לחשוב כמו גבר 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לחשוב כמו גבר 2
Think Like a Man Too
כרזת הסרט בעברית
כרזת הסרט בעברית
מבוסס על הספר "תתנהגי כמו גברת, תחשבי כמו גבר (אנ')" מאת סטיב הארווי
בימוי טים סטורי (אנ')
הופק בידי וויל פאקר (אנ')
תסריט דיוויד א. ניומן
קייט מרימן
עריכה פיטר ס. אליוט
שחקנים ראשיים קווין הארט
מייקל איליי (אנ')
ג'רי פררה
מייגן גוד (אנ')
רג'ינה הול
טראג'י פ. הנסון
טרנס ג'יי (אנ')
רומני מלקו
ונדי מקלנדון-קובי
גרי אוון (אנ')
גבריאל יוניון
לה לה אנתוני (אנ')
מוזיקה כריסטופר לנרז (אנ')
צילום כריסטופר דסקין
מדינה ארצות הברית
חברת הפקה Will Packer Productions (אנ')
חברה מפיצה Screen Gems (אנ')
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה
הקרנת בכורה 20 ביוני 2014 (ארה"ב)
משך הקרנה 106 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה קומדיה רומנטית
תקציב 24 מיליון דולר
הכנסות 70.2 מיליון דולר
הכנסות באתר מוג'ו thinklikeaman2
סרט קודם לחשוב כמו גבר
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb

לחשוב כמו גבר 2אנגלית: Think Like a Man Too) הוא סרט קומדיה רומנטית אמריקאי משנת 2014. הסרט הוא המשכון לסרט "לחשוב כמו גבר" משנת 2012 המבוסס על ספרו של סטיב הארווי: "תתנהגי כמו גברת ותחשבי כמו גבר" (Act Like a Lady, Think Like a Man (אנ')). הסרט בוים על ידי טים סטורי (אנ') ונכתב על ידי דייוויד א. ניומן וקייט מרימן. בסרט משחקים אנסמבל שחקנים: קווין הארט, מייקל איליי (אנ'), רג'ינה הול, מייגן גוד (אנ'), טרנס ג'יי (אנ'), טראג'י פ. הנסון, רומני מלקו, גבריאל יוניון, ג'רי פררה, ונדי מקלנדון-קובי וגרי אוון (אנ'). בנוסף אליהם, השחקניות לה לה אנתוני (אנ') וג'ניפר לואיס מופיעות בתפקידים משניים.

הסרט הוקרן לראשונה ב-20 ביוני 2014 בהפצת "Screen Gems (אנ')" והרוויח 70.2 מיליון דולר כנגד 24 מיליון דולר שהושקעו ביצירתו.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סדריק וחבריו נוסעים ללאס וגאס כדי לחגוג את מסיבת הרווקים של מייק המאורס לקנדיס, יחד עם בנה של קנדיס, דיוק ואמו של מייקל, לורטה שמצטרפים לטיול. זיק ומאיה מגיעים לוגאס, וזיק נאלץ להתמודד עם עברו הבעייתי כרודף שמלות, כאשר בוגאס הוא ומאיה פוגשים במכרים ישנים שלו מהעבר שמזכירים לו את דרכיו הישנות (וביניהם פקידת קבלה במלון ששופכת על זיק משקה לאחר ששכב איתה ולא התקשר). בנט ואשתו טיש מנסים להחזיר את הניצוץ לחיי הנישואין שלהם. ג'רמי וקריסטן התחתנו מאז הסרט הראשון וכעת מנסים להיכנס להיריון. דומיניק ולורן מתאחדים לאחר שהתרחקו אחד מהשני ושוכבים בלימוזינה. לבסוף, סדריק מגיע לוגאס ברכב ספורט יוקרתי, שמח לבלות זמן הרחק מאשתו גייל.

לורטה, אמו המגוננת של מייקל שלא מרוצה מהאירוסין של בנה לקנדיס, מגיעה לוגאס ומשתלטת על ההכנות לקראת מסיבת הרווקות של קנדיס. למרות שלורן אמורה הייתה להיות השושבינה של קנדיס, לורטה משנה את סדר התוכניות של הבנות ומארגנת מסיבה משלה.

במהרה, הזוגות בוגאס חווים משברים שונים: לורן מקבלת שיחה מהבוס שלה, לי פוקס, שמציע לקדם אותה לתפקיד מנהלת תפעול ראשית במטה החברה בניו יורק, מה שאומר שהיא תצטרך להיפרד מדומיניק בשנית. קריסטן מנסה לגרום לג'רמי לשכב איתה בכך שהיא יוזמת משחק תפקידים מיני בנושא "משחקי הכס", אבל ג'רמי נחרד מהמחשבה להפוך לאבא. מאיה רוצה להינשא לזיק, אבל זיק נרתע מהרעיון.

בזמן שהנשים צריכות להתמודד עם לורטה, לורן וקנדיס מנסות לשדך אותה עם דודה של קנדיס, אדי. לורטה לוקחת את הבנות לארוחת ערב ולאחר מכן מתכננת לקחת את קנדיס להופעה של דיון וורוויק. דודה של קנדיס, אדי מופיע בוגאס ומנסה להתחיל עם לורטה. הגברים נתקלים בחבריו הישנים של מייקל מאחוות הסטודנטים: אייזק וטרל שמצטרפים לגברים בבילוי.

