאנה ואומר לה שהוא ובילי שניהם היו מאוהבים בסופי כשהיו צעירים יותר והיא בחרה בפאדי. דיאנה מנסה לשכנע אותו להפסיק להתאבל ולהמשיך בחיים כי סופי תרצה בכך. פאדי מצטרף לבילי בבקתת הבריכה שלהם ומודה שהוא צריך לעבור מהפטירה של סופי, בעודו נסער מבילי על כך שהוא מתחתן עם אישה שהוא לא באמת אוהב. סם וארצ'י מחליטים לערוך מסיבת רווקים מסיבית לבילי בסוויטה שלהם באותו לילה. הם מתכוננים למסיבה ומזמינים כמה אנשים הכוללים מסיבת רווקות ממועדון הלילה, רקדנים אקזוטיים, להקת מלכות דראג וחברי צוות שחקנים של זרקאנה.

בילי מבקר את דיאנה. היא מודה שהיא מחבבת אותו, ושואלת אם הוא באמת אוהב את ליסה. בזמן שהם הולכים לאורך הסטריפ, בילי מספר לדיאנה שפאדי העמיד לסופי אולטימטום לבחור בבילי או בו, והיא בחרה בסתר בבילי בסתר; אבל בילי אמר לסופי שהיא אמורה להיות עם פאדי.

פאדי אומר לבילי שהוא הזמין את דיאנה למסיבה כי הוא מחבב אותה ורוצה להתחיל מחדש לאחר פטירתה של סופי, אך מבין שגם בילי מחבב אותה. כשדיאנה מגיעה, בילי דוחף את פאדי לבריכה, ולוקח את דיאנה למעלה כדי לומר לה לתת לפאדי צ'אנס. לדבריה, היא מרגישה כאילו מתייחסים אליה כמו לסופי, ו"מתנות" על ידי בילי לפאדי, שפאדי שומע. פאדי נהרס ללמוד זאת ומשליך את בקבוק הסקוטש הישן לפח כשהוא עוזב את המסיבה. בינתיים, סם מתכונן לרמות את אשתו עם הרווקה הצעירה, אך אינו יכול להביא את עצמו לעשות זאת.

למחרת בבוקר, פאדי מתעמת עם בילי בבריכה. הוא מודיע לו שאף אחד לא יכול להגיד לסופי את מי לאהוב, ושהם חלקו חיים יפים ביחד. הוא אומר לבילי להתקשר לחתונה. כשליזה ושושבינה מגיעים, פאדי דוחף את בילי לבריכה ואומר לליסה שבילי מבטל את החתונה.

בילי וליסה מדברים על זה וליסה עוזבת. בילי משלים עם גילו ומודה בפחדו להזדקן ולהיות לבד. הם חוזרים יחד כחברים ואומרים לבילי ללכת לראות את דיאנה. בילי הולך לטרקלין בו דיאנה שרה ומגלה את רגשותיו כלפיה. לבסוף החבר'ה מחליטים לפצח את בקבוק הסקוטש הישן כדי להכין טוסט, אולם להפתעתם, כולם מלבד פאדי מוצאים את הטעם דוחה.

כמה חודשים אחר כך, בילי ודיאנה מתקשרים לארצ'י ופאדי להודיע שהם מתחתנים. הם מנסים להתקשר לסם אך הוא אינו מסוגל לענות לטלפון מכיוון שהוא עסוק במיטה עם אשתו.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ משהו לא מצחיק קורה ב"סוף סוף וגאס", באתר מגפון ניוז, ‏31 באוקטובר 2013