שיחת משתמש:Danny-w/ארכיון19

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצות לערכים חדשים לקריאה

ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 21:43, 2 ביולי 2011 (IDT)

ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 20:31, 3 בספטמבר 2011 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:38, 1 באוקטובר 2011 (IDT)

ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:37, 8 באוקטובר 2011 (IST)

ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:43, 5 בנובמבר 2011 (IST)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:41, 3 בדצמבר 2011 (IST)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:36, 4 בפברואר 2012 (IST)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:36, 3 במרץ 2012 (IST)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:36, 7 באפריל 2012 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:41, 5 במאי 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:37, 7 ביולי 2012 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:37, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Danny-w. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:36, 1 בספטמבר 2012 (IDT)


עזרה אני חדש

יצרתי ערך בשם סל שיקום, אני מקווה שהוא מתאים לכללים של ויקיפדיה, אשמח אם תעבור ותכתוב לי אם זה נראה בסדר. Elili - שיחה 19:24, 11 בינואר 2012 (IST)

ברוך הבא לויקיפדיה ובהצלחה. עניתי לך בדף שיחתך. בברכה, דני. Danny-wשיחה 00:53, 12 בינואר 2012 (IST)

שיחת משתמש:כיכר השבת#דוד שלמה אייכלר

עניתי לך. כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 18:26, 12 בינואר 2012 (IST)

בהמשך לשיחתנו במפגש היום

צהריים טובים. בהמשך לשיחתנו במפגש היום להלן קישורים לעוסמאנפדיה באוניברסיטת ת"א [1], כאן פרטים על התכנית [2], וכאן אתר החוג [3], בברכה Assayas שיחה 15:17, 13 בינואר 2012 (IST)

נ.ב באותה הזדמנות תוכל להעיף מבט בשיחה:פרעות הטירונים. "גייסתי" כוח עזר מיומן לעניין. בברכה Assayas שיחה 20:59, 13 בינואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: סוכר

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סוכר. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 14 בינואר 2012 (IST)


בקשה לסיוע בהכנת ערך חדש

שלום רב אני פונה אליך על מנת לקבל סיוע בעריכת ערך חדש שכתבתי על עצמי בנושא שביתת רעב ידוע לי שכתיבה על עצמי בויקיפדיה אסורה, אולם יש לי רצון לתעד את שביתת הרעב נגד תאגידי המים. הערך נמצא בקישור יצחק ג'קי אדרי-שביתת רעב המאבק בתאגידי המים אשמח לסיוע. תודה.

שלום רב. הערך הועבר ל- משתמש:יצחק ג'קי אדרי/שביתת רעב המאבק בתאגידי המים. אתבונן בו בהמשך השבוע. בברכה, דני. Danny-wשיחה 13:56, 29 בינואר 2012 (IST)

עזרה בתוכן יהלומי דמים (קורס: פוליטיקה, עוני ובריאות באוניברסיטת בן גוריון)

היי דני,

אני כותבת את הערך על יהלומי דמים והסתבכתי באחד החלקים על תהליך קימברלי. שמתי שם רשימה של מדינות שחברות בארגון וזה יצא בשורה אחת מאד ארוכה ואני רוצה לחלק את זה לשלושה טורים. לא מצאתי מדריך שמסביר איך עושים את זה. אתה יכול להפנות אותי?

תודה מראש, LudaGopin 15:53, 19 בינואר 2012 (IST)

שלום רב. קיימת אופציה ל"טבלה", ונתן לכתוב לכאורה בטבלה, ולמעשה בטורים. ראי עזרה:טבלאות.
דוגמה לטבלה קיימת ראי למשל מדינת אי#רשימת מדינות האיים. אינך צריכה ללמוד כרגע כתיבת HTML. העתיקי טבלה קיימת, ראי מה הפרמטרים מה רשום ב"עריכה" ומה התוצר, ונסי להכניס את הטקסט שלך בהתאם.
פני אלי אם ניסית ואינך מצליחה. בברכה, דני. Danny-wשיחה 11:06, 20 בינואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: ירוק

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ירוק. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 21 בינואר 2012 (IST)

יהלומי דמים

דני, כמדומני שאתה מרכז את ויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/פוליטיקה עוני ובריאות, תשע"ב, אוניברסיטת בן גוריון. אם כן, האם תוכל ליצור קשר עם המרצה כדי לעצור און ליין את מה שהולך בערך יהלומי דמים?

הערך כל כולו מיותר ומהווה חזרות על ערכים שכבר יש לנו. לויקיפדיה אין כל תועלת מערך זה והוא יימחק, אני מקווה, מיד לאחר שהסטודנטית תקבל את הציון שלה. ניסיתי לפנות אל הסטודנטית בדף שיחתה, אבל זכיתי להתעלמות. איני רואה כל טעם בפרוייקט זה אם מה שאנו מקבלים לא רק שאינו מועיל לויקיפדיה אלא מפריע לעבודה הויקיפדית. אשמח אם ניתן ליצור קשר עם המרצה ולברר האם ההתנהגות הזאת נובעת מהוראות שלהם ואז יש לדאוג לשינויים או להפרד כידידים, או שהוא נובע מכך שהסטודנטית מפירה את ההוראות שלהם ואז אולי עזרה של המרצה תשיב את הסטודנטית אל המסלול. עדירל - שיחה 00:01, 22 בינואר 2012 (IST)

