ויקיפדיה:תמונה מומלצת/הוספה למומלצים/דיונים/מיזם היובל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בדף זה מוצגות התמונות אשר תופענה לרגל מיזם היובל (ה-100,000 ערכים) בדף הראשון של ויקיפדיה, בשבוע בו יוצג דף מיוחד לרגל האירוע. שבע תמונות נבחרו. למען הסר ספק, אם באותו שבוע יחול אירוע מיוחד (כגון חג) תוצג באותו יום התמונה הנבחרת המיועד לאותו אירוע, ולא אחת משבע התמונות.

התמונות שנבחרו[עריכת קוד מקור]

רגע לפני הקילומטר ה-100,000 על מד המרחק של אופנוע סוזוקי בנדיט. בוויקיפדיה העברית יותר ערכים מכל אנציקלופדיה אחרת בשפה העברית.
פרי של עץ רימון מצוי שמסמל בתרבויות שונות שפע, פריון, יופי וחוכמה. לפי המסורת היהודית, ברימון יש 613 זרעים – סימן לתרי"ג מצוות. בויקיפדיה ערכים על המצוות השונות.
עיפרון צבעוני הוא עיפרון המכיל ליבה הכוללת צבען, ומסוגל לסמן קווים בגוונים שונים על משטח. באתר ויקיפדיה בשפות השונות רשומים למעלה 19.14 מיליון משתמשים מכל הדתות, העמים והגזעים, הפועלים יחד בכתיבת האנציקלופדיה.
קרן אור חודרת בין הקירות העשויים אבן גיר של קניון אנטילופ באריזונה. העדר מגבלת מקום מאפשר לויקיפדיה לכתוב ערכים על אתרים בכל רחבי העולם.
מפה של העולם בצורה של פרח שמרכזו ירושלים (1581), הדפס עץ מאת היינריך בונטינג. ויקיפדיה בשפה העברית שמה דגש על הרחבת הידע האינטרנטי החופשי הקשור לארץ ישראל ולירושלים.
חלון רוזטה בסגנון גותי קורן בקתדרלת נוטרדאם דה פארי. מטרתם של הויטרז'ים בקתדרלה הגותית, היה להשכיל את הבאים לתוכה. בדומה, גם מטרתה ויקיפדיה היא להביא ידע למחפשים אותו ברחבי האינטרנט.
"The Blue Marble" (בעברית: "הגולה הכחולה") הוא תצלום מפורסם של כדור הארץ, שצולם בידי צוות החללית אפולו 17 בשנת 1972. נכון לשנת 2009, ויקיפדיה היא אתר האינטרנט הרביעי הנצפה ביותר בעולם.