הבנים (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הבנים
The Boys
סמליל הסדרה
סמליל הסדרה
מבוסס על "הבנים" מאת גארת' אניס ודאריק רוברטסון
סוגה גיבורי-על
דרמה
קומדיה שחורה
פעולה
יוצרים אריק קריפקי
אוון גולדברג
סת' רוגן
כותבים אריק קריפקי עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי אריק קריפקי עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים קארל אורבן
אליזבת שו
ארין מוריארטי
אנטוני סטאר
דומיניק מקאליגוט
תומר קאפון
ג'סי אשר
צ'ייס קרופורד
ניית'ן מיטשל
לאז אלונזו
ג'ק קווייד
קארן פוקוהארה
קולבי מיניפי
איה קאש
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 4 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 24 (נכון ל־8 ביולי 2022) עריכת הנתון בוויקינתונים
תוכנית המשך הבנים מציגים: שטני, דור ה-V עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק אריק קריפקי עריכת הנתון בוויקינתונים
מפיקים בפועל גארת' אניס
דאריק רוברטסון
אריק קריפקי
ניל ה. מוריץ
אורי מרמור
פאבון שטי
ג'יימס ויבר
חברת הפקה Sony Pictures Television
Amazon Studios
Point Grey Pictures
Original Film
הפצה אמזון פריים וידאו עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים אונטריו, טורונטו, קנדה
מוזיקה כריסטופר לנרץ עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 60 דקות
שידור
רשת שידור פריים וידאו
תקופת שידור מקורית 26 ביולי 2019 – הווה
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הבניםאנגלית: The Boys) היא סדרת סאטירת גיבורי-על אמריקאית המבוססת על סדרת קומיקס באותו השם שנכתבה על ידי גארת' אניס ואוירה על ידי דאריק רוברטסון (אנ'). הסדרה פותחה על ידי היוצרים אריק קריפקה (אנ'), אוון גולדברג (אנ') וסת' רוגן.

הסדרה עלתה לשידור בשירות הזרמת המדיה פריים וידאו ב-26 ביולי 2019. ב-10 ביוני 2022, נמסר על חידוש הסדרה לעונה רביעית.[1] בתחילה, הסדרה עלתה בישראל עם כתוביות בעברית בלבד, אך ב-30 בינואר 2023 נוסף לסדרה דיבוב בעברית.

סקירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםהוזרמה לראשונה
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1826 ביולי 2019
284 בספטמבר 20209 באוקטובר 2020
383 ביוני 20228 ביולי 2022
48[2]13 ביוני 2024[3]18 ביולי 2024

