שיחת משתמשת:Ravit/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Aviados בנושא פורטל פסיכולוגיה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


הודעה[עריכת קוד מקור]

רוית שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:45, 1 ביוני 2009 (IDT)

יצירת קשר[עריכת קוד מקור]

הי רוית, יש לי שאלה - ואשמח לעצתך הויקיפדית. אשמח אם אוכל ליצור קשר באמצעות המייל.

תודה, שמואל

בכיף, יש בצד ימין ב"תיבת כלים" את הקישור "שליחת דואר אלקטרוני למשתמש זה", הקלק עליו ותוכל לשלוח לי מייל. Ravit - שיחה 21:19, 9 ביוני 2009 (IDT)

סקרנות[עריכת קוד מקור]

את מוזמנת (כרגיל) להגיה את התוספת האחרונה --פריץ - שיחה 21:14, 10 ביוני 2009 (IDT)

תודה על הפנייה. זה לא תחום המומחיות שלי או משהו, אבל ערכתי קצת בהתאם למה שידוע לי. בגדול סבבה. Ravit - שיחה 22:53, 10 ביוני 2009 (IDT)
עוד שרבוט - פסיכולוגיה אנליטית פריץ - שיחה 17:28, 13 ביוני 2009 (IDT)
יופי, תודה על פתיחת הערך החשוב הזה. הרחבתי קצת. Ravit - שיחה 08:50, 14 ביוני 2009 (IDT)
במקום "ראו גם" העתקתי משפט מתת-מודע שגם מסביר את המושגים פריץ - שיחה 11:34, 16 ביוני 2009 (IDT)

חרדות[עריכת קוד מקור]

שלום רוית. עשיתי תיקון קטן בנושא העיכול. בחרדה יתכן כי העיכול מופחת אבל יכולה להיות דוקא תנועה מהירה של המעיים ויכולים להופיע שלשולים. הוספתי כמה מילים על הדמיון בין פאניקה לפחד. ובביבלוגרפיה את ספרו של בארלו המופיע בקטעים באינטרנט (באנגלית, אבל יותר קטעים ניתנים לקריאה בספרדית למשל). ודאי בעתיד יש לשער שזה לא יהיה המקור היחיד. Ewan2 - שיחה 01:34, 15 ביוני 2009 (IDT)

אינטרסובייקטיביות[עריכת קוד מקור]

שלום רוית!

התחלתי לעבוד על ערך בנושא. דעות ותוספות יתקבלו בברכה. • רוליג - שיחה 11:29, 16 ביוני 2009 (IDT)

נראה מצוין, תודה על כתיבת הערך החשוב הזה! ערכתי קצת. זו גם הזדמנות עבורי לכתוב בקרוב ערך קצר על ג'סיקה בנג'מין. Ravit - שיחה 12:59, 20 ביוני 2009 (IDT)
בוצע :-) Ravit - שיחה 17:34, 20 ביוני 2009 (IDT)
תודה רוית. התוספות שלך נפלאות, וכך גם הערך על בנג'מין. נראה לך שאפשר להעביר את זה למרחב הערכים? • רוליג - שיחה 20:03, 20 ביוני 2009 (IDT)
הסמקה. כן, לדעתי ודאי שאפשר. Ravit - שיחה 20:04, 20 ביוני 2009 (IDT)

מנטאליזציה[עריכת קוד מקור]

ברר. אביעדוסשיחה 19:29, 20 ביוני 2009 (IDT)

כן, ערך מאוד חשוב, זקוק להרבה עבודה. מתישהו בקרוב... Ravit - שיחה 19:30, 20 ביוני 2009 (IDT)
סבב. אביעדוסשיחה 19:38, 20 ביוני 2009 (IDT)
טופל. Ravit - שיחה 21:06, 21 ביוני 2009 (IDT)
תודה. אביעדוסשיחה 01:00, 22 ביוני 2009 (IDT)

המועצה הלאומית לשלום הילד[עריכת קוד מקור]

שלום רוית, אני עובדת על הערך של המועצה הלאומית לשלום הילד מזה כמה זמן. אני מודה לך על התיקונים שאת עושה והם לעיתים מאד רלוונטים אבל זה עושה לי קצת בלאגן בעריכה האישית שאני עושה, וכאמור היא לא הסתיימה עדין. Ilana2603 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום אילנה, תודה על ההרחבות היפות של הערך. אני מתנצלת אם נוצרו התנגשויות בעריכה, את מוזמנת לשים תבנית {{בעבודה}} בראש הערך, כדי שאני ואחרים נדע שאת עדיין עובדת על הערך, ולא נפריע לך בעריכה. עם זאת, אני ממליצה לך לשים לב לתיקונים שאני ואחרים ביצענו בערך עד כה, מהם תוכלי ללמוד על הסגנון המקובל כאן. למשל, אין סיבה לפרט בהרחבה על האמנה הבינלאומית לזכויות הילד, אלא פשוט לתת קישור פנימי לערך על האמנה, ולהמשיך לפרט רק על מה שרלוונטי לערך הזה, שהוא המועצה. בהצלחה, ואם יש לך שאלות אשמח לסייע Ravit - שיחה 21:51, 20 ביוני 2009 (IDT)

שיחת משתמש:עוזי ו.#שלום לך[עריכת קוד מקור]

לתשומת ליבך. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חייגו בקליק - מדברים הרבה? - למה אני אוהב את ויקיפדיה? 18:53, 22 ביוני 2009 (IDT)

