זאין מאליק – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 2A0D:6FC7:338:EB75:2830:20C1:836B:9439 (שיחה) לעריכה האחרונה של שושושושון
אין תקציר עריכה
תגית: שוחזרה
שורה 15: שורה 15:
|התחלת פעילות=2010
|התחלת פעילות=2010
|סיום פעילות=הווה}}
|סיום פעילות=הווה}}
'''זאין ג'אבד "זאין" מאליק''' (ב[[אנגלית]]: '''Zain Javadd "Zayn" Malik'''; נולד ב-[[12 בינואר]] [[1993]]) הוא [[זמר]] וכותב שירים [[אנגלים|אנגלי]]. התפרסם בשנת [[2010]] כאשר השתתף בתוכנית "[[The X Factor (תוכנית טלוויזיה בריטית)|X פקטור בריטניה]]". לאחר שנפסל כזמר סולו, הוחזר לתחרות, יחד עם ארבעה מתחרים נוספים, כדי ליצור את הלהקה שעתידה הייתה להיקרא "[[ואן דיירקשן]]". בזמן היותו חבר בקבוצה יצאו ארבעה אלבומים משותפים ללהקה.
'''זאין ג'אבד "זאין" מאליק''' (ב[[אנגלית]]: '''Zain Javadd "Zayn" Malik'''; נולד ב-[[12 בינואר]] [[1993]]) הוא [[זמר]] וכותב שירים [[אנגלים|אנגלי]]. התפרסם בשנת [[2010]] כאשר השתתף בתוכנית "[[The X Factor (תוכנית טלוויזיה בריטית)|X פקטור בריטניה]]". לאחר שנפסל כזמר סולו, הוחזר לתחרות, יחד עם ארבעה מתחרים נוספים, כדי ליצור את הלהקה שעתידה הייתה להיקרא "[[ואן דיירקשן]]". בזמן היותו חבר בקבוצה יצאו ארבעה אלבומים משותפים ללהקה. עוכר ישראל


מאליק התפצל מהלהקה ב-25 במרץ [[2015]] וחתם על חוזה הקלטות אישי עם חברת התקליטים [[תקליטי RCA]]. במהלך תקופה זו החל לאמץ את סגנון המוזיקה [[רית'ם אנד בלוז|R&B]]. עם הוצאת [[אלבום בכורה|אלבום הבכורה]] Mind of Mine בשנת 2016 הפך לאמן הבריטי הראשון שאלבום הבכורה שלו הופיע במקום הראשון במצעדים בבריטניה ובארצות הברית כאחד. הוא זכה לשבחים רבים על אלבומו, ואף זכה ב[[פרס המוזיקה האמריקאית]] וב[[פרס המוזיקה של בילבורד]].
מאליק התפצל מהלהקה ב-25 במרץ [[2015]] וחתם על חוזה הקלטות אישי עם חברת התקליטים [[תקליטי RCA]]. במהלך תקופה זו החל לאמץ את סגנון המוזיקה [[רית'ם אנד בלוז|R&B]]. עם הוצאת [[אלבום בכורה|אלבום הבכורה]] Mind of Mine בשנת 2016 הפך לאמן הבריטי הראשון שאלבום הבכורה שלו הופיע במקום הראשון במצעדים בבריטניה ובארצות הברית כאחד. הוא זכה לשבחים רבים על אלבומו, ואף זכה ב[[פרס המוזיקה האמריקאית]] וב[[פרס המוזיקה של בילבורד]].

