אחוות הג'ינס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אחוות הג'ינס
The Sisterhood of the Traveling Pants
220פס
מבוסס על "אחוות המכנסיים הנודדים" מאת אן ברשרס
בימוי קן קוואפיס עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי דברה מרטין צ'ייס, אנדרו קוסובה, דניס די נובי, ברודריק ג'ונסון עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט אליזבת' צ'נדלר, דליה אפרון עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה קתרין הימוף עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים בלייק לייבלי
אלקסיס בלדל
אמבר טמבלין
אמריקה פררה
מוזיקה קליף איידלמן עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום ג'ון בילי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Alcon Entertainment
12th Street Productions
Di Novi Pictures
חברה מפיצה האחים וורנר, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 1 ביוני 2005
משך הקרנה 119 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט חבר'ה נשי, קומדיה רומנטית, סרט מבוסס יצירה ספרותית, סיפור התבגרות, סרט נעורים, דרמה קומית, סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 25,000,000$
הכנסות 42,000,000$
הכנסות באתר מוג'ו travelingpants
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אחוות הג'ינסאנגלית: The Sisterhood of the Traveling Pants) הוא סרט דרמה רומנטית משנת 2005 בבימויו של קן קוואפיס ובכיכובן של בלייק לייבלי, אלקסיס בלדל, אמבר טמבלין ואמריקה פררה.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארבע חברות טובות הנפרדות זו מזו לראשונה בחייהן, מחליטות לשמור על קשר באמצעות זוג מכנסי ג'ינס, אותם הן מעבירות מאחת לשנייה.

צוות השחקנים הראשי[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לינה קליגריס (אלקסיס בלדל): יש לה שורשים יוונים ובמהלך הסרט היא נמצאת אצל סבה וסבתה הגרים ביוון. היא פוגשת נער יווני אמריקני, כמוה, בשם קוסטס דונס. סבה וסבתה מספרים לה שמשפחתה ומשפחתו של קוסטס הן אויבים מושבעים הנובעים מסכסוך ישן. למרות זאת, קוסטס ממשיך לרדוף אחריה והשניים מתחילים לפתח רגשות אחד אל השני. לאחר שהזהירו אותה, מתחילה לינה לקיים מערכת יחסים סודית עם קוסטס. בלילה האחרון שלהם יחד, אמר קוסטס ללינה שהוא אוהב אותה, אך שתי המשפחות הפרידו ביניהם. מאוחר יותר לינה מתעמתת עם סבה ומבקשת ממנו לראות את קוסטס לפני שהוא עוזב לאוניברסיטה באתונה. סבה מסכים, וכשפוגשת אותו בפעם האחרונה - הם מתראים בנשיקה לוהטת ולינה מתוודה באהבתה אל קוסטס.
  • טיבי רולינס (אמבר טמבלין): תוך כדי העבודה כקופאית, שומעת טיבי קול נפץ חזק ומוצאת באחד המעברים ילדה שהתעלפה, ומשם קוראת לאמבולנס. כאשר לינה מעבירה לטיבי את המכנסיים, הם מגיעות בטעות לביתה של ביילי גרייפמן, הלא היא הילדה שהתעלפה במעבר. ביילי מוקסמת מסרטה של טיבי, והופכת להיות העוזרת של טיבי בסרט. טיבי מוטרדת מכך בהתחלה, אך אחר כך כבר לא, לאחר שמגלה שביילי חולה בלוקמיה. טיבי מנסה כמה שיותר לעזור לה ולכן מביאה לביילי את הג'ינס המיוחדים, אך ביילי אומרת שאינה יכולה לקבל אותם, כי המכנסיים האלה הם מה שהפגיש בין ביילי לטיבי. טיבי מבלה עם ביילי אך באחד הרגעים בסרט קיבלה שיחת טלפון מאמה של ביילי ובה נאמר כי ביילי מתה. מאוחר יותר, כאשר כרמן מגיעה הביתה מקרוליינה הדרומית, כרמן מנסה להיעזר בטיבי כדי שתעזור לה עם רגשותיה כלפי אביה. כרמן משטה בטיבי כשמביעה את הכעס שלה כלפי אביה, וטיבי יוצאת בדמעות. בסופו של דבר טיבי וכרמן הולכות לביתה שלך ברידג'ט על מנת להוציא ממנה את הדיכאון. במהלך הסרט, טיבי עוברת שינויים דרמטיים בהשקפתה בשל זמנה עם ביילי.
  • ברידג'ט ורילנד (בלייק לייבלי): זמן קצר לאחר שהגיעה למחנה כדורגל במקסיקו, ברידג'ט מתאהבת במאמן, אריק ריצ'מן. היא מגלה לאריק שהפסיכיאטר שאבחן אותה לאחר התאבדות אמה תיאר אותה כ"נחרצת עד לנקודה של פזיזות". הצהרה זו בצדק מתארת המרדף של ברידג'ט של אריק, למרות העובדה שמשיכה בין מאמנים וחניכים אסורה. היא מפלרטטת עם אריק תוך כדי משחק בניסיון להרשים אותו. טיבי וכרמן הגיעו אליה על מנת לעודד אותה. מאוחר יותר, נפגשים ברידג'ט ואריק בפעם האחרונה ומחליטים שיהיו ידידים.
  • כרמן לואל (אמריקה פררה): במהלך הקיץ נוסעת כרמן לבית אביה בדרום קרוליינה, ומתפלאת לראות כי אביה נישא לאישה חדשה בשם לידיה עם ילדים. משפחתה החדשה מזניחה אותה ולכן כרמן חוזרת למרילנד. בבית, טיבי משכנעת את כרמן להתעמת עם אביה בשיחת טלפון, ולבסוף אומרת כרמן לאביה כיצד מרגישה כלפיו. הקיץ שלה מסתיים בכך שאביה מתנצל כלפיה התנצלות פומבית על כך שזלזל בה.

עוד דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

צילום הסרט התרחש בעיקר באי סנטוריני, יוון, ובנוסף גם בקאבו סן לוקאס, מקסיקו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]