תודה על ההפנייה, אבל לא הבנתי את הבעיה ובמה אוכל לתרום, אולי תוכל להאיר את עיניי (מעבר לכך שאני מודה שאתה מבין באניאגרם של האישיות הרבה יותר ממני, שמבינה בתיאוריות אישיות פסיכולוגיות קלאסיות יותר). האניאגרם של האישיות כתוב כרגע בצורה טובה, לעניות דעתי, ובהתבסס על מקורות מתאימים ומספקים - בהתאם לכך שמדובר בפסבדו-מדע, כמובן. אם לדעתך המודל מתיימר להיות מודל טיפולוגי עם קצת ביסוס מחקרי כמו הטיפוסים של קרל יונג (שגם הם אגב מכונים לא פעם פסבדו מדע...), אז מקורות אלו אינם מספיקים לדעתי, ואכן צריך להתבסס על מאמרים שפורסמו בכתבי עת מדעיים רציניים (בחיפוש מהיר במאגרי המידע האקדמאים שלי לא מצאתי הרבה כאלו). אבל מכיוון שלמיטב הבנתי הוא לא מתיימר לכך, אז אני לא רואה בעיה. בכל מקרה, לא ברור לי מדוע תרצה להחזיר משהו ממה שכתוב בחלק שהוסר על ידי עוזי בזמנו, לדעתי הערך כתוב טוב כרגע ואילו החלק שהוסר כתוב פחות טוב ועם פירוט יתר, לכן לא ברורה לי כל כך תכלית הדיון. Ravit - שיחה 20:30, 22 ביוני 2009 (IDT)
טענות עוזי הן שאין מקום לקטעים שהוא הסיר בגלל ש"הם הבלים". דעתי, ואני מניח שגם דעתך, שאלה אינם "הבלים", ואת זה (שאלה לא הבלים) ביססתי באמצעות מספר רב של מקורות. עוזי מתעקש, מסיבה שאינה מובנת לי, שהקטעים הנ"ל, הם בגדר הבלים, כל עוד אין לי מקור ברמה של כתב-עת אקדמאי רציני. את יכולה להאיר את עיניו שהקטעים שהוא הסיר אינם הבלים. לך, כידועה כמבינה בתחום, הוא כנראה יקשיב יותר מהר. לגבי הערך במצבו הנוכחי, גם ממנו עוזי לא מרוצה, וטוען שהוא כתוב את ולא על, ולא מובהר מספיק שמדובר בפסבדו-מדע. איך שאני וגם את רואים את הערך, דוקא מאוד ברור שמדובר בתיאוריה חסרת הוכחות מדעיות, והערך רק מוסיף מתאר את המודל לפי התיאוריה. יש גם פסקה שלימה בערך המתייחסת ישירות לביקורת על התיאוריה, ביקורת הטוענת שהיא אינה מדעית וחסרת הוכחות. בקשר לפירוט היתר, אני לא מבין למה את רואה בתיאור קצר ותמציתי של תשעת הטיפוסים פירוט יתר. הרי בכל התיאוריות הקיימות בויקיפדיה, עיקרי התיאוריה כתובים בתמצות בערך. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חייגו בקליק - מדברים הרבה? - למה אני אוהב את ויקיפדיה? 14:39, 23 ביוני 2009 (IDT)
מה שהייתי עושה במצב כזה, בו נראה שלאחד הוויקיפדים זה לא ברור שמדובר בפסבדו-מדע (מתוך הנחה שהוא מייצג כמה וכמה קוראים נוספים), הוא פשוט לשלב בערך כמה אמירות מסתייגות וזהירות נוספות, שמדגישות שמדובר בפסבדו-מדע. למשל, לציין במשפט הפתיחה "מודל טיפולוגי פסבדו-מדעי המתיימר לסווג את בני האדם...", או להוסיף "על פי המודל/התיאוריה..." בתחילת פסקאות שבהן זה לא קיים כרגע. לדעתי זה אמור להספיק. לגבי החלק שהוסר - מרבית המידע שיש בו, למשל הפירוט לגבי תשעת הטיפוסים, מופיע כיום בצורה מאוד יפה ומאירת עיניים בטבלת תשעת הטיפוסים שבערך, ולא תמציתית כלל. רק אם יוחזר הפירוט שהוסר - זה ייחשב בעיניי פירוט יתר. מדוע לדעתך יש להוסיפו כפסקאות, אם המידע כבר מצוי בטבלה? Ravit - שיחה 21:27, 23 ביוני 2009 (IDT)
אוסיף את התוספות שהצעת. שכנעת אותי שהטבלה עדיפה על פני הפירוט שהוסר (כמה אירוני שאת צריכה לשכנע אותי שמה שאני כתבתי (=הטבלה) עדיף על פני מה שאחרים כתבו (=הפירוט שהוסר)). (בכל אופן יש פסקאות נוספות שעוזי הסיר). בכל מקרה תודה על עזרתך והבהרותייך. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חייגו בקליק - מדברים הרבה? - למה אני אוהב את ויקיפדיה? 21:43, 23 ביוני 2009 (IDT)
איזה קטע, אכן אירוני... אין בעד מה Ravit - שיחה 21:48, 23 ביוני 2009 (IDT)

על שלושה דברים[עריכת קוד מקור]

הי, ראי שיחה:עקרון ההנאה. אנשי עקרונות אנו. אביעדוסשיחה 20:29, 22 ביוני 2009 (IDT)

עניתי שם. Ravit - שיחה 20:37, 22 ביוני 2009 (IDT)

מנטליזציה[עריכת קוד מקור]

רוית,

תודה על התיקונים והעריכה המבורכת והמבארת. שאלה: ראיתי ששינית גם את הערך ל"מנטליזציה" ולא השארת "מנטאליזציה". הייתי מעדיף להשאיר את הערך הקודם "מנטאליזציה". האם יש לך התנגדות?

יום טוב, אילן 82.81.47.38 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

קודם כל, תודה לך אילן על כתיבת הערך החשוב הזה, ואני סקרנית לקרוא ערכים נוספים שאשמח אם תמשיך ותתרום לוויקיפדיה . לגבי שם הערך - בוויקיפדיה נהוג לרוב לכתוב ללא א' במקרים מסוג זה, בהתאם להוראות האקדמיה ללשון עברית. תוכל לקרוא על כך גם בויקיפדיה:תעתיק שמות זרים לעברית#א לציון a: מתי ומתי לא. לפיכך שם הערך המתאים הוא ללא א'. אך אל דאגה, גם אם תרשום בתיבת החיפוש מנטאליזציה עם א', תגיע מיד לערך הזה, וזאת משום שהשם הושאר כדף הפניה. שוב תודה, ולילה טוב, Ravit - שיחה 21:06, 23 ביוני 2009 (IDT)

אשמח לדעת מדוע ראית ערך זה כחשוב. השאלה באה מהמקום שלי, כמי שעוסק במנטליזציה מספר שנים. תוספותייך המבורכות גרמו לי להכיר בכך שנחנת בסקרנות רבה. סקרנות היא אחד היסודות החשובים לעיסוק במנטליזציה. לאחר שגיליתי את נפלאות הויקפדיה וודאי שאנסה לתרום בזמני הפנוי. שוב, תודה.

