יוצאים לסיבוב (סרט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יוצאים לסיבוב
Ride Along
כרזת הסרט באנגלית
כרזת הסרט באנגלית
בימוי טים סטורי עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי אייס קיוב, ויליאם פאקר עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט גרג קולידג', ג'ייסון מאנזוקס, מאט מאנפרדי עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה קרייג אלפרט עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים קווין הארט
ג'יי פארואה
לורנס פישבורן
Dragoș Bucur
דייוויד באנר
גארי ויקס
Phillip DeVona
ג'ייקוב לטימור
בריאן קלן
ג'ון לגוויזאמו
טיקה סמפטר
אייס קיוב
ברוס מק'גיל
Jasmine Burke עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה כריסטופר לנרץ עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה Rainforest Films עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה UIP Duna, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 20 במרץ 2014 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 100 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט פעולה, סרט חבר'ה, סרט קומדיה, סרט באדי קאפ עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו ridealong
סרט הבא שחק אותה שוטר עריכת הנתון בוויקינתונים
www.ridealong.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יוצאים לסיבובאנגלית: Ride Along), או פטרול משותף, הוא סרט קומדיה משטרתית אמריקאי שיצא במהלך ינואר 2014. עלילת הסרט עוקבת אחר השוטר ג'יימס פייטון, שכלל אינו מחבב את החבר החדש של אחותו הקטנה, בן ברבר.

שנתיים לאחר מכן, יצא סרט המשך בשם שחק אותה שוטר, ב-2016.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'יימס פייטון (אייס קיוב), הוא שוטר בודד ממשטרת אטלנטה. לפייטון יש מטרה אחת בחיים: לתפוס את הפושע הגדול ביותר באטלנטה הקרוי עומאר (לורנס פישבורן) אפילו אם אף אחד לא ראה אותו פנים מול פנים. הוא מוצא 2 עובדים של עומאר, מנטרל אותם ומביא אותם ישירות לתחנת המשטרה.

בן ברבר (קווין הארט), הוא מאבטח רכרוכי ופחדן מבית-ספר תיכון, אשר מקבל הזמנה לקורס שיטור. כאשר הוא מודיע על-כך לחברתו אנג'לה (טיקה סמפטר), שמתגלה בהמשך כאחותו הקטנה של ג'יימס, היא מתרגשת. אך כשאחיה מקבל את הבשורה, הוא מחליט לבדוק אם בן ראוי לאנג'לה. עקב כך פייטון מזמין את בן ל״סיבוב״.

בבוקר, ג'יימס לוקח את בן לסיבוב באטלנטה, כדי להפוך אותו ל״אריה״. אך במקום זאת, בן מתגלה כפחדן, עקב כך שהתעמת עם אופנועית בעלת זקן, ילד חוצפן שמבין ביחסי מין ואפילו באידיוט שיכור הקרוי קודי המשוגע (גארי אוון). פייטון גם שומע על שמועה שמספרת כי עומאר מתכנן עסקה עם הסרבים. בן מספר את כל הבושה והחרפה דרך הטלפון לאנג'לה, אך אנג'לה מגלה לבן שג'יימס משחק פוקר עם מישהו בשם קרייזי קודי (קודי המשוגע). עקב כך בן מבין שפייטון רק צוחק עליו ולא רוצה שבאמת יהפוך לשוטר ויתחתן עם אנג'לה, דבר המכעיס את בן.

אחרי פשיטה כושלת במועדון חשפנות, המפקח ברוקס (ברוס מק'גיל) נוזף בג'יימס ומאיים לפטר אותו, דבר הגורם למריבה בין בן לג'יימס. כאשר היחסים מתחדשים בין השניים עקב איומי הלשנה מצד בן, השניים מגלים את המקום בו העסקה תתקיים: מפעל נטוש. בן נשאר באוטו ואילו ג'יימס הולך עם מיגס (בראיין קולין) וסנטיאגו (ג'ון לגוויזאמו), 2 שוטרים נוספים שהם חברים שלו, אך מתברר כי הם מושחתים והם בוגדים בו. עקב כך שמיגס וסנטיאגו לא ראו עדיין את בן, בן מתחזה לעומאר, וזה מצליח לו, אך עומאר מגיע ומצליח לחשוף אותו, וג'יימס ובן מגלים כי הוא אכן הולך לבצע עסקה עם הסרבים. מתברר כי הסרבים נותנים הרבה כלי נשק חמים לעומאר במטרה שעומאר יקים צבא ויכבוש את אטלנטה, ובתמורה עומאר ייתן לסרבים כסף. אך פייטון ובן מצליחים להשתחרר, הורגים את כל אנשיו של עומאר ביריות (בהם גם את הסרבים), לוקחים את הכסף ומפוצצים לחלוטין את המפעל הנטוש.

בן נפצע ומכיוון שהוזרם בדמו הרבה אנדרנלין, לא הרגיש בכך. עקב כך בבית החולים נותנים לבן מורפיום והוא מתחיל להזות. עומאר, מיגס וסנטיאגו מתבררים כחיים, והם פורצים לדירתה של אנג'לה במטרה לקבל את הכסף חזרה. עקב כך הם מתקשרים לג'יימס, וג'יימס ובן נוסעים לדירתה של אנג'לה וגוברים עליהם.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אייס קיוב - ג'יימס פייטון: שוטר במשטרת אטלנטה. מתעב את בן ברבר אך נקשר אליו נפשית. אינו סומך על אף-אחד. נחוש וחדור במטרתו על לתפוס את עומאר. ידוע בשל קללתו האהובה ״מלשין״.
  • קווין הארט - בן ברבר: מאבטח של בית ספר תיכון. בן ידוע כרכרוכי וחלש אך נקשר נפשית לג'יימס פייטון. ידוע גם ביכולותיו לגלות רמזים ולתת עצות לחיים.
  • ברוס מק'גיל - המפקס ברוקס: הבוס של פייטון, מיגס וסנטיאגו. ברוקס סבור שעומאר אינו קיים. דורש מפייטון רבות לרדת מהחקירה על עומאר.
  • גארי אוון - קודי המשוגע: שיכור אידיוט מאטלנטה אשר מתגלה כשוטר של אטלנטה. לא ידוע אם הוא מושחת או לא.
  • טיקה סמפטר - אנג'לה פייטון: חברתו של בן ואחותו הקטנה של ג'יימס. ג'יימס מבקש ממנה רבות להקים סורגים להגנה והיא מבטיחה, אך לא מקיימת כל פעם מחדש.
  • לורנס פישבורן - עומאר: פושע מסוכן שהרג שוטרים, אנשים חפים מפשע ואפילו אנשים שלו שראו אותו. נחוש בדעתו להקים צבא ולכבוש את אטלנטה והנבל הראשי של הסרט.
  • בראיין קולין - מיגס: שוטר מושחת ממשטרת אטלנטה אשר היה חברו של פייטון.
  • ג'ון לגוויזאמו - סנטיאגו: שוטר מושחת ממשטרת אטלנטה אשר היה חברו של פייטון.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]