שלום עדירל ותודה על הערותיך.
ראשית, העברתי את הערותיך במייל למרצי הקורס.
שנית, צדקת בהערתך, ואכן קיצצתי מעט במלל אודות אנגולה.
ככלל - הערך דומה למדי לערך המקביל בויקיפדיה באנגלית. הסקירה אודות תהליך קימברלי קיימת גם בויקיפדיה בשפות האנגלית, הגרמנית, הספרדית, ואחרות.
באופן כללי, אני סבור שהיה חסר עד כה ערך בוויקיפדיה, שמרכז את נושא יהלומי הדמים. התחום היה מפוזר בין ערכים רבים, שהקשר או המכנה המשותף ביניהם לא היה ברור. בערך יהלומי דמים נבנה המכנה המשותף. זהו ערך האמור לסקור ולנתח את התופעה של כריית יהלומי הדמים באפריקה והסחר בהם, כחוליה חשובה בהפרת זכויות אדם באפריקה.
אני מסכים איתך שיש מקום להרחיב בעניין הפרת זכויות האדם, ולסקור את ניתוחי התופעה. מאחר שכתיבת הערך לא הסתיימה, אני מקווה שבהמשך ייכתבו דברים נוספים גם בתחום זה.
בברכה, דני. Danny-wשיחה 18:29, 22 בינואר 2012 (IST)
תודה. איני שולל את האפשרות לכתוב ערך יפה על הנושא. מתי החלה הבעיה? איזה היקף מהיהלומים הם יהלומי דמים? באילו שיטות נאבקים נגד זה? עד כמה הם מצליחים? האם נקבל תשובות על שאלות אלו? רק אם הסטודנטית לא תכלה את זמנה על כתיבת ההסטוריה של מדינות אפריקה. בכל מקרה, תודה על המאמצים שלך בכיוון התחום מאוד חשוב ואשמח לנסות לעזור, רק אשמח סוף סוף לדעת האם יש שיתוף פעולה של המרצים או שזה סתם כותרת חלולה. עדירל - שיחה 23:53, 22 בינואר 2012 (IST)

עזרה בתוכן פליקס הופואה-באוני(קורס: פוליטיקה, עוני ובריאות באוניברסיטת בן גוריון)

שלום רב דני, אני כותב את הערך על פליקס הופואה-בואני, ויש לי חמש מקורות שאני מכניס במהלך הכתיבה בויקיפדיה כהערות שוליים. זה ניראה לא טוב בהערות שוליים, כי זה אותו דבר שחוזר על עצמו. מה לדעתך כדי לי לעשות?אם הבנת למה אני מתכוון... תודה מראש

omripa 21:40,25 בינואר 2012 (IST)

בוקר טוב. לא הבנתי מה בדיוק הבעיה. אתה יכול לפרט? תודה, דני. Danny-wשיחה 09:49, 27 בינואר 2012 (IST)
שבת שלום. אם תסתכל על ההערות שןליים בערך של פליקס הופואה-בואני, אותו אני עורך, תוכל לראות שיש שם הרבה מקורות שחוזרים על עצמם. זה נובע מכך שאני משתמש בחמש מקורות על כל הערך, אני שם אותם כהערות שוליים בהרבה מאוד מקומות...ברמת העיקרון, השאלה שלי אם ההערות שוליים נראות בסדר?

20:04 omripa 27 בינואר 2012 (IST)

ראה עזרה:הערת שוליים תחת כותרת המשנה ריבוי הפניות להערת שוליים יחידה. בברכה, דני. Danny-wשיחה 19:03, 28 בינואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: שינה וחלומות

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שינה וחלומות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 28 בינואר 2012 (IST)

משתמש סטודנט

לדני שלום :) אני סטודנטית בבן גוריון ואני עושה את פרוייקט ויקיפדיה ב"פוליטיקה עוני ובריאות", נרשמתי לאתר אך אני לא מצליחה לצור את סטטוס הסטודנט כפי שהראת לנו בשיעור...איך אפשר לתקן את זה?

תודה רבה. לאה. ({{ס:משתמש סטודנט כותב}} - שיחה 20:17, 28 בינואר 2012 (IST))

ככה: {{משתמש סטודנט כותב}} • משתמשת:Amirki (שיחה) 20:21, 28 בינואר 2012 (IST)

היי דני, גם אני סטודנטית בבן גוריון. אני כותבת את הערך אלפנטיאזיס ויש לי 3 בעיות: 1. למרות התבנית שקיימת, אני לא מצליחה להכניס את הערות השוליים כמו שצריך ולעשות להן הפניות מגוף הערך. 2. כיצד אני יכולה להעלות תמונות לערך? האם הן צריכות להיות במאגר מסוים של ויקיפדיה לפני? 3. משום מה בטיוטא של העריכה של הערך כתבתי חלק מסויים, ולאחר שלחצתי על שמירה החלק אינו מופיע בערך המוגמר.. איך זה יכול להיות?

תודה רבה! נטע

עריכת ערך כחלק ממטלה אקדמית : אלפנטיאזיס

היי דני,

ראשית, אתנצל כי נראה לי שכתבתי את השאלות שלי לא במקום הנכון- אם תשים לך ערכתי לך קלות את דף המשתמש והוספתי בסופו את השאלות...

דבר שני, כמו שכתבתי כבר, יש לי 3 בעיות שמונעות ממני לסיים לערוך את הערך של המטלה (אני מאניברסיטת בן גוריון): 1. אני לא מצליחה להכניס הערות שוליים הן בגוף הערך (המספרים הקטנים האלה) והן בסוף (ההפניות המלאות). 2. לא הבנתי כיצד להעלות תמונות לערך... האם אפשר להעלות קבצים מהמחשב או מהאינטרנט או שעליהם להימצא באיזה מאגר.. 3. משום מה נעלם לי חלק מסויים שכתבתי בערך- כשאני חוזרת לדף העריכה של הערך אני רואה אותו, אך כשאני שומרת ורואה את התוצאה הסופית החלק פשוט לא מופיע...

ד"א הערך הוא אלפנטיאזיס- (איני יודעת כיצד להעביר אותו לאתר כך שיהיה כמו ערך רגיל).