גרסה מ־13:33, 9 בספטמבר 2021

זאין מאליק
Zayn Malik
מאליק, 2015
מאליק, 2015
לידה 12 בינואר 1993 (בן 31)
ברדפורד, מערב יורקשייר, הממלכה המאוחדת
שם לידה Zain Javadd Malik עריכת הנתון בוויקינתונים
שם במה Zayn Malik עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ניו יורק, ארצות הברית.
תקופת הפעילות מ-2010
מקום לימודיםעריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק זמר, פזמונאי, מוזיקאי, כותב שירים
סוגה R&B, פופ
סוג קול טנור, טנור די גרציה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית בריטית, אורדו, אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה קול, גיטרה, פסנתר
חברת תקליטים סייקו מיוזיק, קולומביה רקורדס, RCA רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג פרי אדוארדס (20122015)
ג'יג'י חדיד (20152021) עריכת הנתון בוויקינתונים
צאצאים 1
פרסים והוקרה
http://inzayn.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

זאין ג'אבד "זאין" מאליקאנגלית: Zain Javadd "Zayn" Malik; נולד ב-12 בינואר 1993) הוא זמר וכותב שירים אנגלי. התפרסם בשנת 2010 כאשר השתתף בתוכנית "X פקטור בריטניה". לאחר שנפסל כזמר סולו, הוחזר לתחרות, יחד עם ארבעה מתחרים נוספים, כדי ליצור את הלהקה שעתידה הייתה להיקרא "ואן דיירקשן". בזמן היותו חבר בקבוצה יצאו ארבעה אלבומים משותפים ללהקה. עוכר ישראל

מאליק התפצל מהלהקה ב-25 במרץ 2015 וחתם על חוזה הקלטות אישי עם חברת התקליטים תקליטי RCA. במהלך תקופה זו החל לאמץ את סגנון המוזיקה R&B. עם הוצאת אלבום הבכורה Mind of Mine בשנת 2016 הפך לאמן הבריטי הראשון שאלבום הבכורה שלו הופיע במקום הראשון במצעדים בבריטניה ובארצות הברית כאחד. הוא זכה לשבחים רבים על אלבומו, ואף זכה בפרס המוזיקה האמריקאית ובפרס המוזיקה של בילבורד.

ביוגרפיה

מאליק נולד בברדפורד, מערב יורקשייר שבממלכה המאוחדת למשפחה מוסלמית. אביו הוא יאסר מאליק, פקיסטני-בריטי. אמו היא טרישה בראנן מאליק והיא אנגלייה שהתאסלמה לפני נישואיה.[1][2] למאליק אחות גדולה בשם דוניה, ושתי אחיות צעירות, וואליה וסאפא. גדל במשפחה המשתייכת למעמד הפועלים, ובשכונת פועלים.

מאליק החל לכתוב מוזיקת ראפ כשהיה תלמיד בבית הספר, והופיע בפעם הראשונה מול קהל כשהזמר ג'יי שון ביקר בבית ספרו. בגילאי 15–17 עסק באיגרוף. לפני שהחל בקריירת המוזיקה, תכנן להיות מורה לאנגלית.

קריירה

קריירת אופנה

בשנת 2016 הופיע מאליק במדד ה-BoF500 של Imran Amed הממפה את האנשים המשפיעים ביותר בתחום האופנה.[3] בינואר 2017 שחרר קו הנעלה יחד עם המעצב ג'וזפה זנוטי. ב-19 ביוני 2017 הוציא ליין אופנה בעיצובו למותג ורסצ'ה.

בספטמבר 2018 הוציא קולקציית תיקים בעיצובו עבור חברת האופנה הענקית kooples.

X פקטור הבריטית וואן דיירקשן

בשנת 2010 השתתף בתוכנית X פקטור הבריטית. לאחר שנפסל כזמר סולו, הוחזר לתחרות, יחד עם ארבעה מתחרים נוספים, ליצירת הלהקה ואן דיירקשן. כשהיה בלהקה יצאו ארבעה אלבומים משותפים ללהקה.

קריירת מוזיקה

במרץ 2015 חתם מאליק חוזה הקלטות אישי עם חברת התקליטים תקליטי RCA. במהלך תקופה זו החל לאמץ את סגנון המוזיקה R&B, סגנון המוזיקה המוביל כעת בעולם. עם הוצאת אלבום הבכורה Mind of Mine בשנת 2016 הפך לאמן הבריטי הראשון שאלבום הבכורה הופיע במקום הראשון במצעדים בבריטניה ובארצות הברית כאחד. הוא זכה לשבחים רבים על אלבומו ואף זכה בפרס המוזיקה האמריקאית ובפרס המוזיקה של בילבורד.

