משתמש:Noamp04/Fortnite

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

Noamp04/Fortnite
Fortnite
Epic Games
Epic Games
כללי
תאריך הוצאה 2018
סוגה משחק מחשב
פיתוח
הוצאה לאור Epic Games
הפצה Epic Games
דרישות תוכנה
מנוע משחק Unreal Engine 4
מצבי משחק Single-player, multiplayer
פלטפורמות Windows
PS4
 Xbox
 Mac
 IOS

Fortnite הוא co-op ארגז חול משחק הישרדות שפותח על ידי Epic Games ו - אנשים יכולים לעוף ופורסם על ידי Epic Games. המשחק שוחרר גם בתשלום עבור גישה מוקדמת כותרת עבור Microsoft Windows, macOS, פלייסטיישן 4 ו - Xbox one ב-25 ביולי, 2017, עם מלא חינם-כדי-הפעל השחרור הצפוי ב-2018. השוק גרסאות של המשחק שפורסמו על-ידי תיבת ההילוכים פרסום, תוך הפצה מקוונת של המחשב גרסאות מתבצע על ידי אפי של משגר.

Fortnite מוגדר עכשווי פני כדור הארץ, שבו הופיעה ברחבי העולם סערה גורם 98% מאוכלוסיית העולם להיעלם, כמו זומבי יצורים עליית לתקוף את השארית. נחשב על ידי אפי כמו הכלאה בין Minecraft ועל שמאל 4 מת, Fortnite יש עד ארבעה שחקנים משתפים פעולה על משימות שונות על שנוצר באופן אקראי מפות כדי לאסוף משאבים, לבנות ביצורים סביב הגנה יעדים אשר נועדו לעזור להילחם הסערה להגן על הניצולים, ולבנות נשק ומלכודות כדי לעסוק לחימה עם גלים של היצורים הללו בניסיון להשמיד את המטרות. שחקנים לקבל תגמולים דרך משימות אלה כדי לשפר את הגיבור דמויות, צוותי תמיכה, ארסנל של נשק ללכוד שרטוטי כדי להיות מסוגל לקחת יותר קשה משימות. המשחק הוא נתמך באמצעות microtransactions לרכוש מטבע במשחק הזה יכול לשמש לקראת שדרוגים אלה.


תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

יום אחד, 98% של אוכלוסיית כדור הארץ, פתאום נעלם, ונותר האוכלוסייה מצא את השמיים מכוסים עננים צפופים, יצירת כאוטי סופות ירד קליפות, דמוי-זומבי-כמו יצורים, שתקף את החיים. הניצולים מצאו דרכים לבנות "סופה " מגינים", שדה פינו את ענני הסערה מ מיד תקורה מופחתת ההתקפות מן הקליפות, והשתמשו בהן כדי להגדיר הישרדות בסיסים ברחבי העולם. השחקן הוא מפקד אחד הבסיסים האלה, מואשם הולכת בחוץ הסערה מגן למצוא משאבים, ניצולים, ושאר בנות הברית כדי לסייע להרחיב את סופה מגן למצוא דרך להחזיר את כדור הארץ למצבו הרגיל.

במשחקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

"להציל את העולם" מצב כמתואר ב-co-op ארגז חול משחק הישרדות, על חקר, אוספים פריטים, לחשל כלי נשק, בניית מבנים מבוצרים, נלחם גלים של הפולשני מפלצות.[1] טים סוויני, אפי מייסד, תיאר את המשחק כ -"Minecraft פוגש שמאל 4 מת".[2] את המשחק מחזורי בין ניהול אחד המשאבים היטב את הבסיס, ואז יוצאת על משימות כדי להשלים משימות כדי לאסוף משאבים, לקבל תגמולים כדי לקדם את הסיפור של המשחק.