רקע עלילתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסדרה מתרחשת במציאות בדיונית אך ריאליסטית, בה חלק מגיבורי-העל אימצו את הצד הרע, הממוסחר והמושחת של התהילה אותה הרוויחו בזכות מעשיהם למען האנושות לכאורה. בעוד גיבורי-העל ממשיכים במעלליהם תאבי הבצע והכח, קבוצה של פורעי חוק מרדניים שמה לעצמה למטרה לחסל את תעשיית גיבורי-העל הללו בכל אמצעי שיידרש, מלוכלך ככל שיהיה.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – הבנים - דמויות
  • בילי בוטצ'ר (מגולם בידי: קארל אורבן; מדובב עברית: אסף פריינטא[4]) – מנהיג קבוצת "הבנים" וסוכן CIA לשעבר, שמתעב את כל בעלי כוחות-העל ונושא טינה גלויה כלפי הומלנדר, שלדעתו אחראי להיעלמות אשתו.
  • יו "יואי" קמפבל (מגולם בידי: ג'ק קווייד; מדובב עברית: יולי סקר[4]) – חבר בקבוצת "הבנים" שמצטרף לאחר שחברתו, רובין, נהרגה על ידי איי-טריין. על אף שהוא לא הוכשר רשמית בשום תחום צבאי או איסוף מודיעין, יואי מפגין יכולת טבעית להונאה וסחיטה, ובעקבות כך הופך במהרה לחבר צוות מוערך.
  • ג'ון / הומלנדר (מגולם בידי: אנטוני סטאר; מדובב עברית: גדי לוי[4]) – המנהיג של "השבעה" וגיבור-על בעל סופר-כוח, שמתגלה כיהיר, סדיסטי, אנוכי וכמי שאינו דואג לשלום הציבור מתחת למעטה דימוי הציבורי שלו כגיבור אצילי.
  • אנני ג'נוארי / סטארלייט (מגולמת בידי: ארין מוריארטי; מדובבת עברית: מייה קדוש[4]) – גיבורת-על בעלת כוחות-על מבוססי הקרנת אור וחברה חדשה ב"השבעה". בניגוד לאנשים רבים אחרים בעלי כוחות-על, אנני באמת מנסה לעזור לציבור, ולכן היא מזדעזעת כשהיא מגלה את ההבדל בין אופיים האמיתי של "השבעה" לבין תדמיתם הציבורית.
  • קווין מייב / מגי שו (מגולמת בידי: דומיניק מקאליגוט; מדובבת עברית: נעמה כתבי[4]) – חברה ותיקה ב"השבעה", שרצתה בעבר להגן על חייהם של החפים מפשע, אך התפכחה מאז וכעת סובלת משחיקה ומחוסר תקווה בעקבות המציאות המושחתת של קבוצת "השבעה". בתור בת זוגו לשעבר של הומלנדר, קווין מייב היא היחידה המכירה את אישיותו האמיתית.
  • איי-טריין (מגולם בידי: ג'סי אשר; מדובב עברית: גיא זיידמן[4]) – חבר בקבוצת "השבעה" וגיבור-על בעל כוחות-על מבוססי מהירות, שנחוש להבטיח את מעמדו כגיבור-העל המהיר בעולם ולכן משתמש בסמים משפרי ביצועים.
  • מרווין ט. מילק / "חלב אם" (מגולם בידי: לאז אלונזו; מדובב עברית: סער בדישי[4]) – חבר קבוצת "הבנים" האחראי על תכנון וארגון פעולות הקבוצה, שמבטיח לאשתו לעזוב את הקבוצה לשם ביטחונה וביטחון ילדיהם, אך מוצא את עצמו נמשך בחזרה על ידי בוטצ'ר.