עבורי מדובר במושג חשוב לעוסקים בפסיכולוגיה ופסיכותרפיה, שהתלווה לא פעם ללימודיי ולניסיוני המקצועי והאישי. כיף לראות הגדרה עברית מסודרת שלו. Ravit - שיחה 00:21, 24 ביוני 2009 (IDT)

אוקאוה שומיי[עריכת קוד מקור]

שמחתי לראות שהרחבת את הערך אבל רציתי לשאול: כתוב שהוא נידון לחמש שנים והשתחרר אחרי שנתיים מה הסיבה לזה? איתי פ - שיחה 14:52, 1 ביולי 2009 (IDT)

אני מודה שאין לי הרבה ידע בעניינו, סתם נתקלתי בערך ורציתי להרחיב, אז כרגיל לקחתי את המידע מוויקיפדיה האנגלית, ואין שם הסבר לכך. אפשר להניח שהוא שוחרר מוקדם כפי שקורה לא פעם כשאסירים משתחררים מוקדם בשל התנהגות טובה, ואפשר להניח שהמידע בוויקיאינגליש הוא מוטעה. לשיקולך. Ravit - שיחה 15:03, 1 ביולי 2009 (IDT)
אני חושב שאניח כהנחה הראשונה תודה. איתי פ - שיחה 20:27, 1 ביולי 2009 (IDT)

פסיכופתולוגיה[עריכת קוד מקור]

עוד שירבוט שנעשה בשיטת קראתי - כתבתי. (להזכירך, אין לי השכלה פורמלית בתחום או בתחומים דומים) פריץ - שיחה 15:39, 4 ביולי 2009 (IDT)

תודה על כתיבת הערך, ראיתי שגם רוליג ערך. ערכתי קצת, אם כי יש הרבה מה לפרט ולהוסיף, לצערי לא אוכל להתפנות לכך בקרוב, אולי בהמשך. Ravit - שיחה 17:31, 4 ביולי 2009 (IDT)

ארכנופוביה[עריכת קוד מקור]

היי, קודם כל תודה על השתתפותך במיזם תרגום ה- 70. עשית עבודה מרשימה בתרגום והרחבת הערך ארכנופוביה. אשמח להמשיך ולשלב קצרמרים בפסיכולוגיה גם בסבבים הבאים. אם יש תחומי עניין נוספים שמעניינים אותך אנא ידעי אותי. ארז נמרוד כהן - שיחה - מיזם תרגום ה- 70 15:45, 8 ביולי 2009 (IDT)

תודה לך, בעיקר תודה על היוזמה למיזם תרגום ה-70. :) אני מן הסתם אמשיך לתרגם כמה קצרמרי פסיכולוגיה במידת האפשר (אם כי אלו שמופיעים ברשימה כרגע פחות מושכים אותי לעת עתה, אבל בטח אתרגם אחרים בלי קשר), ולפעמים גם קצרמרים על אישים שונים שעשויים לעניין אותי, ממגוון תחומים. בהצלחה בהמשך, Ravit - שיחה 16:04, 8 ביולי 2009 (IDT)

רוברט דאוני ג'וניור[עריכת קוד מקור]

אני מסכים שישנם כמה טעויות שעליי לשפר בנוגע לערך, אך על דבר אחד עליי לעמוד, הסרטים אשר תרגמתי לעברית בערך של השחק הם בסדר גמור ולא זקוקים לשכתוב מחדש. הקורא העברי מכיר את השמות של הסרטים בשמם האנגלי ולא בשמם העברי, לדוגמא הסרט בלאק הוק דאון הקורא העברי לא יקרא לסרט נץ שחור מתרסק נכון?, והסרט פרל הארבור (סרט), הקורא העברי לא יקרא לסרט בשם נמל הפנינה.Or328 - שיחה

אתה צודק, אלו אכן שמות הסרטים האלו בעברית, אף אחד לא אמר לך שזה לא נכון. אבל רוב הסרטים האחרים בערך עדיין קרויים בשמות שהם "תרגמת" ולא בשמם כפי שיצאו בארץ. האם הסתדרת עם השיטות שהצעתי לחיפוש השם הנכון? מדוע שלא תתחיל במלאכה של מציאת השמות הנכונים? תוכל להיעזר ב-3 שכבר רשומים בדף שיחתך ובדף השיחה של הערך - המדריך להכרת קדושיך, צעירים במלכודת וצעירים וקשוחים. ואל תהיה מודאג מתווית השכתוב, בערך מאט דילון היא שהתה שם בדיוק יום וחצי, אתה מוזמן להיעזר בהשוואת הגרסאות הזו כדי לראות איך הערך נראה כשהייתה עליו תווית שכתוב ואיך אפשר לשפר אותו עם קצת עבודה כדי שהוא ייראה כמו שהוא נראה עכשיו. אשמח לעזור :-) בהצלחה, Ravit - שיחה 08:20, 12 ביולי 2009 (IDT)

תודה על התיקונים הלשוניים ביום בניו יורק[עריכת קוד מקור]

הממ עוד מישהו עוקב אחרי כותב הערכים הכפייתי של סינטרה. ולחשוב שאני בכלל חובב מטאל תודה! ג'וגיגון - שיחה 16:50, 14 ביולי 2009 (IDT)

אין בעד מה. אני לא עוקבת קבוע, אבל אי אפשר שלא לשים לב לעבודה המושקעת שלך על סינטרה, כל הכבוד ובהצלחה! :-) Ravit - שיחה 17:00, 14 ביולי 2009 (IDT)

CBT[עריכת קוד מקור]

הי, ראי נא שיחה:טיפול התנהגותי וקוגניטיבי. תודה, אביעדוסשיחה 16:32, 22 ביולי 2009 (IDT)

תודה, עניתי שם. Ravit - שיחה 19:22, 22 ביולי 2009 (IDT)

תודה. הלאה: שיחה:MBCT.. אביעדוסשיחה 02:00, 31 ביולי 2009 (IDT)

עניתי. Ravit - שיחה 09:57, 31 ביולי 2009 (IDT)
חן חן :) אביעדוסשיחה 18:30, 31 ביולי 2009 (IDT)

זיכרון עבודה[עריכת קוד מקור]

יכול להיות שהערך יעניין אותך פריץ - שיחה 19:27, 22 ביולי 2009 (IDT)