תודה! נטע נטע הראל - שיחה 23:50, 1 בפברואר 2012 (IST)

דוגמה:שתי נשים מחייכות
לגבי הערות שוליים - ראי עזרה:הערת שוליים.
לגבי תמונות - לא ניתן להעלות תמונות מהאינטרנט. הן יימחקו. (מישהו צילם אותן, הוא הבעלים שלהן, ואם הוא לא ויתר בכתב על זכויות היוצרים שלו - הן אסורות בשימוש בויקיפדיה).
אך מותר להשתמש בתמונות מויקישיתוף. הן חופשיות וללא זכויות יוצרים.
אופן הצבת התמונה הוא, בהנחה ששם קובץ התמונה הוא cheers 2.jpg

כתבי את השורה [[קובץ:Cheers 2.jpg|שמאל|ממוזער|150px|דוגמה:שתי נשים מחייכות]] ותקבלי בצד שמאל את התמונה עם כיתוב. המספר "150" שרשום לפני האותיות px יקבע את גודל הרזולוציה, כלומר את גודל התמונה.

את השאלה השלישית לא הבנתי. אנא התקשרי אלי מחר ונדבר.
בהצלחה! דני. Danny-wשיחה 00:44, 2 בפברואר 2012 (IST)

יצירת נוסח לערך באנגלית

שלום רב,

יצרתי ערך בעברית וברצוני ליצור לו נוסח באנגלית. אשמח לקבל סיוע בנושא.

תודה, אפרת

המקבץ השבועי: מלח

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מלח. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 4 בפברואר 2012 (IST)

דיון המלצה על כתובת רחוב

היי דני, אנא ראה את ויקיפדיה:ערכים מומלצים/רשימת המתנה#כתובת רחוב. ערן - שיחה 21:35, 5 בפברואר 2012 (IST)

אה, תודה. מדובר בערך שהשקעתי בכתיבתו כפי יכולתי - מאחר שהוא קרוב לליבי, מבלי להיות מומחה לארכאולוגיה. לא חשבתי שהוא יובא לדיון ההמלצה - וזה מחמיא, תודה.
למעשה אני מקבל את דבריו של דניאל צבי שם, שהוא בעל ידע בתחום, ואינני חולק עליו. אשמח אם יבואו ויקיפדים המבינים בתחום יותר ממני וירחיבו את הערך מידיעותיהם. :-) דני. Danny-wשיחה 21:51, 5 בפברואר 2012 (IST)

| מיכאל דורפמן

עבדתי על תרגום הערך מיכאל דורפמן בנושא הפנתרים הרוסים המידע נלקח מויקיפדיה האנגלית האם תוכל בבקשה להחזיר את הערך (אני המשכתי להוסיף עוד מידע והסרת את העמוד).

שוחזר. להבא - בכתיבת ערך חדש - מומלץ להירשם לויקיפדיה (כך נוכל לתקשר איתך בדף השיחה שלך), וכן לכתוב בראש הערך את תבנית {{בעבודה}} . בברכה, דני. Danny-wשיחה 14:01, 8 בפברואר 2012 (IST)
לדעתי טעית בשיחזור המחיקה. במצבו הנוכחי לא יכול להשאר במרחב הערכים, ומכיוון שמדובר בכותב אלמוני לא ניתן להעביר למרחבו הפרטי ולכן דינו להמחק במחיקה מהירה. אנא שקול בשנית.--כ.אלון - שיחה 14:03, 8 בפברואר 2012 (IST)
אם הוא היה משתמש רשום, הייתי מעביר לארגז החול שלו. מאחר שאינו משתמש רשום - אין לאן להעביר.
אני תומך באנשים שמתרגמים ערכים מוויקי באנגלית. לכאורה אין מדובר ב"משחית", אלא באדם שעשוי לתרום לנו בעתיד. במסגרת מדיניות "הנח כוונות טובות", ולאור בקשתו - שחזרתי באופן זמני. ההנחה שלי היא שהוא ירחיב את הערך בדקות הקרובות. אם הדבר לא קורה בתוך חצי השעה הבאה, אני סבור שניתן למחוק את הערך, להסביר לו זאת בדף השיחה, ולהביא כסימוכין גם את דף השיחה הזה. (לצערי כבר לא אהיה מול המחשב מעתב ועד הלילה, אך אני במידת הצורך ימחק את זה מפעיל אחר). בברכה, דני. Danny-wשיחה 14:09, 8 בפברואר 2012 (IST)

יפנים

שלום דני, מה שלומך?
יישר כוח על שיתוף הפעולה המבורך עם אוניברסיטת בן גוריון.
כמי שהיה מעורב דאז בדיון על פורטל יפן, תוכל לחוות דעתך בשיחת משתמש:דורית#מיזם יפן - הנדנוד התקופתי, וכולי תקווה שהפעם גם האחרון :)? תודה, דורית 18:03, 9 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: אופקים

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אופקים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 11 בפברואר 2012 (IST)

שלום לך! (הערך "יואב בלום")

אני חדשה פה, הוספתי ערך חדש "יואב בלום" ובדף השיחה יש מחלוקת לגבי חשיבות הערך (כפי שאתה יודע). א. אני חושבת שישנם ערכים פחותי חשיבות מערך זה ב. הערך בעל חשיבות גם אם אין אנו משווים עם ערכים אחרים ג. אשמח אם תאמר לי מהי דעתך, מה הבעיה בערך?(אגב, היו הרבה קישורים חיצוניים והם נעלמו זה קשור לשיחה על הערך או שבעיה טכנית?) תודה לך יום טוב Shiha - שיחה 10:43, 14 בפברואר 2012 (IST)

