שיחת משתמש:לא פוגעני/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Itzuvit בנושא ליאו ליידרמן

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

  • קבוצת המשתמשים 94.159.0.0/16 חסומה. חסימה מספר #82737.
  • זו הקבוצה אליה אני שייך מבלי שעשיתי עבירה כלשהי, פרט ללבחור ספק אינטרנט שזה התחום אותו הוא קיבל מאמריקה.
  • ניתקלתי בטענות לא ברורות אודות הספק שלי, ואם החסימה מוצדקת, הייתי רוצה לקבל מידע מלא על סיבותיה- או לחילופין הסרתה.
  • כמו כן, אני גם ממליץ להמנע מחסימות של ספק אינטרנט שלם. אין זה מוסיף לכבודה של הויקיפדיה העברית.
  • מקווה שכתבתי את זה כמו שצריך.
מכיוון שאתה לא חסום ויכול לערוך אין מקום להציב את התבנית המטעה הזו. אתה מוזמן לבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים, בפיסקת "בקשות חסימה / הסרת חסימה" את שיחרור החסימה שעליה אתה מדבר. אליסף · TRUE BLOOD · שיחה 11:27, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
{{בקשת שחרור חסימה}} הבקשה היא בקשת שחרור חסימה, החסימה עדין קיימת, על אף שהרשמותי פותרת את היותי חסום. אנא, המנע מלענות לשואל. אני רוצה לערוך, מבלי להיות חתום בשם כלשהו. לא פוגעני - שיחה 17:00, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
התבנית מיועדת להצבה בחשבונות חסומים. חשבון זה איננו חסום, ולכן אין לה מקום כאן. אנדר-ויק17:13, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
שלום לך. החסימה בוצעה לכתובות האלה כי מישהו מכתובות אלה מבצע השחתות במערכת. החסימה לא תשוחרר. אף אחד לא יודע מי אתה, ואתה יכול לערוך תחת השם פוגעני. דרך אגב אני ממליצה לך להחליף את שם המשתמש. זה שם מאד לא נעים . בהצלחה Hanay שיחה 17:33, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
עם כל הכבוד לדרכים שלכם להתגונן- המישהו הזה מהכתובות האלה כנראה ממש מתוחכם, כי הוא הצליח לספק אינטרנט שלם להיות חסום אצליכם. האם אין לכם שיטות יעילות יותר להתמודד עם משחיטים מבלי לזרוק את התינוק עם המים? לא פוגעני - שיחה 17:46, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
לא, אין לנו. אתה מה עוד אין לנו? זמן להתעסק בדברים שלא קשורים לשיפור של המיזם. לא כל האנשים יכולים לערוך תחת מספר IP, ואתה חלק מהם. אין מה לעשות, זה המצב. זה לא מונע ממך לתרום לויקיפדיה במידה וזו הסיבה שלמענה אתה כאן. אנדר-ויק17:52, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
אני כאן מהסיבה שרוב האנשים כאן. קוראים לזה עניין. גולש אקראי, שמדי פעם עורך. לא רוצה לזכור ססמאות, או להרגיש מחויב אליכם בכל דרך שהיא. בחרתם להרחיק גם אותי, בינתיים רק מתרומה.


את אותה השאלה אני אשאל אחרת: כמה אנשים נחסמו מעריכה תחת כתובת IP, רק בגלל היותם חלק מקבוצה כלשהי והורחקו מעריכה, או תרומה אחרת בעקבות כך? כנראה שאת המספר אין לך- אבל זה רק כי הם לא כאן. אני כאן, אבל אותי אתה משתיק אותי בטענה שאין לך זמן לטפל בטענה שלי, רק כי מהזווית שלך אני מזיק. לא פוגעני - שיחה 19:14, 31 באוגוסט 2010 (IDT)

