10% ילדה שלי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
10% ילדה שלי
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי אורי בר-און
הופק בידי עדן צולי, קובי צאיג, אורי בר-און, שלום גודמן
תסריט אורי בר-און
עריכה יוני מן
שחקנים ראשיים אודי פרסי
יהלי פרידמן
מוזיקה ניקול מרסדס, רועי ארז
צילום דניאל קדם, קובי צאייג
מדינה ישראלישראל ישראל
חברה מפיצה אורי בר-און
הקרנת בכורה 2015
משך הקרנה 85 דקות
שפת הסרט עברית,
סוגה סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

10% ילדה שלי הוא סרט עצמאי ישראלי שיצא לאקרנים בשנת 2015 בכתיבה ובימויו של אורי בר-און, עם אודי פרסי ויהלי פרידמן בתפקידים הראשיים.

הסרט הוא דרמה קומית העוסקת בקשר בין בחור בן 27 לילדה בת 7, בתה של בת זוגו החדשה. הסרט מתרכז רק בשניהם, הוריה של הילדה מופיעים בקול בלבד.

הסרט זכה בפרס סרט הפרינג' בטקס פרסי אופיר לשנת 2015, היה הבחירה הרשמית בפסטיבל הקולנוע ירושלים ופסטיבל סנטה ברברה בסאו פאולו בברזיל, בפאלם ביץ' בארצות הברית ועוד.

שיר הנושא של הסרט הוא "winter coat" שנכתב, הולחן ומבוצע בידי הזמרת ניקול מרסדס.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניקו ערן (אודי פרסי) הוא בחור בן 27, סטודנט לקולנוע שמעולם לא השלים את פרויקט הגמר שלו - סרט תיעודי על אוהדי הפועל תל אביב. הוא מעוניין למכור את הסרט לערוץ הספורט אך נתקל בסירוב. בינתיים הוא מנהל זוגיות עם נועה שחייה בפירוד מבעלה אמנון והם לפני גירושים. לפרנסתו הוא עובד בלילה בבר של של יואב (גור בנטביץ').

ניקו לא יודע שלנועה יש בת קטנה בת 7 בשם פראן "פראני" (יהלי פרידמן) והוא מופתע כשהיא מגלה אותו במיטה של אימה.

מערכת היחסים שלהם מתחילה ברגל שמאל. בזמן שניקו מנסה לקיים קשר רומנטי עם נועה, פראני מוצאת עצמה תקועה באמצע, בין אמה נועה לאביה הקנאי אמנון וניקו שעכשיו מתפקד גם כבייביסיטר. היחסים ביניהם יודעים עליות ומורדות והם מטיילים יחד בתל אביב - שדרות רוטשילד, כיכר דיזנגוף, חוף הים, הירקון ועוד. בכיכר רבין הם פוגשים בגבר גיי (עידן אלתרמן) עם כלב ופראני מכריחה את ניקו ללכת לכלביה ולאמץ שם כלב. לאחראית בכלביה (אפרת בן יעקב) ניקו מציג את פראני כ"10% הילדה שלי" (מכאן שם הסרט). הם פוגשים באקסית של ניקו, מורן (ורד פלדמן), שזה עתה סיימה לביים סרט באורך מלא שהתקבל לפסטיבל קאן - "נינג'ה תל אביבית". ניקו מבלה לילה עם מורן וזה גורם למתח עם פראני שמספרת זאת לאימה.

כעת מחליט ניקו לצלם סרט עליו ועל פראני בשם "ניקו ואני". הוא מארגן מסיבת יום הולדת 8 לפראני ונפגש שם עם אמנון שמציע לממן לו נסיעה לארצות הברית ועריכת הסרט על חשבונו (כדי להרחיק אותו מנועה ופראני). ניקו מסכים, רוכש כרטיסים ואורז ונועה כועסת עליו ומנתקת את הקשר אתו. ברגע האחרון הוא מתחרט ונשאר בישראל.

הוא מקבל הודעה מפראני שנועה נמצאת בבית חולים, הם ממהרים לשם ומגיעים לאחר ביצוע ההפלה בנועה. הסרט "ניקו ואני" נדחה על ידי קרן הקולנוע והיחסים עם נועה ופראני נפסקים.

בתור במאי סרטים הוא מרשה לעצמו לביים ולצלם "סוף טוב" בו נועה (גבריאלה ברשמן) שוכבת בחוף הים כשפראני מלטפת את בטנה ההריונית.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/ית שם הדמות הערות
אודי פרסי ניקו ערן
יהלי פרידמן פראני
גור בנטביץ יואב בעל בר
אורי קלאוזנר חיים מאבטח בבית ספר
ורד פלדמן מורן אקסית של ניקו
עידן אלתרמן גיי עם כלב
אפרת בן יעקב עובדת בכלביה
עירית גדרון מזכירה בבית חולים
גבריאלה ברשמן נועה אמא של פראני

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]