באמצע שנת 2017, הכריז מאליק ביחד עם סיה כי עתיד לצאת שיתוף פעולה בין שניהם. לאחר מכן, פרסמו השניים את עטיפת הסינגל ושמו היה, "Dusk Till Dawn". שיתוף הפעולה זכה להצלחה רבה בעולם, ואף נכנס למצעדים רבים. ב-10 בספטמבר השיר הגיע ל-1B צפיות, ודורג כשיר ה-40 הכי מהיר להגיע למספר זה.

ב-14 בדצמבר, הוציא את אלבומו השני הנקרא "Icarus Falls". במאי 2019 הוציא זאין גרסה חדשה לשיר "A Whole New World", שהוא שיר הנושא של חידוש הסרט אלדין.

בשנת 2021, מאליק הוציא את אלבום האולפן השלישי שלו Nobody Is Listening.

חיים אישיים

ב-2013 הוא התארס לזמרת האנגלייה פרי אדוארדס, לאחר שנתיים של זוגיות, אך ב-2015 נפרדו. כיום מאליק בזוגיות עם הדוגמנית האמריקאית ג'יג'י חדיד, משנת 2015.[4] בספטמבר 2020, נולדה לזוג בת.[5]

מאליק סיפר כי סבל מהפרעת אכילה בשנת 2014 המאוחרת וב-2015. לדבריו, הפרעת האכילה נגרמה מרצון לשליטה על משהו בחייו.[6]

ב-2014, במהלך מבצע צוק איתן, צייץ מאליק ברשתות החברתיות "FreePalestine#" (שחררו את פלסטין) בטוויטר, מה שגרר תגובות כועסות ומרתיעות כלפיו.[7] מאז הוא נמנע מלפרסם בציבור את דעותיו הפוליטיות.[8]

ב-2017 סיפר מאליק שהוא מגדיר עצמו בתור "מוסלמי לא אדוק".[9] אולם ב-2018 בריאיון ל"ווג" בגרסתו הבריטית, מאליק ציין כי הוא התרחק מדת האסלאם בה גידלו אותו הוריו.[10]

דיסקוגרפיה

אלבומי אולפן

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא זאין מאליק בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי מוזיקאים תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

  1. ^ Mum Direction: Meet the mums who made 1D the men they are now
  2. ^ Mum Direction: Zayn Malik's mother on raising a pop star
  3. ^ The BoF500 is more diverse than ever with an impressive 86 members hailing from the UK
  4. ^ ג'יג'י חדיד וזאיין מאליק נפרדו, באתר mako, ‏13 במרץ 2018
  5. ^ Zayn Malik’s Instagram post: “Our baby girl is here, healthy and beautiful🙏🏽❤️ to try put into words how i am feeling right now would be an impossible task. The love I…”, Instagram (באנגלית)
  6. ^ זאיין מאליק מודה: סבלתי מהפרעות אכילה, באתר mako, ‏1 בנובמבר 2016
  7. ^ Ritman, Alex (29 ביולי 2014). "One Direction's Zayn Malik Barraged With Death Threats After '#FreePalestine' Tweet". Billboard. נבדק ב-25 בפברואר 2016. {{cite news}}: (עזרה)
  8. ^ "Zayn (2016 Cover Story)". Complex. נבדק ב-21 במרץ 2016. {{cite web}}: (עזרה) Interviewer: "You’ve been tight-lipped about your relationship with Gigi Hadid. You’re a huge pop star and the person you’re with is also very much in the spotlight. Are you getting used to it?" Malik: "Nah. I try to keep the two very separate. I try to, as much as I can. But there’s only so much you can do."
  9. ^ "Zayn Malik on girlfriend Gigi Hadid and why you can't f*** with Versace". Evening Standard (באנגלית בריטית). נבדק ב-12 בספטמבר 2017. {{cite news}}: (עזרה)
  10. ^ Zayn Malik wants to study English