אם אתה "לא רוצה לזכור ססמאות" או "להרגיש מחויב", אתה מוזמן ליצור קשר עם ספק האינטרנט שלך ולהסביר לו שלקוחות שלו גורמים נזקים לוויקיפדיה - נזקים שאתה סובל מהם בעקיפין כי אתה חייב לתרום תחת שם משתמש (מי ישמע, איזה סבל נוראי). כאשר הספק שלך יטפל באותם מזיקים ויחסום אותם בעצמו, אנחנו נוכל לשחרר את החסימה הגורפת. אני לא משתיק אותך, לא אמרתי שאתה מזיק, ואף אחד לא מורחק מעריכה. זה שאתה בוחר לערוך בנתיים רק דפי שיחה זו בחירה שלך. אנדר-ויק19:15, 31 באוגוסט 2010 (IDT) 
כתבתי לפני התנגשות עריכה: זה מה יש. תצטרך להשלים עם כך. הוסבר לך שוב ושוב ואתה מתעקש שהנושא יוסדר כרצונך. ממש חבל שאתה מעסיק את כולנו שוב ושוב. אני מציעה שתרפה מהנושא ותקבל את המצב. אני מחכה לראות עריכות שלך בויקיפדיה בדפי ערכים ולא בדפי שיחה. בנושא זה אמרתי כל מה שהיה לי להגיד Hanay שיחה 19:18, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
  • האם זה המצב רק אצל ספק האינטרנט שלי? או שזה המצב גם אצל ספקים אחרים? האם זה מעיד על אופי המשתמשים אצל הספק שלי?
  • האם חוסר הטיפול של הספק שלי במשחיטים של ויקיפדיה (וכנראה מזיקים בכלל), היא עילה מספיק טובה (חוקית) כדי לעזוב אותו? האם היה נסיון כן ואמיתי שלכם לטפל באותם משחיטים באמצעות הספק? או שזה פשוט ספק של אחרים, ולכן יותר קל לחסום את כולו...?
  • כתובת האיי פי שלי קבועה בבית, ותשתנה רק בסופ"ש. האם הכתובת הנוכחית תוכל להיות יוצאת דופן ולא חסומה ברשימת החסימות (גם ללא הרשמה)? הרי קיבלתי את העונש מבלי שעשיתי משהו שמגיע לי אותו בעקבותיו. אני מבין שאתם מזלזלים בחומרת העונש. חלק מהאופי שלכם זה להיות רשומים (הרי אין לכם מפעילים לא רשומים). למה שתוכלו להבין אחד שלא יכול להיות גם רשום וגם לתרום?
  • לסיכום: יש לי עריכות אפילו תחת המשתמש הזה, על אף תחושת הנפגע. לא פוגעני - שיחה 19:44, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
דבר עם ספק האינטרנט שלך, כפי שהצעתי לך קודם, וחזור לעדכן אותנו מה נאמר לך שם. אנדר-ויק20:16, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
כתבתי 4 נקודות שונות. מה אני הולך להגיד, לפני שקיבלתי תשובות על זה? לא פוגעני - שיחה 20:52, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
לא הבנתי. אז מה הייתה תשובת ספק האינטרנט שלך? אנדר-ויק20:55, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
איזה שאלה לשאול אותם? הנקודה השניה שלי, היא המרכזית שבגללה אני לא שואל: האם הספק שלי באמת לא מטפל במשחיטים כפי שמטפלים ספקים אחרים? האם בכלל ניסיתם לטפל במשחיטים באמצעות הספק שלי? איך ניסיתם לטפל, ולמה מהספק שלי התיאשתם כשמאחרים לא (בהנחה שגם לספקים אחרים יש ונדליסטים באותה מידה)? לא פוגעני - שיחה 21:00, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
משתמש זה היה חסום וביקש שישחררו את החסימה שלו. (יומן חסימות).
סיבת בקשת השחרור הייתה: חסמו את כל הספק שלי, מבלי שיש לי חלק בחסימה. החסימה מביאה ליותר נזק מתועלת בכך שהיא מרחיקה עורכים פוטנציאלים.לא רלוונטי=כן.

הבקשה נדחתה, ואין להעלותה שנית אלא אם חל שינוי מהותי במצב. אם הבקשה תועלה שוב ושוב, עלולה להיות מופעלת הגנה על דף השיחה.

נדמה לי שהסיבה בגינה הוטלה החסימה על הספק אינה קיימת יותר. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:28, 31 באוגוסט 2010 (IDT)
תודה, אז למה החסימה שלי עדין כאן? ולאף מפעיל לא אכפת?
בזמן האחרון יש ניסיון לקבל את המשתמש בחזרה, כך שזה דרס את כל החסימות שנעשו על מנת להרחיקו. החסימה הנוכחית ממילא נגמרת בעוד זמן קצר (10 בספטמבר). אליסף · TRUE BLOOD · שיחה 09:19, 1 בספטמבר 2010 (IDT)
עוד 9 ימים זה אולי זמן קצר במונחים שלך, אבל במונחים שלי זה עוד המון. לא הבנתי את החלק הראשון של תשובתך- מה זאת אומרת נסיון לקבל את המשתמש בחזרה? מה אני קשור אליו? ולמה אני חסום בגללו? לא פוגעני - שיחה 10:01, 1 בספטמבר 2010 (IDT)
מדובר במשתמש:orrling. הוא הוכרז בעבר כטרול ובשבוע וחצי האחרון יש ניסיון להחזירו. כמובן שאם הניסיון יכשל אז יש סיכוי שהחסימה תחזור על עצמה. ואז אני לא רואה שום אפשרות אחרת חוץ מכך שתקבל את הדין ותערוך כמשתמש רשום. אליסף · TRUE BLOOD · שיחה 11:12, 1 בספטמבר 2010 (IDT)
למה אי אפשר פשוט לחסום אותו, מבלי לחסום אותי? איך אני קשור לריבים שלכם? לא פוגעני - שיחה 12:38, 1 בספטמבר 2010 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אם לא תחדול מהטרדת הקהילה סביב שאלת החסימה של הספק שלך תחסם מעריכה בויקיפדיה. מעיון בתרומותך (כרשום) עולה בי החשד שכל מה שאתה מעוניין לעשות הוא להטריד אותנו סביב שאלה זאת. שים לב, אני לא פותח פה דיון בנושא אז נא לא לשאול שאלות נוספות - פשוט הפסק עם זה • עודד (Damzow)שיחה!For King and Country‏ • 12:57, 2 בספטמבר 2010 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