שלום שירן.
הערך יואב בלום נמחק, לאחר שבדף השיחה של הערך לא הוכחה חשיבותו האנציקלופדית. אמנם לא אני האדם שמחק אותו, אלא מפעיל אחר, אך המחיקה מקובלת עלי.
הוויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וככזו - על הערכים הכתובים בה להיות בעלי חשיבות אנציקלופדית.
במשך יותר משבוע עמדה בראש הערך "תבנית הבהרת חשיבות" - המזמינה את עורכי הויקיפדיה (=הוויקיפדים) לדון בחשיבות בדף השיחה של הערך. התבנית הפנתה גם לקישור כאן (אנא קראי). הויקיפדים לא מצאו כי נכון אנציקלופדית לכתוב על יואב בלום ערך באנציקלופדיה. פרט לך, לא הביע אף אדם אחר את תמיכתו בערך זה.
מובן שיואב בלום הוא אדם בעל חשיבות למשפחתו וחבריו, ואנו מאחלים לו שנים רבות נוספות של בריאות ותרומה לחברה. היעדר ערך בוויקיפדיה אינו אמור לפגוע במר בלום או לומר עליו דבר מה. קיימים כשבעה מיליון אזרחים בישראל, ולרובם המוחלט אין ערך בויקיפדיה ואין הצדקה לכתיבת ערך.
מעבר לכל, אנו שמחים על הצטרפותך לוויקיפדיה, ומקווים שתמשיכי לתרום בכתיבת ערכים נוספים.
בברכה, דני. Danny-wשיחה 16:44, 17 בפברואר 2012 (IST)
היי דני, אני בהחלט מכבדת את החלטתכם אך איני מסכימה עמה מפני שויקיפדיה בעיני היא יותר מאנציקלופדיה, היא מאגר בלתי נדלה על כל דבר (מבחינתי לפחות) שנותן מענה אמין, זמין ונוח- ואני כגולשת המחפשת אחר ערך, מצפה שכל ערך יהיה ללא קשר לחשיבותו, כמובן כל עוד יש לו תפקידים ציבוריים אפילו הקטנים ביותר (אגב, אולי יש פה רעיון לפרוייקט ויקיפדיה חדש- קורות חיים של כל אדם באשר הוא אדם). בכל אופן אנסה בהמשך כנראה שוב. תודה רבה, בברכה, שירןShiha - שיחה 12:49, 19 בפברואר 2012 (IST)

ויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/טיפול באמנויות

הי דני

ראיתי שהוספת שמך לויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/טיפול באמנויות. תודה לך. המיזם פעיל, אמנם כרגע על אש נמוכה, אבל אני מניח שהפעילות בו תגדל עם הזמן.

לילה טוב! • רוליג שיחה • אמצו חתול 23:43, 16 בפברואר 2012 (IST)

ערכים כמטלה אקדמית ממכללת ספיר

שלום דני, לאחרונה נפתחו כמה ערכים עם התבנית בלבד תחת הקורס "מחוברים.מנותקים:מדיה חברתית" מהבי"ס לתקשורת במכללת ספיר. נראה כי אין שום תיאום עם הקורס ויש קצת בלאגן עם מה שמתווסף בין ערכים דפי שיחה ודפי משתמש, אולי כדאי ליצור קשר עם המכללה לתיאום. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:29, 18 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: זכויות אדם - ב'

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זכויות אדם - ב'. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 20:53, 18 בפברואר 2012 (IST)

שיחה:דוד שלמה אייכלר

תודה לך על השתתפותך בדיון כי היא גרמה לי לנבור ולחפש עוד ועוד מידע והוצאתי עליו דווקא לא מעט (בלשון המעטה) מידע שיכול להוכיח את חשיבות הערך. אשמח אם תקרא ותיתן דעתך על כך. בדך השיחה של הערך. כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 21:00, 20 בפברואר 2012 (IST)

ערכי הקורס

היי דני,

מתי אפשר להוריד את התבניות ולהתחיל לערוך אותם? נויקלן - ש 18:12, 21 בפברואר 2012 (IST)

שלושה שבועות אחרי 1/02/2012. כלומר למעשה - כבר מחר. תודה שהסבת את תשומת לבי. :-) דני. Danny-wשיחה 18:18, 21 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: גיר ושיש

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גיר ושיש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 25 בפברואר 2012 (IST)

Please see

Please, your help is needed. Thanks

ויקיפדיה:כיכר העיר#UNESCO World Heritage sites in Serbia

WhiteWriter - שיחה 19:51, 27 בפברואר 2012 (IST)-- All best

סיוע בעריכה וויקיזציה בערכים מהקורס מתקנים חקלאיים בעת העתיקה

שלום דניי, החלפתי היום את התבנית על הערכים לתבנית {{בעבודה אקדמית, חופשי}}. בזמנו נרשמת במיזם ויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/מדעי הרוח - אוניברסיטת חיפה בלווי האישי. אשמח אם תסייע ( אם נשאר לך זמן בין יתר המיזמים ) בשיפור וויקיזציה של הערכים. את רשימת הערכים עם התבנית המעודכנת תוכל למצוא בקטגוריה:מתקנים חקלאיים בעת העתיקה. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:50, 2 במרץ 2012 (IST)

שלום לך, רציתי רק להסב את תשומת ליבך לערך זה. הוא בשלב די התחלתי, וסייעתי קצת בדף השיחה של הכותבת, ובוודאי אמשיך לעקוב ולערוך שם. ייתכן כי הוא חלק מקורס כלשהו בעבודה סוציאלית ולכן אולי יהיו ערכים נוספים בתחום בקרוב, כדאי לשים לב. שיהיה סופשבוע נפלא, Ravit - שיחה 11:48, 3 במרץ 2012 (IST)