הבנות מאפרות את טיש והולכות למועדון. מכיוון שהן לקחו את האוטובוס בו הגברים היו אמורים לנסוע, הגברים נאלצים ללכת ברגל. סדריק נכנס לצרות לאחר שגייל מגלה שסדריק השתמש בכרטיס האשראי שלה כדי לשלם על הטיול והחוב בכרטיס עומד על 40 אלף דולר. סדריק מחליט להמר בקזינו כדי לכסות את החוב עם כספיי הזכייה, אך נכשל. מתוך פחד מגייל ורצון לכסות את החוב, סדריק גורר את הגברים למועדון חשפנות, שם החבורה מחליטה להשתתף בתחרות חשפנים חובבים, כשהפרס הוא 40 אלף דולר. התכנית משתבשת כשהבנות מגיעות לאותו המועדון ומייק (השיכור) רואה את קנדיס מקבלת ריקוד מאחד החשפנים. מייק תוקף את החשפן והבנים והבנות ביחד מצטרפים לקטטה המונית שבסופה הם נעצרים על ידי המשטרה.

מבינים כולם שהחתונה של מייק וקנדיס בעוד מספר שעות, החבורה מנסה להתקשר מהכלא לעזרה, אך ללא הצלחה. לורטה נמצאת בחדר המלון שלה עם אדי, גייל מבלה ערב רומנטי עם הזמר דרייק ואמו של בנט שומרת על הילדים. בזמן שבנט מדבר עם ילדיו בטלפון, ג'רמי מתרשם מכך והדבר מעודד אותו להפוך לאבא בעצמו. לאחר שלא הצליחו להזעיק עזרה, הגברים מאשימים את סדריק במצבם. לאחר שהשתחררו מהמאסר, ג'רמי מתוודה בפני קריסטן שהוא מוכן להיות אבא והיא מתוודה שהמחזור שלה מאחר, בכך השניים מסיקים שהיא בהיריון ומתרגשים. זיק מתנצל בפני מאיה על דרכיו הישנות ומציע לה נישואין והיא מסכימה.

לורטה, שלא מוצאת את מייק, מחפשת אותו בחדרה של קנדיס ומנסה לגרום לפרידתם של השניים. מייק מאזין לשיחה של אמו עם קנדיס ומתעמת איתה, מצהיר בפניה שהוא יינשא לקנדיס, גם אם היא לא תאהב את הרעיון ושבמידה והיא תתנגד, היא לא תוזמן לחתונה. קנדיס כועסת על מייקל בגלל שהוא כעס על אמו, חושפת שהיא בעצמה אם ושאם בנה לא יזמין אותה לחתונה שלו, היא תישבר מכך. לורטה שומעת את השיחה ומתנצלת בפני השניים.

בינתיים, סדריק אורז את בגדיו ומתכונן לעזוב את חדר המלון. או אז, המשרת שלו, דקלן מציע לו להעביר את החתונה של מייק וקנדיס לאולם אחר. בסופו של דבר, מייק וקנדיס מתחתנים באושר.

הסרט מסתיים כשהחבורה עומדת לעזוב את לאס וגאס ובנט מוצא מטבע השייך לסדריק ומנסה את מזלו במכונת מזל. למרבה הפלא, בנט זוכה בהימור והוא וסדריק מתחילים להתווכח למי שייכים כספי הזכייה.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

וויל פאקר (אנ') הפיק את הסרט.[1] צילומי הסרט החלו ביוני 2013 בלאס וגאס. הקדימון הראשון לסרט הופץ ב-11 בפברואר 2014 והופיע טרם הצגת הסרט "בנוגע לאתמול בלילה" בו מככבים הארט, איליי והול. הבמאי טים סטורי סיפר בראיון: "האמון שהוא והשחקנים בנו בפעם הקודמת, בשילוב עם מוסר העבודה שלהם אפשר לו להמשיך את העלילה ומבחינתו זה הרגיש כמו "להיפגש שוב עם האחים והאחיות שלך".[2]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר Rotten Tomatoes העניק לסרט ציון של 24% טריות על סמך 85 ביקורות.[3]

האתר Metacritic העניק לסרט ציון של 38/100 על סמך 30 ביקורות.[4]

האתר CinemaScore העניק לסרט ציון של A-.[5]

השחקן קלסי גרמר זכה בפרס "פטל הזהב" עבור הדמות המשנית הכי גרועה לאחר השתתפותו בסרט.[6]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 'Think Like a Man Too' set for release June 20, 2014 - UPI.com, UPI (באנגלית)
  2. ^ BRIANA RODRIGUEZ, How ‘Think Like a Man Too’ Director Tim Story Handled Surprises in Vegas, www.backstage.com, ‏JUNE 20, 2014
  3. ^ Think Like a Man Too | Rotten Tomatoes, www.rottentomatoes.com, ‏2014-06-20 (באנגלית)
  4. ^ Think Like a Man Too, www.metacritic.com (באנגלית)
  5. ^ Anita Busch, FINAL BOX OFFICE: First Half Of 2014 No Growth From Year Earlier As ‘Think Like A Man Too’ Debuts With $29M+; ‘Jersey Boys’ With $13.3M, Deadline, ‏2014-06-23 (באנגלית אמריקאית)
  6. ^ Condé Nast, Razzies 2015: Kirk Cameron, Cameron Diaz and Kelsey Grammar “Win” Big, Vanity Fair, ‏2015-02-22 (באנגלית אמריקאית)