ב המטא-המשחק, השחקן יש מלאי של נשק ללכוד שרטוטי, גיבור, דמויות, מגן דמויות, ותמיכה דמויות, יחד עם אסף משאבים. התרשימים הם השתמשו כדי לבנות כלי נשק ומלכודות כאשר על המגרש. הגיבור דמויות מייצגות דמויות מן אחד של ארבע מחלקות הנגן יכול להשתמש בעת משימה, כמו גם בשימוש לבצע משאבים משימות איסוף שהופך אותם לבלתי זמין לשימוש עד שהם חוזרים מהמשימה. מגן דמויות יכולות להיות זומן לעזור עם ההגנה, אבל רק אם יש פחות מארבעה שחקנים במשימה. תמיכה תווים משמשים כדי ליצור שונות שאינם זמינים חוליות המספקים פסיבי בונוסים על שחקן ההתקפה של כוח, בניית מהירות, שריון, בריאות, עם יתרונות נוספים, אם השחקן יכול להתאים מסוימים אפיון תכונות בתוך כיתה. השחקן יכול לבלות סוגים שונים של נקודות ניסיון ומשאבים שנצברו כמו משימה תגמולים, מתוך שלל קופסאות (מיוצג לאמה שקי איגרוף), או מקורות אחרים כדי רמת מעלה, להתפתח המפה ואת הדמויות. עבור כלי נשק, מלכודות, זה בדרך כלל מגביר את האפקטיביות שלהם כמו גם בפתיחת התכונה נוספת בונוסים, תוך פילוס את הגיבור דמויות יפתח כישורים מיוחדים יש לו את האופי ואילו בתחום. המפה ואת הדמויות הן בדרך כלל מוקצה נדיר, אשר קובע עד כמה הם יכולים להיות מפולס התפתח. שחקן של המלאי של שרטוטים, תווים מוגבל, אבל שחקנים יכולים לבחור חריץ לאף אחד הם לא צריכים לאוסף הספר כדי לקבל תגמולים מסוימים כאשר אוסף סטים הושלמו; להשתמש באחת או יותר של שרטוטים אלה או דמויות כדי להפוך אותם אקראית חדשה הפריט, או פשוט לפרוש אותם כדי לקבל בחזרה נקודות ניסיון ומשאבים אחרים כדי לשחרר את המלאי חריצים.[3][4]

השחקן גם יכול להשקיע את נקודות מיומנות, שנצברו על ידי השלמת משימות, טכנולוגיה, נקודות שנצברו במשך הזמן, לפתוח את מיומנויות חדשות וטכנולוגיות במשחק של מיומנות וטכנולוגיות עצים. אלה יכולים לשפר שחקן הבסיס של תכונות, מאפיינים משותפים עם שחקנים אחרים בזמן משימות, ביטול נעילת רמות גבוהות יותר של האבולוציה על המפה ואת הדמויות, לפתוח כיתה חדשה עמדות, או לבטל את הנעילה של מיומנויות כלליות שחקנים יכולים להשתמש בשטח. באופן קולקטיבי, של הנגן התקדמות האלה מיומנות וטכנולוגיה העצים, את יחידת הרכב שלהם הגיבור שנבחר אופי לפצות את השחקן הנוכחי של "רמת כוח", אשר מתייחס למה הקושי של משימות השחקן צריך לקחת את המשחק של שירותי שידוכים. בנוסף, שחקנים יכולים הסקירה הנוכחית שלהם סיפור התקדמות, קווסטים, אשר יכול לכלול מדי יום, תופעות, אירועים משימות, אשר כאשר הושלמה לספק מטבע במשחק או משאבים.

המשימה היא כיום מחולק בין ארבעה מקומות בעולם, חלקם זמינים רק לאחר מתקדם מספיק רחוק בסיפור, מקומות מיוחדים עבור מתוזמן אירועים בשביל לשרוד את הסערה מצב. במיקום מספר אפשרי המשימה אזורים להראות את סוג המשימה, את השטח זה מתרחש, שלה דירוג קושי ביחס השחקן הנוכחי של רמת כוח, בין אם המשימה היא כיום תחת מיוחדים "סופה" תנאים לזרוק אפקטים אקראיים, כמו מחוטב קליפות או מיני-בוסים, לתוך משימה, אבל יש פוטנציאל טוב יותר תגמולים אם הושלמה. השחקן לחלופין יכול לבחור אתר מיוחד זה באופן אוטומטי מתאים להם עם שחקנים דומה, רמת כוח, סיפור על התקדמות אקראית למשימה הוסיף תגמולים.

רוב משימות מתקיים לפי התהליכים שנוצר נופים. רוב משימות מבוססות על איתור האתר(ים) המייצג את היעדים על המפה, לבנות ביצורים סביב המקומות האלה, ואז הפנים נגד כמה גלים של קליפות זה ינסה להשמיד את המטרות. במהלך השלמת משימות אלה, שחקנים מקבלים בדרך כלל "סופה תחזית" לדעת איפה קליפות להשריץ ב כדי לשפר את מיגון בכיוון זה, אם כי בכיוון זה יכול להשתנות קשה יותר משימות. משימות אחרות הן מוגבלות בזמן, המחייב את השחקנים לאתר ולעזור מספר ניצולים, לבנות מספר מגדלי מכ " ם, או לנקות שונים המחנה של קליפות פזורים ברחבי המפה לפני שנגמר הזמן. משימות אלה מעודדים את השחקנים לחקור את המפה, החווה עבור משאבים (או על ידי חיפוש אובייקטים או להרוס אותם עם גרזן) נעשה שימוש כדי לבנות את הביצורים, כלי נשק, תחמושת, ומלכודות הדרושים כדי להגן או לתקוף את הקליפה. שחקנים כמו כן, לעתים קרובות צריך לחפש bluglo, מיוחד משאב זה אינו נושא מעבר בין מפות כדי להפעיל מסוימים מטרות המשימה. משימות מסוימות נחשבים הפסד אם המטרה היא הרס או שנגמר הזמן, בזמן משימות אחרות מאפשרים לשחקנים לשנות על הביצורים שלהם ולהתחיל ההגנה שלהם שוב, אם המטרה מושמדת. מפות קרובות אופציונלי מטרות מתגלים דרך חקר, כגון ניצולי האנושית, כי צריך לעזור. השלמת אלו בהצלחה להרוויח מיידי בתוך עולם המשחק, כגון משאבים, כלי נשק, מלכודות. משימות עצמם עשויים לספק מטרות בונוס, כגון על-ידי השלמת המשימה במרחק מסוים במשחק תקופה, באמצעות מספר מוגבל של מיגון חלקים, או לחסוך יותר ניצולים מאשר את המינימום ההכרחי, אשר משפיע על להעפיל של פרסים לשחקנים לקבל לאחר השלמה מוצלחת של המשימה העיקרית.