  • קווין / המעמקים (מגולם בידי: צ'ייס קרופורד; מדובב עברית: דור סרוגו[4]) – חבר בקבוצת "השבעה" וגיבור-על בעל כוחות-על מבוססי תיקשור עם חיות ימיות ונשימה מתחת למים, שאר חבריו לקבוצה רואים אותו כנחות יותר מהם. הודח מקבוצת "השבעה" לאחר שהטריד מינית את סטארלייט, אך בהמשך הוחזר במהלך אסטרטגי ומתוכנן של הומלנדר.
  • פרנצ'י (מגולם בידי: תומר קאפון; מדובב עברית: אורי זלצמן[4]) – חבר בקבוצת "הבנים" ושכיר חרב המומחה בשימוש בכלי נשק והפעלת אמצעים טכנולוגיים. פרנצ'י נוטה שלא לעקוב אחרי תוכניות הקבוצה, מה שמוביל אותו לחיכוכים חוזרים ונשנים עם "חלב אם".
  • קימיקו / "הנקבה" - (קארן פוקהארה) – חברה אילמת ובעלת התנהגות חייתית ואלימה בקבוצת "הבנים", בעלת כוחות מוגברים והחלמה מואצת, אותם קיבלה באמצעות הזרקה של חומרים שנועדו ליצור סופר טרוריסטים מחוזקים על מנת להוכיח כי יש צורך לגיבורי על בצבא. אינה מדברת ומתקשרת באמצעות שפת סימנים
  • בלאק נואר (ניית'ן מיטשל) – חבר שתקן בקבוצת "השבעה" וגיבור-על בעל כוח וחסינות מוגברים. פניו וזהותו מוסתרים מאחורי מסכה שחורה.
  • מדליין סטילוול (מגולמת בידי: אליזבת שו; מדובבת עברית: אורנה כץ[4]) (עונה 1, אורחת בעונה 2) – סגנית הנשיא הכריזמטית והשאפתנית של ווט אינטרנשיונל. מדליין נרצחת על ידי הומלנדר לאחר שהוא מגלה על הסודות הרבים שהיא הסתירה ממנו.
  • אשלי בארט (מגולמת בידי: קולבי מיניפי; מדובבת עברית: טליה ברקאי[4]) (עונות 2-3; משנית בעונה 1)[5] – פובליציסטית של ווט אינטרנשיונל שמשמשת כסוכנתה של סטארלייט, ובהמשך מפוטרת על ידי סטילוול. בעונה השנייה, היא מתקבלת מחדש לעבודה על ידי אדגר בעקבות מותה של סטילוול והפכה לסגנית הנשיא החדשה של ווט אינטרנשיונל.
  • סטורמפרונט / ליברטי (מגולמת בידי: איה קאש; מדובבת עברית: נעה קשפיצקי[4]) (עונה 2) – החברה הנשית החדשה של "השבעה" וגיבורת-על בעלת כוחות-על אלקטרוקינטיים, שמאתגרת בפרהסיה את ייצוגם הסקסיסטי של ווט אינטרנשיונל עבור גיבורות-על. על אף שלמראית העין היא דוגלת בשווין מגדרי, סטורמפרונט מתגלה בהמשך גם כאלמנתו של מייסד ווט אינטרנשיונל, פרדריק ווט, וחברה לשעבר במפלגה הנאצית הדוגלת בעליונות האדם הלבן.
  • ויקטוריה נוימן (מגולמת בידי: קלאודיה דאמיט; מדובבת עברית: מיה אלון[4]) (עונה 3; משנית בעונה 2)[5] – חברת קונגרס צעירה שמתנגדת ל"השבעה", אך בדיעבד מתגלה כבעלת כוחות-על בעצמה.
  • סולג'ר בוי (ג'נסן אקלס) (עונה 3) – אחד מגיבורי-העל המקוריים, שהיה פעיל במהלך מלחמת העולם השנייה.
  • ראיין בוטצ'ר (מגולם בידי: פארקר קורנו (עונה 1) / קמרון קרווטי; מדובב עברית: איתי ארד[4] (עונה 4; משני בעונות 2–3)) – בנם המשותף של בקה והומלנדר.
  • סיסטר סייג' (סוזן הייווארד) (עונה 4)
  • פיירקראקר (ולורי קארי) (עונה 4)