אכן מעניין, תודה, הכנסתי לרשימת המעקב. אבל בוא נאפשר למשתמש:הנסיך לסיים את עבודתו ולהסיר מראש הערך את תבנית העבודה... Ravit - שיחה 19:32, 22 ביולי 2009 (IDT)
כמובן פריץ - שיחה 19:54, 22 ביולי 2009 (IDT)
לעיונך הנסיך - שיחה 20:22, 23 ביולי 2009 (IDT)
ערכתי קצת, יש המון מה להרחיב, אולי פעם כשיהיה לי זמן... בינתיים גם ביקשתי מהסדנה לגרפיקה שייצרו איור של המודל של באדלי, שאפשר יהיה לצרף אח"כ לערך הזה ולערך של באדלי. סופשבוע נעים, Ravit - שיחה 12:16, 25 ביולי 2009 (IDT)

ואם כבר, ביקשת מהסדנה לגרפיקה בקשה, ומשתמש רוליג הציע משהו. תגיבי שם. אנחנו רוצים להריץ את העבודה שם MT0 - שיחה 20:59, 29 ביולי 2009 (IDT)

אם ההר לא בא אל מוחמד, מוחמד יבוא אל ההר, ולהפך. (תסלח לי MTO, לרוית יש פרוטקציה מיוחדת אצלי).

תבנית:מודל זיכרון העבודה של אלן באדלי זו התבנית. אפשר לשנות את הצבעים כמובן, אני לא יודע אם אפשר באמצעות התבנית הזו לשים חיצים. בטח יוני יודע אם זה נראה לך משמעותי. • רוליג - שיחה 08:12, 30 ביולי 2009 (IDT)

פרוטקציות זה מעולה, במיוחד לאנשים שביקשו משהו ושכחו לשים את הסדנה לגרפיקה ברשימת המעקב שלהם... :)
תודה רבה!! זה נראה מצוין! גם אין צורך בחיצים, אלו פשוט מרכיבים במודל העבודה, מספיק שיהיו מקושרים בקו. לגבי הצבעים - מה שתבחר מקובל עליי. ומה דעתך לגבי עניין האנגלית? Ravit - שיחה 09:34, 30 ביולי 2009 (IDT)
(ברשותכם ארכבתי את הבקשה בסדנה) MT0 - שיחה 11:43, 30 ביולי 2009 (IDT)

מה זאת אומרת בעניין האנגלית? את חושבת שצריך להכניס את התרגום לאנגלית? אני לא חושב. אם ימצא לזה צורך להכניס את התרגום בערך, אולי. אבל נשאיר ככה שתהיה האופציה להזכיר מינוח באנגלית בערך אחד ולא באחר. ואם כבר מדברים על ערכים, אחד היתרונות של השימוש בתבנית הזו על פני ציור הוא שאפשר להפוך את המושגים לקישורים. אני למשל חיפשתי ולא מצאתי ערך על לולאה פונולוגית, ולא מצאתי אפילו קצרמר. • רוליג - שיחה 12:02, 30 ביולי 2009 (IDT)

מצאתי בערך הסברון על לולאה פונולוגית, אבל אין אפילו מילה על חוצץ אפיזודי וראוי שמה שמוזכר בתרשים יוסבר. תוכלי להשלים את זה? • רוליג - שיחה 12:37, 30 ביולי 2009 (IDT)
הוספתי כמה מילים על חוצץ אפיזודי (אין עליו מספיק מידע ברשת כי הוא מרכיב יחסית חדש, תוספת של באדלי משנת 2000). ואין סיבה לדעתי לכתוב קצרמרים על לולאה פונולוגית ושאר המרכיבים, אלו רק חלקים במודל, מקסימום פעם אולי יורחבו בתוך הערך הזה או בערך נפרד על המודל. ואתה צודק לגבי האנגלית, כרגע רשמתי את זה בגוף הערך, בערך של אלן באדלי. תודה לך, Ravit - שיחה 19:57, 30 ביולי 2009 (IDT)
תודה לך על הרחבת אופקיי. הוספתי שאלה נוספת בדף השיחה של הערך. • רוליג - שיחה 07:37, 31 ביולי 2009 (IDT)
ראיתי ממזמן, אבל לבושתי לא קראתי את הספר, אז אני מעדיפה שלא להתעסק במה שאני לא מבינה בו. Ravit - שיחה 09:05, 31 ביולי 2009 (IDT)

בוונציה[עריכת קוד מקור]

תודה על העזרה, רק שימי לב איך צריך לעשות את זה. דרור - שיחה 17:06, 6 באוגוסט 2009 (IDT)

אופס... Ravit - שיחה 19:50, 6 באוגוסט 2009 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

איך את עם אנגלית? כי אני דיי מסתבכת עם המשמעות של צמד המילים הזה: "execution-style". והנה המקור. אז נראלך את יודעת מה הפירוש של זה בעברית? Shirooosh - שיחה 17:34, 9 באוגוסט 2009 (IDT)

"נורה בראשו בסגנון 'הוצאה להורג'"? (לא מכירה ביטוי עברי אחר). יש על זה גם ערך בוויקיאינגליש. רק מה, אלה בדיוק המקרים שאני אישית לא הייתי נכנסת לפירוט-היתר הזה, בערך על מארק רופלו. הייתי מסתפקת בלהגיד שאח שלו נרצח / נורה בראשו, וזהו. אגב, יופי של ערך. Ravit - שיחה 17:51, 9 באוגוסט 2009 (IDT)
סבבה, תודה. Shirooosh - שיחה 17:57, 9 באוגוסט 2009 (IDT)

ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#מוח[עריכת קוד מקור]

סיימתי עם התרגום. מצטער על האיחור. תאשרי לי שם שהכל טוב ושאפשר לארכב MT0 - שיחה 00:03, 12 באוגוסט 2009 (IDT)

תודה רבה לך!! יצא מצוין. עבודותיך מתקבלות בהערכה רבה בכל זמן שהוא :) Ravit - שיחה 18:02, 12 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה רבה! MT0 - שיחה 00:19, 13 באוגוסט 2009 (IDT)

הוברת[עריכת קוד מקור]

הלא היא השכבה הבוגרת במחנה. תודה וכל טוב. ארכיפלג - שיחה 14:04, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

אחלה, ראיתי שתיקנת. תודה. Ravit - שיחה 15:52, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

דאודורנט[עריכת קוד מקור]