במהלך משימות, שחקנים יכולים להפוך את הביצורים שלהם, באחת משלוש בסיס חומרים (עץ, לבנים, מתכת), במספר תצורות, כולל רצפות/תקרות, קירות, מדרגות, רמפות; לשחקנים יש את היכולת לערוך האלה יותר תצורות, כגון הוספת דלת או חלון אל הקיר. כל ביצורים חלק יכול להיות משודרג עם יותר משאבים מאותו סוג כדי לשפר את העמידות שלהם, וכאשר הם פגומים, יכול להיות מתוקן על ידי הוצאת משאבים נוספים. מלכודות, אשר יש מספר מוגבל של ההפעלה, לפני שהם מתפרקים, יכול להיות ממוקם על רצפות, קירות, תקרות, מסודרים אומר כדי להפוך אותם יותר קטלני או יעיל נגד הקליפה. מלכודות עשוי לכלול גם מועיל משאבים לשחקנים, כגון ריפוי רפידות, מגן העמדות, שיגור. באופן דומה, שחקנים יכולים להשתמש במגוון של כלי נשק, אבל אלה מוגבל עמידות טיפות כפי שהם נמצאים בשימוש או עונש אם השחקן צריך להיות שהופל על ידי הקליפות, צריך respawn ללא עזרה של בעלי ברית. שחקנים יכולים לבנות כלי נשק חדשים, תחמושת, מלכודות שנאספו משאבים, או למצוא את אלה מחיפוש מכולות על פני המפה. במהלך משימות, המשחק מתקדם דרך מואץ יום-לילה-מחזור; במהלך היום, שהקליפות הם יותר פסיביים ולא לעשות בדרך כלל לא מהווים איומים מידיים, ואילו במהלך הלילה, להקות של קליפות עשוי תתרבו יהיה באגרסיביות מחפש שחקנים.

אחד משימה ייחודית, סוג סופת מגן משימות הגנה. בכל אחת מארבע מקומות בעולם, השחקן מוקצה מפה זה נשאר עיקש, המייצג את אתר איפה הבסיס שלהם זה סופה המגן ממוקמת, בסופה מצב, השחקן חייב להחזיר את המפה כדי להרחיב את סופה מגן, לחייב אותם להוסיף מטרה חדשה כדי להגן בהצלחה כדי להמשיך את הסיפור. בכל עת, השחקן יכול להזין את המפה הזו בלי לפתוח את ההגנה המשימה, השימוש שלהם נשאו-על משאבים כדי לבנות ביצורים ומלכודות, או להוסיף משאבים מיוחדים שטח אחסון על המפה.

Fortnite היא גם מסוגלת להציע נושאים-אירועים עם ייחודי התקדמות קו, מקומות חדשים, וגמולים מבוסס על נושאים אלה. הראשון, אירוע כזה היה את ליל כל הקדושים אירוע, "Fortnitemares", הציע ליל כל הקדושים נושאים גיבורים, דמויות, כלי נשק, מלכודות (שמיש מחוץ האירוע) על-ידי השלמת מספר מטרות.[5]