תודה. איזה כיף לראות כתיבה בתחום. אעיין בקרוב. Danny-wשיחה 11:51, 3 במרץ 2012 (IST)
שוב שלום. בשבועות האחרונים יש ממש מתקפת ערכים של הקורס בעבודה סוציאלית. סנוניות אחרונות שזוהו שכנראה שייכות לקורס: טיפול ממוקד משימה, טיפול ממוקד-מטרה, טיפול רציונלי - אמוטיבי, טיפול קצר מועד ממוקד על פי באלינט, טיפול מוגבל בזמן בשיטת ג'יימס מאן, פסיכותרפיה דינאמית קצרת טווח בשיטת חביב דבנלו, אלברט אליס, אהרון בק. אני מסכימה איתך, זה באמת מאוד משמח ואף מרגש ביותר שהתחום כאן מקבל כזו קפיצה אדירה! אשמח מאוד לסיוע במעבר על הערכים, ויקיזציה, תיקונים והערות מקצועיות בדפי השיחה. ידיי מלאות עבודה גם בפרוייקט של הקורס בטיפול באמנות באוני' חיפה והקורס בפסיכולוגיה שיקומית באריאל, אז לוקח קצת זמן לעבור על הכול. כל עזרה קטנה תועיל עד מאוד, ככל שמאפשר לך הזמן. המון תודה, Ravit - שיחה 15:59, 6 במרץ 2012 (IST)
תודה רבה על היענותך המהירה! Ravit - שיחה 20:18, 6 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: סגול

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סגול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 3 במרץ 2012 (IST)

בן גוריון

היי,

הבנתי שאתה מחפש סטודנטים בבן גוריון. מודה באשמה... :) לירן (שיחה,תרומות) 14:24, 10 במרץ 2012 (IST)

מחוברים.מנותקים:מדיה חברתית

היי דני, אנא ראה ויקיפדיה:מזנון#מחוברים.מנותקים:מדיה חברתית. עידושיחה 14:52, 10 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בית

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 10 במרץ 2012 (IST)

שלושת המיזמים החדשים כתיבה כמטלה אקדמית באוניברסיטת בן גוריון

דני, בהצלחה עם כולם. האם 3 הקורסים שייכים לאותה פקולטה, אותו חוג? אם כן, לא עדיף ליצור דף מיזם אחד שירכז את כולם כמו שיצרתי מיזם אחד לכל הערכים שנכתבו וייכתבו בפקולטה למדע הרוח בחיפה? להערכתי זה יקל עליך, תתחזק רק מיזם אחד, וגם לא תצטרך לכל קורס לפתוח מיזם חדש ולגייס מתנדבים וכו'. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:58, 15 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: יום הולדת

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יום הולדת. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 17 במרץ 2012 (IST)

הטבח/אסון מעלות

שלום רב. בהמשך לדיון בו השתתפת, פתחתי דיון ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:אסון מעלות. אתה מוזמן לכתוב שם את עמדתך. בן נחום - שיחה 19:41, 19 במרץ 2012 (IST)

בקשה לעזרה

שלום וברכה, אשמח להרחיב את התייחסות ויקיפדיה לכל הנמצא בזיקה לאלימות על רקע הומופוביה בבתי-הספר בישראל גם על-ידי שליחת התזה שלי בנושא וכן מצגת התזה - נערך בנחיית ראש המחקר של שפ"י משרד החינוך. אני די מאותגר טכנולוגית ולא הצלחתי להוסיף התיזה אודה לך מאד מאד באם תוכל לעזור לי, בברכה, אייל

שלום אייל. אעזור בשמחה. אך לא יצרת דרך להתקשרות. אנא צור איתי קשר במייל danny-at-wikimedia.org.il על מנת שאבין כיצד ניתן לעזור. בברכה, דני. Danny-wשיחה 09:55, 23 במרץ 2012 (IST)

עזרה בעריכת ערך חדש

דני שלום, שמי ---- בחודשים האחרונים אני אקטיביסטית ציונית ולאחר שיחות ארוכות עם חברים ותומכים הבנתי שהאג'נדה שלי היא בעצם משהו שלא קיים....לא מדובר בהשתייכותי לזרם כלשהו בציונות אלא ממש זרם בעל אג'נדות חדשות נוכחתי לגלות כי אל דעותיי שותפים רבים וטובים אחרים. אני לא אפרט כאן ועכשיו את כל השקפת עולמי אך בגדול אוכל להגיד שמדובר על "פוסט פאשיזם ציוני מודרני" מדובר באידיאולוגיה אקלקטית שמקורה בזרמים שונים בשיטות ממשל כגון פאשיזם, סוציאליזם וקפטיליזם וכמו כן על זרמים שונים בציונות.

רציתי לערוך ערך על האידיאולוגיה הזאת, אך שאלתי היא האם זה בכלל אפשרי?? כי אין מדובר על משהו היסטורי שנלמד כעת אלא על ההסטוריה שנכתבת ומעוצבת כעת. אולי זה מוקדם מידי? האם יש לדבר קודם עם אנשי רוח? אני יודעת שבעוד מספר שנים זה יהיה הלך הרוח בארץ ואני רוצה להטמיע את המושג החדש כבר עכשיו, כמו כן מאוד הייתי רוצה שידעו בעתיד שאני היא זו שהגתה את האידיאולוגיה.