חמש דקות לפני שהקטנת את התמונה עמית שהתבקש על-ידי לעיין בערך אמר: "זה לא קצת פאלי באופן מאיים?" קריצה אנדר-ויקשיחה 09:19, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

גיחוך Ravit - שיחה 09:24, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
תיקנתי לך את מייסי אגב. אנדר-ויקשיחה 09:26, 19 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה! Ravit - שיחה 09:31, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

מה דעתך ?[עריכת קוד מקור]

תוכלי לחוות את דעתך בשיחה:אבחון ציורי ילדים#נושא הערך? תודה! • רוליג - שיחה 23:55, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

עניתי. סליחה על העיכוב, ראיתי את זה כבר אתמול אבל עוד חשבתי על זה קצת בטרם עניתי. Ravit - שיחה 11:02, 21 באוגוסט 2009 (IDT)

מה דעתך 2?[עריכת קוד מקור]

תוכלי להסתכל על הקישורים שהוסיף 217.132.158.202 (שיחה | תרומות | מונה)? תומר א. - שיחה 20:50, 22 באוגוסט 2009 (IDT)

פסיכולוגיה עברית הוא יופי של אתר שכולל מלא מאמרים טובים בעברית של חוקרים ופסיכולוגים מצויינים, גם אני מוסיפה ממנו קישורים חיצוניים לא פעם. עברתי על הקישורים של האלמוני, סידרתי ותיקנתי את מה שצריך, והסרתי רק את הקישורים לרשימות של פסיכולוגים (ועו"סים שהידרו עשה לפניי) - כי אלו לא רשימות מלאות אלא רק רשימות של אלו הרשומים באתר, רשימות מלאות יש בפנקס הפסיכולוגים וכו'. תודה על הפניית תשומת הלב, Ravit - שיחה 22:07, 22 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה לך. תומר א. - שיחה 22:30, 22 באוגוסט 2009 (IDT)

שפ"י[עריכת קוד מקור]

שפ"י הוא אכן אגף, ותודה שכתבת את הערך. אבל שפ"י הוא בעיקר פעילות בית-ספרית של היועצות בשטח. לדעתי צריך להדגיש את הנקודה. מוטי - שיחה 22:56, 22 באוגוסט 2009 (IDT)

יועצות בבית הספר ופסיכולוגים בשפ"חים, כן? לא הבנתי את כוונתך. זו ההגדרה באתר שפ"י. Ravit - שיחה 22:58, 22 באוגוסט 2009 (IDT)
תיקנתי את ההגדרה, האם לכך התכוונת? Ravit - שיחה 23:01, 22 באוגוסט 2009 (IDT)
כן. מה שניסיתי להגיד שאת רוב העבודה המעשית בשטח עושות היועצות הבית ספריות, ורוב המגע שיש לתלמידים עם שפ"י הוא דרכן. התיקון הוא מה שהתכוונתי אליו. כדאי אולי להדגיש בגוף הערך את חלקן של היועצות כי כרגע הערך מדבר בעיקר על האגף. מוטי - שיחה 23:03, 22 באוגוסט 2009 (IDT)
בשביל זה יש ערכים מורחבים ליועץ ופסיכולוג. הוספתי קצת מידע מתוכם בערך על שפ"י. Ravit - שיחה 23:21, 22 באוגוסט 2009 (IDT)
נהדר מוטי - שיחה 00:37, 23 באוגוסט 2009 (IDT)

אשתו של הנוסע בזמן[עריכת קוד מקור]

קראת את הספר? ראיתי שיצרת את הערך אודרי ניפנגר... אני פשוט לא מצליחה להיזכר באיזה תחום של אמנות עסקה קלייר, ובערך באנגלית כתוב שהיא: an artist who makes paper sculptures
האם הכוונה כאן לפיסול בעיסת נייר? Shirooosh - שיחה 11:06, 23 באוגוסט 2009 (IDT)

לצערי עוד לא קראתי, עדיף לשאול מי שקרא. אולי אפשר לכתוב "פיסול בנייר", ככה זה נראה (יפה, לא?) Ravit - שיחה 11:15, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
מדהים.. ומהתעניינות, אם לא קראת איך את מכירה אותה? הרי לא יצאו לה עוד ספרים בעברית, או שפשוט רצית להכחיל את הערך? ואני גם ינצל את זה שאני פה לומר לך שאני ממש מעריכה את העבודה שלך כאן, ושאת בנאדם מאד נחמד Shirooosh - שיחה 11:19, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה רבה :) אני פשוט עומדת לראות את הסרט מתישהו השבוע, וראיתי בערך שלך שזה עוד לא הוכחל, וזה די חשוב בערך שמועמד בתחרות... אגב, את הולכת לכתוב גם את הערך אשתו של הנוסע בזמן (סרט)? Ravit - שיחה 11:34, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
אם אני אוהב את הסרט, מה שבדרך כלל לא קורה לי אם קראתי קודם את הספר.. (אבל אולי, כי אריק באנה משחק שם..) ואני ממליצה לך לקרוא את הספר לפני שאת רואה את הסרט, כי זה באמת ספר טוב, וזה סתם באסה לקרוא ספר אחרי שרואים ת'סרט. Shirooosh - שיחה 11:41, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
הלכתי לסרט היום, סרט טוב, בעצם אני ממש ממליצה לך לראות אותו, אפילו שלא קראת את הספר.. Shirooosh - שיחה 00:32, 28 באוגוסט 2009 (IDT)
איזה קטע, זה בדיוק מה שאמרו לי כבר כמה אנשים... :-) תודה, אלך לראות בימים הקרובים. Ravit - שיחה 08:10, 28 באוגוסט 2009 (IDT)

תבנית:פסיכואנליזה[עריכת קוד מקור]

היי רוית. ניסיתי לתרגם את {{פסיכואנליזה}} מאנגלית. כדאי שהעסק יעבור הגהה שלך. ואולי גם שינויים ותוספות. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם22:47, 23 באוגוסט 2009 (IDT)

איזו הפתעה נעימה!! תיקנתי קצת לבינתיים. שווה לשאול גם את משתמש:רוליג. רוב תודות לך! Ravit - שיחה 23:46, 23 באוגוסט 2009 (IDT)

תת-מודע[עריכת קוד מקור]