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Fortnite נחשף לראשונה ב 2011 ספייק משחק וידאו פרסים (VGA), עם אפי לשעבר מנהל העיצוב קליף Bleszinski מציגים טריילר של המשחק.[6] דונלד חרדל, יצירתי להוביל ב-Epic, אמר ב-2017 את ההודעה הזאת היה "שלושה שבועות אחרי שאנחנו הגיע עם רעיון, עוד לפני שהגענו את המשחק".[7] כותרת, אשר התחיל בתור פנימי המשחק ריבה הפרויקט,[8] מייצג את היציאה מן החברה הקודמת של עבודה. כמו Bleszinski הסביר במהלך ספייק אירוע, אפי רצה "להחליף את דברים קצת, לעשות משהו שונה ומהנה" עם Fortnite, מתאר את זה בתור "עולם שבו אתה לחקור, לחפש, לבנות, ובסופו של דבר לשרוד." ראיון עם Engadget, הוא גם הדהד הצהרות אלה וטענו, כי המשחק יהיה שונה Gears of War סדרה: "אין dudebros...לא שיש משהו לא בסדר עם זה, נכון? אבל באופן יצירתי את הקבוצה, Gears היה מדהים עבורנו. אבל זה כיף כדי למתוח את הכנפיים שלנו ולעשות משהו קצת שונה מן הרגיל."[9] Epic Games, סגן נשיא ההוצאה לאור, מייק פישר, אמר ב-2015 זה אפי זיהה כי הם "הודיעה המשחק הזה מוקדם מדי", וכי פעילות פיתוח ארוך בתקופה היה בשל "סיבות טובות מאוד."[10]

כמו המשחק היה בבית שלה מאוד בשלבים ראשוניים ב VGA לחשוף, המטרה של זה לחשוף היה לחפש עניין לציבור את הכותרת ואת פוטנציאל פרסום שותפים כמו להחליט על שחרורו של המשחק פלטפורמות ולמסגרת הזמן.[11] במהלך יולי 2012 סן דייגו Comic Con, Epic הודיעה כי Fortnite יהיה בלעדי למחשב האישי התואר הראשון שפותחה על ידי אפי משתמש החדש שלהם Unreal 4 מנוע המשחק, עם מתוכנן שחרור ב-2013.[12][13] את פיתוחו של המשחק היה במקור החלה ב Unreal 3 מנוע, אבל ככל שהם התקדמו, הם ראו את ההזדמנות לעבוד במספר של תכונה חדשה סטים ו-scripting language המוצעים על ידי Unreal 4 Fortnite, ועדיין לרוץ על רוב המחשבים האישיים באותו זמן. הם עוד העדיף את המחשב האישי בלעדיות כדי למנוע את הקושי לעבור את מסוף הסמכה, כפי שהם תכננו להיות כל הזמן ניטור משפץ את המשחק, מתנהג כמו dungeon master, המחשב האישי הגישה יאפשרו להם לעשות את זה בלי הגבלות מוגדרות בדרך כלל על-ידי מסוף manfuctures.[14] Bleszinski מאוחר יותר הבהיר כי הם לא לשלול שחרור על פלטפורמות אחרות כאשר הם פיתחו את התואר.[15]

Fortnite cosplayers ב - Gamescom 2017

במהלך Fortnite's פיתוח, אפי ראה את המשחק תעשיית ומשתנים משחקים כמו מודל שירות. כדי לעזור עם מעבר זה, החברה הביאה Tencent , שהיו כמה משחקים הפועלים על פי מודל זה. במסגרת הסכם זה, Tencent קניתי נתח משמעותי של בעלות ב-Epic Games באמצעות רכישת מניות בסביבות יוני 2012. את המשתנה של אפי הגישה של דרך Tencent הוביל את יציאתם של כמה ברמה גבוהה צוות מאוחר יותר באותה שנה, כולל Bleszinski.[16] Fortnite היה לראות את חוד החנית עבור אפוס של משחקים-as-a-service מודל הם שיתפו פעולה עם Tencent. זה גרם כמה מהמורות הכביש בפיתוח של Fortnite, על פי חרדל.[17] Fortnite's פיתוח היה גם הואט כמו זה שימש את בדיקות הקרקע תכונות חדשות של Unreal 4 מנוע.

עד נובמבר 2013, אפי אישר כי Fortnite לא תשחרר את השנה הזאת, ולא הציע מטרה שוחרר תאריך, אם כי אישר המשחק היה עדיין בפיתוח על ידי מספר שלה אולפני.[18] Fortnite היה תכונה מאי 2014 הנושא של משחק המודיע, חושף כי התואר יהיה כרכיב חינם-כדי-הפעל משחק.[19]

עד 2014, Fortnite היה ב "די טיפוס פונקציונלי" עם רוב של Unreal 4 מנוע אלמנטים החליק, על פי חרדל. אפי צפוי זה עדיין לוקח שלוש שנים כדי להשלים, לא רק ליטוש, איזון המשחק, אבל ההגדרה במקום הצורך backend אלמנטים למשחקים-as-a-service מודל. כדי לעזור לתמוך בפיתוח לקבל משוב שחקן, אפי שימוש בסדרה של סגורים מבחן אלפא תקופות. המשחק הראשון של אלפא סגורה, נקרא באינטרנט מבחן 1, רץ מ-2 בדצמבר ל-19, 2014, בזמן באינטרנט מבחן 2 רץ מ-24 במרץ ל-14 באפריל, 2015.[20][21] אפי אמר הראשון אלפא נועדה כדי "לוודא כל המערכות הבסיסיות עובדים" להקים "תוכנית בסיסית עבור כמה אנשים משחקים על מנת להפוך Fortnite טוב יותר." לאחר demoed ב - WWDC 2015 ב-Mac, Fortnite נכנס בדיקות בטא סגורות בסתיו של 2015.[22] כ-50,000 שחקנים השתתפו תקופות אלה.

