בנות הפאוור פאף: הסרט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בנות הפאוור פאף: הסרט
The Powerpuff Girls Movie
כרזת הסרט
כרזת הסרט
מבוסס על בנות הפאוור פאף מאת קרייג מקראקן
בימוי קרייג מקראקן עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי דונה קאסטריקון
תסריט צ'ארלי בין
לורן פאוסט
קרייג מקראקן
פול ראדיש
דון שאנק
מוזיקה ג'יימס ונייבל עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום גנדי טרטקובסקי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Cartoon Network Studios
חברה מפיצה האחים וורנר, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה הפצה לאולמות הקולנוע, וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 3 ביולי 2002
משך הקרנה 72 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דרמה קומית, סרט מדע בדיוני, סרט ילדים, סרט פנטזיה, סרט פעולה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 11 מיליון דולר
הכנסות 16.4 מיליון דולר
הכנסות באתר מוג'ו powerpuffgirls
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בנות הפאוור פאף: הסרטאנגלית: The Powerpuff Girls Movie) הוא סרט אנימציה אמריקאי משנת 2002. הסרט מבוסס על סדרת האנימציה "בנות הפאוור פאף" ששודרה בערוץ Cartoon Network. הסרט מספר על תחילתן של בנות הפאוור פאף ועל איך שהן גילו את הכוחות שלהן. לפני הקרנת הסרט בקולנוע, הוקרן סרט קצר בשם "דקסטר, תגרד!" המבוסס על סדרת האנימציה "המעבדה של דקסטר".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרופסור יוטוניום יוצר תערובת של סוכר, פלפל וכל דבר נחמד בתקווה ליצור את "הבנות המושלמות" על מנת לשבח את טאונסוויל, עיר הסובלת מפשע וחוסר צדק. הוא נדחף בידי עוזרו למעבדה, השימפנזה עושה הצרות ג'וג'ו, אשר גרם לו לשבור ולשפוך תרכיב של כימיקל X למתכון שלו, דבר אשר פיצץ את פניו של ג'וג'ו. הניסוי הפך להצלחה, והפיק שלוש בנות ופרופסור נתן להם את השמות בלוסום, באבלס ובאטרקאפ. הוא גם גילה שלבנות יש כוח-על מכימיקל X. למרות הפזיזות של הבנות בכוחן, הן גדלו ולמדו לחיות באהבה כמו משפחה.

ביומן הראשון שלהן בבית הספר, הילדות למדו לשחק בתופסת והחלו לשחק עם עצמן, אולם הן לקחו זאת רחוק מדי והשתמשו בכוחותיהן כשהן משחקות בכל רחבי העיר, וכאשר הפרופסור קרא להן, הן נרגעו. יום למחרת, כולם כעסו על הבנות בעקבות הנזק שנגרם והפרופסור נעצר על ידי תושבי טאונסוויל בעקבות יצירת הבנות. כאשר הבינו שכולם כועסים עליהן, הבנות נאלצו ללכת ברגל מבית הספר. הן היו אבודות והותקפו על ידי כנופיית נמק. אולם הן נצלו בידי ג'וג'ו, אשר מוחו גדל בעקבות פיצוץ של כימיקל X, אשר הפך אותו לחכם מאוד.

כדי לנקום בפרופסור שנטש אותו לטובת הבנות ולהשתלט על העיר, ג'וג'ו השיג את תמיכת הבנות ואמר להן שגם הוא שנוא בגלל כוחותיו. ג'וג'ו שכנע את הבנות לעזור לו לבנות מעבדה ומכונה שתושפע מהכימיקל X, והוא אמר גם שהן יזכו באהדה מצד העיר. בתור פרס, לקח ג'וג'ו את הבנות לגן החיות, שם הוא צילם את הפרימטים ושם עליהם מכשיר קטן משגר. בלילה, ג'וג'ו שיגר את כל הפרימטים שצילם למעבדה והשתמש במכונה עם הכימיקל X כדי להפוך את הקופים למוטנטים כמוהו. בבוקר למחרת, לאחר שהפרופסור שוחרר מהכלא, הבנות אמרו לו שהן עשו מעשה "טוב", אולם הן גילו שהעיר תחת מתקפה של הפרימטים. ג'וג'ו, שינה את שמו למוג'ו ג'וג'ו, אמר לציבור שהבנות היו העוזרות שלו, דבר אשר גרם לתושבי טאונסוויל וגם לפרופסור להאשים אותן. הבנות בכו וברחו אל החלל החיצון.

מוג'ו ג'וג'ו הכריז שהמטרה שלו לשלוט על הכוכב, אבל שאר הפרימטים הפריעו לו והכריזו על התוכניות שלהם לשלוט בכל אנשי טאונסוויל. לאחר ששמעו בחלל על זה, חזרו הבנות אל כדור הארץ להציל את התושבים, והבינו שהן יכולות להשתמש בכוחות שלהן להילחם מול הפרימטים. לאחר שצבא הפרימטים חוסל, מוג'ו שתה את הכימיקל X והפך לענקי ובעל כוחות על, הבנות הביסו את מוג'ו ג'וג'ו שהן דחפו אותו ממגדל אל נוגדן X, ומוג'ו התכווץ וחזר לגודלו הרגיל והובס.

כאשר הבנות עמדו לשתות מהנוגדן על מנת להפוך לילדות רגילות, אנשי טאונסוויל התנצלו והריעו לבנות על כוחותיהן המופלאים והודו להן על גבורתן ואומץ ליבן. בסמכות ראש העיר, הבנות הסכימו להשתמש בכוחן כדי להגן על טאונסוויל עם רשות הפרופסור. בסוף הן נהיות גיבורות על הלוחמות בפשע אשר ידועות בתור "בנות הפאוור פאף".

מדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדבבים בעברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]