The Wolf Among Us 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה עוסק במשחק ווידאו שטרם יצא לאור
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי הפיתוח של המשחק.
ערך זה עוסק במשחק ווידאו שטרם יצא לאור
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי הפיתוח של המשחק.
הזאב שביננו 2
The Wolf Among Us 2
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה WW2024[1]
סוגה משחק הרפתקאות גרפי
פיתוח LCG Entertainment
AdHoc Studio
הוצאה לאור LCG Entertainment
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה LCG Entertainment
האחים וורנר אינטרקטיב אנטרטיימנט
סדרה פייבלס
דרישות תוכנה
מנוע משחק Unreal Engine 5
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות Microsoft Windows
Xbox One
Xbox Series X/S
PlayStation 4
PlayStation 5
המשחק הקודם The Wolf Among Us
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

The Wolf Among Us 2תרגום חופשי לעברית: הזאב שביננו 2) הוא משחק וידאו מסוגת הרפתקאות-גרפי, אשר מפותח ומופץ על ידי LCG Entertainment (בשם המסחרי Telltale Games) בשיתוף עם AdHoc Studio ועתיד לצאת לאור ב-2024[1] למערכת ההפעלה Microsoft Windows ולקונסולות המשחקים Xbox One,‏ Xbox Series X/S, פלייסטיישן 4 ופלייסטיישן 5. המשחק מבוסס על סדרת הקומיקסים "פייבלס" מאת ביל וילינגהאם ומהווה המשך ישיר למשחק הקודם בסדרה, The Wolf Among Us ומתרחש חצי שנה לאחר אירועי המשחק הראשון.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר הוצאתו לאור של המשחק The Wolf Among Us ב-2014, בחברת Telltale Games חשבו על פיתוח עונה שנייה למשחק, אך הפרויקט נדחה עקב פרויקטים אחרים שנמצאים בפיתוח, הכוללים את Tales from the Borderlands,‏ Minecraft: Story Mode ו-Game of Thrones.[2] החברה הייתה מודעת לכך שיש קהל מעריצים גדול אשר חפץ בעונה נוספת ועל כן היא חיכתה לזמן המתאים לפיתוח המשחק.[2]

העונה השנייה, אשר טרם נקבע שמה, הוכרזה במהלך כנס קומיק-קון שהתקיים בסן דייגו ב-2017 ותוכננה לצאת לאור ב-2018 למחשב האישי, לקונסולת המשחקים ולטלפונים החכמים. הוכרז כי ארין יווט ואדם הרינגטון יחזרו לדבב את שלגיה ואת ביגבי.[3] בראיון לאתר PCGamesN, עובד החברה ג'וב סטאפר ציין כי העונה השנייה לא תפתור את הקליף האנגר לגבי הקשר בין נריסה לפיית' וציין כי הסוף של המשחק תוכנן להיות דומה לסרט אפל, בו הצופה חושב על ההשלכות, אך אינו רואה מה באמת מתרחש בסופו של דבר. סטאפר הוסיף כי העונה השנייה תמשיך בעלילה יותר נרטיבית ותתמקד בביגבי ובשלגיה.[4] במאי 2018, חברת Telltale Games הכריזה כי בעקבות שינויים פנימיים בסטאודיו, הוצאת המשחק נדחתה ל-2019.[5] בספטמבר 2018, חברת Telltale Games פשטה רגל ונסגרה, דבר שביטל את פיתוחו של המשחק ביחד עם פרויקטים נוספים.[6]

לאחר קנייתה של Telltale Games על ידי חברת LCG Entertainment, החברה רכשה זכויות בין היתר גם על הכותר של The Wolf Among Us, אך החברה לא הכריזה דבר על משחק ההמשך.[7] בטקס פרסי המשחקים 2019 (אנ') שהתקיים בלוס אנג'לס ב-12 בדצמבר 2019, חברת LCG הכריזה על משחק ההמשך, The Wolf Among Us 2, אשר יהווה המשך ישיר למשחק הקודם, אך עדיין יהיה פריקוול לסדרת הקומיקס. המשחק מפותח על ידי LCG (שמשתמשת בשם Telltale Games כשם מסחרי) בשיתוף עם חברת AdHoc Studio, אשר הוקמה על ידי עובדים לשעבר של Telltale Games, אשר תתמקד בפיתוח הנרטיב והאלמנטים הקלונועיים בעוד LCG תתמקד בפיתוח המשחקיות ואלמנטים נוספים. בנוסף לצוות המקורי של Telltale, הוכרז כי יווט והרינגטון ימשיכו לדבב את שלגיה ואת ביגבי וכן כי המלחין של פסקול המשחק יהיה ג'רלד אמרסון-ג'ונסון (אנ'). בניגוד למשחקי Telltale אחרים, המשחק מפותח על בסיס המנוע הגרפי Unreal Engine 4 במקום Telltale Tool, אך עדיין ישמור על הוצאה לאור מבוססת פרקים.[8] משחק ההמשך מפותח מאפס, לאחר שכלל הרעיונות המקוריים של Telltale Games נגנזו.[9] בניגוד למסורת הפיתוח של כל פרק בנפרד, הוכרז כי כלל הפרקים יפותחו בו זמנית.[10] המשחק תוכנן לצאת לאור ב-2023,[11] אך ב-1 במרץ 2023 הוכרז כי הוצאתו לאור תידחה לשנת 2024, בעקבות המעבר למנוע הגרפי Unreal Engine 5.[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 3 מאט וולס, The Wolf Among Us 2 delayed into 2024 to avoid burnout and crunch, באתר Eurogamer, ‏‏1 במרץ 2023 (באנגלית)
  2. ^ 1 2 MCV Staff‏, The Wolf Among Us was ‘almost unshippable’ and could have been a comedy, says Telltale, באתר MCV, ‏‏18 בספטמבר 2017 (באנגלית)
  3. ^ סטפאני נונלי, The Wolf Among Us 2, The Walking Dead: The Final Season coming in 2018, Batman: The Enemy Within out in August, באתר VG247, ‏‏19 ביולי 2017 (באנגלית)
  4. ^ מאט פורסלו, The Wolf Among Us’s ending is “absolutely not a cliffhanger”, באתר PCGamesN, ‏‏23 באוגוסט 2017 (באנגלית)
  5. ^ מאט קים, The Wolf Among Us 2 Delayed Until 2019, באתר USG, ‏‏25 במאי 2018 (באנגלית)
  6. ^ מאט קים, Sources: Telltale Games Closes Majority of Studio, The Wolf Among Us 2 and Stranger Things Canceled, באתר USG, ‏‏21 בספטמבר 2018 (באנגלית)
  7. ^ קולין קאמפבל, Telltale Games is being revived, באתר Polygon, ‏‏28 באוגוסט 2019 (באנגלית)
  8. ^ דיאן טקהאשי, Telltale confirms it will make The Wolf Among Us 2, באתר VentureBeat, ‏‏12 בדצמבר 2019 (באנגלית)
  9. ^ מת'יו אולסון, The Wolf Among Us 2 is Starting From Scratch, Telltale Confirms, באתר USG, ‏‏20 בדצמבר 2019 (באנגלית)
  10. ^ אנדי צ'אלק, Telltale confirms The Wolf Among Us 2 is still happening, but it's going to be awhile, באתר PCGamer, ‏‏10 בדצמבר 2020 (באנגלית)
  11. ^ קאס מרשל, The Wolf Among Us 2 has a new trailer, 2023 release window, באתר Polygon, ‏‏9 בפברואר 2022 (באנגלית)