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תמונה שצולמה על אחד מהסטים ששימשו לצילומי הסדרה בטורונטו.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין השנים 2008 ל-2016, עיבוד קולנועי לקומיקס היה בשלבים שונים של פיתוח הן על ידי סרטי קולומביה והן על ידי סרטי סרטי פרמאונט.[6]

ב-6 באפריל 2016, הוכרז שאולפני "Cinemax" יפיקו עיבוד טלוויזיוני עבור הקומיקס. ההפקה פותחה על ידי אריק קריפקה, אוון גולדברג וסת' רוגן. קריפקה היה אמור לכתוב את התסריט עבור הסדרה, בעוד שגולדברג ורוגן היו אמורים לביים אותה. בין צוות המפיקים והבמאים נכללו קריפקה, גולדברג, רוגן, ניל ה. מוריץ, פאבון שטי, אורי מרמור, ג'יימס ויבר, קן לוין, וג'ייסון נטר.[6]

ב-8 בנובמבר 2017, הוכרז שאמזון וידאו הזמינה עונה ראשונה לסדרה, שתכלול שמונה פרקים. במשך מספר חודשים שקדמו להודעה על הזמנת הסדרה באופן רשמי, דווח על כך שאמזון תהיה מעורבת במהלך ההפקה. כמו כן דווח שצוות ההפקה שהוכרז עליו בעבר עדיין יפיק את הסדרה.[7][8][9]