כיצד יש לעשות זאת?
אשמח אם תיצור איתי קשר באימייל: -----

בברכת שבוע טוב,

-
אודה לך אם תמחוק את ההודעה לאחר שתשיב לי

עניתי במייל. (בקצרה: איננו יכולים לעזור במקרה זה. ראי ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. השם והמייל שלך כאן הוסתרו, כבקשתך. בברכה, דני. Danny-wשיחה 23:52, 24 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: תחתית

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תחתית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 24 במרץ 2012 (IST)

גדלות

שמחתי לקרוא שלדעתך הראה פומפריזה את גדלותו בכך ששינה את דעתו. השאר עבר בלי להאמר והנה לך דוגמא נאה לנזק של ההשמצות בלי שום קשר למילים פוגעניות או צחות כשלג. התאכזבתי ממך מרות. אורי שיחה 13:12, 25 במרץ 2012 (IST)

שלום אורי. אני מסכים איתך שיורי הגזים, ובשיחה אישית הבהרתי לו זאת.
את הדוגמה של פומפריזה שם - נתתי אקראית כי הוא היה הראשון בדף, ללא כוונות נסתרות.
מובן מדבריי שכוונתי היתה - שאני לא רואה כל פגם בכך שאנשים משנים את דעתם. זה הכל.
לא התכוונתי לפגוע או לרמוז לשום דבר אחר. האם אתה רוצה שאוסיף גם את שמך לטקסט שם?
דני. Danny-wשיחה 18:50, 25 במרץ 2012 (IST)
דני - אורי קצת קצת צודק כאן. כאשר אוספים אמירות שלי בטווחים של שנתיים, 2006 - 2008 - 2010, ומוציאים מהקשר, ומפרסמים בלוויית פרשנות, ודאי שהתמונה שתתקבל היא מאוד לא נכונה, וזו באמת הפגיעה, מעבר לדברים המכוערים שנאמרו. מי כמוך יודע שהנושא של סמכויות מפעילים הוא לא נושא שניתן לחוות בו דעה חד משמעית. לכל הצבעה היו את נסיבותיה, והיו את הניואנסים שלה. לפעמים דברים נאמרו בתגובה למשהו אחר שנכתב או נאמר. למעשה אני יכול לקחת אמירות של כל משתמש ותיק לאורך זמן, וליצור תמונה דומה. אני חושב שבמהלך השנים נקטתי קו עקבי ואחיד, והבעתי פחות או יותר את אותה דעה שאני מביע גם היום. אני חושב שההצגה המעוותת של הדברים עשתה לי ולאורי עוול. איני 'מאוכזב ממך' שכן זכותך ולמעשה חובתך כמפעיל להביע את דעתך. אני רק חושב שכדאי שתסתכל על הטכניקה שכאן - לפתוח ויכוחים בני שש ושבע שנים, להוציא מקברן השחור כל מיני אמירות שנאמרו, ומאז השתנו הנסיבות עשרים פעמים, להשתמש בכל אלו כדי לנגח ויקיפד עמית, ולפחות במקרה שלי (איני יודע לגבי אורי ולא בדקתי) ללא כל התגרות או פנייה קודמת, תוך שימוש במילה "צבוע" או יורשתה המכובסת "זגזגן". זו לא התנהגות נסבלת לדעתי. אני מבין שדעתך שונה ומכבד אותה, אך הייתי רוצה שתסתכל גם מנקודת מבטי. פומפריפוזה - שיחה 18:59, 25 במרץ 2012 (IST)
הי פומפריפוזה. אני מסתכל גם מנקודת מבטך ומבין את הצד שלך. תאמין לי. ואני כועס מאוד על יורי.
בעקבות הבלגן, יורי הסיר לחלוטין את הבלוג שלו מהרשת, ורשם התנצלות ברורה בדף הבירורים (ראה שם). אני מאמין שההתנהלות הזאת היא היעילה יותר והחכמה - על מנת לגרום לכך שהוא לא יכתוב גם בעתיד בלוג עם דברים כאלה, מחוץ לויקיפדיה. דני. Danny-wשיחה 19:42, 25 במרץ 2012 (IST)

אורה איתן, מאיירת וכותבת לילדים- איפה הערך? למה הוא לא מתפרסם??!!

שלום לך danny, הוספתי ערך על המאיירת הותיקה אורה איתן, בעקבות תערוכת רטרוספקטיבה שנפתחה לה בשבוע שעבר בתל אביב. גיליתי שחסר הערך עליה ומייד כתבתי פרק, כולל רשימת ספרים, תערוכות, ציטוטים ממאמרים וכיוצא באלו. חשוב לי מאוד שהערך יתפרסם בימים אלו, כל עוד התערוכה "טרייה" ויוצאים כתבות בעיתונים (היום בגלריה של הארץ למשל). את הערך כתבתי לפני יותר משבוע, בעזרת האשף, שמרתי אותו, והוא לא מתפרסם.

אנא ממך עזור לי להבין איפה אני טועה?

תודה מראש, נעה --Noatcher - שיחה 17:39, 25 במרץ 2012 (IST)

שלום נועה. הערך נמצא ב-אורה איתן. בברכה, דני. Danny-wשיחה 21:32, 25 במרץ 2012 (IST)

מחיקת עמוד תחבורה היום ומחר

דני שלום, כתבתי אתמול מחדש את הערך, לאחר שקראתי את ההערות שבגללן נמחק לפני כשנתיים ותוך התייחסות אליהן. האם תוכל להגיד לי מדוע מחקת את הערך החדש? הסברת שכבר נערכה הצבעה בעבר, אבל הערך נפסל בגלל איכותו ולא בגלל שאינו רלוונטי.

תודה, אלעד 109.67.200.109 14:07, 26 במרץ 2012 (IST)