בערך הזה מישהו הוסיף את המשפט הבא: "מאחר שרעיונותיו של יונג משלבים יסודות מיסטיים ברורים, חלקם לקוחים מאסטרולוגיה וקלפי טארוט, ישנם חילוקי דעות, אם יש לראות בתורתו הפסיכולוגית של יונג פסבדו-מדע, תורה מיסטית או רעיון מדעי." אשמח שתתייחסי למשפט הזה. כי אני לא ראיתי שפסיכולוגים מסתייגים מיונג, אלא להפך מתייחסים אליו בכבוד. למעשה המקור למשפט זה הוא בערך תת-מודע קולקטיבי (הערה 3). אפי ב. • התחברו לרגשותיכם00:55, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

פסיכולוגים רבים אכן מתייחסים אל יונג בכבוד, אבל אין חילוקי דעות על העובדה שיש לגביו חילוקי דעות, גם בקרב פסיכולוגים (כולל פרויד ולאקאן) וגם בקרב אנשי אקדמיה שונים ובציבור בכלל. ודאי ראית הדגמה בשיחה:תת-מודע קולקטיבי, שגם אתה השתתפת בה. אני חושבת שהמקורות שצורפו בהערה 3 ההיא, שגם מקשרים בתוכם למקורות נוספים ואפילו לספרים שלמים שעוסקים בביקורת על יונג - זה מקורות מספיקים למשפט ההוא. מה דעתך? Ravit - שיחה 12:42, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
כבר שכחתי את הדיון ההוא. אני קורא לאחרונה את "השפה שנשכחה" של אריך פרום, ושם הוא מתייחס בכבוד רב ליונג ומחשיב אותו ביחד עם זילברר (שאולי את תדעי מיהו) כשני תלמידיו המחוננים ביותר של פרויד (וגם מייחד לו ולרבו ביחד פרק שלם). בכל אופן הניסיון לתייג את תפיסתו כפסבדו-מדע, כפי שנותר התיוג בערך, נראה לי לא במקום, עם כל ההסתייגויות שקיימות כלפיו. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם14:00, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
אני מסכים עם אפי. לא ניתן להוכיח בצורה מדעית גם את מבנה הנפש של פרויד, לא? האם קיומו של תת-מודע אישי מוכח בצורה מובהקת יותר מאשר התת-מודע הקולקטיבי? אפשר לכתוב בערך את הביקורת, אבל לסווג אותה בקטגוריה הזו - זה לא נכון. • רוליג - שיחה 15:30, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
למקרה שלא הובנתי נכון, אני מאוד מסכימה עם שניכם. אבל אנא קרא את השיחה בתת-מודע קולקטיבי, ונסה לשכנע בכך את אורי רדלר. Ravit - שיחה 15:38, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
לא חושב שאפשר, ולא בטוח שצריך, בסך הכל הוא שם בעמדת מיעוט. מספיק לדעתי להעתיק לשם את השיחה בכדי לשנות את הסיווג. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם19:38, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

העתקתי • רוליג - שיחה 20:58, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

כוונון רגשי[עריכת קוד מקור]

אשמח להערותייך, כולל התייחסות לבינוויקים ובכלל אם צריך לכתוב את זה כך או כיוונון או אחרת. תודה! • רוליג - שיחה 13:16, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

הרחבתי ע"פ סטרן. חבל רק שאין בינוויקי מתאים (ולצערי זו לא הפעם הראשונה כשמדובר בערכים בפסיכולוגיה). Ravit - שיחה 19:54, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
הופתעתי מאד לראות שאין בינוויקי. חשבתי שאני לא יודע לחפש. אגב, ערך על הספר קיים בוויקי באנגלית. צריך לעשות גם ערך אצלנו.
התוספות שלך לערך נהדרות. האם יש מקום להערת השוליים? הרי כל הערך ללא יוצא מהכלל הוא מתוך הספר. אולי פשוט יותר לכתוב אותו כמקור לכל? • רוליג - שיחה 20:42, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
כשאני קוראת על מחקר ספציפי, אז אני אישית תמיד מחפשת איזה מחקר זה ומאיפה זה לקוח. אין לי את הספר של סטרן בידי כרגע, אז לא ידעתי את הציטוט הביבליוגרפי המדויק של המחקר, רק את הפרק בספר שבו אפשר למצוא את הציטוט הזה. אולי במקרה יש לך ותוכל להוסיף? Ravit - שיחה 20:50, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
לצערי אין בידי את הספר. • רוליג - שיחה 20:52, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

פורטל פסיכולוגיה[עריכת קוד מקור]

לדעתי, אם אכן רצונך בפורטל כזה, מוטב שתפתחי ארגז חול כבר עכשיו, בו תשרטטי לאורך זמן את הערכים שאת חושבת שצריכים להיות בפורטל. תוך כדי, אני מקווה שאחרים יתגייסו ויעזרו בשיפור ערכי הליבה ויציעו מרעיונותיהם לגבי כיצד הפורטל צריך להראות. בהצלחה, דורית 14:21, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

יש לי משהו מינימלי ישן במשתמש:Ravit/ארגז חול 2, שכולל גם בסיס לפורטל:פסיכולוגיה שיצר בזמנו שמעיה. אולי עכשיו זה יתחיל לצבור תאוצה, ובינתיים באמת אתחיל להוסיף לשם את הערכים שצריכים להיות בפורטל. את מוזמנת להוסיף שם גם כן. תודה לך! Ravit - שיחה 14:45, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
הייתי שמחה לעזור, אבל אני מבינה מעט בפסיכולוגיה. ובכלל, עדיין טוענת בתוקף שמדובר במזימה חובקת עולם של יצירת מקצוע שתפקידו להאשים אימהות בכל, ובל נשכח למסור ד"ש לאימא של מרקו . ובצורה יותר רצינית, מניסיוני הדרך הטובה ביותר היא פשוט ללכת לקטגוריה של פסיכולוגיה ותת-הקטגוריות הנלוות ולהתחיל לחשוב בצורה מסודרת מה רוצים שיהיה איפה בפורטל ומה הם הערכים החשובים ביותר כרגע לטיפול. לאחר מכן, פשוט למיין את הערכים לפי החלוקה עליה החלטת. משסיימת זאת, הדרך לפורטל סלולה. יום נעים, דורית 15:12, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
פשוט זה לא, אבל זו נשמעת כמו תוכנית עבודה לא רעה. תודה רבה, בקרוב אתחיל לעבוד לפיה. Ravit - שיחה 15:25, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
אין בעד מה, אני בטוחה ביכולת שלך (ושל שאר בעלי הידע בתחום) לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. דורית 15:46, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
כאן יש רשימה של פורטל:פורטלים/רשימת פורטלים. ליד המומלצים יש מעין סימן של שמש. נראה שכדאי להתחיל את הפורטל על בסיס אחד המומלצים. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם20:50, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