דפי ארכיון הם לא דפים לעריכה, אני מצפה שלא תיכנס לדף שיחה מאורכב שלי, ותערוך בו. הבקשה הזאת כתובה בראש הדף, והתעלמותך ממנה מעוררת מחשבות נוגות. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 19:55, 2 בספטמבר 2010 (IDT)

לא שמתי לב, סליחה. לא פוגעני - שיחה 17:09, 3 בספטמבר 2010 (IDT)

תאוצה[עריכת קוד מקור]

שלום לא פוגעני/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "תאוצה" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, יוסאריאןשיחה 10:17, 14 באוקטובר 2010 (IST)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רעידת האדמה בסנדאי (2011)". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

זאב אלמוג[עריכת קוד מקור]

מי שנרצח בפיגוע, לא "מתאבד". וזאב אלמוג נהרג ב-4 באוקטובר לא ב-10. ובנוסף, אם היית קורא את הערך היית רואה שלא מדובר בזאב אלמוג אליו כיוונת. האיש הרי הוציא ספר ב-2007, אז איך נפטר ב-2003? דורית 14:20, 19 ביולי 2011 (IDT)

אבל, אבל... רק תירגמתי את מה שכתוב בויקיפדיה האנגלית. שם יש מידע על הספר מ-2007, וגם כתוב שהוא התאבד ב- 2003 בפיגוע. לא פוגעני - שיחה 17:26, 19 ביולי 2011 (IDT)
נו, ויקיפדיה האנגלית. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:28, 19 ביולי 2011 (IDT)
איך אתם יודעים שהוא עדין חי והזה מהפיגוע זה מישהו אחר עם אותו שם? לא פוגעני - שיחה 17:29, 19 ביולי 2011 (IDT)

אבאיודאייה[עריכת קוד מקור]

ביטלתי את עריכתך. לא זו הדרך. אם יש לך טענות לגבי הטקסט, או הצלבתו עם מקומות אחרים, אתה מוזמן להעלות את הנושא בדף השיחה, ולהסב את תשומת ליבם של הוויקיפדים האחרים אם לא היה מענה לטענותיך. אנא קרא את ויקיפדיה:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה. Botend - שיחה 23:21, 17 בספטמבר 2011 (IDT)

ככה יותר טוב? לא פוגעני - שיחה 00:44, 18 בספטמבר 2011 (IDT)

הפרסום[עריכת קוד מקור]

לא זלזול ולא נעליים ואין צורך בהכרזות גדולות שכאלה. הבעיה היא במחשב שלך - תבצע רענון עמוק לדפדפן או שתנקה את המטמון/קש. נויקלן - ש 15:23, 1 בפברואר 2012 (IST)

אתה צודק. הבעיה באמת אצלי במחשב. אבל היא כנראה קיימת אצל כל אחד שלא עשה "ריענון עמוק" לדפדפן מאז הארוע, מה שכן מצריך תיקון. לא פוגעני - שיחה 15:28, 1 בפברואר 2012 (IST)
אני מניחה שהתיקון צריך להיות ברמת הבאגזילה/פיתוח דפדפנים או משהו כזה. אתה מוזמן להעלות שאלה כללית בנושא הרענונים בדלפק הייעוץ. נויקלן - ש 15:30, 1 בפברואר 2012 (IST)

פיצול דיון לדפי שיחה של משתמשים[עריכת קוד מקור]

גם אם מה שהם כתבו בשיחת הערך לא מוצא חן בעינייך, תגיב שם ולא בשיחות המשתמשים, אם הם ירצו הם ימשיכו להגיב שם, פיצול הדיון לא תורם לדיון כלל. -יונה בנדלאק - שיחה 09:05, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

הבעיה שהם עצמם לא מצאו לנכון לכתוב כלום בשיחה על הערך או בדף השיחה שלי (תרבותיים ומזמינים הויקיפדים של היום). הם רק מחקו את העריכה שלי. אז כדי לברר את פשר העניין פניתי לדפי השיחה שלהם. לא פוגעני - שיחה 22:54, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

ראה ויקיפדיה:דף שיחה#ארכוב כדאי לראות איך מארכבים דפיי שיחה. -יונה בנדלאק - שיחה 08:07, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

ליאו ליידרמן[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
העריכה מנומקת. לא פוגעני - שיחה 23:18, 7 באוגוסט 2013 (IDT)

נחסמת בשל ויקיפדיה:מלחמת עריכה. במידה ותחזור לסורך לאחר החסימה אאלץ לחסום שוב לתקופה ארוכה. נא לשים לב לנהלים, יש להגיע להסכמה בדף השיחה של הערך. Itzuvit - שיחה סדנה 06:34, 8 באוגוסט 2013 (IDT)