בחורות יפות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בחורות יפות
Beautiful Girls
בימוי טד דמי עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי קארי וודס עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט סקוט רוזנברג עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה ג'פרי וולף עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים נטלי פורטמן
טום גיביס
אנבת' גיש
מקס פרליך
ג'ון קרול לינץ'
פרואיט טיילור וינס
דייוויד ארקט
ריצ'רד ברייט
סם רוברדס
נואה אמריך
טימותי האטון
מאט דילון
אומה תורמן
מייקל רפפורט
מירה סורבינו
מרתה פלימפטון
לורן הולי
רוזי אודונל
אדם לאפבר עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה דייב סטיוארט עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה מירמקס עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה מירמקס, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 3 באוקטובר 1996 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 109 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה רומנטית, סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו beautifulgirls
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בחורות יפותאנגלית: Beautiful Girls) הוא סרט קולנוע אמריקאי משנת 1996.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ווילי, פסנתרן ניו יורקי חוזר לעיירת הולדתו במסצ'וסטס עבור פגישת מחזור העומדת להתקיים כעשור לאחר שסיים את התיכון, הוא שוהה בבית אביו ואחיו הצעיר. הוא מתאחד מחדש עם חבריו מבית הספר: מו, איש משפחה נשוי, בעוד פול וטומי, המחזיקים ביחד בעסק למפלסת שלג הם בעלי בעיות בזוגיות ומערכות יחסים. פול נזרק לאחרונה על ידי חברה שלו ג'אן לאחר שסירב לתנאי שלה לנישואים. טומי בוגד בחברתו שרון עם דריאן, חברתו מהתיכון הנשואה כעת.

ווילי פוגש את שכנתו, ילדה בת שלוש עשרה בשם מרטי ונקשר ביניהם קשר מיוחד, ווילי נמצא במערכת יחסים עם חברתו טרייסי אך הוא אינו בטוח שהוא מעוניין להתחתן איתה. הוא חושב להתחיל לעבוד כאיש מכירות אך מו מתעקש שלא יעזוב את המוזיקה שלו ועיסוקו בתחום זה. פול מציע נישואים לג'אן אך היא דוחה אותו. שרון מודעת לאי נאמנותו של טומי כלפיה ומתייעצת עם חברותיה כיצד לנהוג. חברתה ג'ינה מייעצת לה להיפרד ממנו, אך עם זאת שרון מנסה להציל את מערכת היחסים ביניהם על ידי ארגון מסיבת הפתעה. כאשר אנדרה, בחורה יפה ומושכת מגיעה אל העיירה משיקגו, הבחורים בעיירה מתחרים על תשומת לבה. אחרי כן ג'ינה מדברת עם ווילי וטומי על הציפיות הלא מציאותיות של גברים מנשים המערבות דמות של דוגמנית על עם פורנוגרפיה, ווילי חש קנאה כשהוא רואה שלמרטי יש חבר.

דריאן באה למסיבת ההפתעה שנערכת לכבוד יום הולדתו של טומי ומנסה לפתות אותו, מה שמשאיר את שרון שבורת לב. טומי מסיע את דריאן טרמפ הביתה אך מסרב להתקדמות הקשר ביניהם, בעוד הוא מנסה לתקן את מערכת היחסים עם שרון. ווילי מספר למו על רגשותיו כלפי מרטי אך מו מזכיר לו את עובדת היותה ילדה קטנה בשבילו וכי הוא פשוט לא רוצה להתבגר. ווילי פוגש שוב את מרטי והיא מספרת לו שעזבה את חבר שלה מפני שהיא רוצה אותו, היא מבקשת ממנו לחכות חמש שנים עד שהיא תהיה בת שמונה עשרה ואז יוכלו להיות ביחד. ווילי מסרב ואומר לה שהיא תגדל ותשתנה וכך גם הרגשות שלה אליו ישתנו.

פול יוצא עם אנדרה במטרה לגרום לג'אן לקנא, כשפול מנסה לנשק את אנדרה היא סוטרת בו ועוזבת את המקום. ווילי נוזף בפול על חיבתו היתרה ואף אובססיבית לדוגמניות על, הוא מגיב על כך כי בחורות יפות מייצגות תקווה והבטחה לעתיד טוב. טומי מסיים את היחסים עם דריאן אך בכל זאת היא מצהירה שהיא מעוניינת להיות איתו. אנדרה ניגשת אל ווילי, היא מסרבת לפלירטוטים שלו אך היא מלווה אותו לבקתת הקרח של טומי, שם הם מדברים על מערכות היחסים שלהם. ווילי מתגעגע לרגשות שחווים באהבה חדשה, אך אנדרה מרגישה שטוב לה עם החבר שלה והיא חוזרת לשיקגו ביום למחרת. טרייסי מגיעה אל העיירה מניו יורק, ורגשותיו של ווילי כלפיה צפים מחדש, מרטי נהיית עצובה מכך אך הוא מבטיח לה שהיא תגדל ותעשה ותחווה דברים מדהימים.

במהלך פגישת המחזור דריאן מתעמתת עם בן כיתה שלה אשר היא הציקה לו והוא היה קורבן לביריונות שהפגינה כלפיו, הוא אומר לה שהיא הייתה יפהפייה אך "מרשעת כנחש". טומי מוותר על לבוא לפגישה וזאת על מנת להימנע מלהתראות עם דריאן, אך נתקל בבעלה סטיב ובחבריו בבר. סטיב חושף על כך שהוא מודע אודות הרומן שהתנהל בין טומי לאשתו. מתפתחת ביניהם קטטה וטומי מוכה קשות. כשדבר זה נודע, טומי והחבורה ממהרים ללכת לביתו של סטיב על מנת להתעמת איתו. סטיב מתקשר לחבריו אך ווילי דוחף את מכוניתם של ערימת שלג תוך כדי שהוא משתמש בציוד השלג של פול. מו בא להכות את סטיב אך עוצר מלעשות זאת כשבתו של סטיב מגיעה לדלת, דריאן מגיעה הביתה לאחר העימות, טומי מטופל בבית חולים לאחר ששבר שתי צלעות, שרון נשארת להיות לצידו בלילה בבית החולים. פול המוצף ברגשות מנקה את שביל הגישה לחנייה של ג'אן.

ביום למחרת ווילי נפרד מכולם ומחליט לחזור לניו יורק ולא לקחת את עבודת המכירות אותה שקל לקחת. פול מכריז כי ג'אן וויקטור, קצב העובד באטליז בעיירה, מאורסים, פול מציג לטרייסי את מרטי. הוא מנשק את מרטי על הלחי לפני שנפרד ממנה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]