משתמש:Ori.ronen3/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הופעה מהגיהנום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעה מהגיהנום הוא פודקאסט ישראלי המארח מוזיקאים וקומיקאים שונים שמספרים על ההופעות הכי גרועות שלהם וסיפורים משעשעים שהם חוו במהלך הקריירה. הפודקאסט מופק ומוגש על ידי אורי רונן ומגישים לצידו אביגיל קובארי, עדי שיפר ואור ליפל. הפודקאסט משודר בפלטפורמות הסטרימינג וביוטיוב האישי של רונן החל מינואר 2021.

הופעה מהגיהנום
לוגו הופעה מהגיהנום
סוג פודקאסט
תקופת הפעילות 14 בינואר 2021 – הווה (3 שנים ו־13 שבועות)
מייסדים אורי רונן ודניאל סלגניק
בעלות אורי רונן

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרעיון ליצור פודקאסט שמדבר על ההופעות הכי גרועות של אמני ישראל עלה לרונן בזמן ששהה בדירתו בקיבוץ אור הנר בזמן מגפת הקורונה[1]. רונן פנה לחברו התסריטאי והמוזיקאי דניאל סלגניק שבאותה תקופה החל לכתוב בסדרה הפופולרית "קופה ראשית". השניים החלו להקליט בסוף שנת 2020 עם מוזיקאים שונים ובינואר 2021 עלה הפרק הראשון לאוויר עם סולן וגיטריסט להקת פול טראנק גל ניסמן. בפרק התשיעי בפודקאסט השניים אירחו את המפיק והבסיסט יוסי פיין, שסיפר על סדרת הופעות בתחילת שנות ה-90 בה הוא ניגן עם הזמר היווני אריס סאן שהיה שקוע בחובות למלווי כספים מפוקפקים שארגנו את ההופעות[2].

חמישים הפרקים הראשונים של הפודקאסט הוקלטו באמצעות זום. מפרק חמישים החלו השניים להקליט באולפנים שונים בתל אביב ומאוקטובר 2022 הפודקאסט מוקלט ומצולם במכללת Just Music בתל אביב. פרק מספר שישים ותשע בפודקאסט אירח את הראפר והשחקן ג'ימבו ג'יי[3]. הפרק הוקלט וצולם על שפת הבריכה בקיבוץ מתוך הכרה ללהיט של אותו הקיץ "סתלבט בקיבוץ" שמבוצע על ידי ג'ימבו ג'יי ולהקת פול טראנק.

בדצמבר 2022 הודיע דניאל סלגניק על עזיבה והפודקאסט יצא לפגרה. במרץ 2023 הפודקאסט חזר להקליט פרקים חדשים כאשר רונן הוא המגיש הראשי של הפודקאסט ולצידו מגישים מתחלפים מעולמות המוזיקה והקומדיה. במהלך קיץ 2023 הפודקאסט צבר פופולריות רבה בקרב קהילת האינדי בישראל בעקבות פרקים עם אורחים בולטים כמו פלד, מוקי, רונה קינן, עלמה גוב, עומר מושקוביץ ושאזאמאט.

הפודקאסט מייצר גם תוכן נלווה ברשתות החברתיות הכולל פרקי בונוס באתר פטראון, סרטוני אנימציה[4], וביצוע שירים באולפן[5]. בדצמבר 2023 בעקבות מלחמת חרבות ברזל, נוצר פודקאסט בת להופעה מהגיהנום בשם "חת, שתיים שוט!" כתוצאה משיתוף פעולה עם גלי צה"ל. החל מפברואר 2024 הפודקאסט משודר באופן בלעדי בגוף התקשורת רלוונט.

ג'ימבו ג'יי מתארח בהופעה מהגיהנום
הזמר מוקי מתארח בהופעה מהגיהנום
אביגיל קובארי, אסתר רדא ואורי רונן בהופעה מהגיהנום

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הופעה מהגיהנום, ברשת החברתית טיקטוק
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Ori.ronen3.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Ori.ronen3.
  1. ^ Spotify, open.spotify.com
  2. ^ הופעה מהגיהנום - פרק #9 - יוסי פיין 😈😇, נבדק ב-2023-10-06
  3. ^ הופעה מהגיהנום - פרק #69 - ספיישל בקיבוץ! ג'ימבו ג'יי 😈😇, נבדק ב-2023-10-06
  4. ^ יוסי פיין בהופעה מהגיהנום | סרטון אנימציה, נבדק ב-2023-10-06
  5. ^ עלמה גוב, אביגיל קובארי ואורי רונן - מה לעשות עם הזאב | הופעה מהגיהנום, נבדק ב-2023-10-06