שלום אלעד. מחיקת הערך הייתה צעד טכני, לאחר בקשה ב"בקשות ממפעילים".
עיינתי בהצבעה וראיתי שאכן התקיימה הצבעה מחיקה, בה הוחלט ברוב קולות למחוק את הערך.
במקרים של החלטה של ציבור הויקיפדים בהצבעת מחיקה - על אחד המפעילים לבצע את המחיקה. במקרה כזה, המפעילים אינם יכולים להפעיל שיקול דעת אחר, הנוגד את החלטת הקהילה.
אמנם, עברה שנה וחצי מאז ההחלטה למחוק את הערך ועד לביצוע העניין, והדבר תמוה ומצער. במקרים של הצבעת מחיקה שבהם מוחלט על מחיקה, והדבר לא מתבצע, על הקוראים להסב את תשומת לבו של מפעיל. חבל שהדבר נעשה רק באיחור של שנה וחצי.
למרות העיכוב, היעדר ביצוע מיידי אינו מבטל את החלטת הצבעת המחיקה.
לפני שמחקתי את הערך עיינתי בדף השיחה של הערך, בו אין כל התייחסות לכתיבה של הערך מחדש לאחר ההחלטה למחקו.
אם לדעתך כעת הערך מתאים לכתיבה בויקיפדיה, אתה מוזמן לכתוב אותו בארגז חול פרטי, ולאחר שיהיה מוכן - תוכל לבקש מהציבור חוות דעת על העברתו בצורה מסודרת למרחב הערכים.
אם אתה מעוניין, ביכולתנו להעביר את תוכן הערך שנמחק - לארגז החול שלך לצורך עיון מחוּדָש. אנא אמור אם אתה מעוניין בכך.
בברכה, דני. Danny-wשיחה 01:56, 27 במרץ 2012 (IST)
דני, לילה טוב. אפשר לשאול מה הכוונה ב"חבל שהדבר נעשה רק באיחור של שנה וחצי"? יניב שיחה 02:01, 27 במרץ 2012 (IST)
טעות שלי. הגרסאות הקודמות לא היו זמינות לי. בבדיקה נוספת - הערך אכן נמחק כשורה לאחר ההחלטה בהצבעת המחיקה מאוגוסט 2010. לאחר מכן, לאחרונה, נכתב מחדש. אלא שלא ניתן לכתוב מחדש ערך שכבר הוחלט בהצבעה למוחקו, ללא הסבר מצד הכותב והסכמת הקהילה. Danny-wשיחה 02:07, 27 במרץ 2012 (IST)
הבנתי, תודה רבה על התשובה. אירוע כזה (כלומר עיכוב בביצוע) לא ממש סביר בכל מקרה, כמדומני - רבים עוקבים אחרי הצבעות מחיקה, אם זה מי מהמשתתפים בה או ויקיפדים שנוהגים לסכם הצבעות מעין אלו ולפנות לבקשות ממפעילים. בנוסף, כל זמן שנערכת הצבעה מתנוססת על ערך "{{הצבעת מחיקה}}" כשהוא בד בבד מופיע גם בוויקיפדיה:הצבעות מחיקה. לכן כשערך מוסר משם זה מפני שהערך נמחק או מפני שהוחלט שהערך יישאר והתבנית מוסרת. יישר כוח לך ושא ברכה, יניב שיחה 02:17, 27 במרץ 2012 (IST)

בוקר טוב דני, לא ידעתי שצריך לאזכר את העובדה שהערך נמחק בעבר בגוף התוכן. תוכל להעביר אותו לארגז החול שלי כדי שאקבל עליו ביקורת מהעורכים? תודה, אלעד Ziggy3000 - שיחה 10:23, 27 במרץ 2012 (IST)

כבקשתך, הערך הועבר לארגז חול בדף המשתמש שלך, בקישור משתמש:Ziggy3000/תחבורה היום ומחר. אנו מברכים את הצטרפותך לויקיפדיה ומאחלים לך הצלחה. בברכה, דני. Danny-wשיחה 14:18, 27 במרץ 2012 (IST)

שלום

שלום דני שיהיה לנו בהצלחה קורס מדיניות מערכות מידע

שאלת ניסוי

Tsipiheart - שיחה 13:40, 29 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בוקר

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בוקר. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 31 במרץ 2012 (IDT)

גארת' תומאס

תסתכל בתחתית הכתבה, ארנולד שוורצנגר יגלם את שחקן הרוגבי הראשון שיצא מהארון, על הפרטים של השחקן. BAswim - שיחה 12:03, 5 באפריל 2012 (IDT)

חג שמח

שלום דני. ברכת חג פסח שמח לך ולמשפחתך. יואב ר. - שיחה 12:27, 5 באפריל 2012 (IDT)

תודה וחג שמח . Danny-wשיחה 13:30, 5 באפריל 2012 (IDT)

חוו"ד

היי דני,

תוכל להביע את דעתך כאן או בדף השיחה של הארגז? חג שמח, נויקלן - ש 12:03, 7 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: בונד, ג'יימס בונד

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בונד, ג'יימס בונד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 7 באפריל 2012 (IDT)

מוצרי חלב

זה לא רק המקורות. אנא, שחזר את כל המידע שהוא הוריד בעריכה האחרונה שלו, וראה בוק:במ מה שביקשתי לגביו. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 13:33, 12 באפריל 2012 (IDT)

הוחזר לגירסה היציבה. Danny-wשיחה 14:02, 12 באפריל 2012 (IDT)
תודה רבה. כבר התייאשתי ממך וביקשתי מהדודה... מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 14:03, 12 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: מצעד הפזמונים

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מצעד הפזמונים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 14 באפריל 2012 (IDT)

פורטל:ספורט/מאמר נבחר

לא הבנתי מה עשית. לא שחזרתי עשר גרסאות שנמחקו על ידי יוני, ולא היו קיימים בגרסה האחרונה של הדף. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:05, 21 באפריל 2012 (IDT)

כנראה הייתה כאן טעות שלי. או שאיכשהוא טעיתי בשחזור, או שעקב שיחזור בדיוק באותו רגע קרה שם בילבול. אתה מוזמן לתקן את מה ששוחזר ולא היה אמור להשתחזר. :-) דניDanny-wשיחה 16:15, 21 באפריל 2012 (IDT)
הבנתי; כנראה הייתה בינינו התנגשות, וזה היה נראה לי כאילו ראית את השחזור שלי, ושחזרת את שאר הגרסאות. עכשיו הכל בסדר. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:17, 21 באפריל 2012 (IDT)

סנונית ראשונה

פתאום ראיתי • בברכה, אמיר (שיחה) 16:30, 21 באפריל 2012 (IDT)