Fortnite היה מפותח לצד פרגון, אשר Epic הודיעה בנובמבר 2015. כמו פרגון נראה לקחת אפי ריכוז, משאיר מעט חדשות על Fortnite, המנכ " ל טים סוויני, אמר במארס 2016. הם היו עדיין מחוייבים Fortnite פעם פרגון הושק והקים, בהתחשב בכך הרבה עבודה על Fortnite היה לוקח זמן כדי לקבל את האיזון הנכון עבור במשחקים. "הבנו שאנחנו צריכים להתחיל עם אחת הגדולות מוצלח ההשקה, אחד בכל פעם. Fortnite יהיה הבא בתור."[23]

על ידי יוני 2017, המשחקים Epic הודיעה כי Fortnite היה עכשיו להגדיר 2018 לשחרר מעבר Windows, macOS, ואת פלייסטיישן 4 ו - Xbox אחד קונסולות. שלפני זה חינם-כדי-הפעל השחרור, המשחק היה מוצעת בתשלום מוקדם גישה התקופה מתחילה ב-25 ביולי, 2017 לכל הפלטפורמות; שחקנים שלא הזמנתי מראש המייסדים חבילות קיבלו גישה למשחק ב-21 ביולי.[24][25] את ארוכה תקופה מאז המשחק אלפא שלבים מיוחסת פיתוח Fortnite כמו משחקים-as-a-service מודל, על פי יצירתי להוביל דונלד חרדל. בזמן המשחק היה לשחק למדינת שנתיים לפני זה, אפי רצה להיות מסוגל לפתח מתמשך תוכן לשחקנים לשמור אותם מעוניין בתואר, כגון תכנון מתוזמן אירועים ייחודי עם פרסים, בעקבות הגישה בשימוש על-ידי משחקים כמו ליגת העל של אגדות ו Warframe. מאז המשחק כבר הודיעה מוקדם יותר ב 2014 באמצעות משחק המודיע, אפי העדיפו לא להשתמש שלהם בידור אלקטרוני אקספו זמן או מרחב ביוני 2017 מחדש להכריז על המשחק, מחשש כי כיסוי זה ילך לאיבוד בשיטפון של חדשות המשחקים האחרים יוצא של האירוע. במקום זאת, את אפי על צוות השיווק עבד עם עווית ושאר המשחק סרטי לספק להם עותקים מוקדמים של המשחק כדי לשחק, לקדם את ערוצי בשבועות שהובילו את יעד שחרור תאריך ב-25 ביולי, 2017. עם זאת, כמה שבועות לפני תאריך זה, אפי זיהה כי המשחק עדיין לא מוכן לשחרור; זה היה לשחק אבל לא תוכן מלאה. במקום להאריך את זה עוד יותר, אפי החליטה לשחרר את המשחק לתוך תשלום מוקדם גישה ב-25 ביולי, 2017, אשר יאפשר גם להם להיות פעילים משוב על המשחק, כמו שהם התקדמו בפיתוח.[26] בזמנו של התחלה של גישה מוקדמת, תיבת הילוכים תוכנת עזר להפיץ את המשחק על מדיה פיזית.[27]

עם הפופולריות של Fortnite באטל רויאל", אשר פורסם לראשונה ב-גישה מוקדמת בסביבות ספטמבר 2017, זכה לתשומת לב ניכרת כבר בתחילת 2018, אפי ברח נפרדת צוות הפיתוח להתמקד על שיפור במצב זה.[28] אפי אמר את תשומת הלב שלהם כדי Fortnite היה גורם חלקם משחקים אחרים לראות את השחקן התחתון אוכלוסיות, מוביל אותם כדי להפחית את מאמצי פיתוח על המשחקים האלה, במיוחד פרגון.[29] עד סוף ינואר 2018, אפי, הודיעה שהיא סוגרת פרגון באפריל של אותה שנה, מתן החזרים לכל השחקנים.[30] השחקנים על Fortnite-ייעודי Reddit הפורום הביעו חששות כי גורל דומה יכול לקרות להציל את העולם במצב של Fortnite, כפי חיצונית, להציל את העולם במצב לא קיבל את אותה תשומת הלב תוך מתן עדכונים ושיפורים לעומת קרב רויאל מצב מאז זה מצב של שחרור.[31] אפי אד Zobrist אמר את זה, כמו של מרץ 2018 כי שיעורי ההחזקה בשביל "להציל את העולם" היו גבוהים, ועל גדלו מאז שחרורו של Fortnite קרב רויאל.

