שיחת משתמש:Mgil013/צחי קומה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קומה נולד וגדל בעיר טבריה ומתגורר בשנים האחרונות בעיר תל-אביב.


בשנת 1994 כשהיה בן 12 החל קומה את צעדיו הראשונים בתקשורת אז החל לכתוב במקומונים באזור הצפון ופרסם טורי דעה שונים . בשנת 1997  שימש כסגן יו"ר מועצת נוער ושנה לאחר מכן נבחר לשמש כיו"ר נוער הליכוד ודובר הצעירים . במקביל לתפקיד היו"ר שימש קומה כיועץ ראש העיר בני קרייתי לענייני נוער. לאחר לימודיו בבית הספר "עמל-במעלה" התגייס לצה"ל ושימש כמפקדם של טירוני מקא"ם. לקראת תום השירות כיהן קומה כסגן מפקד מחנה אוגדה 366.

עם תום שירותו הצבאי עבר קומה לתל-אביב, שם החל לעסוק בייעוץ תקשורתי ובמתן יחסי ציבור לעסקים. בגיל 22 ניהל את מערך יחסי הציבור של סוכנות "קארין מודלס" ולימים את "עלית מודלס". לאחר מכן ניהל את מערך יחסי הציבור של המיזם האינטרנטי "קליפ טי וי". בתחילת שנת 2007 נבחר קומה לשמש ככתב הבידור, התרבות והחברה של ידיעות אחרונות ובעל מדור הבידור הפופולארי "העלוקה", מדור אותו הוא כותב עד היום.

קומה הפך לאחד הכתבים הבולטים בישראל ובמקביל גם כותב במוסף חדשות העיתון . כמו כן כותב קומה גם במוספים השונים של העיתון לרבות מוסף 24 שעות. החל משנת 2008 נבחר קומה להגיש פינת בידור, תרבות וחברה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 וערוץ 10 וכן בתחנות הרדיו השונות וביניהן רדיו ללא הפסקה , רדיו ירושלים ועוד. החל משנת 2009 משמש קומה כמרצה לתקשורת, עיתונות , יחסי ציבור ואסטרטגיה . בשנה זו גם החל קומה להנחות אירועים שונים, ימי עצמאות ובמות בידור שונות ברחבי הארץ.

בשנת 2012 נבחר קומה להנחות את תוכנית הראיונות "שמועה אופנתית" בערוץ האופנה. בשל הצלחת התוכנית, זו נמכרה לשידור גם בערוץ 10. בין המרואיינים שראיין קומה ניתן היה למצוא את: אביב גפן, מורן אטיאס, שרית חדד, מאיה בוסקילה, צביקה פיק, רני רהב, פבלו רוזנברג, אייל גולן דידי הררי ועוד. בתוכנית זו חשף אביב גפן כי סבא שלו נהג לכנות אותו "היטלר" בשל התנגדותו לכיבוש. בשנת 2013 שימש קומה כשופט ומנטור במסגרת הריאליטי אקס פקטור בערוץ 2, שם ניסה למצוא את כתב השטח של התוכנית במסגרת כפר הנוער. בעקבות הצלחתו הטלוויזיונית, בשנת 2013 נבחר קומה להגיש את התוכנית "שמועות" בערוץ 10, תוכנית ראיונות אישית בה הוא מעמת את הסלבריטאים עם השמועות שהתפרסמו עליהם. בין המרואיינים ניתן היה למצוא את: אייל גולן, עידן רייכל, דנה אינטרנשיונל,שלומי שבת, מרגלית צנעני שהתייחסה לראשונה לפרשת המעצר, חנה לסלאו, נטלי דדון,דודו אהרון, אסתי גינזבורג, ניקול ראידמן, עפר שכטר, איתי תורג'מן ועוד.