שריל היינס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שריל היינס
Cheryl Hines
לידה 21 בספטמבר 1965 (בת 58)
מיאמי ביץ', ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1993
מקום לימודים
בן או בת זוג רוברט פ. קנדי ג'וניור (2014–?) עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר צאצאים 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שריל היינסאנגלית: Cheryl Hines; נולדה ב-21 בספטמבר 1965) היא שחקנית, קומיקאית, מפיקה ובמאית אמריקאית. ידועה בעיקר בשל תפקידה כשריל דייוויד בסדרת הטלוויזיה זוכת פרס גלובוס הזהב "תרגיע".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היינס נולדה במיאמי ביץ', פלורידה לג'יימס ורוזמרי היינס, וגדלה בעיר טלהסי שבפלורידה, שם הייתה חברה בתיאטרון השחקנים הצעירים לאורך כל שנותיה בתיכון. היינס למדה גם במרכז הטכני בעיר ובקולג' הקהילתי של טלהסי. היא גדלה וחונכה כקתולית ויש לה שני אחים ואחות. היא סיימה לימודי תואר ראשון בהצטיינות באוניברסיטת מרכז פלורידה.

תחילה היא עבדה כמלצרית, כתבת בטלוויזיה ובמוקד טלפוני. היא עברה להוליווד על מנת לפתח קריירת משחק, ושימשה כעוזרת האישית של רוב ריינר.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2000 החלה לשחק בקומדיית המצבים "תרגיע" בתפקיד אשתו של לארי דייוויד, ועל תפקידה קיבלה שתי מועמדויות לפרס אמי לשחקנית משנה בסדרה קומית לשנים 2003 ו-2006.

ב-2002 הופיעה בפרק של "כולם אוהבים את ריימונד". ב-2004 דיבבה בסדרת האנימציה "אב הגאווה" ברשת NBC. ב-2005 שיחקה בקומדיה "כלה להשגה".

ב-2006 היא שיחקה את אחותו של ד"ר קוקס בסדרה "סקראבס". ושיחקה בסרטים הקומיים "הרעיונות המגניבים של ביקפורד שמקלר" ו-"ראש בראש עם משפחת שטיין".

ב-2008 שיחקה בקומדיה "החדר של בארט". ב-2009 שיחקה בתפקיד הראשי בסדרה הקומית "באימהיות". בשנת 2010 היא שיחקה בעונה הרביעית של סדרת הדרמה "אחים ואחיות" בתפקיד מנהלת קמפיין פוליטי. ב-2012, היא שיחקה בסרט הטלוויזיה "קסם של הורים - הסרט: חג המולד".

ב-29 בינואר 2014, היינס קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

ב-2016 השתתפה בסרט "מר תשע נשמות", בסרט "הנדבן" ודיבבה בסדרת אנימציה של FOX "בנו של זורן". ב-2017 השתתפה בסרט הקומדיה "אמהות רעות 2: לשרוד את החג", ובסרט "וילסון". באותה שנה שבה לגלם את דמותה של שריל דייוויד בסדרה זוכת פרס גלובוס הזהב "תרגיע", לעונה תשיעית לאחר כ-6 שנים שירדה מהשידור. ב-2017, דיבבה את דמותה של סוזן בפרק בסדרת האנימציה "בוטן וחמוצניק". ב-2018, השתתפה בתוכנית המציאות "מטבחי הגיהנום".

בשנת 2020, הצטרפה לעונה השנייה של סדרת הסיטקום "הקונרים". באותה שנה החלה לשפוט בתוכנית המציאות "I Can See Your Voice" המשודרת ברשת פוקס; (המבוססת על פורמט קוריאני באותו שם) ודומה באופיה לתוכנית "הזמר במסכה".

בשנת 2022 הצטרפה לקאסט העונה השנייה של הסדרה זוכת הפרסים של HBO Max - "הדיילת" בדמותה של דוט קרלסון, הממונה של בנג'מין ב-CIA. באותה שנה שיחקה בסרט הקומדיה הרומנטית "יד הגורל" מבית אמזון פריים וידאו.

בימוי והפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2006 ביימה פרק מתוך הסדרה "נשות הקמפוס", ששודרה אז ברשת הטלוויזיה Oxygen. היינס גם הפיקה שלושה פרקים מתוך העונה השנייה.

בשנת 2009 ביימה את סרטה הקולנועי הראשון "עד שתאהב אותי", בו כיכבו מג ראיין, טימותי האטון, קריסטן בל וג'סטין לונג.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

היינס התחתנה עם פול יאנג, מייסד חברת הניהול Principato-Young, ב-30 בדצמבר 2002. בתם קת'רין רוז יאנג נולדה ב-8 במרץ 2004. ב-20 ביולי 2010 הגישו היינס ויאנג בקשה לגירושין לאחר כמעט שמונה שנות נישואין.

כשנולד להיינס אחיין עם שיתוק מוחין, היינס יצרה קשר עם הארגון "United Cerebral Palsy" לקבלת תשובות ומשאבים. עם הזמן, היא התחברה עם הארגון וניצלה את מעמדה כדי לעזור להעלות את המודעות שלהם. היינס מכהנת בדירקטוריון הנאמנים של הארגון. היינס ומשפחתה זכו בסכום של 25,000 דולר עבור UCP בשעשועון "טוטו משפחתי", בפרק ששודר ב-12 ביולי 2015.

בדצמבר 2011 החלה היינס לצאת עם העורך דין והפעיל החברתי רוברט קנדי ג'וניור, אחיינו של נשיא ארצות הברית ג'ון פיצג'רלד קנדי. הם הודיעו על אירוסיהם בסוף חודש אפריל 2014, ונישאו ב-2 באוגוסט 2014.

היינס ידועה גם כשחקנית פוקר חובבת עם זכיות בהיקף של 50,000 $ סך הכל.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]