ב-30 באפריל 2018 הוכרז שהבמאי דן טרכטנברג יביים את פרקו הראשון של הסדרה ויחליף את סת' רוגן ואוון גולדברג שלא יכלו לביים את הפרק בגלל בעיות בלוח הזמנים שלהם.[10]

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-18 בדצמבר 2017, הוכרז שהשחקנית ארין מוריארטי לוהקה לתפקיד ראשי בסדרה בדמותה של אנני ג'נוארי/סטארלייט.[11] ב-17 בינואר 2018, הוכרז שאנתוני סטאר, דומיניק מקאליגוט, צ'ייס קרופורד, ג'סי אשר, וניית'ן מיטשל הצטרפו לצוות השחקנים הראשי.[12] במרץ 2018, הוכרז שלאז אלונסו, ג'ק קווייד וקארן פוקוהארה הצטרפו לצוות השחקנים הראשי.[13][14][15] ב-5 באפריל 2018, הוכרז שקארל אורבן לוהק לתפקיד הראשי בדמותו של בילי בוטצ'ר.[16] ב-16 במאי 2018 הוכרז שאליזבת שו לוהקה לתפקיד ראשי בדמותה של מדליין סטילוול.[17] ב-25 ביוני 2018, הוכרז שתומר קאפון לוהק לתפקיד ראשי בדמותו של פרנצ'י.[18][19] ב-30 באוגוסט 2018, הוכרז שג'ניפר אספוזיטו לוהקה לתפקיד משני בדמותה של סוכנות ה-CIA, סוזן ריינור.[20] ב-5 באוקטובר 2018, במהלך כנס הקומיק-קון השנתי שנערך בניו יורק, נודע שסיימון פג יגלם את אביו של יואי, יו קמפבל סניור.[21]

בספטמבר 2019 לוהקו גוראן וישניץ' וקלודיה דאומיט לעונתה השנייה של הסדרה.[22] חודש לאחר מכן, דווח שפאטון אוסוולט לוהק לתפקיד לא ידוע.[23] במרץ 2020 פורסם שאיה קאש לוהקה לדמותה של סטורמפרונט.[24] באוגוסט 2020, דווח ששון אשמור לוהק לדמותו של לאמפלייטר.[25] שבוע לאחר מכן דווח שג'נסן אקלס לוהק לצוות השחקנים ויופיע במהלך העונה השלישית.[26] באוגוסט 2022, נמסר על ליהוקו של ג'פרי דין מורגן לעונתה הרביעית של הסדרה,[27] זאת לאחר שהתעתד להצטרף לעונתה השלישית של הסדרה,[28] אך פרש בעקבות אילוצי זמן.[5]

צילומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

צילומי עונתה הראשונה של הסדרה החלו ב-22 במאי 2018 בטורונטו שבאונטריו, קנדה ונמשכו עד ל-25 בספטמבר 2018.[29]

צילומי העונה השלישית החלו ב-24 בפברואר 2021, לאחר שכל צוות השחקנים וההפקה שהו בבידוד בטורונטו במשך שבועיים לפני תחילת הצילומים.[5]

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-26 בספטמבר 2018, הכרזה הרשמית של הסדרה פורסמה.[30] ב-5 באוקטובר 2018, במהלך פאנל של הסדרה בכנס הקומיק-קון, ניו יורק, הטיזר טריילר הרשמי של הסדרה הוצג.[31]

סדרות ספין אוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבנים מציגים: שטני[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – הבנים מציגים: שטני

ב-5 בדצמבר 2021, הוכרז לראשונה כי הוזמנה לסדרה סדרת ספין אוף, הבנים מציגים: שטני, שתהיה סדרה אנתולוגית מונפשת בת שמונה פרקים.[32] הסדרה עלתה לשידור לראשונה ב-4 במרץ 2022.[33]

דור ה-V[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – דור ה-V

ב-24 בספטמבר 2020, לאחר הצלחת הרייטינג של עונתה השנייה של הסדרה, נמסר כי סדרת ספין אוף שתתמקד במכללה שמנוהלת על ידי ווט אינטרנשיונל ובה מתבגרים בעלי כוחות-על לומדים איך להפוך לגיבורי-על, תוך כדי חקירת חוויותיהם ההורמונליים והתחרותיים כאשר הם מעמידים את גבולותיהם הפיזיים, המיניים והמוסריים במבחן ומתחרים על החוזים הטובים ביותר בערים הטובות ביותר, נמצאת בהליכי פיתוח מתקדמים.[34]

