שר לויד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש להשלים ערך זה: בערך זה חסר תוכן מהותי.
הנכם מוזמנים להשלים את החלקים החסרים ולהסיר הודעה זו. שקלו ליצור כותרות לפרקים הדורשים השלמה, ולהעביר את התבנית אליהם.
יש להשלים ערך זה: בערך זה חסר תוכן מהותי.
הנכם מוזמנים להשלים את החלקים החסרים ולהסיר הודעה זו. שקלו ליצור כותרות לפרקים הדורשים השלמה, ולהעביר את התבנית אליהם.
שר לויד
שר לויד
שר לויד
שר לויד
לידה 28 ביולי 1993 (בת 30)
וורטצ'סטרשייר, אנגליה, הממלכה המאוחדת
מוקד פעילות הממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת הממלכה המאוחדת
תקופת הפעילות מ-2010
מקום לימודים Dyson Perrins CofE Academy, Worcester Sixth Form College, The Chase, Stagecoach Theatre Arts עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה פופ, היפ הופ, רית'ם אנד בלוז, ראפ
סוג קול סופרן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים סוני מיוזיק, אפיק רקורדס, סייקו מיוזיק עריכת הנתון בוויקינתונים
cherlloyd.com
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שר לוידאנגלית: Cher Lloyd; נולדה ב-28 ביולי 1993) היא זמרת וכותבת שירים בריטית. התפרסמה לאחר השתתפותה בעונה השביעית של תחרות הכישרונות האקס פקטור שם סיימה במקום הרביעי. זמן קצר לאחר התוכנית הוחתמה בחברת ההקלטות סייקו מיוזיק.[1]

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לויד גדלה במלבורן שבאוסטרליה ויש לה שלושה אחים ואחיות: סופי, ג'וש ורוזי. בתיכון למדה במגמת אמנויות הבמה.

במרץ 2012 התארסה לויד לקרייג מונק, בן זוגה בשנה האחרונה.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2010–2011: האקס פקטור[עריכת קוד מקור | עריכה]

לויד נבחנה לאקס פקטור עוד לפני העונה השביעית אך לא עברה לשלבים הבאים. בעונה השביעית היא נבחנה עם שיר של הזמרת קרי הילסון. לאחר מכן ביצעה את השיר "Viva la Vida" של להקת קולדפליי ואת השיר "Cooler than Me" של הזמר מייק פוזנר. במהלך העונה ביצעה לויד ביצועים לשירים כדוגמת: Empire State of Mind,‏ Imagine ו-Walk This Way. בחצי הגמר ביצעה את השירים Nothin' on You ו-Love the Way You Lie והגיעה לתחתית. למרות זאת היא הגיעה לגמר הגדול בו ביצעה דואט עם will.i.am שסימפל את השירים Where Is the Love? ו-I Gotta Feeling. לבסוף הודחה לויד במקום הרביעי כאשר לא זכתה למספיק קולות. לאחר התוכנית הוחתמה על חוזה עם חברת סייקו מיוזיק. לאחר גמר התוכנית הייתה לויד חלק מסיבוב ההופעות שכלל את הפיינליסטים של העונה השביעית.

2011–2012: אלבום בכורה והצלחה מסחרית[עריכת קוד מקור | עריכה]

לויד עבדה עם המפיק רד וואן על הפקת אלבומה הראשון. הסינגל הראשון מהאלבום היה "Swagger Jagger" שיצא ב-29 ביולי 2011. הוא הגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי ובמצעד הסינגלים הסקוטי. הסינגל גם נכנס לtop5 במצעדי הסינגלים האירי (מקום שני) והיפני (מקום חמישי). ב-28 בנובמבר יצא הסינגל השני שנקרא "With Ur Love" שהיה שיתוף פעולה בין לויד לזמר מייק פוזנר. הסינגל נמכר בלמעלה משבעים אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו. אלבום הבכורה של לויד יצא ב-4 בנובמבר 2011 ונקרא "Sticks and Stones". האלבום זכה להצלחה רבה והגיע למקום הרביעי במצעד האלבומים הבריטי. בנוסף, זכה האלבום למעמד של אלבום פלטינה עם מכירות של למעלה מ-300 אלף עותקים בממלכה המאוחדת. האלבום יצא דרך חברת ההקלטות אפיק רקורדס ברחבי אמריקה. ב-13 בדצמבר יצא קליפ לשיר "Dub on the Track", אך השיר לא נחשב לסינגל הבא מהאלבום. הסינגל השלישי מהאלבום היה "Want U Back" שיצא ב-19 בפברואר 2012 ולסינגל צולמו שני קליפים שונים. לויד אף הקליטה גרסת רמיקס לשיר שכללה את הראפר סנופ דוג. השיר מכר למעלה משני מיליון עותקים בארצות הברית וזכה למעמד של פלטינה כפולה. הסינגל השלישי מהאלבום היה "Oath" שיצא ב-2 באוקטובר. הסינגל הופק על ידי דוקטור לוק ויצא בארצות הברית כסינגל הראשון מאלבומה. באוקטובר 2012 הצטרפה לויד לסיבוב ההופעות של הלהקה הוט צ'ילי ריי בסיבוב ההופעות שלהם באוסטרליה. ב-16 בנובמבר התארחה לויד בשיר "Rum and Raybans" של הזמר שון קינגסטון.

ב-24 בפברואר 2012 חתמה לויד על חוזה דוגמנות עם סוכנות הדוגמנות סלקט. לאחר מכן הופיעה לויד על השער של מגזין RWD.

2013–הווה: אלבום שני[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפברואר 2013 הודיעה לויד כי החלה לעבוד על אלבומה השני. באפריל הודיעה לויד על שיתוף פעולה עם ני-יו בשיר "It's All Good". במאי 2013 יצא אלבומה של הזמרת דמי לובאטו שנקרא "Demi" והכיל דואט עם לויד בשם "Really Don't Care". הסינגל הראשון מאלבומה השני נקרא "I Wish" אשר יצא ב-2 בספטמבר 2013. ב-6 בספטמבר 2013 יצאה לויד לסיבוב הופעות בשם "I Wish Tour" במטרה לקדם את אלבומה השני. סיבוב ההופעות אירח את להקת הבנות Fifth Harmony ועתיד להסתיים ב-24 במאי 2014.

ב-17 במרץ 2014 יצא הסינגל השני מהאלבום שנקרא "Sirens".

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבומי אולפן[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיבובי הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2012: Sticks and Stones Tour
  • 2013: I Wish Tour

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא שר לויד בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]