משתמש:VictorRocks/מלכודת הזמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של VictorRocks.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של VictorRocks.

מלכודת הזמן (באנגלית: Time Warp Trio) היא סדרת טלוויזיה מונפשת המבוססת על סדרת ספרי הילדים באותו השם . נוצר על ידי Jon Scieszka, הסדרה הופקה על ידי Soup2Nuts בשיתוף עם WGBH Boston . הסדרה שודרה מ-9 ביולי 2005 עד 15 ביולי 2006 ב- Discovery Kids .

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליום הולדתו העשירי, ג'ו מקבל ספר כחול מסתורי (הידוע רק בשם "הספר") מדודו הקוסם, ג'ו המפואר. על ידי קריאת הספר, ג'ו וחבריו, סם ופרד, מועברים (לעיתים קרובות בטעות) לזמנים ולמקומות שונים במהלך ההיסטוריה, כמו מצרים העתיקה והמערב הישן . בשנת 2105, השלישייה פוגשת את הנינות שלהן, ג'ודי, סמנתה ופרדי.

לאחר כל עיוות זמן, על הקבוצה למצוא את הספר ולהשתמש בו כדי לחזור לימינו. מאוחר יותר בסדרה, דודו המרושע של ג'ו, ג'ק המטורף, עושה מספר ניסיונות ללכוד את הילדים ואת הספר בתחבולות ערמומיות, כמו תקיעה שלהם באנטארקטיקה (מכיוון שהספר לא עובד שם).

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ג'וזף "ג'ו" ארתור (מדובב על ידי מארק רנדל) - קוסם מתפתח והבעלים של היום של הספר. הוא מוצא מאימפריית הגופטה בהודו. הנטייה שלו להתנסות עם הספר מביאה לרבות מהרפתקאותיהם, והכישרון שלו לתחבולות קסומות עוזר להם לצאת ממצבים קשים. בשלב מסוים, ג'ו זוכה בתואר הזמן דף, ומספרים שהוא הופך בסופו של דבר לאשף עיוות. לפי פרדי וג'ודי, ג'ו יילחם בדודו, ג'ק המטורף, בקרב גדול שיקבע את גורל הזמן עצמו. הוא גר בברוקלין עם אביו הארכיאולוג, אמו ואחותו הקטנה אנה.
  • סמואל "סם" קיקין (מדובב על ידי דארן פרוסט) - חבר של ג'ו ופרד שפותר בעיות באמצעות אינטליגנציה וידע היסטורי. הוא ממוצא רוסי. מתואר כסטריאוטיפי חנון, הוא מרכיב משקפיים ויש לו אלרגיות מרובות. סם חושש ממסעות בזמן, להיות משוכנע באבדון הקרוב שלהם בכל פעם שהם פותחים את הספר. מדען וממציא חובב, אומר לו פרדי שהוא ימציא משהו חשוב מאוד בעתיד.
  • פרדריק "פרד" (מדובב על ידי סקוט מק'קורד) - חבר של ג'ו וסם שהוא חובב ספורט וידוע כאוהב כיף, מתגרה ועקשן, לעתים קרובות עד לנקודה. של אידיוטיות. פרד הוא המעוניין ביותר להשתמש בספר לרווחים חומריים, בין אם הוא מחפש אוצר או רישום פטנט על טכנולוגיה עתידית - ובכל זאת ב"אחי, איפה הקארמה שלי?", הוא משתמש בו כדי להציל את ג'ו ממחיקה מהקיום.
  • ג'ודי ארתור (מדובבת על ידי שרה גדון עד פרק 14; מדובבת על ידי טאג'ה איסן החל מהפרק 20) – נינתו של ג'ו משנת 2105. היא מעצב אופנה שאפתן שידוע בתור שתלטן, גס רוח, מתנשא ומתלונן הרבה. ג'ודי מכונה "לוחם ברמה שלישית" ומפגין שליטה רבה על הספר. היא גם לא אוהבת חתולים מכיוון שהיא אלרגית אליהם.
  • סמנתה קיקין (מדובבת על ידי לורי אליוט) – נכדתו של סם משנת 2105. היא, כמו פרד, ידועה בהיותה מתגרה, מצחיקה, אימפולסיבית וחזקה – בדיוק ההפך של סם (אם כי כמו סם, היא יכולה להיות רגישה לפעמים). לסמנתה יש חתול רובוט לחיות מחמד בשם Rivites והיא בעלת שעון כיס מטייל בזמן שסאם המציא לפני זמן רב.
  • פרדיקה "פרדי" (מדובבת על ידי מוזה של יום ראשון) – נינתו של פרד משנת 2105. היא מאוד ידידותית ומתוקה, אבל היא גם ביישנית, גמישה, רגישה, ונראה שהיא בדיוק ההפך מפרד (אם כי כמו פרד, היא יכולה להיות אמיצה אם המצב מתאים לה).