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה מועמד(ים) תוצאה מקור
2024 פרס האמי האמנותי עריכת הסאונד הטובה ביותר בסדרת דרמה או קומדיה (שעה) ווייד בארנט, כריס קאוואטי, ריאן ברילי, ג'פרי א. פיטס, פיט ניקולס, כריסטופר ברוקס וג'יימס האו מועמדות [35]
תיאום הפעלולים הטוב ביותר בסדרת דרמה, מיני סדרה או סדרת אנתולוגיה סדרת או סרט ג'ון קויאמה זכייה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא הבנים בוויקישיתוף

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Andreeva, Nellie (June 10, 2022). "'The Boys' Renewed For Season 4 By Amazon; Vernon Sanders On Show's Ratings Growth & Spinoffs' Status". Deadline Hollywood. Retrieved June 11, 2022.
  2. ^ "The Boys: Eric Kripke Confirms Season 4 Finale Filming Underway". February 12, 2023.
  3. ^ Adam Bankhurs (November 8, 2023). "The Boys Season 4 First Posters Put the Spotlight on Homelander and Butcher". IGN Southeast Asia. Retrieved November 9, 2023.
  4. ^ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 הבנים, באתר www.ishim.co.il
  5. ^ 1 2 3 4 'The Boys' season 3: Everything we know so far, EW.com (באנגלית)
  6. ^ 1 2 Andreeva, Nellie (April 6, 2016). "Boys' Drama Based On Comic Book Set At Cinemax With Seth Rogen, Evan Goldberg, Eric Kripke, Original Film & Sony". Deadline Hollywood. Retrieved March 11,2018.
  7. ^ Andreeva, Nellie (November 8, 2017). "Amazon Orders 'The Boys' Superhero Drama Series Based On Comic From Eric Kripke, Evan Goldberg & Seth Rogen". Deadline Hollywood. Retrieved March 11, 2018.
  8. ^ Turchiano, Danielle (November 8, 2017). "Amazon Greenlights Eric Kripke's Superhero Drama 'The Boys'". Variety. Retrieved March 11, 2018.
  9. ^ Barsanti, Sam (November 8, 2017). "Amazon picks up The Boys comic adaptation from Seth Rogen and Evan Goldberg". The A.V. Club. Retrieved March 11, 2018.
  10. ^ Petski, Denise (April 30, 2018). "'The Boys': Dan Trachtenberg To Direct First Episode Of Superhero Drama Series For Amazon". Deadline Hollywood. Retrieved April 30, 2018.
  11. ^ Andreeva, Nellie; Petski, Denise (December 18, 2017). "'The Boys': Erin Moriarty Cast In Amazon's Superhero Drama Series Based On Comic Book". Deadline Hollywood. Retrieved March 11, 2018.
  12. ^ Andreeva, Nellie (January 17, 2018). "'The Boys': Antony Starr, Chace Crawford, Dominique McElligott & Jessie Usher Cast In Amazon's Superhero Drama Series". Deadline Hollywood. Retrieved March 11, 2018.
  13. ^ Andreeva, Nellie (March 6, 2018). "'The Boys': Laz Alonso To Co-Star In Amazon Superhero Series". Deadline Hollywood. Retrieved March 11, 2018.
  14. ^ Andreeva, Nellie (March 6, 2018). "'The Boys': Jack Quaid To Star In Amazon Superhero Series". Deadline Hollywood. Retrieved March 11, 2018.
  15. ^ Petski, Denise (March 21, 2018). "'The Boys': 'Suicide Squad's Karen Fukuhara Cast In Amazon's Superhero Drama Series". Deadline Hollywood. Retrieved March 21, 2018.
  16. ^ Andreeva, Nellie (April 5, 2018). "'The Boys': Karl Urban To Play Lead Billy Butcher In Amazon's Superhero Series". Deadline Hollywood. Retrieved April 5, 2018.
  17. ^ Andreeva, Nellie (May 16, 2018). "'The Boys': Elisabeth Shue To Co-Star In Amazon Superhero Series". Deadline Hollywood. Retrieved May 16, 2018.
  18. ^ Petski, Denise (June 25, 2018). "'The Boys': Tomer Capon To Play Frenchie In Amazon's Superhero Drama Series". Deadline Hollywood. Retrieved June 25, 2018.
  19. ^ וואלה! תרבות‏, גיבור עף: תומר קאפון לוהק לתפקיד קבוע בסדרה חדשה של אמזון, "The Boys", באתר וואלה!‏, 26 ביוני 2018
  20. ^ Petski, Denise (August 30, 2018). "'The Boys': Jennifer Esposito Cast In Amazon's Superhero Drama Series". Deadline Hollywood. Retrieved August 30, 2018.
  21. ^ Patten, Dominic (October 5, 2018). "Simon Pegg Joins Amazon's 'The Boys'; Makes Surprise On-Stage Appearance – New York Comic Con". Deadline Hollywood. Retrieved October 5, 2018.
  22. ^ Petski, Denise (September 5, 2019). "'The Boys': 'Timeless' Alums Goran Visnjic & Claudia Doumit To Recur On Season 2 Of Amazon Series". Deadline Hollywood. Retrieved September 7, 2019.
  23. ^ Yang, Rachel (October 18, 2019). "Patton Oswalt joins Amazon's The Boys season 2 in secret role". Entertainment Weekly. Retrieved March 20, 2020.
  24. ^ Romano, Nick (March 9, 2020). "Stormfront strikes The Boys in exclusive season 2 first look". Entertainment Weekly. Retrieved April 8, 2020.
  25. ^ Mitovich, Matt Webb (August 10, 2020). "The Boys Season 2: Shawn Ashmore to Play Lamplighter — See First Photo". TVline. Retrieved August 10, 2020.
  26. ^ Webb Mitovich, Matt (August 17, 2020). "Jensen Ackles Joins The Boys Season 3 as 'The Original Superhero'". TVLine. United States: Penske Media Corporation. Archived from the original on August 17, 2020. Retrieved August 17, 2020.
  27. ^ Cordero, Rosy; Cordero, Rosy (August 25, 2022). "'The Boys': Jeffrey Dean Morgan Joins Season 4 Cast". Deadline. Retrieved August 26, 2022.
  28. ^ 'Supernatural' creator already plotting 'The Boys' season 3 role for Jeffrey Dean Morgan, EW.com (באנגלית)
  29. ^ "In Production: Toronto and Ontario". What's Filming?. Archived from the original on July 16, 2018. Retrieved July 16, 2018.
  30. ^ Trumbore, Dave (September 26, 2018). "First Poster for Amazon's 'The Boys' Recreates the Classic Comic Book Cover". Collider. Retrieved October 6, 2018.
  31. ^ Gelman, Vlada (October 5, 2018). "Amazon's The Boys Give Unfiltered Opinion on Superhero 'Seven' — Watch". TVLine. Retrieved October 6, 2018.
  32. ^ Choe, Brandon (December 5, 2021). "'The Boys' Animated Anthology Series Offshoot 'Diabolical' Ordered By Prime Video". Deadline Hollywood. Retrieved March 20, 2022.
  33. ^ Del Rosario, Alexandra (January 18, 2022). "'Diabolical': Amazon Sets Premiere Date For 'The Boys' Spinoff Animated Series". Deadline Hollywood. Retrieved March 20, 2022.
  34. ^ Andreeva, Nellie (September 24, 2020). "'The Boys' Spinoff Put On Fast-Track Development At Amazon Following Mothership's Record Season 2 Launch". Deadline Hollywood. Retrieved September 24, 2020.
  35. ^ Tom Smyth, All the Winners of the Creative Arts Emmys, Vulture, ‏2024-01-07 (באנגלית)