שלום רוית. אני לא מבין כלום בפסיכולוגיה, אבל מבין דבר או שניים בפורטלים. אם את מעוניינת להריץ את זה, את צריכה לחשוב איזה ערכים הם מספיק טובים כדי להופיע בנבחרי הפורטל, בנוסף על ארבעת מומלצי ויקיפדיה בתחום. בנוסף, כדאי לחשוב על כמה קטעי הידעת בנוסף על השלושה שיש לך בארגז החול. מה שאני עושה זה עובר על ערכים ומחפש אנקדוטות נחמדות. בנוסף - נושאים חשובים שהערכים עליהם לא מספיק טובים אני גם מוסיף תקצירים שלהם כ"הידעת". גם כדאי לעבור על תמונות בערכים ולהוציא משם כמה תמונות שיופיעו כ"תמונה נבחרת". תבנית:פסיכולוגיה שיצרתם יכולה להיות בפורטל במסגרת "ערכי ליבה".
סוגיה עיצובית ראשונה: מה מתאים יותר כסמל לפורטל? או ? אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 16:46, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

מישהו אמר סוגייה עיצובית ולא קרא לי??? קודם כל, כבוד לאיש החזון שהמציא את כל העולם הזה, שאין תיאוריה פסיכולוגית אחת שלא מוצאת חיזוקים בתוך הכתבים הרבים שלו: וגם  ? • רוליג - שיחה 20:46, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
חחח, לשמחתי הרבה באת לבד :-) יצאו סמלילים מקסימים לפרויד, כל הכבוד! (אגב, ניסיתי לשים בתבנית פסיכואנליזה כמו שדיברנו, הם חמודים מאוד שם, לא משנה לי מי מהם יהיה שם בסוף. רק בגודל 30px, כן? אחרת זה קטן מדי.). רק מה, לגבי הפורטל - אני בכל זאת חושבת שסמל הפסי מייצג יותר את כלל התחום וראוי להיות סמל הפורטל. מה דעתך? Ravit - שיחה 21:58, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אמיר, תודה רבה על העצות! אני מודה שכבר הרבה זמן אני "מורחת" את תחילת העבודה על הפורטל, בעיקר כי אני מתקשה למצוא את הידיים והרגליים בכל החומר, ולחשוב בכלל על איפה צריך להתחיל... בנוסף, המצב של רוב ערכי הפסיכולוגיה הוא לא בשמיים, ויכול להיות שאין הרבה מדי ערכים ממש טובים בפסיכולוגיה שלמשל יכולים להיקרא "ערך נבחר", לצד ארבעת המומלצים שכבר יש (מהרשימה ההיא לצערי פרויד כבר לא מומלץ, אבל בטיפול כן). אולי אפשר את דיכאון, סכיזופרניה, טיפול בהבעה ויצירה, לא הרבה מעבר (האם מבחן רורשך שאני כתבתי מתקרב לקריטריונים של "ערך נבחר"?...). דבר אחד אני כן יכולה להגיד: הסמל של הפורטל צריך לדעתי להיות האות היוונית פסי, ולא פסל האדם החושב. Ravit - שיחה 17:05, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אפשר להתחיל ממספר מצומצם של "ערכים נבחרים" ושל "קטעי הידעת?" ולהוסיף לאט לאט. אשמח לסייע בכל עניין טכני.
הדבר הראשון שצריך לעשות זה הליך פורמלי כאן.
בקשר לאחת ההערות שקראתי כאן - זה מצויין לשאוף לפורטל מומלץ, אבל כל פורטל מתחיל בקטן, וגדל עם הזמן. אני חוןשב שדווקא פורטל:סוציולוגיה הוא דוגמה טובה למה שאפשר לעשות במגבלת כמות הערכים ואיכותם. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 17:46, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
מסכים. ייתכן שהפורטל דווקא ייתן דחיפה לכתיבת ערכים נוספים. יאללה? אביעדוסשיחה 17:58, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
יאללה. אבל מה, שנבקש אישור לפורטל חדש לפני שיש לנו פורטל בנוי בסיסי?... Ravit - שיחה 18:12, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
לכי על זה. אני אבנה משהו קטן בלילה כבסיס. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 18:14, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אתה נהדר. אחכה עם זה למחר אחרי שתבנה את הבסיס. אל תשכח גם את מה שבנה שמעיה, שיכול להיות לעזר. תודה רבה, Ravit - שיחה 18:24, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

השתמשתי במה שיצר שמעיה ובניתי בסיס. הכל ניתן לשנות. עכשיו זה בידיים שלכם. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 19:31, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

איזה יופי! תודה רבה לך. אתחיל לעבוד. Ravit - שיחה 19:51, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
בבקשה. אני ממליץ אבל קודם כל להתחיל בפורמליות ורק אז להמשיך בבניה. את הצבעים בחרתי כדי שיתאימו לתבנית פסילוגיה שיצרתם, אבל אפשר לשנות אם תרצי/תרצו. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 19:54, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
בוצע. Ravit - שיחה 22:00, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
מצוין. אביעדוסשיחה 22:28, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

דוא"ל[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך אחד מוטי - שיחה 13:04, 25 באוגוסט 2009 (IDT)

עניתי. Ravit - שיחה 13:12, 25 באוגוסט 2009 (IDT)

כנס הרצליה[עריכת קוד מקור]

שלום רוית. אני עורך בימים אלה את "כנס הרצליה" כחלק מעבודה בקורס באוניברסיטת בר אילן, לכן, בעקרון, העבודה אמורה להיות עצמית... שמתי לב שרוב העריכות שלך היו בנושאי מבנה ועריכה לשונית ככה שעל פניו אני מניח שזה יהיה בסדר מבחינת המתרגל שלי - יש משהו נוסף שלא שמתי לב אליו? ; מעבר לכך, יש לך הערות או רעיונות? חשבתי לצרף בסוף הערך רשימה של נאומים מוכרים בכנס, זה מתאים או שזה מיותר? Danbene - שיחה 12:39, 27 באוגוסט 2009 (IDT) תודה