אמנות ועיצוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

במצב הראשוני שלהם. אב טיפוס של המשחק, אפי היה בשימוש עוד יותר מפחיד ושחור עיצובים קליפות, אויבים אחרים. Bleszinski אמר כי הם מצאו את זה כדי ליצור "ממצה סביבה" זה היה קודר מדי, שנועדו לבצע את העיצוב בצורה יותר מצויר גישה, ועדיין להישאר מפחיד, אז זה שחקנים ייהנה לבלות זמן במשחק של העולם, ללא מתחרים עם משחקים כמו DayZ. הם השתמשו עובד מבית פיקסאר, טים ברטון, לוני טונס , כמו ההשראה של עיצובים.[32]

Fortnite משתמש פרוצדורלי הדור לבנות את המפות עבור כל משימה. המשחק כולל גם "דבר אל הבמאי" מפקח כמה שחקנים מתקדמים, ומשנה את האתגרים של המפלצות הוא שולח את השחקנים מבוסס על התקדמות, התמתנות אם השחקנים שיש קושי גדול יותר לשרוד.[33] על נקודה אחת, המשחק היה צוות מבוסס- שחקן מול שחקן מצב, שבו כל צד ניסה לבנות את הבסיס סביב יעד מרכזי בעת שניסה לתקוף את היריב היעד אחרי לפרוץ את הבסיס שלהם. זה לא להפוך אותו למשחק הגמר.

אפי יש כיום בפלטפורמות משחקים בין PC, PS4 ו-הצהיר תוכניות כדי לאפשר נפרד Fortnite תמיכה בפלטפורמות עבור אחד Xbox, משתמשי מחשב אישי, אבל בפלטפורמות משחקים בין כל שלוש פלטפורמות לא הוכרז. עם זאת, עבור כמה שעות במהלך יום אחד בחודש ספטמבר 2017, השחקנים גילו שהם יכולים הצלב-הפעל בין כל שלוש פלטפורמות. אפי מאוחר יותר תיקן את זה, קוראים לזה "שגיאת תצורה".[34]

הקבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-26 ביולי, 2017, הודיעה Fortnite מכר יותר מ-500,000 דיגיטלי להזמין מראש עותקים. ב-18 באוגוסט 2017, אפי אישר כי Fortnite עברה מעל מיליון שחקנים.[35]

שבחים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Eurogamer מדורגת המשחק ה-32 ברשימה של "טופ 50 משחקים של 2017".[36] זה גם היה מועמד לפרס "הטוב ביותר משחק Co-op" ב - PC Gamer's 2017 משחק של השנה הפרסים,[37] ו "הכי טוב צופה משחק" ב - IGN's הטוב ביותר של 2017 פרסים.[38]

שנה פרס קטגוריה התוצאה שופט.
2017 המשחק פרסים 2017 הטוב מרובה מועמדות [39]
2018 16 אפקטים חזותיים החברה פרסים מצטיינים אפקטים חזותיים בזמן אמת הפרויקט (לילה של יום מפרך) מועמדות [40][41]
D. I. C. E. פרסים הישג יוצא דופן באינטרנט במשחקים מועמדות [42][43]
SXSW משחקים פרסים מצוינות משתתפים מועמדות [44][45]
מצוינות במשחק מועמדות
14 הבריטית האקדמיה משחקים פרסים הכי מתפתח המשחק תבנית:Pending [46]
הטוב מרובה תבנית:Pending

המלצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ McWhertor, Michael (12 ביולי 2012). "Epic Games' 'Fortnite' will be the developer's first Unreal Engine 4 game". Polygon. אורכב מ-המקור ב-30 ביולי 2017. נבדק ב-1 באוגוסט 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  2. ^ Makuch, Eddie (12 ביולי 2013). "Epic: Fortnite is "Minecraft meets Left 4 Dead"". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-27 במרץ 2015. נבדק ב-25 במרץ 2015. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  3. ^ Lahit, Evan (9 ביוני 2015). "Hands-on with Fortnite co-op". PC Gamer. אורכב מ-המקור ב-9 ביוני 2015. נבדק ב-9 ביוני 2015. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  4. ^ Wallace, Kimberly (8 ביוני 2015). "Fortnite: Building A Fort To Withstand Chaos". Game Informer. אורכב מ-המקור ב-9 ביוני 2015. נבדק ב-9 ביוני 2015. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  5. ^ Jones, Ali (26 באוקטובר 2017). "Things are getting spooky in Fortnite's Halloween update". PCGamesN. אורכב מ-המקור ב-9 בנובמבר 2017. נבדק ב-8 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  6. ^ Gaudiosi, John (10 בדצמבר 2011). "Epic Games' New Franchise FORTnITE Blends Survival Horror With Tower Defense Strategy". Forbes. אורכב מ-המקור ב-30 בספטמבר 2017. נבדק ב-24 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  7. ^ Markovech, Sam (8 ביוני 2017). "Fortnite's years of delays end with not-free-to-play version coming in July". Ars Technica. אורכב מ-המקור ב-8 ביוני 2017. נבדק ב-8 ביוני 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  8. ^ McWhertor, Michael (26 במרץ 2014). "What's the future of games at Epic Games?". Polygon. אורכב מ-המקור ב-27 ביוני 2017. נבדק ב-9 ביוני 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  9. ^ Schramm, Mike (11 בדצמבר 2011). "Cliff B talks Fortnite: 'There's no dudebros in it'". Engadget. אורכב מ-המקור ב-1 באוקטובר 2017. נבדק ב-24 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  10. ^ Orland, Kyle (8 ביוני 2015). "Hands-on: Fortnite is an overwhelming zombie defense experience". Ars Technica. אורכב מ-המקור ב-8 בדצמבר 2017. נבדק ב-7 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  11. ^ Yin-Pool, Wesley (12 בדצמבר 2011). "Epic reveals Minecraft inspiration for Fortnite". Eurogamer. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  12. ^ Rigney, Ryan (12 ביולי 2012). "First Screens: Epic's Fortnite Is the First Unreal Engine 4 Game". Wired. אורכב מ-המקור ב-22 בדצמבר 2016. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  13. ^ Hafer, T.J. (12 ביולי 2012). "Fortnite will be a PC exclusive and Epic's first Unreal Engine 4 game". PC Gamer. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  14. ^ McGee, Maxwell (13 ביולי 2012). "Epic's Cliff Bleszinski and Tanya Jessen Talk Up Fortnite". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-6 בפברואר 2018. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  15. ^ Purchase, Robert (1 בספטמבר 2012). "Fortnite detailed at PAX Prime; Minecraft meets DayZ". Eurogamer. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  16. ^ Robinson, Martin (11 באוגוסט 2017). "The big Cliff Bleszinski interview". Eurogamer. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  17. ^ Peel, Jeremy (8 ביוני 2017). "Why has Fortnite taken so long?". PCGamesN. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  18. ^ Makuch, Eddie (1 בנובמבר 2013). "Epic on Fortnite release – "It won't be this year"". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  19. ^ Makuch, Eddie (9 באפריל 2014). "Gears of War dev's PC-exclusive Fortnite has Diablo-like looting". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-29 ביולי 2017. נבדק ב-23 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  20. ^ McWhertor, Michael (1 בדצמבר 2014). "Epic Games kicks off Fortnite alpha on Dec. 2". Polygon. אורכב מ-המקור ב-22 במאי 2015. נבדק ב-3 במאי 2015. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  21. ^ S. Good, Owen (24 במרץ 2015). "Fortnite kicks off second closed alpha with a livestream this afternoon". Polygon. אורכב מ-המקור ב-29 ביולי 2017. נבדק ב-23 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  22. ^ Tach, Dave (8 ביוני 2015). "Epic's Fortnite coming to Mac, beta hits this fall". Polygon. אורכב מ-המקור ב-29 ביולי 2017. נבדק ב-10 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  23. ^ Pereira, Chris (17 במרץ 2016). "Epic's Fortnite Still in Development, But Paragon Comes First". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  24. ^ Hall, Charlie (8 ביוני 2017). "Fortnite announces early access release, hands-on the unfinished game". Polygon. אורכב מ-המקור ב-23 בנובמבר 2017. נבדק ב-8 ביוני 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  25. ^ Nunneley, Stephany (21 ביולי 2017). "Fortnite Early Access has started for those who pre-ordered Founder's Packs". VG247. אורכב מ-המקור ב-2 באוגוסט 2017. נבדק ב-29 ביולי 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  26. ^ Valdes, Giancarlo (22 במרץ 2018). "The Story Behind 'Fortnite's' Less Popular Mode". Glixel. אורכב מ-המקור ב-22 במרץ 2018. נבדק ב-22 במרץ 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  27. ^ Phillips, Tom (21 ביוני 2017). "Gearbox to publish Epic's Fortnite on disc". Eurogamer. אורכב מ-המקור ב-21 ביוני 2017. נבדק ב-21 ביוני 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  28. ^ Crecente, Brian (15 בינואר 2018). "'Fortnite: Battle Royale': The Evolution of World's Largest Battle Royale Game". Glixel. אורכב מ-המקור ב-27 בינואר 2018. נבדק ב-26 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  29. ^ Makuch, Eddie (17 בינואר 2018). "Fortnite's Huge Success Means Its Studio's Other Game Might Not Live On". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-27 בינואר 2018. נבדק ב-26 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  30. ^ Schreier, Jason (26 בינואר 2018). "After Fortnite's Massive Success, Epic Shuts Down Paragon". Kotaku. אורכב מ-המקור ב-26 בינואר 2018. נבדק ב-26 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  31. ^ Hastings, Dan (16 בפברואר 2018). "Could Fortnite's Save The World mode be next on Epic's kill list?". VG247. אורכב מ-המקור ב-16 בפברואר 2018. נבדק ב-16 בפברואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  32. ^ Arini, Tini (12 בספטמבר 2012). "The Evolution Of Fortnite To Something Less Creepy". Kotaku. אורכב מ-המקור ב-1 בדצמבר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  33. ^ Good, Owen (8 ביולי 2014). "Epic's free-to-play Fortnite delivers a suspense-filled finish". Polygon. אורכב מ-המקור ב-2 באוקטובר 2017. נבדק ב-29 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  34. ^ Orland, Kyle (18 בספטמבר 2017). "Fortnite devs inadvertently prove cross-console play is possible". Ars Technica. אורכב מ-המקור ב-18 בספטמבר 2017. נבדק ב-18 בספטמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  35. ^ Boyd, Jordan (19 באוגוסט 2017). "Fortnite Celebrates One Million Players; New Survival Mode Announced". Dualshockers. אורכב מ-המקור ב-19 באוגוסט 2017. נבדק ב-19 באוגוסט 2017. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  36. ^ Eurogamer staff (27 בדצמבר 2017). "Eurogamer's Top 50 Games of 2017: 40–31". Eurogamer. אורכב מ-המקור ב-28 בדצמבר 2017. נבדק ב-30 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה); כתב נטוי או מודגש אסור ב: |publisher= (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  37. ^ PC Gamer staff (8 בדצמבר 2017). "Games of the Year 2017: The nominees". PC Gamer. אורכב מ-המקור ב-6 בינואר 2018. נבדק ב-22 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); כתב נטוי או מודגש אסור ב: |publisher= (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  38. ^ "Best of 2017 Awards: Best Spectator Game". IGN. 20 בדצמבר 2017. אורכב מ-המקור ב-26 בדצמבר 2017. נבדק ב-22 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  39. ^ Makuch, Eddie (8 בדצמבר 2017). "The Game Awards 2017 Winners Headlined By Zelda: Breath Of The Wild's Game Of The Year". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-9 בדצמבר 2017. נבדק ב-22 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  40. ^ Giardina, Carolyn (16 בינואר 2018). "Visual Effects Society Awards: 'Apes,' 'Blade Runner 2049' Lead Feature Nominees". The Hollywood Reporter. אורכב מ-המקור ב-16 בינואר 2018. נבדק ב-22 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  41. ^ Giardina, Carolyn (13 בפברואר 2018). "Visual Effects Society Awards: 'War for the Planet of the Apes' Wins Big". The Hollywood Reporter. אורכב מ-המקור ב-14 בפברואר 2018. נבדק ב-13 בפברואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  42. ^ Makuch, Eddie (14 בינואר 2018). "Game Of The Year Nominees Announced For DICE Awards". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-17 בינואר 2018. נבדק ב-17 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  43. ^ Makuch, Eddie (22 בפברואר 2018). "Legend Of Zelda: Breath Of The Wild Wins Game Of The Year At DICE Awards". GameSpot. אורכב מ-המקור ב-23 בפברואר 2018. נבדק ב-23 בפברואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  44. ^ McNeill, Andrew (31 בינואר 2018). "Here Are Your 2018 SXSW Gaming Awards Finalists!". SXSW. אורכב מ-המקור ב-1 בפברואר 2018. נבדק ב-1 בפברואר 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  45. ^ "2018 SXSW Gaming Awards Winners Revealed". IGN. 17 במרץ 2018. אורכב מ-המקור ב-18 במרץ 2018. נבדק ב-18 במרץ 2018. {{cite web}}: (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)
  46. ^ deAlessandri, Marie (15 במרץ 2018). "Hellblade: Senua's Sacrifice at forefront of BAFTA Games Awards nominations". The Market for Computer & Video Games. אורכב מ-המקור ב-16 במרץ 2018. נבדק ב-16 במרץ 2018. {{cite web}}: (עזרה); כתב נטוי או מודגש אסור ב: |publisher= (עזרה); פרמטר לא ידוע |deadurl= (הצעה: |url-status=) (עזרה)

קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 4 קטגוריה:משחקי Xbox One