חמישה ערכים בנתיים. כדאי לעקוב ואולי לבדוק עם המרצים איך העניין מתנהל מבחינתם. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:58, 28 באפריל 2012 (IDT)
שולח לך הודעה בספר-פנים. כנס והגב בבקשה. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:36, 2 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: קול

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 21 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אדמה

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אדמה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:15, 28 באפריל 2012 (IDT)

תמונת פסלו של גי דה מופאסאן

שלום דני, נראה לי מאוד לא מתאים לפקס את הכיתוב על הקוריוז בדבר דעתו של דה מופאסאן על מגדל אייפל. מדובר באחד הסופרים הצרפתיים הפוריים והמפורסמים ביותר, וראוי לכתוב על פועלו הספרותי ולא טריוויה בסגנון "הידעת?". מה דעתך? Noon - שיחה 18:08, 5 במאי 2012 (IDT)

אני מסכים. לצערי אני לא רואה תמיכה בתמונה בכל מקרה, כך שזה לא משנה. אם יהיו תומכים לתמונה ויהיה סיכוי שהיא תוצג, נשנה את הטקסט. Danny-wשיחה 18:15, 5 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כתום

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כתום. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 5 במאי 2012 (IDT)

עזרה אני חדשה

הי דני, אתמול עדכנתי את הערך של היישוב שלי מתן. הוספתי מלל וכמה תמונות (הכל בשיתוף עם קהילת מתן). זה שינוי ראשון שלי בויקיפדיה :) הבוקר גיליתי שהמלל שהוספתי נמחק. קיבלתי הודעה שלא הבנתי על כך שהעורך הוא Y.B. ואני יכולה ליצור איתו קשר, אך כשנכנסתי ללינק ראיתי שהוא/היא לא מקבל/ת הודעות. תוכל לכוון אותי בבקשה ? Revitalb - שיחה 09:07, 07 במאי 2012 (IST)

שלום רויטל, וברוכה הבאה לויקיפדיה. השיחה עם יניב (.Y.B) מתקיימת ב-שיחת משתמש:Y.B#מחיקת עדכונים שלי לערך מתן. ראיתי שכתבת, הוא השיב לך, וכבר הצלחתם לתקשר. האם עדיין דרושה עזרתי? בברכה, דני. Danny-wשיחה 21:21, 7 במאי 2012 (IDT)

ערך על מוצר/מאכל - איך יודעים שמדובר בפרסומת

שלום גם אני חדש כאן...

שאלה ראשונה: אני מעוניין לכתוב ערך קצר (כרגע) על מוצר/מאכל מסויים. לא ברור לי איך אפשר לקבוע אם מדובר בפרסומת או ערך לגיטימי. למשל בערכים כמו אפרופו, במבה, ביסלי - כל אלו מוצרים שמצויינים הרכיבים, שמות החברות העטיפות וכו'.

שאלה נוספת: אם אני כותב "קצרמר" אני פשוט מעלה ערך חדש, או שצריך לציין זאת במקום כלשהו בעריכה תודה

תשובות:
א. הצבתי את שאלתך בויקיפדיה:הכה את המומחה על מנת לאפשר חשיפה רבה יותר לשאלה, ועניתי לך שם.
ב. בעניין הקצרמר - קצרמר הוא כינוי לערך קצרצר בוויקיפדיה שאינו מכיל די מידע בקשר לנושא בו הוא עוסק ודרושה בו הרחבה רבה.
אל תיצור מלכתחילה קצרמר!
יוצרים "קצרמר" מלכתחילה רק במקרים חריגים מאוד, כאשר מדובר בערך ששום אנציקלופדיה אינה יכולה להתקיים בלעדיו. וזה אינו אחד ממקרים אלה.
אני מציע לך לכתוב לעצמך טיוטה של הערך, אפשר לכתוב אותה בארגז חול (ראה הוראות כתיבה ב: ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד), וכשהערך יהיה מוכן, ולא יהיה קצרמר, תוכל להעלותו למרחב הערכים.
ככלל, אם הערך כבר כתוב בוויקיפדיה והוא קצר מאוד ובלתי מספק, וכאשר אין ברירה, רושמים את המילה "קצרמר" בתחתית הערך לפי ההוראות ב- ויקיפדיה:קצרמר.
אך שוב: איננו ממליצים ליצור מראש ערכים שאינם טובים מספיק, כדוגמת קצרמרים.
ג. בכל אופן - ברוך הבא לויקיפדיה. אתה מזמן לעיין ב- ויקיפדיה:ברוכים הבאים. . בברכה, דני. Danny-wשיחה 00:44, 9 במאי 2012 (IDT)

ברצוני להוסיף מידע לערך מערכת העצבים הסימפתטית

שלום דני ברצוני להוסיף מידע לערך מערכת העצבים הסימפתטית איך עושים את זה? ארזארז ברטל - שיחה 07:38, 12 במאי 2012 (IDT)

מוסיפים תוכן שהוא נכון. תוכן שאינו נכון אינו נחוץ. גילגמש שיחה 07:55, 12 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ורוד

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ורוד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 12 במאי 2012 (IDT)

מיזם הידעת

היי דני. כפי שאתה כבר יודע, המיזם חוזר לחיים. עמיחי, תומר ואנוכי נשמח אם תשתתף בדיונים. כמו כן, יש לפחות הצעה אחת שלך ברשימת ההמתנה. • בברכה, אמיר (שיחה) 22:14, 12 במאי 2012 (IDT)

הקטע "שפנפנת הפלייבוי והטעות בתרגום" שכתבת אשתקד, עבר בדעה טובה לדיונים.
כמו-כן, אתה מוזמן להצעי הצעות נוספות. • בברכה, אמיר (שיחה) 17:25, 17 במאי 2012 (IDT)