שלום, ביצעתי קצת הגהות ועריכות בערך לאחר שביקשת סיוע בדף ביקורת עמיתים, לפיכך הנחתי שתרצה לקבל כל עזרה ולא אמורה להיות בעיה בכך עם המתרגל, אז סליחה אם קלקלתי משהו... מעבר לכך, ענייני פוליטיקה ומדיניות ציבורית הם לא מתחומי העניין בהם אני מתמצאת, אני בעיקר אוהבת לבצע הגהות קלות בערכים כאלו וליהנות מקריאתם תוך כדי. לכן שאלות בענייני סגנון כתיבת ערכים בתחומים אלו שווה לשאול משתמשים ותיקים אחרים שמתעניינים בנושא. בהצלחה! Ravit - שיחה 18:22, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
הכוונה הייתה יותר בעצות והכוונה - אבל גם זה מצוין. תודה.Danbene - שיחה 18:38, 27 באוגוסט 2009 (IDT)

היסטוריה של דנמרק[עריכת קוד מקור]

היי רווית!

1. אני מודה לך על העזרה הרבה בעריכת וכתיבת הערך, היסטוריה של דנמרק.

2. כדי לעזור לך ולשאר התורמים בעריכת הערך פרסמתי לוח זמנים, בו כתבתי מתי אסיים כל חלק של הערך.

פישאנדיון - שיחה - פישאנדיון רוצה אותך! - חסרים רק 25!! 01:52, 29 באוגוסט 2009 (IDT)

תמונת "תשליך"[עריכת קוד מקור]

הסתכלי בבקשה בהערה שלי בקשר לתמונת "תשליך" שאני צילמתי ואת המלצת עליה לתמונה מצטיינת.

בברכה

Avi1111 - שיחה 08:27, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

אבישי שלום, נתקלתי בתמונה במסגרת חיטוטיי בפיקיוויקי והיא מיד מצאה חן בעיניי, כמוך אהבתי את הקומפוזיציה, הצבעים והנושא, ולכן חשבתי להציע אותה כתמונה מומלצת. זו ההצעה הראשונה שלי, ומסתבר שלא ידעתי כמה דברים. אני מבינה את הסיבות שלך לטשטוש האנשים בתמונה, ובכל זאת למדתי דרך הצעתי זו שתמונה מומלצת צריכה להיות חדה וברורה, ושמוקד ההתרחשות יהיה במרכז. אלו דברים שנראים לי הגיוניים, במיוחד אם משווים לחדות של תמונות מומלצות אחרות שאתה יכול לראות בדיונים; אבל מכיוון שאני לא מבינה עד הסוף את הסיפור, פרשתי לעת עתה מהעיסוק בחיפוש תמונות מומלצות. כנראה שיש גישות שונות כלפי צילום. אל נא תניח שאי בחירת התמונה קשורה לאי כבוד כלשהו כלפי תמונתך, כלפיך אישית או חלילה כלפי הדת היהודית ומנהגיה היפים, כי זה לא. הובעו שם דעות של אנשים שעוסקים כבר חודשים רבים בתמונות מומלצות, ונראה שהתמונה פשוט לא מתאימה כרגע לקריטריונים של ויקיפדיה למומלצות. (אם בכל זאת תרצה לשכנע אנשים אלו בדעותיך, אתה מוזמן לפנות אליהם בדף שיחתם, כי הדיון מאורכב וכנראה לא ראו שהוספת את תגובתך לשם.) מה שכן, התמונה ממשיכה לפאר ביופיה את הערך תשליך, ולדעתי מוסיפה לו הרבה. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לך מקרב לב על כל התמונות היפות שאתה תורם לוויקיפדיה, אני מאוד מעריכה זאת. Ravit - שיחה 08:53, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

תבנית:פסיכואנליזה[עריכת קוד מקור]

היי רוית. ראי נא את הניסיון הנוסף שלי ליצירת תבנית שם. כמו כן, נראה לי שצריך להתחיל ליצור תבניות דומות לפסיכולוגיה. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם09:45, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

אחלה, תודה, עניתי שם. באמת צריך תבניות דומות בפסיכולוגיה, אבל פתאום זה נראה לי מלאכה מאוד מסובכת כשרואים כמה מאמץ ומחשבה דורשת תבנית הפסיכואנליזה... אתה יכול להתחיל אם אתה רוצה, אבל אפשר גם לחכות, פרה-פרה :) Ravit - שיחה 10:17, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

רוליג[עריכת קוד מקור]

מה קרה? אנדר-ויקשיחה 10:30, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

אתה מכיר את האירוע, גם אתה השתתפת בדיונים סביבו שיצאו מכלל שליטה. אני מניחה שרוליג נפגע ונעלב, וחבל שעזב, מקווה שרק זמנית. פשוט עצוב מאוד מה שקורה כאן. Ravit - שיחה 10:36, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
אחרי שכתבתי לך את ההודעה ראיתי את השיח הישיר בינו לבין יוני. (ראי מזנון). מסכים איתך. אנדר-ויקשיחה 10:42, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

הפרעות נפשיות ב-ICD[עריכת קוד מקור]

שלומות, האם תוכלי לתרגם ולהתאים את שמות קטגוריות המשנה של הפרעות נפשיות? ראי ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם רפואה שלמה/עץ הקטגוריות#פרק 5: הפרעות נפשיות. יוסישיחה 00:25, 31 באוגוסט 2009 (IDT)

תרגמתי לבינתיים (כאמור, יש תרגום עברי רשמי). אביעדוסשיחה 01:24, 31 באוגוסט 2009 (IDT)
תרגום רשמי להפרעות נפשיות בלבד או תרגום רשמי לכל ה-ICD? יוסישיחה 01:35, 31 באוגוסט 2009 (IDT)
יצא לאור ספר עברי המכיל את כל הפרק של הפרעות נפשיות. (שאלתי אותך בדף השיחה שלך אם יש כזה גם עבור שאר הפרקים, אני אינני יודע.) אביעדוסשיחה 01:39, 31 באוגוסט 2009 (IDT)
מצטערת שלא הייתי בסביבה, ותודה לאביעדוס על העבודה המצוינת :) תיקנתי כמה דברים שם. Ravit - שיחה 11:46, 31 באוגוסט 2009 (IDT)