דמויות שחוזרות על עצמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אנה ארתור (מדובבת על ידי אנניק אובונסווין ) - אחותו הצעירה והמעצבנת של ג'ו, שנראה שיש לה ידע רב יותר על הספר מאשר אחיה.
  • ג'ו המפואר ( מדובב על ידי טוני דניאלס ) - דודו ושמו של ג'ו, קוסם לעתיד שנכשל בהופעות חיות. הוא שלח לאחיינו ג'ו את הספר, שבו לא ידע להשתמש, ובמקום זאת חוצה זמן ומרחב עם שעון כיס מכושף. הוא מאמין בפיית השיניים ובארנב הפסחא .
  • ג'ק המטורף (מדובב על ידי טוני דניאלס ) - ג'ק המטורף הוא האח המרושע של ג'ו המפואר ולילה ארתור. הוא מתכוון לגנוב את הספר כדי שיוכל להיות השליט הבלעדי של הנצח. הוא מצל על השלישייה ברבים ממסעותיהם, פעם אחת מולו עם אחיינו ג'ו. ג'ק המטורף מטייל בזמן ובמרחב באמצעות שרביט עם שעון חול על גבי.
  • לילה ארתור (מדובבת על ידי סוזן רומן ) - אמם של ג'ו ואנה. היא יודעת איך להשתמש בספר, בהיותה זו שנתנה אותו במקור לאחיה.
  • רונלד ארתור (מדובב על ידי טום ארנולד ) - אבא של ג'ו ואנה. הוא ארכיאולוג מפורסם בעולם
  • מייק מקגרו (מדובב על ידי דן פטרוניג'ביץ' ) - אחיו הגדול והמרושע של פרד המופיע ב"נתראה מאוחר יותר, גלדיאטור" ו"ויקינג זה ואהבתי את זה".

דמויות היסטוריות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מִשׁדָר[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה שודרה ב- Discovery Kids, וב- The Hub (כיום Discovery Family ) ותתחיל בקרוב לשדר ב- PBS Kids בארצות הברית, TVOKids בקנדה, CBBC בבריטניה ובאירלנד, Cartoon Network באוסטרליה וניו זילנד ו- HBO רשת משפחה וסרטים מצוירים בדרום מזרח אסיה. הוא גם שודר כחלק מבלוק של שלוש שעות של Discovery Kids ב- NBC עד ה-2 בספטמבר 2006, וב- Jetix (לימים דיסני XD ) בהודו. זה משודר גם ב- PBS Kids באפריקה. היא גם דובבה לעברית בשם "מלכודת הזמן" ושודרה בלוגי ובערוץ הילדים, הסדרה שודרה גם בדרום קוריאה ב- EBS תחת השם "시간 여행 삼총사".

ששת הפרקים האחרונים שודרו ב-15 ביולי 2006. זה סיים את הפעלתו ב-NBC ב-2 בספטמבר, וסימן את הסוף של בלוק "Discovery Kids on NBC".[דרוש מקור]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה:תוכניות טלוויזיה שמתרחשות בניו יורק קטגוריה:תוכניות טלוויזיה באנגלית קטגוריה:סדרות הנפשה קנדיות קטגוריה:סדרות הנפשה אמריקאיות קטגוריה:NBC: סדרות טלוויזיה